Sari la conținut

Incepator pe GSXR 1000


karate-kid
 Share

Postări Recomandate

ai abea 30 de km pe scuter si gata, vrei sa sari pe un balaur?

 

 

30k km = 30.000 km :bigstar:

 

ON: Iti poti lua un R1, dar ca sa pacalesti :baubau: , adaugi 25 dupa 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca cel mai simplu ar fi ca la orice post de incepator care vine cu intrebarea de miar SS toata lumea sa raspunda uniform cu un simplu "NU". Poate asa vor intelege mai usor, ca vad ca daca le zici argumentat si logic, incep dezbaterile.

 

Apoi la modul general, cel mai mult imi place cand vine cineva nou aici, pune o intrebare, i se dau sfaturi, apoi incepe sa conteste sfaturile respective. Pai, in gurita mamei dvs, daca stii deja raspunsul corect la intrebare de ce o mai pui?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg sincer de ce incepatorii de ceva ani incoace considera un 600 ca perfect pentru ei, iar daca individul este mai agitat un pic considera ca si un 1000 e ok de inceput.

 

Eu unul cel putin, incepator fiind acum ceva ani, nici nu imi dadea prin cap sa ma uit la un motor de 600. E drept, nu aveam kilometrii pe masina, nici pe scuter, doar stiam sa merg pe bicicleta (si o faceam bine). Nu visam la rachete, stiam ca nu-s de mine, facusem cunostinta cu motoare de 600 ca pasager, eram incantat de cum trag insa nu simteam nevoia de atata putere.

 

Initial m-am gandit la un Kawasaki zxr400. Imi placea ideea de carenata, parea sa aiba suficienti cp, ma uitam la filmulete pe youtube, era ok si in gandul meu acceptabila ca prima motocicleta, chiar mai mult decat suficient. Dar pretul de atunci, discutiile pe care le-am purtat cu posesori (caci da, atunci lumea era altfel si daca ii intrebau cum e motocicleta lor nu iti dadeau cu flit si figuri de 2 bani si nicidecum nu iti ziceau "e blana frate,rupe,baga 400"), faptul ca erau rare, piese scumpe etc m-au facut sa ma razgandesc si oarecum sa ma orientez spre altceva. Am inceput sa ma uit la Aprilia RS 250. Alte discutii, alte sapaturi, mi-am dat seama ca nici asta nu-i de mine, un motor mult prea isteric,puternic,exploziv pentru capacitatea lui si pentru incepator asa ceva chiar nu imi trebuia (toti posesorii intrebati mi-au spus ca s-au prapadit in viraje aplecati ca le-a intrat powervalva). Usor usor am inceput sa ma uit la cele mici de 125 (tot in 2 timpi) si intamplarea a facut ca sa am una aproape functionala inainte de permis. M-am chinuit enorm cu ea din punct de vedere financiar si al timpului pierdut cu reparatiile dar am capatat cunostinte de mecanica.

 

Cand mi-am luat motocicleta si am iesit pe strazile patriei amicii/prietenii mei motociclisti nu mi-au zis "pff e mica, varza, nu e buna, ai sa te plictisesti de ea etc". Mi-au zis "nu merge tare in oras, o sa faci accident" - Vorbele astea au venit de la niste baieti care mergeau pe 1000, pe-o roata pe rosu in oras blana cu politia dupa ei aproape in fiecare zi, si m-am gandit si eu cu mintea de necopt de atunci ca daca "astia de se dau tare" imi zic asta, stiu ei ce stiu.

