andorros Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 O iesire perfecta din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Foarte faina plimbarea. Traseu : Campulung- Albestii de Muscel- Crucea Ateneului- Berevoiesti / Baraj Rausor pentru cele doua BMW-uri enduro-turing. Foarte tare colegul cu GS1100, numai in caldarea glaciara a lacului Iezer nu a venit cu magaoaia incaltata cu gume practic stradale, iar urcarea din Albesti nu e atat de usoara ca cea de la barajul Rausor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 ... si totul e bine cand se termina cu bine . O expeditie deosebita » Post actualizat in 16 Sep 2014 06:30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 super cascadorie Angi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Daaa! Se tine de cascadorii! » Post actualizat in 19 Sep 2014 14:38 Maine mergem 3 la Lacul Vulturilor! Care esti interesat da de stire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Ce stiti despre Husqvarna TE 450 ? Se merita sa cumpar una ? .............. Doua filmulete de Duminica dupa ce m-am intors de la Iezer . Am fost iarasi dar am ratacit drumul mergand dinspre Berevoiesti , iar apoi a inceput o ploaie buna si m-am intors . Editat Septembrie 23, 2014 de nicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) TE 450 e d-aia de nu prea e comod cu ea pe sosea. E de competitie. Se poarta pe remorci sau in dube, chiar daca e inmatriculata. Editat Septembrie 23, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Sâmbăta -duminica , va povestesc despre ea . Totusi ma interesa in principal doua lucruri : la ce turatii obtine cuplul maxim si la ce turatii are puterea maxima distribuita .Nu am găsit pe nicăieri aceste date . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Atentie, un motor poate avea cuplu mai mare la turatii mici decat alt motor dar cuplul maxim tot la turatii mari il obtine. PS: "Puterea distribuita"" - suna a la RENEL. Editat Septembrie 24, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Atentie, un motor poate avea cuplu mai mare la turatii mici decat alt motor dar cuplul maxim tot la turatii mari il obtine. Defineste mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Husky TE 450 2010: http://www.mbike.com/husqvarna/te450/2010 47CP la 8500rpm, cuplu 41,5Nm la 7000 rpm, 125 kg plin, cica e de 2 locuri comparativ cu Kawa KLX 2013, 22 CP la 800rpm, 2Nm la 7000 rpm, 138kg plin http://www.mbike.com/kawasaki/klx250s/2013 o sa fie probabil de doua ori mai violenta Huski fata de Kawa, desi am citit pe undeva ca se plangea un posesor de huski ca a trebuit sa-i modifice nu stiu ce pe la senzorul de clapeta si inca ceva, ca altfel era destul de lesinata (pentru gustul lui probabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Pe graficul cuplu functie de turatii, in partea finala a plajei de turatii. La fel ca si puterea functie de turatii. Forma acestor grafice de cuplu sau de putere difera de la motor la motor. Astfel ca, de ex, un monocilindru are cuplu mai mare la turatii mici fata de un multicilindru dar cuplul maxim al monocilindrului este inderior celui al multicilindrului, iar la amandoua modelele, acest cuplu maxim se atinge la capatul superior al plajei de turatii. La monocilindre, cuplul si puterea maxima se obtin la peste 5000 rpm. Dar ele sunt pretuite pt cuplul mare (chiar daca nu maxim) pe care il au la 2-3000 rpm. » Post actualizat in 24 Sep 2014 18:30 comparativ cu Kawa KLX 2013, 22 CP la 800rpm, 2Nm la 7000 rpm, 138kg plin 2Nm.... Editat Septembrie 24, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 biiine, 20.