PepsiMan Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) http://www.realitatea.net/martor-ocular-imagini-socante-cu-motociclistul-mort-in-capitala_998235_video.html#view Dupa producerea accidentului cineva a filmat de sus si a trimis filmuletul la Realitatea. D-zeu sa-l ierte! Editat August 30, 2012 de PepsiMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Mda, asta e tara noastra. La toate babele si toate nefututele vin 10 de la smurd, 10 paramuci, iar la un accident mare unde ai nevoie de multi oameni, chiar si de paramucii de mai devreme, trimit o ambulanta de tip B cu sofer si o amarata de asistenta, fara medic. Lux! Faptul ca nu se misca timp indelungat, ca apoi sa se agite necontrolat, nu e semn bun. Fuck You Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xeqtor Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Gixule .. am fost acolo .. au fost 3 ambulante ... asta a ajuns prima ... plm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Accidentul s-a produs pe bulevardul Mihai Bravu, aproape de intersecția Iancului. Conducătorul autoturismului a vrut să întoarcă în mijlocul drumului, depăÂşind astfel linia continuă Âşi traversând Âşinele de tramvai. ÂŞoferul nu a observat, însă, că din spate venea cu viteză un motociclist. Impactul a fost fatal pentru tânărul de pe motor. Pe numele Âşoferului s-a deschis un dosar de cercetare penală pentru omor din culpă, dar poliția ia în calcul Âşi faptul că motociclistul circula pe linia de tramvai. Ce-ar fi de spus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 "Rapiditatea" cu care actioneaza acei "asistenti" m-a terminat....este incredibil...sistem medical de prim ajutor de tot KKTUL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Gixule .. am fost acolo .. au fost 3 ambulante ... asta a ajuns prima ... plm John ,atata timp cat amaratii aia 2 se chinuie singuri sa traga de amaratul ala intins pe jos, nu vad folosul celorlalte 2 ambulante venite cu intarziere. Cei 2 care vin sunt evident slab pregatiti, asta si pt ca lucreaza pe un B, si vad in 99% din cazuri pacienti care nu sunt imprastiati sub masini. Pentru asta exista dispeceratu ala de cacao si Muista aia de Grasu Nicoleta, sefa pulii. Unde era preaslavitul smurd?? Era la un caz de cacao, adunand puncte bonus pt publicitate. Sa ma pis pe ei de carnati (pe aia de dirijeaza,coordoneaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Cred ca singura solutia ar fi sa facem presiuni asupra autoritatilor piXdii care sa ridice garduri de ciment de minim 50-100cm pe toate strazile astea unde intorsul pe linie continua e sport national. Se pare ca in ro, ceea ce face victima anuleaza total vinovatia celui care a creeat starea de pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) A arata cu degetul si a gasi vinovati este simplu si la indemana, dar ce se poate invata din aceste evenimente neplacute? Nu ma dau "lupul moralist", dar distanta fata de cel din fata trebuie sa fie direct proportionala cu viteza de deplasare.(am patit-o si eu) Omul e dus, Dumnezeu sa-l odihneasca, dar NOI ce invatam din greselile(sau nu) altora?Accidentele nu se "intampla" pur si simplu, accidentele sunt cauzate. Cunoscand cauzele poti evita efectele neplacute. Eu merg si cu motorul(2 ani) si cu masina(17 ani), acum ca e vara mai mult cu motorul, dar multe mi-au fost date sa le vad si de o parte si de cealalta. Ce am constatat?.... aceeasi ura si de o parte si de cealalta, un razboi rece continuu! Acum cel mai tare, "in tabla", castiga! NU se va termina niciodata acest "pissing contest", intre bikeri si soferi, cat timp nu se vor schimba mentalitatile personajelor.Eu ii dau gaz unde trebuie, iar unde nu, o las mai usor; incerc sa-mi dau seama mereu ce vrea sa faca cel din fata, pastrand distanta.(deh nu reusesc tot timpul). Numai bine! Editat August 30, 2012 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) eu vreau chiar o lista cu activitatile tuturor politistilor de la circulatie si cu amenzile date pentru activitati ca astea. si mai mult, e cazul sa facem presiuni pentru acceptarea camerelor video personale ca probe. zilnic vezi 5-6 soferi care merita sa ramana fara permis dar nici urma de politist. as vrea sa-l pot da-n gat eu personal! daca politia nu isi face treaba, e cazul sa ii strangem cu usa. Editat August 30, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Cred ca singura solutia ar fi sa facem presiuni asupra autoritatilor piXdii care sa ridice garduri de ciment de minim 50-100cm pe toate strazile astea unde intorsul pe linie continua e sport national. Se pare ca in ro, ceea ce face victima anuleaza total vinovatia celui care a creeat starea de pericol. In minutul urmator ar fi mai simplu sa constientizezi ca poti muri, si sa lasi gazul mai moale. Daca s-ar ridica ziduri de beton, ar fi sute, mii de forjatori pe 2 3 4 roti care i-ar da 200+ pina la urmatorul semafor stiind ca nu li se taie calea. Si mai gindeste-te la un mic amanunt. Este gard impenetrabil, accident, vine salvarea, ia accidentatul, pe sensul de