Sari la conținut

Incepator pe GSXR 1000


karate-kid
 Share

Postări Recomandate

si impresia ta acuma e ca, esti prea evoluat sa treci de la maxiscuter de 500 cc la SS de 600 cc....

 

spor la cumparat frate...am impresia ca ne racim gura degeaba!!!

nici decum nu am impresia ca am evoluat , nu ma consider mare si tare ca le stiu pe toate in inconstienta mea si gata vreau 1000 SS , dar l-as lua din alte motive ( mentionate mai sus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

toti spunem ca suntem cumpatati, ca noi nu o sa facem, dregem

nu am cunoscut(auzit) inca pe(de) cineva care sa fi respectat ce a spus

"gazul e la mana mea" bla bla bla

"sunt cerebral" ha ha ha

"nu o sa ii dau" auci

"o sa merg in modul C (A=180caluti, B=150, C=120 Aproximativ)" ups

..................

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma copile, gandeste-te si tu nitel, care sunt diferentele dintre un maxi scuter si o motocicleta ADEVARATA?! noi aici, iti dam niste sfaturi, ne racim gura de pomana, ne pierdem timpul, ca sa-ti explicam tie,( care din cate am citit, te-ai atacat cand noi am venit cu argumente contra), de ce nu e bine sa-ti cumper motocicleta de 1000 de cmc. sa luam in calcul statura ta. scuza-ma, dar iti cam iei zborul pe la 150 la ora. zici ca te intelegi minunat cu maxiscuterul, de ce mai vrei miar? sa-l ai, ok, sa zicem ca sunt de accord cu asta. dar acum, vine vb de statura ta. te simti tu suficient de puternic, sa ti in frau un miar la cele 200 de kg ale lui? poate am exagerat cu greutatea, nu am cunostinte despre gsxr.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de sfaturi ai sa faci cum vrei tu deci.. fii atent la cum o sa folosesti racheta sa nu ajungi underground .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de sfaturi ai sa faci cum vrei tu deci.. fii atent la cum o sa folosesti racheta sa nu ajungi underground .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de sfaturi ai sa faci cum vrei tu deci.. fii atent la cum o sa folosesti racheta sa nu ajungi underground .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de sfaturi ai sa faci cum vrei tu deci.. fii atent la cum o sa folosesti racheta sa nu ajungi underground .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma copile, gandeste-te si tu nitel, care sunt diferentele dintre un maxi scuter si o motocicleta ADEVARATA?! noi aici, iti dam niste sfaturi, ne racim gura de pomana, ne pierdem timpul, ca sa-ti explicam tie,( care din cate am citit, te-ai atacat cand noi am venit cu argumente contra), de ce nu e bine sa-ti cumper motocicleta de 1000 de cmc. sa luam in calcul statura ta. scuza-ma, dar iti cam iei zborul pe la 150 la ora. zici ca te intelegi minunat cu maxiscuterul, de ce mai vrei miar? sa-l ai, ok, sa zicem ca sunt de accord cu asta. dar acum, vine vb de statura ta. te simti tu suficient de puternic, sa ti in frau un miar la cele 200 de kg ale lui? poate am exagerat cu greutatea, nu am cunostinte despre gsxr.

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici decum nu am impresia ca am evoluat , nu ma consider mare si tare ca le stiu pe toate in inconstienta mea si gata vreau 1000 SS , dar l-as lua din alte motive ( mentionate mai sus).

 

Stimabile, ia-ti ce-ti pofteste inima. Cel putin ai ceva experienta pe 2 roti. Si eu am vrut sa iau un ss, mi-a placut R1 al mai vechi. Mi-a spus un proprietar de Hayabusa sa-mi bag mintile-n cap asa ca am inceput sa ma uit la un GSXR de 600. Totusi, incepator fiind, am vrut ceva care sa traga la ture mici si mi-a atras privirea VTR-ul SP2. Citind despre el am aflat ca VTR-ul e un monstru drept urmare am cautat ceva mai bland. Am inceput, in urma citirii pe forum a diferitelor accidente in care franarea defectuasa a fost principala cauza, sa ma uit dupa ceva cu ABS. Motor in "V" si ABS am gasit la VFR 800. Dupa gusturile mele arata bine, CBS-ul e un plus, faptul ca tine doar juma' de valve deschise la turatii mici,implicit si consum mai mititel, pozitie putintel mai comoda fata de SS si buna de batut distante mai mari plus alte mici chestii descoperite pe masura ce ma documentam m-au facut sa-mi iau VFR-ul.

