Sari la conținut

Accident mortal Petrosani - Banita


Method
 Share

Postări Recomandate

Cum spun unii: "Este noaptea mintii!".

Adica nu este din cauza prostiei, idioteniei si incalcarii Legii, atunci cand depasim limitele de viteza, ci este pur si simplu ghinion. Si toti astia care o ardeti "reising" va simtiti norocosi pana cand aveti ghinion. Cam la asta se rezuma tot, nu-i asa?

Deci, eu, care merg in localitate cu 100km/h in loc de 50, daca fac accident, este pur si simplu ghinion ca se mai afla cineva pe acel drum. Nu putea sa nu fie nimeni? Si atunci as fi putut sa merg si cu 300km/h ca nu avea ce sa mi se intample. Pur si simplu ghinion.

...Cand lucrurile sunt atat de simple: Viteza mare - impact mare. Viteza mica - impact mic. Viteza mare - point fixation, r a h a t e l in pantaloni. Viteza mica - luciditate, timp de reactie.

 

Dar voi stiti mai bine... De la accidentele alea, cand intorceati motocicleta in parcare.

 

beer.gif

Subscriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E destul de clar acum.

Primarul a iesit cu masina a facut stanga, motociclistul iesind din curba tare s-a speriat, a franat violent si s-a dezechibrat, motocicleta s-a dus pe camp si corpul lui s-a izbit de masina cand aceasta deja se incadrase pe sensul ei de mers.

Vina.. naturii. :unsure:

 

Ingerul lui pazitor a zburat mai incet decat el.. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru voi poate, dar nu pentru noi, cei din zonă! Mai sunt încă multe de spus, dar de acum e istorie. Aici, însă, mult can-can...

 

Poate aflam ceva mai aproape de adevar sa sensibilizam lumea, ca s-a tot dat lumea cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru voi poate, dar nu pentru noi, cei din zonă! Mai sunt încă multe de spus, dar de acum e istorie. Aici, însă, mult can-can...

Desigur, mult cancan pentru ca unii repovestesc povestile altora si altii pretind ca au detalii suplimentare pe care le pastreaza pentru ei si posteaza asa, sa se afle in treaba.

 

Daca tot stii mai bine ce s-a intamplat lumineaza-ne: omul mergea prea tare si-a ratat o curba lovindu-se de masina care circula regulamentar sau masina nu a acordat prioritate si rider-ul, mergand tare, n-a putut sa evite situatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca avea banda pe care iesise primarul libera, noi nu trebuia sa ne batem capul acum.

Pai pocneala a avut loc pe banda de urcare, pe contrasensul motociclistului, se vede foarte clar unde este intins pe jos.

Daca nu era primarul (nu conteaza de unde a iesit, deja era acolo la impact, putea sa fie lasat din elicopter pe banda aia) putea sa fie ORICARE alta masina acolo care mergea in sus si rezultatul ar fi fost acelasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,deci ne-am cam lamurit cum devine situatia.

Oricum dpdv legal nu ai ce vina sa-i bagi masinii atata timp cat accidentul s-a intamplat pe contrasens,chiar si dpdv moral nu prea ai ce sa-i zici.

Omul ma gandesc ca s-a asigurat rapid si a trecut strada,(de asigurat nu cred ca era nebun sa nu se asigure,ca pe acolo trec tir-uri care coboara tare de sus,si oricat de primar oi fi tu,cand da tirul in tine nu mai conteaza),dar nu avea cum sa-l vada dupa curba pe motociclist,riderul o fi iesit inclinat si s-a speriat cand a vazut masina pe sensul lui si s-a ridicat si a incercat sa puna frana.Treaba dupa mine e in felul urmator : daca esti meserias si intri dur pe curba,apai sa nu-ti tremure gladiolele cand trece unul prin fata ta,te inclini mai tare,nu ridici motorul,sau stai in banca ta,reduci la 70-80 inainte de curba,ceea ce zic eu ca e o viteza kusher pe acolo (stai cuminte pe curba si bagi mana in gaz de abia cand ti se deschide curba si ai vizibilitate full),si astfel observand masina nu ai emotii ca aceasta nu va reusi sa-ti traverseze banda pana ajungi la ea.

Nu cred ca l-a surprins cumva motocicleta sau a inceput sa batzaie sau ceva pe curba,r1 chiar si primul model sunt niste motociclete ff capabile,chiar si pt standardele de astazi.

Cel mai rau lucru e sa-ti supraestimezi capacitatile tale pe motor,de aceea e mai bine mai degraba sa te subestimezi si sa ramai placut impresionat de cat de bine ai luat o curba,decat sa intri ca zmeul si sa ai surpriza ca iesi pe contrasens sau prin balarii.