 

Timpul a trecut si am cazut. Am cazut din toate motivele, am alunecat pe polei, am alunecat pe nisip , am scapat motocicleta chiar si in fata blocului dupa o ploaie alunecand pe niste crengute de gard viu. Am sarit in decor cand ma credeam zmeu ca am dat tot caucicucu ca baietii aia tari de se dau pe curbe, mi-am dat seama unde am gresit (point fixation), am fost echipat full (combinezon) - 0 daune fizice. Am fost dupa accea zmeu si le intorceam casca in cap baietilor cu 600 cu zambetul pe buze pe viraje, care cand ma cunosteau pt prima data radeau de mine (sau mai mult de motocicleta mea mica) cum ca nu as fi in stare sa ma tin de ei la plimbari. Incet incet am inceput sa cunosc motocicleta si m-am orientat si catre stunt (si acolo am cazut de multe ori). Am invatat si acolo chestii pe care nu credeam la inceput ca le pot face cu ea. Au trecut anii (cam 3 la nr), am facut kilometrii cu galeata, plimbari lungi si scurte, am invatat cum e cu virajele, cum e cu evitarea de obiecte, cum e cu franatul eficient, am facut cunostinta cu soferite neatente :) am mesterit pana peste cap dar am avut parte si de satisfactie deplina, iar la un moment dat am simtit ca mi-a ramas mica - mai mersesem si cu motoare mai mari si deja motocicleta asta nu ma mai surprindea cu nimic.

 

Acum am un cbr f4 de aproape 2 sezoane. Si pot sa spun ca nu am ajuns nici la 50% din ce poate ea, si nu sunt deloc vreun sfant pe motocicleta (a nu se intelege ca merg ca un descreierat in trafic si ca exagerez cu blana prin oras) dar sunt cazuri, in care "ma dau in spectacol" mai mult sau mai putin, pentru satisfactia mea, si sunt constient ca desi eu o controlez ma poate "viola" oricand cu toata experienta mea de pana acum. Si ma gandesc si eu la un altceva. Un SS mai nou de 600 (a se intelege gama cu ~130 cp - personal imi place gsxr 600 k4-k5) sau chiar un 1000 (ma cam sperie consumul sincer). Si am zis ca daca o sa am ocazia, o sa pastrez acest CBR sa il folosesc in alte scopuri iar SS-ul sa il tin "de buna".

Si mai apar asa din cand in cand indivizi care au carnetul de cateva luni, sau nu au deloc, dar iti spun tie ca motocicleta pe care o ai este una de incepatori, de oras, ca e ok asa ca cica trage liniar, nu fuge tare (a se intelege f4) si ca ei vor un ceva care se termina cu R, un k7 care ia 170 cu a doua, iti dai seama ce tare, nu? :) Sincer ma amuza si ii las in plata lor.

 

Ideea cu incepatorii pe 1000 care au prieteni care le-au zis ca 600 e de fetite e generala din pacate mai nou (putini sunt constienti ca 600-le nu e jucarie si ma bucur cand vad amici/prieteni care au totusi 600 stiu chestia asta si il respecta asa cum se cuvine).

Am impresia ca oricum am scris degeaba, ca si pana acum pe forum, ca sunt putini care baga ceva la cap, cum a zis si Niko mai devreme, o motocicleta nu inseamna doar cati CP are si cat baga.

Acum fiecare face ce il taie capul si cat il si duce.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor de 400, carburatie din '98. Trage ca un jegos de la 8000 de ture in sus, 90 in limitare intr-a I-a. Motor de 600. Linistit, zici ca-i electric. 100 intr-a I-a in limitare, da liiiin. Motor de Z750. Placut de nebunatic. 110 intr-a I-a la 12000 (nu al meu deci fara limitari). Chiar esti sigur ca vrei un motor care ajunge la 160 km/h in prima treapta de viteza?

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va raciti gura degeaba,omul sigur o sa cumpere GSXR 1000 k7 pentru ca vrea sa-l tina cit mai mult.

 

Sper sa ai mult noroc si sa-l ti mult pe sosea nu prin garaj la raparati ..........BAFTA.