Toata palavrageala de mai sus vrea sa zica un singur lucru: numai tu esti cel ce poate decide ce i se potriveste dupa/daca te documentezi suficient. Indiferent de ce va fi sa-ti iei :moto: placuta :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma copile, gandeste-te si tu nitel, care sunt diferentele dintre un maxi scuter si o motocicleta ADEVARATA?! noi aici, iti dam niste sfaturi, ne racim gura de pomana, ne pierdem timpul, ca sa-ti explicam tie,( care din cate am citit, te-ai atacat cand noi am venit cu argumente contra), de ce nu e bine sa-ti cumper motocicleta de 1000 de cmc. sa luam in calcul statura ta. scuza-ma, dar iti cam iei zborul pe la 150 la ora. zici ca te intelegi minunat cu maxiscuterul, de ce mai vrei miar? sa-l ai, ok, sa zicem ca sunt de accord cu asta. dar acum, vine vb de statura ta. te simti tu suficient de puternic, sa ti in frau un miar la cele 200 de kg ale lui? poate am exagerat cu greutatea, nu am cunostinte despre gsxr.

Sunt obisnuit cu greutatea motorului , si maxiscuterul condus de mine are 230 kg fara accesorii ... deci sa spunem ca problema asta am rezolvat-o ...:)

Din alte puncte de vedere imi fac griji , nicidecum ca nu as avea puterea sa ma tin de el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nimeni sa comentez dar iti spun si eu parerea mea sincera...si eu am inceput pe 1000..recunosc ceva mai slab decat ceea ce vrei tu sa iti iei sunt sigur de asta..m-am interesat si eu...si crede-ma ca dupa 1 luna de zile in care nu am mers cine stie ce am renuntat total...am ales un gsx-r 750 srad..care si ala e mare..dar citind 1000 de topicuri si accidente si am fost si la cateva mortale...am invatat sa ma potolesc....permis am de 1 luna..am facut 5000 de km intr-o luna..poate e mult poate e putin..zi si noapte am mers pe el...am fost mare , munte cheia...poate am fost inconstient dar am vrut sa vad daca ma pot stapani..si am reusit...nu stiu cat voi mai tine acest 750..sa fiu sincer..poate in viitor optez pt ceva touring :) nu m-a interesat parerea nimanui dar am tinut cont de anumite pareri ale anumitor useri dupa forum....Decizia iti apartine...baiatul care a spus cu modul c stie ceva..si eu am aflat despre asta ca la asa zisul gsx-r de 1000 ar exista o setare sa il faci de 750 sau de 600 ( daca gresesc sper sa fiu corectat ) nu stiu cum se face..poate ii taie un piston chiar nu am idee..nu vreau sa vorbesc prostii...parerea mea este ca e mult prea mult insa daca crezi ca esti cumpatat ( cu toate ca te mananca mana ) e alegerea ta ! Succes .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sinceritate , faptul ca gsxr 1000 poate fi setat A, B , C m a pus si mai mult pe ganduri .. poate ma poate lamurii un propietar de gsxr daca intr-adevar este asa ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sinceritate , faptul ca gsxr 1000 poate fi setat A, B , C m a pus si mai mult pe ganduri .. poate ma poate lamurii un propietar de gsxr daca intr-adevar este asa ..

2007-le da, are aceste setari, insa este irelevant, pt ca o sa mergi o data, de doua ori pe C (moto tot periculoasa va fi), iar apoi ii vei da bataie numai pe A. E bine ca ai experienta pe scuter, insa motocicleta este alta mancare de peste din toate punctele de vedere, si n-o sa-ti fie foarte usor nici macar pe un 600. O sa fi uimit de frane, ciclistica, aderenta - sau lipsa ei... nu numai de puterea enorma care o dezvolta un SS, fie el "doar" de 600.

