Cyclops Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salut, Avand in vedere ca am fost intrebat intr-un alt topic de chinezaria mea, am zis sa mut discutia la locul ei Ea este o chestie chinezeasca brand-uita local de Rich Motors. Mai poate fi gasita in lume sub urmatoarele denumiri: Yamasaki YM50-8b, Keeway Leone Diavolo 50, Barton Fighter, etc. Ca orice chestie chinezeasca si in plus asamblata in Romania, are partile ei bune si partile ei rele. Luata de noua vine cu garantie 2 ani sau 7000 km. Plasticul e prost, 3/4 din electrica e in far. Instalatia electrica e facuta probabil pentru mai multe modele si de aceea, dupa ce e montata raman suspendate o gramada de fire in aer. Cu kit de 80 cmc merge frumos (nu stiu cum merge cu cel de 50 cmc), nu trebuie sa te rogi de ea... Nu am experienta cu multe mobre, dar asta vibreaza cam din toate incheieturile, La 300 km, am pierdut o piulita de la galeria de evacuare. (nu stiu daca era vibratia prea puternica, sau romanii nostrii au strans cu economie). Per total imi place senzatia pe care o am cand merg cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sofeanu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Yamasaki si partile bune care ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Dupa descrierea cu piulita pierduta, inclin sa cred ca a fost oarecum ironica remarca "Per total imi place senzatia pe care o am cand merg cu ea." Iti sugerez sa o verifici cu atentie sau mai bine sa o duci la un mecanic sa o verifice ca nu cumva sa mai ramai si fara altele mai vitale (cum ar fi de exemplu franele, atunci sa vezi senzatie ...). Si inca un sfat: Este bine ca inainte sa pornesti la drum cu moto sa ii faci macar o verificare sumara (frane, becuri, lumini, benzina, furtune). La furtune iti zic sa fii atent pentru ca nu stii ce dement se uita la motocicleta ta si ii vine sa iti taie vreun furtun (am patit ca dimineata cand m-am urcat pe motocicleta sa observ cu stupoate ca furtunul de vacuum a fost taiat). In rest, sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Yamasaki YM50-8b genial arata f bine, s-o stapanesti sanatos! plasa aia pare ca se taie f usor, apoi o ridica sa scoata lantul de dupa stalpul verde. zic si eu, sunt cam paranoic de fel. Editat Septembrie 26, 2012 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 E foarte fain entuziasmul tau. Yamasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 Dupa faza cu piulita a trecut printr-o revizie... s-au stran suruburi / piulite, s-au verificat frane / lumini... acum e in regula ... Si la furtune, cabluri si cauciucuri ma uit in fiecare dimineata cand plec la serviciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Eu, eu am intrebat Mersi frumos pt. clarificari. E interesanta, cred ca ar merge la fix pt. un incepator/incepatoare sau in oras pt. mers la consum chiar si pt mine. Doar sa o conving acum pe prietena si sa facem cumva la anul rost de banuti. Eu am avut si un 125 pt cateva luni si vreau sa zic ca nici nu se cunostea la buzunar, dapai asta. Revizie cu 100 de ron si raman si de benzina Asta cu chinezarie, ca se strica ca una ca alta, eu zic daca e luata de noua si ingrijita calumea, ai sanse destul de mari sa o tii in stare buna mult timp. A si apropo, monocilindrele mai vibreaza. Asta e mic, nu prea simte, dar vibratia este => cate un surub slabit din cand in cand, mai ales ca nu cred ca au pus chinezoii blocator de suruburi pe fiecare dintre ele. Sa te bucuri in continuare de ea! Editat Septembrie 26, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Nu mai radeti, not so long ago era indicat sa mergi si cu masinile noi la un service dupa primele 1000km ca sa se uite astia daca era inca totul bine strans. Editat Septembrie 26, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 F frumoasa , cat consuma o dracie din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Merci. Ca tot intreba cineva... punctele bune: revizia costa ~60 lei, consumul in oras 2,7l/100km si asta in rodaj.... rezervor 16L=> autonomie 500+ km Editat Septembrie 26, 2012 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Asta cu chinezarie, ca se strica ca una ca alta, eu zic daca e luata de noua si ingrijita calumea, ai sanse destul de mari sa o tii in stare buna mult timp. Sa dea Domnu' sa ai noroc cu ea. Am avut o chinezarie de scuter, luat nou, cu garantie 2 ani. In primele 3 luni am ajuns cu el de 5 ori in service (pe garantie): ba a picat CDI-ul, ba i-au reglat tachetii, ba una, ba alta. Sunt ele noi, insa daca sunt facute prost, degeaba sunt noi ca te lasa cand nici nu te astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Bai esti nebun, are rezervor de 16 litri? Genial! Bine... era de ajuns si de 8-10, dar