Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand mi-am luat primul topcase, un H&B patrat de aluminiu, am citit de viteza maxima de 110 km/h pe el. L-am montat, fara sidecas-uri, si dai pe autostrada. Indreadevar, peste 110 km/h aparea ceva similar cu voblajul. Nu ala clasic din roata fata, dar la fel de incontrolabil. Dar, cand ma mutam pe locul pasagerului, disparea. Ma mutam la loc, in fata, aparea. Pur si simplu daca eliminam golul dintre mine si topcase si totul era OK. Deasemenea, am mers cu topcase si pasager peste 110 km/h fara probleme. Cu sidecase-urile n-am intampinat nici o problema, la nici o viteaza. In afara de consumul ridicat, bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie clar, la mine era vorba de bagaje soft exclusiv, nu sidecase-uri de metal. De-aia am zis de asimetrie & shit. Sidecase-urile si/sau topcase ar trebui sa fie ceva mai aerodinamice dupa parerea mea, plus ca nu flutura in vant.

post-76698-0-50642500-1440015345_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@captain_obvious: Degeaba scriu tampitii aia de producatori de caseuri 120km/h viteza maxima?

 

la alea de la bemwe de pleu scrie 160 pe 800 si 180 pe 1200 ;)

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, totusi, cred ca e vorba despre turbulentele dintre rider si topcase.

E foarte probabil, desi eu aveam spatele lipit de tailbag si n-aveam cine stie ce morman vertical ca sa zic ca ar fi afectat la fel de mult ca un topcase. Cel mai simplu ar fi sa testam intr-un air tunnel :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am precizat mobrele. "160 pe [F]800[650/700][GS] si 180 pe [R]1200[GS/GSA]"

Asta am inteles. Bine, mai putin "de pleu". Dar eram curios daca cutiile BMW montate pe modelele corespunzatoare au limitele precizate de tine si, daca montate pe alte mobre, au alte limite de viteza. Daca pun o cutie de R1200GS pe un Minsk, pot merge linistit cu 180 km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am inteles. Bine, mai putin "de pleu".

 

"de tabla"

 

Dar eram curios daca cutiile BMW montate pe modelele corespunzatoare au limitele precizate de tine

 

asa scrie pe interiorul lor.

 

si, daca montate pe alte mobre, au alte limite de viteza.

 

aia e cotzcarie oricum... de ce ai pune ceva scump de la TT, branduit bembe (adica si mai scump), pe alta mobra?

 

Daca pun o cutie de R1200GS pe un Minsk, pot merge linistit cu 180 km/h?

 

cu conditia sa ai destula liniste interioara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba scriu tampitii aia de producatori de caseuri 120km/h viteza maxima?

 

Cred ca este mare diferenta intre niste cutii "ordinare", facute pentru orice tip de motocicleta, si eventual doar pe criteriul "cat mai mare", care se monteaza cu niste suporturi facute de producatorul respectiv doar cat sa se potriveasca si sa se poata monta, si niste cutii facute special pentru un anume tip de motocicleta, gandite sa se potriveasca cu motocicleta respectiva atat ca design dar mai ales si in conceptul aerorinamic al motocicletei.

Tocmai de aceea mi se pare cu atat mai surprinzator ceea ce se intampla la modelele KTM. Pe de alta parte nu ma mira, atat la KTM cat si la Tiger cutiile originale mi se pare ca arata ca naiba, ies foarte mult in afara.

 

La cutiile mele vario de GS parca este recomandat 180km/h. Luna trecuta am mers cu toate trei montatate, pline, cu 200+ linistit pe autostrada in Germania si n-am simtit nimic in neregula. Recunosc insa ca cel mai bine mi se pare ca se simte motocicleta la viteza mare doar cu sidecase-urile (pline), fara topcase, mi se pare foarte "asezata".

» Post actualizat in 20 Aug 2015 08:40

Dar eram curios daca cutiile BMW montate pe modelele corespunzatoare au limitele precizate de tine si, daca montate pe alte mobre, au alte limite de viteza.

