Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aduce oarecum a V-Strom KTMu asta nou :D

As dori o schimbare de paradigma pe acest segment de piata, sa se renunte la lupta pentru cai putere si sa se treaca pe primul plan scaderea in greutate.

Decat cu 150 de cai mai bine cu 150 de kile! Altfel astia de la Suzuki or sa puna roata fata de 21 si suspensii cu cursa marita pe Hayabusa si-o sa scoata enduro-touringul perfect.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori o schimbare de paradigma pe acest segment de piata, sa se renunte la lupta pentru cai putere si sa se treaca pe primul plan scaderea in greutate.

Decat cu 150 de cai mai bine cu 150 de kile! Altfel astia de la Suzuki or sa puna roata fata de 21 si suspensii cu cursa marita pe Hayabusa si-o sa scoata enduro-touringul perfect.

 

Pai motorul cred ca e de pe RC8... cel putin mie imi pare acelasi... pana si evacuarea e adusa pe sub ca asa o are si ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur e ala de pe rc8, altul n-au in ograda. doar ca e tunat pt mai putini CP si mai multi Nm.

 

evacuarea e adusa pe sub pt ca nu prea au cum sa o aduca prin lateral. oricum au 22-24cm garda la sol. ce la mai trebuie este un skid plate pt cei care au de gand sa faca offroad serios.

 

chiar era un topic pe adv cu un tip care isi monta motorul asta pe un 990 adv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evacuarea e adusa pe sub pt ca nu prea au cum sa o aduca prin lateral. oricum au 22-24cm garda la sol.

 

21 parca e la ala normal garda.

 

ref evacuare, drac stie, poate gaseau, vezi XTR si XTX cu ele pe sub ca sa le vina mintea la XTZ cu ea pe langa...

 

ce la mai trebuie este un skid plate pt cei care au de gand sa faca offroad serios.

 

care mai manaca vreo 2cm.

 

chiar era un topic pe adv cu un tip care isi monta motorul asta pe un 990 adv...

 

pe advrider sunt tot felu' de ciudati... nu inseamna ca daca Doug merge la Magadan de exemplu cu un Harley e foarte ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aduce oarecum a V-Strom KTMu asta nou :D

As dori o schimbare de paradigma pe acest segment de piata, sa se renunte la lupta pentru cai putere si sa se treaca pe primul plan scaderea in greutate.

Decat cu 150 de cai mai bine cu 150 de kile! Altfel astia de la Suzuki or sa puna roata fata de 21 si suspensii cu cursa marita pe Hayabusa si-o sa scoata enduro-touringul perfect.

 

Nici o sansa! Asta este mersul, multi cai, dar controlati electronic. Nici nu-i simti daca TC este cuplat. Daca-l decuplezi o faci pe riscul tau, comportamentul motorului se schimba radical, devine fiara si ai sanse mari sa te dai deadura. Dar intradevar 150 CP intrece si cele mai pesimiste prognoze ale mele pt acest segment, desi parca pe acolo este si Multistrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De departe asta-i cel mai misto KTM :P

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=635152

 

Adevarat graiesti ! ... pentru elefanti d'astia de peste 200kg, o transmisie ,,integrala" schimba radical comportamentul, dar putini sunt cei ce pot gusta din ,,fructul" asta ! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o sansa! Asta este mersul, multi cai, dar controlati electronic. Nici nu-i simti daca TC este cuplat. Daca-l decuplezi o faci pe riscul tau, comportamentul motorului se schimba radical, devine fiara si ai sanse mari sa te dai deadura. Dar intradevar 150 CP intrece si cele mai pesimiste prognoze ale mele pt acest segment, desi parca pe acolo este si Multistrada.

 

Tot 150 are si multistrada dar are 17" pe fata. Sumt multi cai putere care pe off sunt greu de tinu in frau fara electronica, cine nu intelege asta e batut in cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca cateva ore : http://www.youtube.com/watch?v=qsQD--sNrYI&feature=g-all-u

 

Trailer:

 

http://www.youtube.com/watch?v=1Ee-SJMCBVU&feature=player_embedded#!

 

Promo Adv R

 

http://www.youtube.com/watch?v=iGe2JLbZkFc&feature=relmfu

 

Cateva poze de la Intermot 2012:

 

.