tare. Consumul o sa scada mai mult cred. Daca nu tragi de ea. Eu la 125cc scoteam in jur de 3 si un pic cand mergeam mai alert. @razvan: nu am zis ca nu e posibil. La ce cantitati scot ei, se poate. Eu am avut prieteni cu firstbike si le-au maltratat si nu au avut nici pe dracu. Acum unul dintre ei are un scuter, facut varza, si il porneste de la bateria de masina de 75A care o tine sub scaun Dar citesc pe forum ca altii au avut probleme. Totusi incep sa ajunga in china si tehnologiile de fabricatie mai avansate, sa vedem ce o iesi. Editat Septembrie 26, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 asta e concluzia mea.. ca are 16L, ca atat a intrat la primul plin... daca era pompa manarita (cum am mai auzit) nu am de unde sa stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Phuaaa, mai misto decat un scuter, si pe deasupra si megaconsum!!!!! Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 cauta niste anvelope mai adevarate - alea care le are pe ea nu imi inspira incredere! S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Merci. Ca tot intreba cineva... punctele bune: revizia costa ~60 lei, consumul in oras 2,7l/100km si asta in rodaj.... rezervor 16L=> autonomie 500+ km de cand cautam sa-mi iau moto ma obseda "autonomia". e smecherie sa faci 500+. ai mers vreodata la drum lung? cam la ce viteza se simte bine afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 n-am mers la drum lung inca... o sa incerc sambata o tura pana la breaza... si duminica inapoi. Sper sa nu am probleme pe drum.. ca nu vreau sa imping 100 km sa ajung acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) ps. dupa matematica mea in oras faci 592km.. afara o sa consume si mai putin..in urma unui calcul ingineresc asta inseamna...putin sub inconjurul lumii n-am mers la drum lung inca... o sa incerc sambata o tura pana la breaza... si duminica inapoi. Sper sa nu am probleme pe drum.. ca nu vreau sa imping 100 km sa ajung acasa iei o sufa la tine, rogi un motorist sa te traga Editat Septembrie 26, 2012 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Am avut o nenorocire de asta chinezeasca , de 110cc si ori am avut noroc , ori a fost facuta pentru presedintele Chinei , da' am abuzat-o grav si nu vroia sa moara , asta daca excludem plasticele si citeva alte mici porcarii. Motorul in sine era forta. Si mai si consuma simbolic , ca sa nu zic ca nu am trecut si eu pe la benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 27, 2012 Autor Share Postat Septembrie 27, 2012 Acum pun si eu intrebare de baraj.... ce presiune sa bag in roti sa nu am probleme la drum lung? (chinezaria nu are manual si nici pe net nu am gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Respect curajul tau de a porni la drum cu utilajul asta chinezo-roman. La multi km cu evenimente numai placute! LE: nu ai o eticheta sub sa sau pe undeva pe bascula care iti indica presiunile? Eventual vauta bine de tot pe peretii gumelor presiunile indicate. Daca nu, baga un 2.2-2.4 si mergi usurel pana te obisnuiesti. Schimba gumele pe ceva mai normal daca vrei sa scapi de o grija. Editat Septembrie 27, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Octombrie 1, 2012 Autor Share Postat Octombrie 1, 2012 Erata la descriere: De fapt nu am set de 80 cmc, ci de 72 cmc. Am facut in week-end un drum la breaza si inapoi pe shark si in afara de faptul ca ma simt de parca a dat trenul peste mine... de 2 ori, a fost un drum fara incidente Am reusit sa dau ceasul de km peste cap... deci estimez o viteza maxima de 85 km/h, dar de la 80 km/h intra turometrul pe rosu (10.000+ rpm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) Ai nevoie de alte pinioane ca să nu mai fie aÂşa de turată, presiunea în roți la o mobretă asemănătoare (Suzuki GN) e 1.75 pe față Âşi 2 pe spate cu o persoană sau 2.25 cu două persoane. Rupe sau polizează aripioara aia unde scrie 72cc. Editat Octombrie 1, 2012 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 S-o stapanesti sanatos. Sper sa nu ai probleme mecanice cu ea. Chinezestile cam au probleme cu bobinele de inductie din cate stiu eu. Probabil ca vei schimba destule de-a lungul timpului. Ca un paradox ... La drum lung, degeaba ai peste 600 km autonomie daca poti merge doar cu 80 la ora ... cu tot cu pauze ajungi de la Bucuresti la Timisora in peste 10 ore, in schimb de oras, trebuie sa fie sfanta cu asa consum. Cat a costat dracia de noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 Dracia noua e cam 4000 lei. Cat despre fiabilitate... 2 ani sau 7000 km sunt in garantie... deci ce pica schimba ei . Peste 2 ani mai vedem. sigur pana atunci imi iau altceva... se mai ieftineste YBR-ul de 250 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.