Totul se reduce iarasi la cazurile clasice de "nu m-a vazut si nu mi-a acordat prioritate,dar eu veneam racheta".

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,deci ne-am cam lamurit cum devine situatia.

Oricum dpdv legal nu ai ce vina sa-i bagi masinii atata timp cat accidentul s-a intamplat pe contrasens".

 

Nu cumva primarul avea dubla continua si era obligat sa faca dreapta ? Daca da, primarul nu avea voie sa faca stanga, iar faptul ca impactul a avut loc pe contrasens, e o rezultanta a unei manevre ineficiente de evitare. La rece poti spune : "da, putea sa faca aia si nu s-ar fi intamplat", la cald, in fractiuni de secunda ai timp sa zici : "aaaaaaaaaaaa !". ;) In plus, am inteles ca primarul era baut, nu ? Oare ii putem imputa ceva ? ( daca sunt in eroare, n-am citit toate paginile, sorry)

 

 

 

 

 

 

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, am inteles ca primarul era baut, nu ? Oare ii putem imputa ceva ? ( daca sunt in eroare, n-am citit toate paginile, sorry)

n-a zis nimeni ca ar fi fost vreunul baut.

pentru mine ramane un accident datorat neadaptarii vitezei la conditiile de drum. cum zic si baietii mai sus. urma o curba la care nu stiai ce se intampla dupa ea. faptul ca in momentul ala mai era si alcineva pe drum il putem numi ghinion. putea fi un tir care tocmai a facut o pana. si exemplele pot continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau un elicopter prabusit...hai frate ca, accidentul nu sa intamplat in curba...ci pe linie dreapta...ce viteza astronomica putea sa aiba in curba in asa fell sa nu o mai poata controla la 200 de m dupa ea? daca accidentul a fost pe linie dreapta , sa generalizam, tu in curba aia ai undeva la 70 zic eu maxim 80 iar cand ii vezi capatul accelerezi sau frananezi in functie de ce e pe drum, curba nu e atat de usoara sau larga sa mergi cu 150 prin ea cum spuneau altii smei ...da , daca murea in curba sau exact la iesirea ei se putea zice , ce se spune, dar cum e posibil ca sa faca curba ok cu viteza cu care am spus mai sus iese din ea mai merge 150-200 m si gata nu mai poate controla motocicleta si intra pe contrasens...nu frate ala i-a taiat calea , mortu e devina , sau cum e in majoritatea cazurilor motociclistul.

 

majoritatea dintre voi ar trebuii sa stiti cum se exagereaza de multe ori cu vitezele la motocicliete , se intampla un accident aa avea 180 ca urla motorul ca dracu...mai ales conservarii, de ce ca avea r1 avea 150? eu zic sa nu ne mai batem capul si sa il lasam pe baiat sa se odihneasca in pace, iar parerea mea sincera, vinovatul este in libertate...

ps are dreptul sa ma contrazica numa cine a parcurs drumul ala si stie curba ...nu am nevoie de criminalisti care studiaza poza la 1000 de mgpixeli !!!!!

Editat de O_Stefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O-stefan, tu percepi realitatea mai greu de fel?

Omul a murit exact la iesirea din curba. Vezi ca sunt poze pe undeva.

 

Si lasa-ne pe noi astia motociclistii ca stim mai bine cum e cu vitezele, curbele, adaptarea vitezei in functie de trafic, etc.

 

Fii sigur ca noi toti astia, motociclistii, am trecut prin N situatii asemanatoare cand ne-au taiat calea de-astia care faceau stanga, dreapta, intors aiurea, cai, vaci, carute.

Nu ne-am nascut ieri.

 

Tu macar ai motocicleta? :unsure: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma ca te intreb da asa esti tu prost din fire?vad ca iti cam place sa dai hupi cu postarile sau daca nu am scris acolo ca am mobra inseamna ca vorbesc din filme pe youtube? ti-am spus sa te abtii daca nu cunosti drumu

 

stai ca am uitat sa precizez...motociclistule sa ma inveti si pe mine cum e cu curbele...si vitezele, ca inca nu am gasit schimbatorul..ca dupa cum vezi la semnatura, eu nu stiu numa pe drumuri drepte... :finger: ( copaci is unii sa mor eu)

Editat de O_Stefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prostane, unii dintre noi au mers suficient de mult cu motocicleta ca sa poata sa-si formeze o idee chiar si numai dupa o poza.