 

Mi-e greu sa cred ca cei de la BMW s-au gandit ca altii or sa le cumpere cutiile... :)

» Post actualizat in 20 Aug 2015 08:49

de ce ai pune ceva scump de la TT, branduit bembe (adica si mai scump),

 

M-ai facut curios si m-am uitat la preturi la TT si cele de BMW (Adv, normal) si costa fix la fel (sidecases + sistem de prindere, cca 1000€). Iar daca tinem cont ca minim 90% de la BMW au de la vanzare sistemul de prindere, ramane o diferenta de cca 350€ in favoarea celor BMW. In plus, la BMW le ai si pe cheia motocicletei, lucru pe care personal il apreciez mult.

 

Daca vrei mai am un exemplu similar cu castile C3 si System 6, care desi conceptual sunt fix la fel, la BM, dupa ce au fost "tunate" dupa gustul lor, costa cu fix 100€ mai putin. Si singurii cunoscuti de care stiu ca au avut si C3 (cu si fara Pro) si S6 (cu si fara Evo) le considera pe cele de la BMW mai bune. Deci chestia asta ca le ia bembe si umfla pretul este total falsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este mare diferenta intre niste cutii "ordinare", facute pentru orice tip de motocicleta, si eventual doar pe criteriul "cat mai mare", care se monteaza cu niste suporturi facute de producatorul respectiv doar cat sa se potriveasca si sa se poata monta, si niste cutii facute special pentru un anume tip de motocicleta, gandite sa se potriveasca cu motocicleta respectiva atat ca design dar mai ales si in conceptul aerorinamic al motocicletei.

Tocmai de aceea mi se pare cu atat mai surprinzator ceea ce se intampla la modelele KTM. Pe de alta parte nu ma mira, atat la KTM cat si la Tiger cutiile originale mi se pare ca arata ca naiba, ies foarte mult in afara.

 

La cutiile mele vario de GS parca este recomandat 180km/h. Luna trecuta am mers cu toate trei montatate, pline, cu 200+ linistit pe autostrada in Germania si n-am simtit nimic in neregula. Recunosc insa ca cel mai bine mi se pare ca se simte motocicleta la viteza mare doar cu sidecase-urile (pline), fara topcase, mi se pare foarte "asezata".

 

Cutiile alea Vario tot niste plastice ordinare aceeasi forma aproape paralelipipedica o au ca si celelate case-uri care se vor adventure. Eu ma gandesc ca rezerva producatorilor de caseuri ordinare se datoreaza sistemului de prindere. Givi, kappa folosesc o prindere in 3 puncte desi la Kappa-urile mele V33 mai au inca 2 puncte suplimentare. O sa ma uit si la ele ce viteze maxima recomanda. Topcaseul clasic in 3 puncte are 120km/h. In concluzie mi se par mai aerodinamice cutiile de plastic normale decat cele paralelipipedice

 

Nobu%2525202.jpgNobu%2525201.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ci C3 si S6 Evo,dar iti zic parca ai lua in mana 2 casti diferite....cat despre voblaj,iti zic ca niciodata n-am avut probleme fara topcase nici la 200+.Ai dreptate ca cu topcase se simte ceva dar depinde mult de forma cutiei,ala original care e asemanator cu un amplificator home system e naspa...dar cu pasager nici cu ala n-ai treaba...Iar la noi, si in afara de Germania nu se pune problema vitezelor peste 150 cu bagaje.Dar gs ul cu topcaseul montat e mai linistit...

Cred ca este mare diferenta intre niste cutii "ordinare", facute pentru orice tip de motocicleta, si eventual doar pe criteriul "cat mai mare", care se monteaza cu niste suporturi facute de producatorul respectiv doar cat sa se potriveasca si sa se poata monta, si niste cutii facute special pentru un anume tip de motocicleta, gandite sa se potriveasca cu motocicleta respectiva atat ca design dar mai ales si in conceptul aerorinamic al motocicletei.