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca nu iti verifica forumul posesiile e foarte simplu sa scrii acolo si tomahawk. omu e doar fan, evident nu intelege nimic din functionarea unei motociclete si vrea sa poata zice clar ca are unu de o mie. pe mine cand ma intreaba diversi pe la semafor cat de mare e le zic asa, sensibil, de sase sute si toti sunt impresionati(fuge frate? fuge? fuuuuge). vad ca sunt folosite ca prilej de discutii si offtopic threadurile astea dar nici asa nu le vad utilititatea ca in 9 pagini e mai mult bullcrap deci nu apuc sa citesc tot. karate kid asta pare mai domol asa, nu a inceput sa ia juma de forum la pwla ca nebu si razvan da poate oricand sa inceapa. pacat ca forumul asta e in paragina. un sticky pe la incepatori in care sa fie un thread in care sa aruncam toate accidentele cu r1, r6 si ce mai vreti, cu poze cat mai dureroase samd si putin mai jos cateva cu toti ceilalti putoi fara oua(ca mine) care si-au luat mobre mai utilizabile. in rest, e destul de evident ca unu care pune asa intrebare nu o sa inteleaga niciodata mersu cu mobra si peste 3 ani cand o sa se infiga el sau altu intr-o dacie o sa fie sustinut sau o sa sustina la randul lui ca era vina conservarului, cand el mergea cu 200.

credeti ca tipu ala de s-a infipt recent in dacie pe dn1 avea alta mentalitate sau atitudine?

nu avem de aface decat cu un caz similar in devenire. nu va mai obositi daca in primele 3 pagini nu s-a lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu esti prost sau doar te faci?

 

 

Tu chiar nu ai putin bun simt? Te rog frumos sa-ti masori cuvintele si sa vorbesti asa la tine, la mahala si cu cine iti permite!

Daca omul vroia miar, i-am sugerat sa-si cumpere, macar, ceva mai putin puternic decat un GSX-R 1000

Eu, cel putin i-am dat un sfat, nu am facut misto de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul tau este cel putin prost.

 

Cu toate ca nu iti era adresat TIE, maria-ta, luminatia-ta sfatul, te bagi ca supozitorul. Lasa omul sa considere el daca e bun sau nu, atata timp cat nu te priveste pe tine. Cum am mai zis si in alta parte despre tipi de astia ca tine: ai terminat de rezolvat toate problemele tale si acum ai inceput sa le rezolvi pe ale mele.

Te rog frumos, nu m-am adresat tie, deci potolestete cu jignirile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii amuzant cum se intampla in fiecare discutie .. cand se cearta doi.. sau ma rog .. unu ( adrian B) si se deviaza de la subiect asa usor.

cat despre subiect.. 1000 e mare... un 600 ar fi de ajuns

si eu am un 600.. sunt incepator si recunosc ca mie frica de el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe langa asta, exista 600 care nu au 100+ CP, gasesti la 60cp extra suficienti pentru incepatori si poti sa te si lauzi la prieteni ca ai motor de 600 :grinbandit:. Daca ar face astia miar cu 50cp cred ca ar fi cumparat pe banda rulanta, ca nu prea am vazut lumea sa intrebe cati CP are utilajul, doar cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe langa asta, exista 600 care nu au 100+ CP, gasesti la 60cp extra suficienti pentru incepatori si poti sa te si lauzi la prieteni ca ai motor de 600 :grinbandit:. Daca ar face astia miar cu 50cp cred ca ar fi cumparat pe banda rulanta, ca nu prea am vazut lumea sa intrebe cati CP are utilajul, doar cmc.

 

...si "cat baga frate?" :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi... cati cai are scuteru'? Ca 500cc am tot vazut repetati. E carburatie sau ceva intelijent?

 

Eu is d-ala incepatoru', dezvirginat de forum cu fierul incins si proprietar de 600, nu gixer. Care-i justificarea reala pentru un SS? Te dai pe circuit cu el? Ai vazut filmuletul cu 300km/h in rosu pe A2? Nu ma intereseaza sa-mi raspunzi. Trebuie sa-ti pui tie intrebarile astea. Ce vreau de la motor? Cum il voi folosi si la ce?

