Grigore Dolghin Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Cica are CBS si ii franeaza automat si cu fata.. Desi, eu stiam ca la CBS, este valabil doar invers.. Nu stiu cum e la altele, dar la Deauville sigur asa e. Crede-ma - am desfacut-o eu cu mana mea si am vazut cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 ba o sa faca.. uite scenariul nr 1 )) " calca frana spate de la o distanta apreciabila de incident, observa cu stupoare ca nu se intimpla absolut nimic, eventual calca pana se blocheaza spatele.. evident ca motrocicleta decelereaza ca o raba la vale... intre timp distanta s-a micsorat vizibil... intra in panica strange brusc levierul blocheaza fatza si cade... asta daca intre timp nu l-a depasit roata spate..." E foarte probabil ca se va intampla exact asa cum spui tu, haha de-aia nu merg decat pe mobra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Bine ca ai scapat ok. Daca era mazga lasata de masinile care spala strazile, e de inteles ca ai alunecat. Dar si sa mergi cu cauciucu' ala pe fata chiar si pe asfalt ok, e ca si cum ai merge pe mazga cu unul nou. Schimba-l urgent, e spre binele tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Dude ... experientele tale personale nu pot deveni o generalizare. Daca te refuza 4 femei, ce faci? devi ghei ? Hai da-o naibii, nu de alta, si eu am cazut cu frana fata si am spart un zx9r si m-am facut de la calcai pana la umar numai carne vie. Si mi-am invatat lectia. AM FOLOSIT BRUSC FRANA FATA! Asta ai facut si tu ... te-ai speriat in toate cele 4 datile si ai tras ca un descreierat de frana fata. Tu cand alergi ai cum sa te opresti brusc din alergat? Nu cred ca poti, ai cadea datorita ruperii aderentei din cauza inertiei,sau te-ai rasturna. Parerea mea este sa lasi la o parte traumele psihologice si sa reincepi sa franezi cu fata. Ai noroc ca ai Deuville si e grea pe spate, dar daca iei de imprumut o alta mobra mai sportiva si franezi cu spatele .. nu faci nimic. Omule, si tu ai dreptate, sunt constient de asta. In primavara ii pun cauciucuri noi si ma duc intr-o parcare si frec fatza aia pana sare sange din ea. Nu sunt complet idiot (hehe), sunt constient ca cei care zic de frana fatza n-o zic de prosti. Doar ca in cazul meu, pana acum, nu si-a dovedit eficienta, dimpotriva. Deauville franeaza foarte bine cu spatele si pana acum n-am simtit nevoia de mai mult. E adevarat ca nici n-o ard ca dementu' prin oras - nici n-am cu ce, dealtfel. 54 de cai la 280kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Dunlop ArrowMax GT501, dot 0109. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 S-a notat, multumesc pt. info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 O sa va sara in cap zeii forumului - aia care sustin ca frana spate e de ca.cat si ca se foloseste numai frana fata.... Eu am cazut de 4 ori pana acum. De FIECARE data a fost frana fata. De-aia n-o mai folosesc deloc si poa'sa-mi spuna oricine orice, nu ala si-a lasat pielea pe asfalt, ci eu. I-ti cauti moartea. Du-te si ia-ti 2 cauciucuri moderne, 2012, si ai sa descoperi apa calda. Parerea mea e ca esti complet sarit de pe fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Asfaltul n-a avut nici o vina, cu mizeria aia pe fata putea sa verse un copil o cola si tot pe burta erai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Domnu SID, cand eram la Ilioara si ti-am zis eu ce ti-am zis de chestile alea negre care se invart, mai stii ce ai zis Lasa ca asa ai luat botezul usor, pune lanturi de iarna si dai gaz ca trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Nu am aceste informatii, insa intamplator am vazut aseara pozele postate si chiar ma gandeam ce periculos