 

Eu cred ca pt ce ai tu nevoie, 600-le este de ajuns. Daca tu consideri, ca vei fi in stare sa "respecti" un miar, atunci cumpara-ti miar, insa, iti garantez ca nu-ti va ierta nici cea mai mica greseala, si posibilitatea de a gresi este mai mare decat pe un 600. Usurinta cu care accelereaza si ajunge la viteze foarte mari, o sa te ia prin surprindere la un moment dat, si o sa te trezesti ca te indrepti 150+ km/h spre un anumit obstacol (nu vei realiza viteza pe care ai atins-o in secundele alea), si tare greu si cu multa sudoare vor trece clipele pana cand motocicleta va incetini. Asta este doar un singur exemplu, banal as putea spune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2007-le da, are aceste setari, insa este irelevant, pt ca o sa mergi o data, de doua ori pe C (moto tot periculoasa va fi), iar apoi ii vei da bataie numai pe A. E bine ca ai experienta pe scuter, insa motocicleta este alta mancare de peste din toate punctele de vedere, si n-o sa-ti fie foarte usor nici macar pe un 600. O sa fi uimit de frane, ciclistica, aderenta - sau lipsa ei... nu numai de puterea enorma care o dezvolta un SS, fie el "doar" de 600.

 

Eu cred ca pt ce ai tu nevoie, 600-le este de ajuns. Daca tu consideri, ca vei fi in stare sa "respecti" un miar, atunci cumpara-ti miar, insa, iti garantez ca nu-ti va ierta nici cea mai mica greseala, si posibilitatea de a gresi este mai mare decat pe un 600. Usurinta cu care accelereaza si ajunge la viteze foarte mari, o sa te ia prin surprindere la un moment dat, si o sa te trezesti ca te indrepti 150+ km/h spre un anumit obstacol (nu vei realiza viteza pe care ai atins-o in secundele alea), si tare greu si cu multa sudoare vor trece clipele pana cand motocicleta va incetini. Asta este doar un singur exemplu, banal as putea spune...

 

Sau daca in loc de obstacol apare curba...tot cu strans de sfinctere se lasa!

 

La 1,75 si 75 de kg nu vad de ce ti-ai lua miar, mai ales ca nu ai experienta pe asa ceva. Daca ai fi mers un an sau doi pe 600 si vedeai ca nu mai ai ce invata de la ea (desi ma indoiesc!) as fi zis sa treci la miar. Dar la gabaritul tau gsxr1000 va zbura cu tine, nu cred ca esti pregatit mental pentru felul ala de acceleratie si comportament.

 

Ia un 600, tine-o in ture joase la inceput, obisnuieste-te cu motoreta sport, cu ciclistica, modul de a lua curbele, modul de franare. Un 600 modern are pe la 120 de cai, absolut suficient. Apoi incepi sa explorezi si partea de sus a turometrului.

 

Ti-e frica ca nu o sa traga suficient?Sau care-i motivul?Ca prietenul tau are 750 si i-a ramas mic? Normal un 750 cu ai lui 150 de cai nu ar trebui sa-ti ramana mic niciodata. Iar daca merge chiar atat de bine incat i-a ramas mic este WOW!Dar ma indoiesc!

 

Bineinteles ca totul depinde de tine si de temperamentul tau, nu zic ca nu se poate sa-ti iei 1000 si sa-l respecti si sa te intelegi bine cu el, dar statistca ne contrazice. Cei care au luat-o gradual si au avut rabdare conduc mai bine si au incredere mai mare in fortele proprii. Cei care isi iau mare din prima ajung uneori sa fie timorati de motocicleta si le ia chiar mai multi ani/sezoane pana sa inceapa sa se dea cum trebuie pe motoreta lor.

 

Ca sa nu zic ce frumos e sa te plimbi cu cineva care are miar si merge tzeapan si timorat si sa-i intorci casca in cap cu vreo vechitura de naked, toata lumea te va privi ca pe un poser care si-a luat un bling-bling pe care nu il poate stapani.

Doar parerea mea...

