Sari la conținut

Shark-ul meu


Cyclops
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Avand in vedere ca am fost intrebat intr-un alt topic de chinezaria mea, am zis sa mut discutia la locul ei ;)

 

Ea este o chestie chinezeasca brand-uita local de Rich Motors. Mai poate fi gasita in lume sub urmatoarele denumiri: Yamasaki YM50-8b, Keeway Leone Diavolo 50, Barton Fighter, etc.

 

Ca orice chestie chinezeasca si in plus asamblata in Romania, are partile ei bune si partile ei rele. Luata de noua vine cu garantie 2 ani sau 7000 km. Plasticul e prost, 3/4 din electrica e in far. Instalatia electrica e facuta probabil pentru mai multe modele si de aceea, dupa ce e montata raman suspendate o gramada de fire in aer. Cu kit de 80 cmc merge frumos (nu stiu cum merge cu cel de 50 cmc), nu trebuie sa te rogi de ea...

 

Nu am experienta cu multe mobre, dar asta vibreaza cam din toate incheieturile, La 300 km, am pierdut o piulita de la galeria de evacuare. (nu stiu daca era vibratia prea puternica, sau romanii nostrii au strans cu economie).

 

Per total imi place senzatia pe care o am cand merg cu ea. ;)

 

%255BUNSET%255D.jpg %255BUNSET%255D.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa descrierea cu piulita pierduta, inclin sa cred ca a fost oarecum ironica remarca "Per total imi place senzatia pe care o am cand merg cu ea."

Iti sugerez sa o verifici cu atentie sau mai bine sa o duci la un mecanic sa o verifice ca nu cumva sa mai ramai si fara altele mai vitale (cum ar fi de exemplu franele, atunci sa vezi senzatie ...).

 

Si inca un sfat:

Este bine ca inainte sa pornesti la drum cu moto sa ii faci macar o verificare sumara (frane, becuri, lumini, benzina, furtune).

La furtune iti zic sa fii atent pentru ca nu stii ce dement se uita la motocicleta ta si ii vine sa iti taie vreun furtun (am patit ca dimineata cand m-am urcat pe motocicleta sa observ cu stupoate ca furtunul de vacuum a fost taiat).

 

In rest, sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamasaki YM50-8b

genial :grinbandit:

 

arata f bine, s-o stapanesti sanatos!

 

plasa aia pare ca se taie f usor, apoi o ridica sa scoata lantul de dupa stalpul verde. zic si eu, sunt cam paranoic de fel. :friends:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa faza cu piulita a trecut printr-o revizie... s-au stran suruburi / piulite, s-au verificat frane / lumini... acum e in regula :)... Si la furtune, cabluri si cauciucuri ma uit in fiecare dimineata cand plec la serviciu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, eu am intrebat :grinbandit: Mersi frumos pt. clarificari. E interesanta, cred ca ar merge la fix pt. un incepator/incepatoare sau in oras pt. mers la consum chiar si pt mine. Doar sa o conving acum pe prietena si sa facem cumva la anul rost de banuti. Eu am avut si un 125 pt cateva luni si vreau sa zic ca nici nu se cunostea la buzunar, dapai asta. Revizie cu 100 de ron si raman si de benzina :grinbandit: Asta cu chinezarie, ca se strica ca una ca alta, eu zic daca e luata de noua si ingrijita calumea, ai sanse destul de mari sa o tii in stare buna mult timp. A si apropo, monocilindrele mai vibreaza. Asta e mic, nu prea simte, dar vibratia este => cate un surub slabit din cand in cand, mai ales ca nu cred ca au pus chinezoii blocator de suruburi pe fiecare dintre ele.

 

Sa te bucuri in continuare de ea! :cheers:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai radeti, not so long ago era indicat sa mergi si cu masinile noi la un service dupa primele 1000km ca sa se uite astia daca era inca totul bine strans.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Ca tot intreba cineva... punctele bune: revizia costa ~60 lei, consumul in oras 2,7l/100km si asta in rodaj.... rezervor 16L=> autonomie 500+ km ;)

Editat de Cyclops
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu chinezarie, ca se strica ca una ca alta, eu zic daca e luata de noua si ingrijita calumea, ai sanse destul de mari sa o tii in stare buna mult timp.

Sa dea Domnu' sa ai noroc cu ea. Am avut o chinezarie de scuter, luat nou, cu garantie 2 ani.