arata acel cauciuc. Din pacate necazul s-a intamplat mai repede decat as fi crezut. Oricum, bine ca a fost doar atat pt. ca la o situatie limita putea sa fie mult mai rau. Este, adică a fost un M3 Dunlop ArrowMax GT501, dot 0109. Gumele astea sunt tari. AÂş zice lemne. Si cam vechi. Ai grijă cu ele daca le mai ții. Măcar fă presiunea 2.2 cu 2.0. Bafta! Editat Septembrie 24, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 OOK vad ca s-a imputit topicul... SiD a postat aici pentru a primi un sfat, pentru a-si ridica putin moralul. Toti motociclistii au cazut, toti stiu cum e la prima cazatura, intri in soc. Voi nu aveti ce face decat sa va luati de cauciul lui ? El nu stie ca e opinca? Poate nu are bani pt unele zilele astea, poate nu a avut timp sa le schimbe... Voi ati gasit subiect de discutie - cauciucurile de pe mobra. Altu mai sus se lega de numarul ''46''. Crezi ca l-a lipit el? Ca e mare fan Rossi? Eu stiu ca asa l-a cumparat de la un mare fan Rossi. Din cate am citit vad ca voi cautati nod in papura... Vad ca multi isi bat joc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 1348497496[/url]' post='3240439']Nu stiu cum e la altele, dar la Deauville sigur asa e. Crede-ma - am desfacut-o eu cu mana mea si am vazut cum e. Asa este. Si a mea e la fel. Dar cand pui spatele, iti pune doar un pistonas de pe etrierul dreapta fata. Unul din sase. Asa ca mare cacao nu face. Diferenta dintre spate (cu tot cu CBS) si fata este enorma. Pune frana, dar nu full la 15km/h inclinat ca normal ca o sa cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Cu tot respectul, cred că nu e tocmai corectă abordarea ta. Motocicleta este mai degrabă un moft decât o necesitate. E plăcere, fitza, nu obligație. Motocicleta sport în oraÂş este 100% moft. Daca de exemplu te droghezi, nu-i mai safe sa bagi cu ace sterile? Fix la fel si cu gumele. Îți place, vrei motoreta, foarte frumos. Încalt-o cu cauciucuri bune. Nu-ți permiți? Ok. Cât costă un femur rupt, un bazin spart, un genunchi zdrobit sau o splina scoasă? Cam mari costurile, este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Multumesc celor care au postat sfaturi / pareri UTiLE pt mine si altii, cam asta era rostul topicului: gume, echipament (poarta-l ca d-aia il ai), foloseste si frana spate ->> invata-te minte. Puteam sa nu ma bag in seama. Sa comentez? Pt unii? La cat mai multe posturi atunci... Se poate inchide (pentru a nu continua discutiile OFFTOPIC in contradictoriu legate de franare, DOT si cum franeaza a ta.. pe mazga de Dambovita te dai ca pe gheata). ZYB te prind eu la un suc si spart seminte (sarumana) Sei Cred ca s-a invatat ce era de invatat! THE END Editat Septembrie 24, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) @ Cesar am inteles ce ai vrut sa zici... E adevarat DAR aici SiD a postat cu totul pentru alt scop. Sper ca ai inteles ce am vrut eu sa zic... @ ZYB, ai zis tu ceva, stiu si eu dar la multi dintre noi a lovit criza cu brutalitate... @ SiD, nu ai ce sa le ceri la multi... Se leaga de stickere si praful de pe cauciucuri... Editat Septembrie 24, 2012 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Cica are CBS si ii franeaza automat si cu fata.. Desi, eu stiam ca la CBS, este valabil doar invers.. Depinde de implementare. La mine, cand franezi cu spatele, intra partial si fata. Cand franezi cu fata nu intra si spatele. La Honda VFR 800 (1998-2001), din cate stiu, este valabil in ambele "sensuri". omg.. alea sunt niste capcane, au compozitie de cauciuc de masina si constructie BIAS.. conceptie anii 70.. dar cred ca si pe vremea aia existau radiale. ia si noteaza urmatoarele modele, asta daca nu vrei sa mai scoti pietris din piele...ignoranta