 

Motoreta mi-am ales-o singur pe baza raspunsurilor la intrebarile astea. Au concurat inca 3 modele mai mult sau mai putin similare si a castigat gesereul pentru ca raspundea la mai multe si a fost si pretul. Daca vrei sa arzi 10L/100Km o faci si cu 600-le. Nu trebuie sa schimbi viteza dintr-a-ntai-a :D

 

Studiaza singur evaluari ale masinariilor care-ti fac cu ochiul. Vezi ce se spune despre ele, hibe, daca poti testeaza-le. Nu pune urechea la ce zic eu. E pielea ta care sfaraie de asfalt, nu a mea, nu a prietenului tau care poate ti-a dat un sfat din nepricepere. Nu ca te vrea mort. Motocicleta nu este scuter, diametrul rotilor iti indica asta :D

 

Nu in ultimul rand, uita-te si la alte miare, la 600 SS, la naked-uri. Citeste ce spun cei care le-au calarit si vezi ce parerea au despre ele si cat de acord esti cu acea parere. Daca vrei o motoreta cu care sa iesi in evidenta deja s-au anuntat cativa gata sa-ti intoarca casca cu motoare mai mici, nu-ti va iesi iar demascarea e dureroasa :)

 

Viteza nu omoara dar scurteaza distanta dintre tine si moarte. Mai bine pastrezi o distanta sigura, sfat valabil si in trafic, chiar si pe bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza nu omoara dar scurteaza distanta dintre tine si moarte. Mai bine pastrezi o distanta sigura, sfat valabil si in trafic, chiar si pe bicicleta.

 

Ce schimbare fenomenala de atitudine! De unde pe topicul tau o dadeai sus si tare ca mergi cum vrei, ca faci ce vrei, treci pe rosu, alergi pietoni, dai goarna sa ciupesti semafoare si alte alea, acum dai sfaturi sa mearga incet, sa aibe grija? Te-ai erijat in lup moralist vad..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi vorbesc, putini cunosc..

 

perfect de acord.

 

Si totusi... cati cai are scuteru'? Ca 500cc am tot vazut repetati. E carburatie sau ceva intelijent?

 

Eu is d-ala incepatoru', dezvirginat de forum cu fierul incins si proprietar de 600, nu gixer. Care-i justificarea reala pentru un SS? Te dai pe circuit cu el? Ai vazut filmuletul cu 300km/h in rosu pe A2? Nu ma intereseaza sa-mi raspunzi. Trebuie sa-ti pui tie intrebarile astea. Ce vreau de la motor? Cum il voi folosi si la ce?

 

Motoreta mi-am ales-o singur pe baza raspunsurilor la intrebarile astea. Au concurat inca 3 modele mai mult sau mai putin similare si a castigat gesereul pentru ca raspundea la mai multe si a fost si pretul. Daca vrei sa arzi 10L/100Km o faci si cu 600-le. Nu trebuie sa schimbi viteza dintr-a-ntai-a :D

 

Studiaza singur evaluari ale masinariilor care-ti fac cu ochiul. Vezi ce se spune despre ele, hibe, daca poti testeaza-le. Nu pune urechea la ce zic eu. E pielea ta care sfaraie de asfalt, nu a mea, nu a prietenului tau care poate ti-a dat un sfat din nepricepere. Nu ca te vrea mort. Motocicleta nu este scuter, diametrul rotilor iti indica asta :D

 

Nu in ultimul rand, uita-te si la alte miare, la 600 SS, la naked-uri. Citeste ce spun cei care le-au calarit si vezi ce parerea au despre ele si cat de acord esti cu acea parere. Daca vrei o motoreta cu care sa iesi in evidenta deja s-au anuntat cativa gata sa-ti intoarca casca cu motoare mai mici, nu-ti va iesi iar demascarea e dureroasa :)

 

Viteza nu omoara dar scurteaza distanta dintre tine si moarte. Mai bine pastrezi o distanta sigura, sfat valabil si in trafic, chiar si pe bicicleta.

 

just my POV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul are 42 cp este pe injectie

 

Asta ar trebui sa-ti spuna multe. Al meu are 98 si e doar o diferenta de 100cc intre ele. Desigur, aici intra si alte variabile cum ar fi numarul de cilindri, numarul de valve, numarul de ture, trage jos, trage sus, etc.

