Sari la conținut

Accident intre Piata Iancului si Vatra Luminoasa


Dan.Andrei
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 285
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda, asta e tara noastra. La toate babele si toate nefututele vin 10 de la smurd, 10 paramuci, iar la un accident mare unde ai nevoie de multi oameni, chiar si de paramucii de mai devreme, trimit o ambulanta de tip B cu sofer si o amarata de asistenta, fara medic. Lux!

 

Faptul ca nu se misca timp indelungat, ca apoi sa se agite necontrolat, nu e semn bun.

 

Fuck You Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentul s-a produs pe bulevardul Mihai Bravu, aproape de intersecția Iancului. Conducătorul autoturismului a vrut să întoarcă în mijlocul drumului, depăÂşind astfel linia continuă Âşi traversând Âşinele de tramvai.

 

ÂŞoferul nu a observat, însă, că din spate venea cu viteză un motociclist. Impactul a fost fatal pentru tânărul de pe motor. Pe numele Âşoferului s-a deschis un dosar de cercetare penală pentru omor din culpă, dar poliția ia în calcul Âşi faptul că motociclistul circula pe linia de tramvai.

 

Ce-ar fi de spus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule .. am fost acolo .. au fost 3 ambulante ... asta a ajuns prima ... plm

 

John ,atata timp cat amaratii aia 2 se chinuie singuri sa traga de amaratul ala intins pe jos, nu vad folosul celorlalte 2 ambulante venite cu intarziere.

 

Cei 2 care vin sunt evident slab pregatiti, asta si pt ca lucreaza pe un B, si vad in 99% din cazuri pacienti care nu sunt imprastiati sub masini. Pentru asta exista dispeceratu ala de cacao si Muista aia de Grasu Nicoleta, sefa pulii.

 

Unde era preaslavitul smurd?? Era la un caz de cacao, adunand puncte bonus pt publicitate.

 

Sa ma pis pe ei de carnati (pe aia de dirijeaza,coordoneaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca singura solutia ar fi sa facem presiuni asupra autoritatilor piXdii care sa ridice garduri de ciment de minim 50-100cm pe toate strazile astea unde intorsul pe linie continua e sport national.

Se pare ca in ro, ceea ce face victima anuleaza total vinovatia celui care a creeat starea de pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A arata cu degetul si a gasi vinovati este simplu si la indemana, dar ce se poate invata din aceste evenimente neplacute?

Nu ma dau "lupul moralist", dar distanta fata de cel din fata trebuie sa fie direct proportionala cu viteza de deplasare.(am patit-o si eu) Omul e dus, Dumnezeu sa-l odihneasca, dar NOI ce invatam din greselile(sau nu) altora?Accidentele nu se "intampla" pur si simplu, accidentele sunt cauzate. Cunoscand cauzele poti evita efectele neplacute. Eu merg si cu motorul(2 ani) si cu masina(17 ani), acum ca e vara mai mult cu motorul, dar multe mi-au fost date sa le vad si de o parte si de cealalta. Ce am constatat?.... aceeasi ura si de o parte si de cealalta, un razboi rece continuu! Acum cel mai tare, "in tabla", castiga! NU se va termina niciodata acest "pissing contest", intre bikeri si soferi, cat timp nu se vor schimba mentalitatile personajelor.Eu ii dau gaz unde trebuie, iar unde nu, o las mai usor; incerc sa-mi dau seama mereu ce vrea sa faca cel din fata, pastrand distanta.(deh nu reusesc tot timpul).

Numai bine!

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau chiar o lista cu activitatile tuturor politistilor de la circulatie si cu amenzile date pentru activitati ca astea. si mai mult, e cazul sa facem presiuni pentru acceptarea camerelor video personale ca probe. zilnic vezi 5-6 soferi care merita sa ramana fara permis dar nici urma de politist. as vrea sa-l pot da-n gat eu personal!

daca politia nu isi face treaba, e cazul sa ii strangem cu usa.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca singura solutia ar fi sa facem presiuni asupra autoritatilor piXdii care sa ridice garduri de ciment de minim 50-100cm pe toate strazile astea unde intorsul pe linie continua e sport national.

Se pare ca in ro, ceea ce face victima anuleaza total vinovatia celui care a creeat starea de pericol.

 

In minutul urmator ar fi mai simplu sa constientizezi ca poti muri, si sa lasi gazul mai moale. Daca s-ar ridica ziduri de beton, ar fi sute, mii de forjatori pe 2 3 4 roti care i-ar da 200+ pina la urmatorul semafor stiind ca nu li se taie calea. Si mai gindeste-te la un mic amanunt. Este gard impenetrabil, accident, vine salvarea, ia accidentatul, pe sensul de mers spre spital este ambuteiaj de kilometri. Pe unde o ia salvarea ??? Daca se intimpla un accident pe un sens, se blocheaza tot traficul din zona datorita gardurilor, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. Cine=i da gaz, o face pe riscul lui, selectie naturala.