nu a salvat pe nimeni, e datoria ta sa te informezi ... Michelin Pilot Road 3 Bridgestone BT023 Dunlop Roadsmart Sunt mai scumpe/km decat glumele alea de le ai acum.. probabil de 2x mai scumpe dar nu te vei mai tavali fara motiv Eu am pe fata Michelin Pilot Road 3, iar pe spate Pilot Road 2, si sunt foarte multumit de ele (asa am luat-o din Germania, si pe Pilot Road 3 o sa merg in continuare probabil). Am facut putin peste 5000 Km de cand am luat-o si nu sesizez cu ochiul liber uzura in plus fata de cand am luat-o. Au si aderenta foarte buna pe sosea (pe pietris sunt groaznice, dar nu ma asteptam la altceva), si mi se pare ca nici nu se uzeaza repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 pot sa va recomand sa va luati bandit. franele sunt atat de gumoase ca tre sa fi bestie ca sa le blochezi. asta plus pilot power 2ct si am blocat doar spatele pana acum, fara pasager si, fata intr-o parcare subterana, adica cu podeaua maxim de lucioasa. la prima iesire cu cauciucurile de pe mobra, DOT 2007 mi-a fugit poponeata juma de banda, fara sa brutalizez acceleratia dar cred ca si aici m-a scos mobra, s-a redresat singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 O sa va sara in cap zeii forumului - aia care sustin ca frana spate e de ca.cat si ca se foloseste numai frana fata.... Eu am cazut de 4 ori pana acum. De FIECARE data a fost frana fata. De-aia n-o mai folosesc deloc si poa'sa-mi spuna oricine orice, nu ala si-a lasat pielea pe asfalt, ci eu. eu iti recomand o bila de fier legata cu un lant....cand ai nevoie de frana o arunci in spate(gen ancora daca am fost prea subtil ).... poti sa verifici cauciucul si furca....sau poate e doar de la tine,exerseaz-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 hai mai pisoias, spune-mi tu cum e mai bine atunci, eu am facut o gluma doar da un baicaras ca tine probabil are impresia ca mersu' pe motocicleta e ca tastatu' pe forum ... tu esti prea micut si preocupat de ingeri care zboara, vezi ca pe strada nu sunt ingeri ... doar fracturi, contuzii si poate chiar coliva aia de final nu vreau sa jignesc accidentatu' dar sunt niste lucruri simple de inteles din evenimentu' lui rutier ... so, ti-ai luat er seis si esti incepator, asta-i treaba ta ... ... dar daca iti permiti sa iti iei o mobra tzafnoasa, echipament si sa iti bricolezi mobra eu zic ca iti poti permite si un minim de 100 ron (culmea, sunt o gramada pe bikeshop care vand gume uzate 80% cu 50 ron bucata) pentru doua gume SH cu care sa faci un 3000-5000 KM fara sa iti risti viata inutil pe opincile alea raschetate ... ori mai bine iti pui increderea in Cel de Sus si ingeri care ruleaza mai incet ca tine ... ghici ce, o sa te doara mult mai rau la banuti sa iti carpesti mobra dupa ce te pleznesti pentru ca nu ai aruncat un rahat de 1 milion pe doua cauciucuri mai de Doamne ajuta ... si io care credeam ca exagerez cu pilot power 2ct si carbone lorraine pe 78 de cai. deschid gazu bine pe apa si nu se invarte nimic, in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 @ SiD, nu ai ce sa le ceri la multi... Se leaga de stickere si praful de pe cauciucuri... nu a spus nimeni nimic de praful de pe cauciucuri. Cauciucurile sunt PRAF. daca mai merge cu ele isi face rau singur, tu mai mult ca il incurajezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 25, 2012 Autor Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Taci taci ...apoi te apuca.Corect, sunt praf si era si noroi pe ele. Nu ma incurajeaza, e vina mea.Nu e pentru tine:Am cerut pareri, le-am obtinut, am aflat greselile, experientele si durerile altora. Respect pentru ei!Cum mha? Auzi la el, se leaga de stickere si ca a aflat el ca daca ai 