 

P.S. Daca iti iei miar te sfatuiesc sa nu incerci sa te tii dupa prietenul tau caruia-nu-i-mai-ajunge-750-ul, pentru ca cel mai probabil nu vei putea si s-ar putea sa faci buba!

Moderatia e cuvantul,daca te stii ca poti ia-ti orice, dar nu o sa stii decat cand o sa ai aia 180 de cai pe mana sa tragi de ei!:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretenarul tau cu ss de 750 care te indruma sa-ti iei miar ca asa ar face si el, nu mai bine iti da mobra lui 1-2 saptamani sa o folosesti si tu un pic? intreaba-l, asa ca intre prieteni si daca ti-o da fara sa semnezi cu gaj pe casa si masina, atunci ai impuscat doi iepuri - ai un prieten adevarat si o mobra de testat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt nimeni sa comentez dar iti spun si eu parerea mea sincera...si eu am inceput pe 1000..recunosc ceva mai slab decat ceea ce vrei tu sa iti iei sunt sigur de asta..m-am interesat si eu...si crede-ma ca dupa 1 luna de zile in care nu am mers cine stie ce am renuntat total...am ales un gsx-r 750 srad..care si ala e mare..dar citind 1000 de topicuri si accidente si am fost si la cateva mortale...am invatat sa ma potolesc....permis am de 1 luna..am facut 5000 de km intr-o luna..poate e mult poate e putin..zi si noapte am mers pe el...am fost mare , munte cheia...poate am fost inconstient dar am vrut sa vad daca ma pot stapani..si am reusit...nu stiu cat voi mai tine acest 750..sa fiu sincer..poate in viitor optez pt ceva touring :) nu m-a interesat parerea nimanui dar am tinut cont de anumite pareri ale anumitor useri dupa forum....Decizia iti apartine...baiatul care a spus cu modul c stie ceva..si eu am aflat despre asta ca la asa zisul gsx-r de 1000 ar exista o setare sa il faci de 750 sau de 600 ( daca gresesc sper sa fiu corectat ) nu stiu cum se face..poate ii taie un piston chiar nu am idee..nu vreau sa vorbesc prostii...parerea mea este ca e mult prea mult insa daca crezi ca esti cumpatat ( cu toate ca te mananca mana ) e alegerea ta ! Succes .

 

Chiar daca sunt offtopic nu ma pot abtine sa nu iti spun bravo! Dupa ce recunosc ca te-am p*lit pe topicul ala de la inceput, incepi sa ai experienta si sa vezi cu ce se mananca fiecare motor. Tine-o tot asa si fara incidente!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. oare aar fi trebuit sa ma gandesc la un 600 cc ? 750??? nu intentionez sa schimb recent motorul de aceia mi am propus sa iau 1000 .. mai mult la sfatul unui prieten care m a sfatuit sa sar peste 600 ca ma plictisesc repede de el .. el calareste un gsxr de 750 ... si ar cam vrea sa l schimbe si el sa isi ia miar .. ..

 

Pai zi-i prietenului sa-ti dea 750-ul sa te plimbi si daca ti se pare anemica ia-ti 1000, daca ti se pare puternica ia-ti 600.

 

Daca iti e prieten si iti da sfaturi din astea ar trebui sa-ti dea si motocicleta sa te plimbi fara sa-ti ceara garantii. Daca nu, lasa-i contravaloarea motocicletei in caz ca o trantesti sau nu te mai intorci si ia-o la plimbare. Simplu nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MI am propus sa imi iau motorul acesta din mai multe motive : nu dispun de fonduri sa -l schimb o data la un an , consider ca este un motor care , daca esti cumpatat te poate mult timp , imi place f mult modelul , ..

Daca ma decid sa-l achizitionez probabil ca am sa-l folosesc mare majoritate in afara orasului ,( pt oras mai am maxiscuterul ) cu care ma inteleg grozav , ...

 

Motoreta sport de 1000, se conduce mai usor decat cea sport de 600, pentru ca are cuplu mai mult, o turezi mai putin, schimbi mai putine trepte pe viraje daca te duci la plimbare, nu la forja.