 

Daca vrei sa fii respectat in trafic, respecta-i si tu pe ceilalti, asta include sa nu mergi sportiv pe drum public, daca mergi tare, creezi un disconfort pentru ceilalti participanti la trafic. Unii pur si simplu nu te vad. Legal shoferul e vinovat, dar pt decedat, la ce-i foloseste acum?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca singura solutia ar fi sa facem presiuni asupra autoritatilor piXdii care sa ridice garduri de ciment de minim 50-100cm pe toate strazile astea unde intorsul pe linie continua e sport national.

Se pare ca in ro, ceea ce face victima anuleaza total vinovatia celui care a creeat starea de pericol.

 

 

cat de mult seamna cu accidentul de pe DN1 corbeanca.........

 

linie continua.....

intoarcere/virat la stanga....

 

borduri despartitoare intre sensuri OHA......

 

pacat de baiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jagi, fara suparare, ce spui tu este corect, gazu a fost de vina dar au fost destui care au fost trantiti la viteze legale in situatii identice.. nu zice nimeni sa se cladeasca garduri ca sa poata motoristii sa dea blana. mai departe, situatia ipotetica cu salvarea si sensu, e prea ipotetica...

daca vrei, cel mai bun exemplu e accidentul de la corbeanca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu datul in gat pe baza propriei filmari este cea mai hilara idee. In felul asta, in Bucuresti ar ramane, in total, vreo 3 mobristi si destul de multi automobilisti. Vom reveni in anii 60-70. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In minutul urmator ar fi mai simplu sa constientizezi ca poti muri, si sa lasi gazul mai moale. Daca s-ar ridica ziduri de beton, ar fi sute, mii de forjatori pe 2 3 4 roti care i-ar da 200+ pina la urmatorul semafor stiind ca nu li se taie calea. Si mai gindeste-te la un mic amanunt. Este gard impenetrabil, accident, vine salvarea, ia accidentatul, pe sensul de mers spre spital este ambuteiaj de kilometri. Pe unde o ia salvarea ??? Daca se intimpla un accident pe un sens, se blocheaza tot traficul din zona datorita gardurilor, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. Cine=i da gaz, o face pe riscul lui, selectie naturala.

 

se pot pune balize cum erau candva p dn1... p alocuri inca sunt...se pot muta in caz de nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca baiatul a murit din cauza medicilor (foarte slab pregatiti)........acolo s-au pierdut minute bune si pretioase + ca nu inteleg de ce au desfacut targa tinand cont ca nu era cazul si faptul ca duduia de pe ambulanta statea cu mainile in solduri de parca poza pentru vre-un calendar sau ceva de genul :finger:

 

RIP :rose::rose::rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau chiar o lista cu activitatile tuturor politistilor de la circulatie si cu amenzile date pentru activitati ca astea. si mai mult, e cazul sa facem presiuni pentru acceptarea camerelor video personale ca probe. zilnic vezi 5-6 soferi care merita sa ramana fara permis dar nici urma de politist. as vrea sa-l pot da-n gat eu personal!

daca politia nu isi face treaba, e cazul sa ii strangem cu usa.

Ia in calcul si ca f multi motociclisti ar ramane fara carnet. Din pacate majoritatea soferilor/riderilor nu respecta nici o regula, nici macar chestiile de baza care tin de auto-conservare. Asta e. Pacat ca a mai murit un om, intr-un accident care totusi, daca e adevarat ca a tasnit de la semafor, putea fi evitat. Categoric ala cu masina e de vina, insa asta nu incalzeste cu nimic pe nimeni.

 

Iar cu gardurile..... Uita-te ce se intampla pe linia lui 41 cand incearca o ambulanta sa treaca la o ora de varf.....

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In minutul urmator ar fi mai simplu sa constientizezi ca poti muri, si sa lasi gazul mai moale. Daca s-ar ridica ziduri de beton, ar fi sute, mii de forjatori pe 2 3 4 roti care i-ar da 200+ pina la urmatorul semafor stiind ca nu li se taie calea. Si mai gindeste-te la un mic amanunt. Este gard impenetrabil, accident, vine salvarea, ia accidentatul, pe sensul de mers spre spital este ambuteiaj de kilometri. Pe unde o ia salvarea ??? Daca se intimpla un accident pe un sens, se blocheaza tot traficul din zona datorita gardurilor, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. Cine=i da gaz, o face pe riscul lui, selectie naturala.

 

Daca vrei sa fii respectat in trafic, respecta-i si tu pe ceilalti, asta include sa nu mergi sportiv pe drum public, daca mergi tare, creezi un disconfort pentru ceilalti participanti la trafic. Unii pur si simplu nu te vad. Legal shoferul e vinovat, dar pt decedat, la ce-i foloseste acum?