Tocmai de aceea mi se pare cu atat mai surprinzator ceea ce se intampla la modelele KTM. Pe de alta parte nu ma mira, atat la KTM cat si la Tiger cutiile originale mi se pare ca arata ca naiba, ies foarte mult in afara.

 

La cutiile mele vario de GS parca este recomandat 180km/h. Luna trecuta am mers cu toate trei montatate, pline, cu 200+ linistit pe autostrada in Germania si n-am simtit nimic in neregula. Recunosc insa ca cel mai bine mi se pare ca se simte motocicleta la viteza mare doar cu sidecase-urile (pline), fara topcase, mi se pare foarte "asezata".


» Post actualizat in 20 Aug 2015 08:40

 

Mi-e greu sa cred ca cei de la BMW s-au gandit ca altii or sa le cumpere cutiile... :)


» Post actualizat in 20 Aug 2015 08:49

 

M-ai facut curios si m-am uitat la preturi la TT si cele de BMW (Adv, normal) si costa fix la fel (sidecases + sistem de prindere, cca 1000€). Iar daca tinem cont ca minim 90% de la BMW au de la vanzare sistemul de prindere, ramane o diferenta de cca 350€ in favoarea celor BMW. In plus, la BMW le ai si pe cheia motocicletei, lucru pe care personal il apreciez mult.

 

Daca vrei mai am un exemplu similar cu castile C3 si System 6, care desi conceptual sunt fix la fel, la BM, dupa ce au fost "tunate" dupa gustul lor, costa cu fix 100€ mai putin. Si singurii cunoscuti de care stiu ca au avut si C3 (cu si fara Pro) si S6 (cu si fara Evo) le considera pe cele de la BMW mai bune. Deci chestia asta ca le ia bembe si umfla pretul este total falsa.

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, m-am luminat si eu de ce vobla mobra peste 170-180, multam. Asa e, am testat si eu azi.

Am cutie trax de la sw-motech si e similara cu cea oem de la bmw. de indata ce ma ridicam pe saua pasagerului, disparea instabilitatea. Maine o scot de tot! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu 180-190 constant pe autobahn, cu bagaje (grele), fara nici o problema.

Dar folosesc bagaj soft, pe care il tin cat mai aproape de mine, atat pentru echilibru cat si pentru aerodinamica.

Nu as merge cu vitezele respective cu niste cutii de aluminiu pe rack-uri+topbox, solo.

post-3033-0-99503700-1440491833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 5 months later...

salut! de curand am achizitionat si eu un 1190 adventure cu carene de R.

totul perfect pana acum, deja am facut 1200km.

 

o intrebare: voua va consuma ulei? mie mi-a mancat aprox 100ml in astia 1200km...dar recunosc ca am tras ceva de ea...inclusiv mers constant 200.

 

post-39276-0-14340500-1478347567_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pirelli a scos modelul Scorpion Trail II intr-o specificatie speciala pentru KTM 1190/1290: Trail II (K)

Acestea vor fi de acum si anvelopele de dotare din fabrica.

 

Nu stiu exact cum era inainte, daca era vreo incompatibilitate cu ST II standard dar sunteti baieti mari si gasiti info pe net.

Eu am gasit articolul si am zis sa va anunt, sa stiti ce planuri faceti pentru la primavara ;)

 

http://www.1000ps.at/businessnews-3002809-pirelli-scorpion-trail-ii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salut! de curand am achizitionat si eu un 1190 adventure cu carene de R.

totul perfect pana acum, deja am facut 1200km.

 

o intrebare: voua va consuma ulei? mie mi-a mancat aprox 100ml in astia 1200km...dar recunosc ca am tras ceva de ea...inclusiv mers constant 200.

 

eu niciodata nu trebuie sa completez nimic intre schimburi chiar daca capra e trecut deja de 43mi,la mers mai sportiv.

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...