Diferenta foarte mare de kilograme intre 600 si 1000 la ora actuala nu este. Despre putere si cuplu este o alta poveste dar totul depinde de pilot care ar trebui sa stie de ce alege sa traga mai tare de gaz pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sinceritate , faptul ca gsxr 1000 poate fi setat A, B , C m a pus si mai mult pe ganduri .. poate ma poate lamurii un propietar de gsxr daca intr-adevar este asa ..

 

Dupa un google am aflat asta...

 

 

A- full boat -claimed 185hp (probably at the crank),

B- 750 till 97% throttle then full boat

C- 120 hp...like the 600

Sper sa te ajute..dar repet...inca un lucru mai este si consumul de benzina care este unul mare :D si mai ales daca mergi cu ea in jungla numita Bucuresti crede-ma k trebuie sa ai o pila la petrom sau omv biggrinbandit.gif studiaza google ca ofera orice informatie :)

 

P.S: Am observat ca are 182 CP headscratch.gif harbul meu de fzr 1000 ( cel pe care am inceput ) avea 135 si mi se parea enorm yikes.gif

 

Chiar daca sunt offtopic nu ma pot abtine sa nu iti spun bravo! Dupa ce recunosc ca te-am p*lit pe topicul ala de la inceput, incepi sa ai experienta si sa vezi cu ce se mananca fiecare motor. Tine-o tot asa si fara incidente!

 

:cheers:

 

beer.gif

Editat de Razvan1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca in loc de obstacol apare curba...tot cu strans de sfinctere se lasa!

 

La 1,75 si 75 de kg nu vad de ce ti-ai lua miar, mai ales ca nu ai experienta pe asa ceva. Daca ai fi mers un an sau doi pe 600 si vedeai ca nu mai ai ce invata de la ea (desi ma indoiesc!) as fi zis sa treci la miar. Dar la gabaritul tau gsxr1000 va zbura cu tine, nu cred ca esti pregatit mental pentru felul ala de acceleratie si comportament.

 

Ia un 600, tine-o in ture joase la inceput, obisnuieste-te cu motoreta sport, cu ciclistica, modul de a lua curbele, modul de franare. Un 600 modern are pe la 120 de cai, absolut suficient. Apoi incepi sa explorezi si partea de sus a turometrului.

 

Ti-e frica ca nu o sa traga suficient?Sau care-i motivul?Ca prietenul tau are 750 si i-a ramas mic? Normal un 750 cu ai lui 150 de cai nu ar trebui sa-ti ramana mic niciodata. Iar daca merge chiar atat de bine incat i-a ramas mic este WOW!Dar ma indoiesc!

 

Bineinteles ca totul depinde de tine si de temperamentul tau, nu zic ca nu se poate sa-ti iei 1000 si sa-l respecti si sa te intelegi bine cu el, dar statistca ne contrazice. Cei care au luat-o gradual si au avut rabdare conduc mai bine si au incredere mai mare in fortele proprii. Cei care isi iau mare din prima ajung uneori sa fie timorati de motocicleta si le ia chiar mai multi ani/sezoane pana sa inceapa sa se dea cum trebuie pe motoreta lor.

 

Ca sa nu zic ce frumos e sa te plimbi cu cineva care are miar si merge tzeapan si timorat si sa-i intorci casca in cap cu vreo vechitura de naked, toata lumea te va privi ca pe un poser care si-a luat un bling-bling pe care nu il poate stapani.

Doar parerea mea...

 

P.S. Daca iti iei miar te sfatuiesc sa nu incerci sa te tii dupa prietenul tau caruia-nu-i-mai-ajunge-750-ul, pentru ca cel mai probabil nu vei putea si s-ar putea sa faci buba!

