Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

Incepe sa-mi placa dihania si mai ales usurinta cu care ajunge la 230 la ora :D

R-ul e mai inaltat si arata a enduro-touring. Nici nu se misca rau pe forestier. Cred ca pe valea Argesului, Mihailesti-Budesti e in lumea lui :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faina mobra, as vrea sa o am, insa daca o sa am bani sa o cumpar ... nu o voi face ! As prefera sa ii investesc in caltorii ... :|

 

... de fapt, cred ca as pleca si pe Hoinar ..... dar, sa plec !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina mobra, as vrea sa o am, insa daca o sa am bani sa o cumpar ... nu o voi face ! As prefera sa ii investesc in caltorii ... :|

 

... de fapt, cred ca as pleca si pe Hoinar ..... dar, sa plec !

Faina mobra, as vrea sa o am, insa daca o sa am bani sa o cumpar ... nu o voi face ! As prefera sa ii investesc in caltorii ... :|

 

... de fapt, cred ca as pleca si pe Hoinar ..... dar, sa plec !

Petrica tu ai deja o super mobra. Suie-te pe ea si pleacă. Chiar nu e cazul sa visezi la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica tu ai deja o super mobra. Suie-te pe ea si pleacă. Chiar nu e cazul sa visezi la altceva.

Ma refeream la altceva. Sunt momente in care obligatiile vietii te face sa privesti si cea mai mica plimbarica ca pe un dar ceresc.

Ce folos sa ai o super mobra daca nu te poti bucura de ea ! ... astept vremuri mai bune in care cele doua dimensiuni: timpul si banii, sa fie factori usor de combinat in buna decurgere a unui eveniment !

 

Crede-ma ! ... sunt momente in care imi vine sa vand LC8-ul, sa imi cumpar o mobra de 800-1000 euro si cu restul de bani sa ma pierd in Europa vre-o doua luni de zile ... sa alerg de acasa si pana la Atlantic ... si nu mi-ar parea rau !

 

:(

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

La alte mobre firele electrice sunt integrate in ghidon cumva?... Ca la primele modele de Mobra?....

probabil lumea spera la niste soricei touratech

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut cativa km pe noul adv. Parerea mea e ca e touring. Dar nici macar. Saua e tare, iar partea cea mai proasta e ca toata caldura iti vine direct pe OO. Pe curbe e superba, data fiind pozitia de touring in care esti pozitionat. Eu, la 192 inlatime, am stat bine pe asfalt, dar in teren, scaritele trebuiau mai in fata. E o bestie motorul fizic si setarile de acceleratie se simt destul de bine chiar si pt un neavizat. Carenajul e prea frumos pt padure iar ledurile din far strica tot, dupa gustul meu. Cam asta e parerea mea.

P.s. am spus ca saua e cam tare? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca sunt suficienti acei ,,cativa km" pe care i-ai facut pe acesta mobra, ca sa-ti faci o idee pertinenta ?

 

Daca acest 1190adv. este touring, atunci un BMW1200RT, o Honda Pan European sau o Yamaha FJR ce sunt ... supersporturi ?

Saua e' tare ? ... pai asa si trebuie ! O sa prea moale este o pedeapsa pentru posterior ! ... cred ca mai importanta este suprafata seii si nu duritatea ei !

Caldura mare la OO ? ... pai e' normal ca un V2 de aproape 1200ccm, ascuns sub rezervor sa produca cantitati impresionante de caldura ! Crezi ca pe un Varadero e' altfel ? ... si apoi nu o sa mergem in bermude pe motor, nu ?

... cat despre carenaj, orice bucata de plastic crapa la fel, ... fie el pe un KTM, un BMW, o Honda, sau mai stiu eu ce marca ... problema adevarata este daca ai skill-ul necesar si portofelul suficient de gros ca sa plonjezi in padure cu asa ceva !

 

Departe de mine gandul de a fi malitios, doar am vrut sa imi exprim un punct de vedere, diferit de cel al tau !

Nici eu nu sunt un fan al designului, acestei mobre, insa pentru celelalte caracteristici, ... mi-as dori-o in ograda !

 

Cu ai spus si tu, dupa gustul fiecaruia ! :)

Cu respect !

petrica

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici pe departe nu sunt suficienti km facuti, dar asta am vazut eu (simtit), stand calare pe ea. Nu o sa imi cumpar in viata asta una, pt ca nu ma atrage designul chiar deloc. Dar urmaresc 950 adv cu interes si urmeaza sa il "testez" usor si pe ala. Portocaliul imi face cu ochiul. Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Cunoasteti vreun posesor de 1190 Adventure in Bucuresti sau in apropiere.

La Dementor nu au modelul nici la test nici in showroom si as vrea sa ma urc pe unul sa vad cat de inalt este.

 

Multumesc

Pai nu scrie la specificatii cat de inalt este ?

Modelul ,,stradal" are 875mm inaltime la sa, iar modelul ,,R" 890mm. Iei in calcul si o latime de sa de 250-300mm si iti poti face o imagine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ktm.com/at/news-events/news/alle/details/new-ktm-1190-adventure-my14-worlds-safest-motorcycle.html#.UkRvfD_LKBq

 

KTM pare sa fie primul care introduce pe motociclete un soi de esp/vsc/asr bla bla.

 

Mai precis MSC

 

As the world's very first motorcycles, the 2014 KTM 1190 ADVENTURE and 1190 ADVENTURE R feature a truly revolutionary rider assistance system: the riding dynamics control MSC. This system makes a long held dream come true – an ABS that even works perfectly while cornering.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma lamureste si pe mine de ce abs-ul nu te scapa deja de highside/lowside la franare in curba?

 

abs = anti-lock braking system. nu prea vad cum ar putea ajuta abs-ul pe frinare in curba. roata inca se roteste chiar daca aluneca si de-a latul, abs-ul nu are motiv sa ia vreo decizie de eliberare a frinei.

 

iar pentru highside exista traction control.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La highside pot spune ca m-a ajutat enorm controlul tractiunii desi nu mai aveam mana in gaz, insa probabil tc-ul deja taiase gazul la momentul in care eu am constientizat ca ma depaseste roata spate.....cred ca am avut si enorm de mult noroc avand in vedere ca daca nu te arunca la momentul 0 si reusesti sa o redresezi, intra in voblaj si te arunca de pe ea....aici cred ca a ajutat tc-ul taind gazul inainte sa apuce sa fuga si mai mult spatele....

Nu cred sa aiba importanta abs-ul la lowside avand in vedere ca roata spate poate pierde aderenta numai din frana de motor, suficient ca sa fuga de sub tine si chiar in cazul franarii e suficient sa agate f putin pana la intrarea abs-ului si esti pe jos. Aici atata timp cat ai pierdut aderenta o fractiune de secunda si esti foarte aplecat bye bye....

Probabil tc-ul completat de ceva sisteme pe la suspensie si tractiune te scot din belea, cert e ca la momentul cand spatele recapata aderenta rotile nu mai sunt aliniate si apare voblajul, din care numai indemanarea si norocul te mai scoteau pana acum....sunt curios cum functioneaza noul sitem...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...