46 franezi cu 70% mai bine. Daca pui 69 SEX, ti se alungeste limba sau creste al 3-lea coyi?Intrebarea mea pentru cineva ca tine e: 2 cai frumoush!Hai mai subtireanu, mai pohale praleo ca se lasa cu bytes in plus. Am cerut pareri, opinii, consolare...le-am obtinut si s-a dat in diverse.Am retinut ce era bun. Nu mai postez aici, multi o ard de plictiseala.Va urez cati mai multi kilometri fara probleme! Editat Februarie 4, 2013 de Crazy-devil limbaj neadecvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 tinere, ai avut o experienta din care ai invatat ceva elementar, un lucru bun zic eu (franarea cu spatele) adica sa inteleg ca matale te opreai numai cu fata??? sa sti ca ala care te-a invatat treaba asta e un tampit, a uitat sa iti zica ca treaba asta se face pe circuit NU PE STRADA!!! O alta problema este adaptarea vitezei la conditiile de trafic. nu le-ai adaptat ai mari sanse sa te pravalesti pentru ca daca meseriasul ala nu te-a invatat sa franezi cu spatele n-am nici cea mai mica pretentie sa te fi invatat sa derapezi cu fata... da, da stiu, filme porno daca imi permiti un sfat: incearca ceva exercitii de echilibru cu motocicleta, mers incet, opturi, sa sti ca fac foarte bine, eu inca le mai practic si au rezultate uimitoare ps: lasa-i in pace pe meseriasi, ei franeaza doar cu fata si merg tare pe drum drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 @ stulewa Nu se pune problema de adaptarea vitezei de mers. Pe jos era ud, in fata era coloana de masini si el mergea cu 15-20 km/h. Franand doar cu fata, a alunecat. Si cauciucul are partea lui de vina. Accidentul nu este grav. Mobra are doar o zgarietura si riderul doar pantalonii murdari. SiD a postat aici pentru a primi consolare si un sfat, pe carea le-a primit. NU a postat pentru a fi luat la misto sau sa se faca din acest mic incident un mare balamuc. Cu toti stim cum este la primul accident/incident, esti in stare de soc, cauti consolare. Asta este motivul adevarat, pe care multi nu l-au inteles, pentru care a fost facut acest topic. La rubrica accidente se poate face un topic cu o intampalare din trafic doar pentru a-i face pe ceilalti atenti, nu numai accidente mortale sau grave. Comentariile inutile sunt de prisos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) da ma, iar o dati in lambada cu mazga de pe jos si cauciucuri dot 2012.... plm, am cazut si eu cand eram mic, mai cad si acum, dar stiu exact cum si dece! ma doare la banana ca avea 15-20 km/h daca ADAPTA VITEZA LA CONDITIILE DE TRAFIC (AKA MAZGA DE PE JOS) adica mergea cu 8-10 km/h poate NU SE TAVALEA. Tind sa cred ca nu e familiarizat cu motoreta pe care o detine dat fiind faptul ca acum a descoperit pedala de frana spate... acuma zic asa: cum o fi mai bine? sa il iau in brate si sa il pup pe frunte dupa ce s-a tavalit si sa ii zic lasa frate ca toti gresim, se mai intampla(treaba cu pupatul nu se pune, e doar o figura de stil) SAU sa il cert nitel la o bere daca il vad ca exagereaza oleaca si sa ii zic "koaee, vezi ca ai inceput sa intinzi pelteaua mai mult decat trebuie si o sa te tavalesti." mergea oleaca mai incet, isi lua niste injuraturi(ale ni le luam toti oricum) de la aia cu masinile dar tot primul la semafor era si nu se tavalea. ps: eu cand ma gandesc la adaptarea vitezei la conditiile de drum iau in calcul cauciucurile, motoreta cu care sunt si conditiile meteo altfel.... plm lambada Editat Septembrie 25, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 stim cu totii cum strangi de maneta cand te prinzi ca n-ai fost pe faza cand a franat ala din fata. putea sa aiba si 7 la ora ca tot o bloca. guma e tot ce conteaza aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.