In primele 3 luni am ajuns cu el de 5 ori in service (pe garantie): ba a picat CDI-ul, ba i-au reglat tachetii, ba una, ba alta.

Sunt ele noi, insa daca sunt facute prost, degeaba sunt noi ca te lasa cand nici nu te astepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai esti nebun, are rezervor de 16 litri? Genial! Bine... era de ajuns si de 8-10, dar tare. Consumul o sa scada mai mult cred. Daca nu tragi de ea. Eu la 125cc scoteam in jur de 3 si un pic cand mergeam mai alert.

 

@razvan: nu am zis ca nu e posibil. La ce cantitati scot ei, se poate. Eu am avut prieteni cu firstbike si le-au maltratat si nu au avut nici pe dracu. Acum unul dintre ei are un scuter, facut varza, si il porneste de la bateria de masina de 75A care o tine sub scaun :scratch: Dar citesc pe forum ca altii au avut probleme. Totusi incep sa ajunga in china si tehnologiile de fabricatie mai avansate, sa vedem ce o iesi.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Ca tot intreba cineva... punctele bune: revizia costa ~60 lei, consumul in oras 2,7l/100km si asta in rodaj.... rezervor 16L=> autonomie 500+ km ;)

 

de cand cautam sa-mi iau moto ma obseda "autonomia".

 

e smecherie sa faci 500+.

 

ai mers vreodata la drum lung?

 

cam la ce viteza se simte bine afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. dupa matematica mea in oras faci 592km..

 

afara o sa consume si mai putin..in urma unui calcul ingineresc asta inseamna...putin sub inconjurul lumii :grinbandit:

 

n-am mers la drum lung inca... o sa incerc sambata o tura pana la breaza... si duminica inapoi. Sper sa nu am probleme pe drum.. ca nu vreau sa imping 100 km sa ajung acasa :)

 

iei o sufa la tine, rogi un motorist sa te traga

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o nenorocire de asta chinezeasca , de 110cc si ori am avut noroc , ori a fost facuta pentru presedintele Chinei , da' am abuzat-o grav si nu vroia sa moara , asta daca excludem plasticele si citeva alte mici porcarii. Motorul in sine era forta. Si mai si consuma simbolic , ca sa nu zic ca nu am trecut si eu pe la benzinarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect curajul tau de a porni la drum cu utilajul asta chinezo-roman. :grinbandit:

La multi km cu evenimente numai placute!

 

LE: nu ai o eticheta sub sa sau pe undeva pe bascula care iti indica presiunile? Eventual vauta bine de tot pe peretii gumelor presiunile indicate. Daca nu, baga un 2.2-2.4 si mergi usurel pana te obisnuiesti. Schimba gumele pe ceva mai normal daca vrei sa scapi de o grija.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erata la descriere: De fapt nu am set de 80 cmc, ci de 72 cmc. Am facut in week-end un drum la breaza si inapoi pe shark si in afara de faptul ca ma simt de parca a dat trenul peste mine... de 2 ori, a fost un drum fara incidente :) Am reusit sa dau ceasul de km peste cap... deci estimez o viteza maxima de 85 km/h, dar de la 80 km/h intra turometrul pe rosu (10.000+ rpm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de alte pinioane ca să nu mai fie aÂşa de turată, presiunea în roți la o mobretă asemănătoare (Suzuki GN) e 1.75 pe față Âşi 2 pe spate cu o persoană sau 2.25 cu două persoane.

Rupe sau polizează aripioara aia unde scrie 72cc.

Editat de Penetru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos. Sper sa nu ai probleme mecanice cu ea. Chinezestile cam au probleme cu bobinele de inductie din cate stiu eu. Probabil ca vei schimba destule de-a lungul timpului.

 

Ca un paradox ... La drum lung, degeaba ai peste 600 km autonomie daca poti merge doar cu 80 la ora ... cu tot cu pauze ajungi de la Bucuresti la Timisora in peste 10 ore, in schimb de oras, trebuie sa fie sfanta cu asa consum.

 

Cat a costat dracia de noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dracia noua e cam 4000 lei. Cat despre fiabilitate... 2 ani sau 7000 km sunt in garantie... deci ce pica schimba ei :). Peste 2 ani mai vedem. sigur pana atunci imi iau altceva... se mai ieftineste YBR-ul de 250 cmc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...