mers spre spital este ambuteiaj de kilometri. Pe unde o ia salvarea ??? Daca se intimpla un accident pe un sens, se blocheaza tot traficul din zona datorita gardurilor, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. Cine=i da gaz, o face pe riscul lui, selectie naturala. Daca vrei sa fii respectat in trafic, respecta-i si tu pe ceilalti, asta include sa nu mergi sportiv pe drum public, daca mergi tare, creezi un disconfort pentru ceilalti participanti la trafic. Unii pur si simplu nu te vad. Legal shoferul e vinovat, dar pt decedat, la ce-i foloseste acum? Editat August 30, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Cred ca singura solutia ar fi sa facem presiuni asupra autoritatilor piXdii care sa ridice garduri de ciment de minim 50-100cm pe toate strazile astea unde intorsul pe linie continua e sport national. Se pare ca in ro, ceea ce face victima anuleaza total vinovatia celui care a creeat starea de pericol. cat de mult seamna cu accidentul de pe DN1 corbeanca......... linie continua..... intoarcere/virat la stanga.... borduri despartitoare intre sensuri OHA...... pacat de baiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 jagi, fara suparare, ce spui tu este corect, gazu a fost de vina dar au fost destui care au fost trantiti la viteze legale in situatii identice.. nu zice nimeni sa se cladeasca garduri ca sa poata motoristii sa dea blana. mai departe, situatia ipotetica cu salvarea si sensu, e prea ipotetica... daca vrei, cel mai bun exemplu e accidentul de la corbeanca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Asta cu datul in gat pe baza propriei filmari este cea mai hilara idee. In felul asta, in Bucuresti ar ramane, in total, vreo 3 mobristi si destul de multi automobilisti. Vom reveni in anii 60-70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 In minutul urmator ar fi mai simplu sa constientizezi ca poti muri, si sa lasi gazul mai moale. Daca s-ar ridica ziduri de beton, ar fi sute, mii de forjatori pe 2 3 4 roti care i-ar da 200+ pina la urmatorul semafor stiind ca nu li se taie calea. Si mai gindeste-te la un mic amanunt. Este gard impenetrabil, accident, vine salvarea, ia accidentatul, pe sensul de mers spre spital este ambuteiaj de kilometri. Pe unde o ia salvarea ??? Daca se intimpla un accident pe un sens, se blocheaza tot traficul din zona datorita gardurilor, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. Cine=i da gaz, o face pe riscul lui, selectie naturala. se pot pune balize cum erau candva p dn1... p alocuri inca sunt...se pot muta in caz de nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 atat timp cat ar ramane aia care merg corect eu sunt de acord. de ce sa impart drumul cu un om care nu are aceleasi valori si respect ca si mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Personal cred ca baiatul a murit din cauza medicilor (foarte slab pregatiti)........acolo s-au pierdut minute bune si pretioase + ca nu inteleg de ce au desfacut targa tinand cont ca nu era cazul si faptul ca duduia de pe ambulanta statea cu mainile in solduri de parca poza pentru vre-un calendar sau ceva de genul RIP :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Stie cineva exact de ce a murit omul acesta? Ma refer la motiv medical? RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyrip1 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) eu vreau chiar o lista cu activitatile tuturor politistilor de la circulatie si cu amenzile date pentru activitati ca astea. si mai mult, e cazul sa facem presiuni pentru acceptarea camerelor video personale ca probe. zilnic vezi 5-6 soferi care merita sa ramana fara permis dar nici urma de politist. as vrea sa-l pot da-n gat eu personal! daca politia nu isi face treaba, e cazul sa ii strangem cu usa. Ia in calcul si ca f multi motociclisti ar ramane fara carnet. Din pacate majoritatea soferilor/riderilor nu respecta nici o regula, nici macar chestiile de baza care tin de auto-conservare. Asta e. Pacat ca a mai murit un om, intr-un accident care totusi, daca e adevarat ca a tasnit de la semafor, putea fi evitat. Categoric ala cu masina e de vina, insa asta nu incalzeste cu nimic pe nimeni. Iar cu gardurile..... Uita-te ce se intampla pe linia lui 41 cand incearca o ambulanta sa treaca la o ora de varf..... Editat August 30, 2012 de adyrip1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 In minutul urmator ar fi mai simplu sa constientizezi ca poti muri, si sa lasi gazul mai moale. Daca s-ar ridica ziduri de beton, ar fi sute, mii de forjatori pe 2 3 4 roti care i-ar da 200+ pina la urmatorul semafor stiind ca nu li se taie calea. Si mai gindeste-te la un mic amanunt. Este gard impenetrabil, accident, vine salvarea, ia accidentatul, pe sensul de mers spre spital este ambuteiaj de kilometri. Pe unde o ia salvarea ??? Daca se intimpla un accident pe un sens, se blocheaza tot traficul din zona datorita gardurilor, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. Cine=i da gaz, o face pe riscul lui, selectie naturala. Daca vrei