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 cica e de 2 locuri Cu saua aia si fara scarite sau loc de montat scarite pt pasager, tind sa cred ca e o greseala. » Post actualizat in 24 Sep 2014 18:36 Prima mare diferenta intre TE si KLX e ca cu KLX poti merge comod pe strada. Macar pt motivul ca e mai greu si nu te sufla masinile de pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Husky TE 450 2010: http://www.mbike.com/husqvarna/te450/2010 47CP la 8500rpm, cuplu 41,5Nm la 7000 rpm, 125 kg plin, cica e de 2 locuri comparativ cu Kawa KLX 2013, 22 CP la 800rpm, 2Nm la 7000 rpm, 138kg plin http://www.mbike.com/kawasaki/klx250s/2013 o sa fie probabil de doua ori mai violenta Huski fata de Kawa, desi am citit pe undeva ca se plangea un posesor de huski ca a trebuit sa-i modifice nu stiu ce pe la senzorul de clapeta si inca ceva, ca altfel era destul de lesinata (pentru gustul lui probabil) La klx-ul meu avem: 22hp/6500 rot. minut 19Nm /3500 rotatii pe minut Faptul ca are cuplul maxim asa jos este deosebit de important pentru deplasarile "elegante" unde nu este nevoie de forta . Pe graficul cuplu functie de turatii, in partea finala a plajei de turatii. La fel ca si puterea functie de turatii. Forma acestor grafice de cuplu sau de putere difera de la motor la motor. Astfel ca, de ex, un monocilindru are cuplu mai mare la turatii mici fata de un multicilindru dar cuplul maxim al monocilindrului este inderior celui al multicilindrului, iar la amandoua modelele, acest cuplu maxim se atinge la capatul superior al plajei de turatii. La monocilindre, cuplul si puterea maxima se obtin la peste 5000 rpm. Dar ele sunt pretuite pt cuplul mare (chiar daca nu maxim) pe care il au la 2-3000 rpm. Da ,cred ca este corect . Va multumesc pentru ajutor . Voi veni cu vesti noi in curand , acum plec la Valiug sa ma dau cu Husqvarna pe Semenic si sa o aduc la Arges . . De KLX inca nu am de gand sa ma despart . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Ce/unde facem maine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Goganu si compania, varianta de urcare pe Leaota cu plecare din Brebu: In aceasi zi noi am fost pe malul marii prin Bulgaria: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 gabi, ce aratare e aia neagra cu roata mica pe fatza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Rieju Tango 250, este un supermoto de vreo 20CP, dar are puse Mitas C02 spate si un Pirelli cramponat pe fata (din cauza asta arata asa disproportionate rotile). Avantajele sunt ca intra impreuna cu Beta Alp-ul in masina (FIAT Doblo) si ca are numai 115 kg cu tot cu benzina. La un moment dat o sa caut o roata de 19 pe undeva, sau toata furca+roata fata . Pana atunci se misca destul de "cu talent" din cauza greutatii mici si a gumelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 cine crede ca asta a fost soft se inseala amarnic Goganu si compania, varianta de urcare pe Leaota cu plecare din Brebu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 Daca e frumoasa vremea, sambata as face si eu o plimbare soft. Grohotis, Tabla Butii, Predelus sau ceva prin zona asta ar fi super. Spre Fagaras n-as mai lua-o. Dati-mi si mie un semn daca iesiti pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciusmerlucius Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 cine crede ca asta a fost soft se inseala amarnic subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Va multumesc pentru ajutor . Voi veni cu vesti noi in curand , acum plec la Valiug sa ma dau cu Husqvarna pe Semenic si sa o aduc la Arges . . De KLX inca nu am de gand sa ma despart . M-am dat sambata pe Semennic cu Husqvarna TE 450 . Impresii : - puternica. Trage de jos . - se aseaza foarte bine la noroi ( nu rupe aderenta precum face KTM-ul 450 EXC ) -vibreaza putin cam tare (precum drujbele). Duminica KTM 450 EXC . -ciclistica foarte buna -motor foarte elastic -rupe aderenta mai tare decat Husqvarna . -nu se incadreaza destul debine pe potecile intortocheate si printre copacii pe unde ne-a bagat Sven. Doua filmulete cu KTM-ul Va propun o iesire de week-end la Arges pentru maine : /index.php?/topic/718891-intrunire-moto-bradulet-10-12-octombrie-2014/ Editat Octombrie 9, 2014 de nicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Duminica KTM 450 EXC . -ciclistica foarte buna-nu se incadreaza destul debine pe potecile intortocheate si printre copacii pe unde ne-a bagat Sven. Cum adica? Atunci la ce e buna ciclistica? La poteca-viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Cum adica? Atunci la ce e buna ciclistica? La poteca-viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.