 

.

post-26723-0-94139800-1349189757_thumb.jpg

post-26723-0-53181300-1349189763_thumb.jpg

post-26723-0-38057300-1349189769_thumb.jpg

post-26723-0-96938300-1349189782_thumb.jpg

post-26723-0-99046900-1349189787_thumb.jpg

post-26723-0-59090600-1349189793_thumb.jpg

post-26723-0-61959300-1349189798_thumb.jpg

post-26723-0-43071400-1349191165_thumb.jpg

post-26723-0-08252000-1349191365_thumb.jpg

post-26723-0-54207500-1349191371_thumb.jpg

post-26723-0-51180100-1349191377_thumb.jpg

post-26723-0-84133400-1349191383_thumb.jpg

post-26723-0-85886300-1349191389_thumb.jpg

post-26723-0-47283400-1349191398_thumb.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... hmm ! :scratch: ... parca in miscare nu mai este asa hiduos ! Oricum daca trece pe langa tine prea repede nu stii ce a trecut, ori noul 1190Adv., ori 990SMT ! :laugh:

... si DA, locul lui este pe drumurile din acel clip !

 

P.S. ... hai ca vine si BMW cu ,,ceva" similar ! Astia parca s-au vorbit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In miscare este VStromul vechi, leit, dar cu un singur far. Primul KTM care-mi place si mie.S-au anuntat ceva date tehnice?,Greutatatea in special.

 

... hmm ! :scratch: ... parca in miscare nu mai este asa hiduos ! Oricum daca trece pe langa tine prea repede nu stii ce a trecut, ori noul 1190Adv., ori 990SMT ! :laugh:

... si DA, locul lui este pe drumurile din acel clip !

 

P.S. ... hai ca vine si BMW cu ,,ceva" similar ! Astia parca s-au vorbit !

La BMW treaba e clara, vine pe apa. Singura dilema tot greutatea care pana acum era in top. Va fi 220, 240,260,280?:scratch:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ma enerveaza de fapt. Cardanul este clar optiunea numarul ZERO cand e vorba de asfalt. 100% de acord. Insa pe teren lantul e taticul tuturor FD. De ce trebuia KTM sa scoata o vaca de o mie doua sute si sa-i puna lant? Ce dracu' frate?!? A innebunit lumea? Sunt toti batuti in cap? Ce nu avea 990 si are 1190? CC? Atat? Doar pentru 200 cc + kile sa te bagi la atata chin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1190 ADVENTURE: EVERYTHING AND MORE

ENGINE

Design 2-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, 75° V arrangement, liquid-cooled

Displacement 1,195 cm³

Bore 105 mm

Stroke 69 mm

Performance 110 kW (148 hp)

Starting aid Electric starter

Transmission 6-speed, claw shifted

Engine lubrication Forced oil lubrication with 3 rotor pumps

Primary gear ratio 40:76

Secondary gear ratio 17:42

Cooling system Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump

Clutch PASC™ anti-hopping clutch/ hydraulically operated

Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment

CHASSIS

Frame Tubular space frame made from chrome molybdenum steel, powder-coated

Forks WP Suspension Up Side Down

Shock absorber WP Suspension monoshock

Suspension travel Front 190 mm

Suspension travel Rear 190 mm

Brake system Front 2 x Brembo radially mounted four-piston brake calipers

Brake system Rear Brembo fixed mounted two-piston brake calipers

Brake system Bosch 9ME Combined-ABS

Brake discs - diameter Front 320 mm

Brake discs - diameter Rear 267 mm

Chain 5/8 x 5/16” X‑Ring

Steering head angle 64°

Wheel base 1,560 mm

Ground clearance (unloaded) 220 mm

Seat height (unloaded) 860/875 mm

Total fuel tank capacity approx. 23 l

Unleaded premium fuel (95 RON)

Weight without fuel approx. 212 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ktm.com/gb/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UGsS3o5LdMI

 

12.495,00 GBP *

 

Cu 3.5 kg e mai grea decat 990 ADV.... hmmm...

 

dupa site-ul lor, greutatea fara benzina este:

 

1190 - 212kg

1190R - 217kg

990 - 209kg

990R - 207kg

 

deci 10kg diferenta intre variantele R. mi se pare rezonabila avand in vedere ca motorul este mai mare, suspensia mai avansata,

 

Asta ma enerveaza de fapt. Cardanul este clar optiunea numarul ZERO cand e vorba de asfalt. 100% de acord. Insa pe teren lantul e taticul tuturor FD. De ce trebuia KTM sa scoata o vaca de o mie doua sute si sa-i puna lant? Ce dracu' frate?!? A innebunit lumea? Sunt toti batuti in cap? Ce nu avea 990 si are 1190? CC? Atat? Doar pentru 200 cc + kile sa te bagi la atata chin?

 

pt ca nu au traditie cu cardanul si nu au experienta cu el. n-au vrut sa se riste si sa vina cu o mobra mai grea.

 

totusi la ce ofera sunt clar sub toti concurentii.

 

212 kg in varianta de non-R fara carburant si 150kg, bate orice exista in piata. cred, ca si pe multistrada, dar ala nu este la fel de versatil si nici genul de bicicleta cu care te-ai baga la un drum in jurul lumii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...