Moderatia e cuvantul,daca te stii ca poti ia-ti orice, dar nu o sa stii decat cand o sa ai aia 180 de cai pe mana sa tragi de ei!:bigstar:

Multumesc in primul rand pt sfat , si in al doilea rand sa iti raspund la intrebare , nicidecum nu ma tem ca un 600 nu trage suficient , dar mi s a spus ca trebuie sa urci cu el mult in turatii .. acum .. daca n am condus , nu stiu , asa o fi ? iti dai seama ca tind sa l cred pe amicul meu care din acest motiv a renuntat la 750 sa si ia 1000 ... ideea la mine este ca o data cumparat motorul sigur nu o sa mai am bani sa imi iau altul daca nu sunt multumit de el .. cred ca multi dintre noi au intampinat aceiasi problema vreau sa fac o alegere buna , atata tot alegere buna privind din mai multe puncte de vedere ..

 

Dupa un google am aflat asta...

 

 

A- full boat -claimed 185hp (probably at the crank),

B- 750 till 97% throttle then full boat

C- 120 hp...like the 600

Sper sa te ajute..dar repet...inca un lucru mai este si consumul de benzina care este unul mare :D si mai ales daca mergi cu ea in jungla numita Bucuresti crede-ma k trebuie sa ai o pila la petrom sau omv biggrinbandit.gif studiaza google ca ofera orice informatie :)

 

P.S: Am observat ca are 182 CP headscratch.gif harbul meu de fzr 1000 ( cel pe care am inceput ) avea 135 si mi se parea enorm yikes.gif

 

 

 

beer.gif

Sa va faceti o parere despre mine (despre modul meu de a pilota o motocicleta ) va spun cateva lucruri despre mine . Am inceput sa merg pe scuter de la varsta de 16 ani am inceput cu 49 cc ca majoritatea pustilor din acea perioada .. am mers pe un peugeot elystar vreo 3 ani si vreo 35k fara nici un incident rutier ,( daca iti culci scuterul la semafor, se pune ?) in cele din urma scuterelul m a parasit .. apoi am trecut la 250 cc un yamaha jazz .. fantasitic am mers cu el 10k si dupa un an am trecut la 500 cc malaguti spidermax gt500 am facut cu el 36k si mi a fost furat , intre timp ramanandu mi gandul la el mi am luat altul cu care am facut vreo 5k .. in marea majoritate a timpului am mers fara pasager dintr un singur motiv. teama , teama de a nu accidenta pe cineva din vina mea , acea teama care de multe ori si in intersectii unde aveam prioritate m a facut sa incetinesc (doar asa , sa fiu sigur) , imi place sa ma plimb cu motocicleta , imi place viteza ,dar in acelasi timp imi place si stare de siguranta (relativa) pe care ti o ofera un condus prudent ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

băh, ce teslă în cuaie i-aÂş da lu ăla care o scornit mitul ăsta că de 600 te plictiseÂşti repede.

 

Nu are acelasi cuplu, nu trage la fel. Sunt toate sansele sa ajungi mereu ultimu la victoriei si in felul asta, sa dai mereu Cola si punga de seminte. Daca faci o socoteala simpla, un miar este o investitie profitabila.

 

Apropo, cica BOR a scos o editie limitata de iconite R1 cu protectie sporita. Cica la 3 cumparate, adezivul pt carene si o slujba sunt gratis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

karate-kid, vezi ca un miar e cam diferit de un 600, cam cum e un s3 e fata de un e72. eu as lua un 3310 in locul tau, aka cb500, si mai vezi tu dupa inca 36k fara incidente (daca o pui jos la semafor nu se pune)

 

Bafta oricum ar fi! dar vezi ca ai un singur set de oase...

cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

karate-kid, vezi ca un miar e cam diferit de un 600, cam cum e un s3 e fata de un e72. eu as lua un 3310 in locul tau, aka cb500, si mai vezi tu dupa inca 36k fara incidente (daca o pui jos la semafor nu se pune)

 

Bafta oricum ar fi! dar vezi ca ai un singur set de oase...

cheers!

Scuterul l am culcat la samafor cautandu mi mobilul prin buzunar ...nimic important , doar l-am intins pe sosea :)) .. are vreo 250 kg cu benzina si topcase .... si app de 3310 .. mi am luat iphone .:) Glumesc , Multumesc pt sfat ,am sa ma gandesc saptamana asta si cea viitoare am sa imi iau ceva pana la urma . Am sa va anunt. Multumesc inca o data tuturor .

Editat de karate-kid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...