 

Eu zic ca mai intai sa-ti stabilesti criteriile de selectie bazate pe scopul intrebuintarii motoretei. Nu intru in discutia despre bani ca poti sa-ti iei 250, 500, 600, 1000 cam din orice an post 2000 intretinuta si in mintile ei la un pret bun. Gasesti. Ocupa-te sa cauti motoreta potrivita pentru cineva care nu a mai mers deloc. Cunostintele despre manevrare si trafic castigate cu scuterul vor fi un bonus care te vor tine departe de pericolele ce ameninta un incepator care nu beneficiaza de ele.

 

Incearca sa-ti apropii motociclisti care te pot invata sa mergi corect si sa ai grija de tine. Un miar SS e cheia catre anturajul gresit. Primele mii de km incearca sa-i faci cu tipe (motocicliste). Merg precaut si iti deschid porti catre alti oameni de la care ai ce invata. Daca intri in anturajul care te forteaza sa alergi dupa ei, renunta. Nu ai ce sa le dovedesti si vei sari pasi importanti din procesul de invatare doar ca sa tii pasul cu ei.

 

Dupa ce-ti iei gixerul ce ai de gand sa faci? In ce fel de cercuri te vei invarti? Cine crezi ca te va accepta ca incepator cu miar? O sa fii calaretul singuratic? Aceeasi parere exprimata in primele pagini ale acestui subiect o vor avea toti cu care te vei vedea chiar daca o vor spune sau nu.

 

Ce schimbare fenomenala de atitudine! De unde pe topicul tau o dadeai sus si tare ca mergi cum vrei, ca faci ce vrei, treci pe rosu, alergi pietoni, dai goarna sa ciupesti semafoare si alte alea, acum dai sfaturi sa mearga incet, sa aibe grija? Te-ai erijat in lup moralist vad..

 

Nu m-am erijat in nimic. Tu ai vazut un clip si ai tras concluzii extra despre cineva necunoscut tie. Ai terminat liceul in 2007 si dai lectii oamenilor cu mai multi ani si mai multa experienta ca tine (nu ma refer la mine aici, nu sari ca ars :) ). Eu zic sa te joci in continuare cu cei de varsta ta si sa nu te mai bagi gratuit in seama. In continuare te prefaci ca-mi faci o vizita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele mii de km incearca sa-i faci cu tipe (motocicliste). da si tu niste date de contact, si eu sunt incepator :grinbandit:

 

Cine crezi ca te va accepta ca incepator cu miar? de acord cu tine aici, mi-e cam aiurea cand am in spate un incepator, mi-e sa nu ma trezesc cu el in carca :makeout:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu zic ca mai intai sa-ti stabilesti criteriile de selectie bazate pe scopul intrebuintarii motoretei. Nu intru in discutia despre bani ca poti sa-ti iei 250, 500, 600, 1000 cam din orice an post 2000 intretinuta si in mintile ei la un pret bun. Gasesti. Ocupa-te sa cauti motoreta potrivita pentru cineva care nu a mai mers deloc.

 

 

lucrul acesta e cel mai important, si eu tot asa am ales mobra actuala in detrimentul altora dar pa mine nu ma intereseaza sa pozez pe ea. vreau sa ma bucur cat mai mult de placerea care imi este oferita de mobra zi de zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot fara acordul lor. Mai gasesti pe la intrunirile moto dar nu cred ca se baga in seama cu incepatorii pe miare :D

 

stie cineva pe cineva care face stickere cu "125cc" ? :grinbandit:

 

la baiatul cu miara e mai simplu, sterge un zero :cheers:

 

sa nu fiu complet pe langa subiect:

 

omul nu pleaca tocmai de la zero, avand inainte scuter de 500 (si nu moto de 500) poate ca omul nu e interesat de adrenalina si chestii, altfel sigur isi lua vreo "vitezana" mai veche in locul scuterului sau ce-o fi ala.

 

conditia principala e sa fii calm si sa tii la viata ta(multi sunt asa in viata de zi cu zi, dar pe moto...se transforma, deci naspa). partea proasta e ca trebuie sa fii fin cu comenzile, mai ales cu acceleratia.

 

 

noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...