sa fii respectat in trafic, respecta-i si tu pe ceilalti, asta include sa nu mergi sportiv pe drum public, daca mergi tare, creezi un disconfort pentru ceilalti participanti la trafic. Unii pur si simplu nu te vad. Legal shoferul e vinovat, dar pt decedat, la ce-i foloseste acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 jagi, fara suparare, ce spui tu este corect, gazu a fost de vina dar au fost destui care au fost trantiti la viteze legale in situatii identice.. nu zice nimeni sa se cladeasca garduri ca sa poata motoristii sa dea blana. mai departe, situatia ipotetica cu salvarea si sensu, e prea ipotetica... daca vrei, cel mai bun exemplu e accidentul de la corbeanca. Ipotetic? Tu locuiesti in Bucuresti? Zilnic se intimpla. Daca legea ar fi dura si s-ar SI aplica, in sensul ca : intorci pe linie continua, amenda 500euro, platibila pe loc, nu ai bani-se retine autovehiculul. Depasesti cu 50km /h viteza legala, la fel citeva sute de euro amenda si citeva zile de pirnaie plus retinerea vehicolului pina la plata amenzii. Sa vezi atunci ce frumos o sa se circule in RO. Suspendarea permisului e frectie la picior de lemn, majoritatea celor cu permisul suspendat continua sa circule ilegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 @Jagi: asta cu salvarea nu este argument: cand Vacarestiul si Calea Victoriei este plina full de aglomeratie, salvarea pe unde trece? Ma refeream doar la acele strazi/artere unde nesimtitii se cred la masa in batatura: Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Brancoveanu, Oltenitei, artere cu cel putin 2-3 benzi pe sens etc. Viteza avuta de biker nu anuleaza realitatea masinii perpendiculare pe banda, intr-o zona unde intoarcerea este interzisa. Singurii vinovati pentru tot ceea ce se intampla pe strazi este doar politia rutiera. Cand acestia vor evolua de la statul cu radaru' in boscheti si se vor implica activ in eradicarea nesimtirii prezente pe sosele, atunci astfel de "accidente" se vor imputina. Motociclistii si-au creeat legii nescrise menite doar ca scut anti-nesimtire. A nu se confunda nesimtitea cu neatentia ... Nesimtirea si taxarea/tratarea acesteia nu trebui sa cada in mana participantilor la trafic ci a politiei rutiere. Sau e "siguranta si incredere" doar la incasat spagi si la vanat de fraieri in trafic??? Cred ca singura presiune care ar trebui facuta ar trebui directionata catre si impotriva nepasarii manifestate de politia rutiera. Civilizatia si bunul simt se impune cu amenzi usturatoare fara posibilitate de prescriere. Alcoolul la volan ar trebui pedepsit cu inchisoare, intoarcerea peste dubla continua care a cauzat accident cu victime/deces, la fel, inchisoare. Intorsul asta pe unde li se scoala este sport national impreuna cu iesirea din parcare direct pe banda 2 sau 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Stie cineva exact de ce a murit omul acesta? Ma refer la motiv medical? Si eu as fi curios.. nu de alta, dar impactul nu pare a fi la o viteza astronomica. La cum isi misca membrele, nu par a avea fracturi majore, poate nici o fractura. Sunt curios ce "scor" (Glasgow sau celelalt) a primit la internare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 eu nu pot sa cred cat de incet au actionat ambulantierii... au pierdut f mult timp cascand ochii aiuea rip frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Nu inteleg cum a plecat constient de la locul accidentului si a murit la spital. Rip... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 "Rapiditatea" cu care actioneaza acei "asistenti" m-a terminat....este incredibil...sistem medical de prim ajutor de tot KKTUL! Elena ai perfecta dreptate...cum au reactionat aia acolo si cum au miscat bietul om ,mai ales gatul si tot corpul,cum tragea brancardierul ala de el zici ca parca nu erau normali la cap...cine dracu sunt aia si de la ce clinica sunt,asta ar trebuii interesat...cum dracu sa misti un accidentat in halul ala si sa tragi asa de el cand nu stii ce are rupt sau o eventuala hemoragie interna...pfuuui...in legatura cu multe comentarii de acii ce nu va e clar...basitul ala de sofer l a omorat cu zile...datoria dobitocului cand o incercat sa intoarca era sa se asigure in gatul mamii lui ca m or apucat dracii,o privire in oglinda sau daca intorcea o fractiune de secunda capul sa beleasca dracuu ochii nu il omora pe bietul om...e o regula simpla si care de multe ori te salveaza,dar ce sa se uite umflatul dracu fac pariu ca vorbea si la telefon in momentul ala!!!Bai frate si eu sunt si sofer dar ma uuuuuuit dracu cand fac o manevra de intoarcere indiferent unde te aflii...i as taia gatul la umflatul ala de sofer care nu stiu ce dracu cauta la volan...o sa scape ca de obicei cu 3 ani cu suspendare si poate mai ia viata cuiva...!!! Nu inteleg cum a plecat constient de la locul accidentului si a murit la spital. Rip... Mai mult ca sigur avea o hemoragie interna ...dar (cuvant jignitor) aia de paramedici au tras de el ca de o carpa...frateeee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.