Dupa cum probabil banuiesti, noi astia care nu tinem neaparat cu motociclistul, ci cu adevarul, mergem destul de mult cu motocicletele si avem experienta destula in trafic sa nu luam in seama aburelile unui gugustiuc wannabe ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba fa un gest frumos si uita de forumu asta....ai face la multi o favoare...tu esti unul din comunistii aia la care nu le ajungi la nas,genul ala care stie tot,si nu stie mai nimic...esti atat de neimportant in viata de zi cu zi si vi si dai replici aici ....in ochii mei esti 0 barat , cand vad cacati ca tine imi vine sa imi dau foc la permis... :finger: Nu intaleg frate de ce trebuie sa te simti net superior ca ala a cazut si tu nu, sau ca ala a murit si tu nu?Hai sa nu ne mai dam aere si sa mai plecam si capu...BelBody faptul ca fara sa ne cunoastem imi explici tu experienta ta net superioara prin sutele de mii de km, se datoreaza copilariei tale zdruncinate . Am sa te rog sa nu mi te mai adresezi, pentru ca in primul rand ai minte de copil intr-un corp ''de barbat'' si in al doilea rand,nu vreau sa ma tiganesc cu tine, nu merita....Daca chiar vrei hai sa facem un topic noi si ne injuram acolo.

Editat de O_Stefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am urmarit ce scrii de cand ai aparut pe forumul asta si mi s-a parit ca esti cam imatur si nici experienta la condus nu prea ai. Si mai vii si dai si sfaturi pe-aici pe la accidente, houa conservarii. Pai mai mult de jumatate din motociclisti, daca nu mai multi, suntem si conservari. Ce poti sa ne faci?

 

Pur si simplu, in cazul de fata, si in toate cazurile de accidente recente cu morti (ce exceptia unuia cred), vina este exclusiv a motociclistilor care nu au adaptat viteza la conditiile de drum.

Punct.

Cand apar gugustiuci ca tine sa invoce alte tampenii este enervant. Alfa si tu, daca tot citesti pe-aici des, daca vrei sa-i dai in gura pe motor da-i unde se poate, daca vrei sa ramai in viata. Daca nu vrei, problema ta, urmeaza exemplul celor care au avut accident recent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=)) glumetule , Deci sa intaleg ca tu mergi legal nu? nu depasesti limita niciodata nu? sau cel putin nu ai depasit-o ... si, da imi place viteza, altora le place sa se arunce cu parasuta, altora sa manance rahat pe forumuri, fiecare isi traieste viata cum vrea, cum considera ca e mai bine pentru el.

 

Si apropo asa informativ , nu am experienta in trafic, doar ca am permisu de 7 ani, am toate categoriile inafara de D si am condus pe toate pe care le am, dar mno, imi place sa mai invat de la agarici ca tine ...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai o-stefan, mars(scuza-mi expresia) si mai fa kilometri pe motocicleta! Te asiguri ca iti vei schimba atitudinea fata de soferi. Iti este atat de greu sa intelegi ca in acest accident motociclistul a abordat curba ca si cum ar fi fost singur pe sosea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai o-stefan, mars(scuza-mi expresia) si mai fa kilometri pe motocicleta! Te asiguri ca iti vei schimba atitudinea fata de soferi. Iti este atat de greu sa intelegi ca in acest accident motociclistul a abordat curba ca si cum ar fi fost singur pe sosea?

 

deah, ai si tu dreptate , ma duc sa ma plimb o tzara , restu e cancan cum zic baietii pe aici.Hai respect !

Editat de O_Stefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=)) glumetule , Deci sa intaleg ca tu mergi legal nu? nu depasesti limita niciodata nu? sau cel putin nu ai depasit-o ... si, da imi place viteza, altora le place sa se arunce cu parasuta, altora sa manance rahat pe forumuri, fiecare isi traieste viata cum vrea, cum considera ca e mai bine pentru el.

 

Si apropo asa informativ , nu am experienta in trafic, doar ca am permisu de 7 ani, am toate categoriile inafara de D si am condus pe toate pe care le am, dar mno, imi place sa mai invat de la agarici ca tine ...

 

Nu isi traieste viata cum vrea, odata ce este pe drum trebuie sa respecte legea rutiera si sa nu puna in pericol alti participanti la trafic.

Sa-ti traiasca viata fiecare cum vrea el, dar sa nu o puna in pericol pe a altora. Si daca vrea sa se arunce de pe bloc, sa se asigure ca nu trece nimeni cand pica el. Cam asta e ideea.

 

Da, am incalcat limita de viteza si o fac frecvent, dar acolo unde experienta m-a invatat ca nu pun in pericol pe nimeni, inclusiv pe mine.

 

Ia inchipuie-ti cam cum ar fi pe drumuri daca toti soferii de tir si-ar trai viata cum vor.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...