 

bagree.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jagi, fara suparare, ce spui tu este corect, gazu a fost de vina dar au fost destui care au fost trantiti la viteze legale in situatii identice.. nu zice nimeni sa se cladeasca garduri ca sa poata motoristii sa dea blana. mai departe, situatia ipotetica cu salvarea si sensu, e prea ipotetica...

daca vrei, cel mai bun exemplu e accidentul de la corbeanca.

 

 

Ipotetic? Tu locuiesti in Bucuresti? Zilnic se intimpla.

 

Daca legea ar fi dura si s-ar SI aplica, in sensul ca : intorci pe linie continua, amenda 500euro, platibila pe loc, nu ai bani-se retine autovehiculul. Depasesti cu 50km /h viteza legala, la fel citeva sute de euro amenda si citeva zile de pirnaie plus retinerea vehicolului pina la plata amenzii. Sa vezi atunci ce frumos o sa se circule in RO. Suspendarea permisului e frectie la picior de lemn, majoritatea celor cu permisul suspendat continua sa circule ilegal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jagi: asta cu salvarea nu este argument: cand Vacarestiul si Calea Victoriei este plina full de aglomeratie, salvarea pe unde trece?

Ma refeream doar la acele strazi/artere unde nesimtitii se cred la masa in batatura: Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Brancoveanu, Oltenitei, artere cu cel putin 2-3 benzi pe sens etc.

 

Viteza avuta de biker nu anuleaza realitatea masinii perpendiculare pe banda, intr-o zona unde intoarcerea este interzisa.

 

Singurii vinovati pentru tot ceea ce se intampla pe strazi este doar politia rutiera. Cand acestia vor evolua de la statul cu radaru' in boscheti si se vor implica activ in eradicarea nesimtirii prezente pe sosele, atunci astfel de "accidente" se vor imputina.

 

Motociclistii si-au creeat legii nescrise menite doar ca scut anti-nesimtire. A nu se confunda nesimtitea cu neatentia ...

Nesimtirea si taxarea/tratarea acesteia nu trebui sa cada in mana participantilor la trafic ci a politiei rutiere.

Sau e "siguranta si incredere" doar la incasat spagi si la vanat de fraieri in trafic???

 

Cred ca singura presiune care ar trebui facuta ar trebui directionata catre si impotriva nepasarii manifestate de politia rutiera.

Civilizatia si bunul simt se impune cu amenzi usturatoare fara posibilitate de prescriere.

Alcoolul la volan ar trebui pedepsit cu inchisoare, intoarcerea peste dubla continua care a cauzat accident cu victime/deces, la fel, inchisoare.

 

Intorsul asta pe unde li se scoala este sport national impreuna cu iesirea din parcare direct pe banda 2 sau 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva exact de ce a murit omul acesta? Ma refer la motiv medical?

 

 

Si eu as fi curios.. nu de alta, dar impactul nu pare a fi la o viteza astronomica. La cum isi misca membrele, nu par a avea fracturi majore, poate nici o fractura.

Sunt curios ce "scor" (Glasgow sau celelalt) a primit la internare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Rapiditatea" cu care actioneaza acei "asistenti" m-a terminat....este incredibil...sistem medical de prim ajutor de tot KKTUL!

Elena ai perfecta dreptate...cum au reactionat aia acolo si cum au miscat bietul om ,mai ales gatul si tot corpul,cum tragea brancardierul ala de el zici ca parca nu erau normali la cap...cine dracu sunt aia si de la ce clinica sunt,asta ar trebuii interesat...cum dracu sa misti un accidentat in halul ala si sa tragi asa de el cand nu stii ce are rupt sau o eventuala hemoragie interna...pfuuui...in legatura cu multe comentarii de acii ce nu va e clar...basitul ala de sofer l a omorat cu zile...datoria dobitocului cand o incercat sa intoarca era sa se asigure in gatul mamii lui ca m or apucat dracii,o privire in oglinda sau daca intorcea o fractiune de secunda capul sa beleasca dracuu ochii nu il omora pe bietul om...e o regula simpla si care de multe ori te salveaza,dar ce sa se uite umflatul dracu fac pariu ca vorbea si la telefon in momentul ala!!!Bai frate si eu sunt si sofer dar ma uuuuuuit dracu cand fac o manevra de intoarcere indiferent unde te aflii...i as taia gatul la umflatul ala de sofer care nu stiu ce dracu cauta la volan...o sa scape ca de obicei cu 3 ani cu suspendare si poate mai ia viata cuiva...!!!

 

Nu inteleg cum a plecat constient de la locul accidentului si a murit la spital.

Rip...

Mai mult ca sigur avea o hemoragie interna ...dar (cuvant jignitor) aia de paramedici au tras de el ca de o carpa...frateeee!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...