zigzag Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Las-o dreq pe Terra. O mare dezamagire pt mine. Motorasul ala bestial caruia i-au mai adaugat cativa caluti astfel incat sa fie suficienti pentru orice merita si el niste suspensii ...dar in stilul clasic BMW are suspensii de cacao. Ca sa nu mai spun ca tampitii/zgarcitii astia de la BMW in loc sa plateasca la baietii de la Rotax un update al motorului care sa-i aduca treapta a 6-a foarte necesara de altfel il lasa cu 5 viteze ca acum 20 de ani. BTW cum se vede ca s-a racit afara . Pai pana acum stim doar ca sunt suspensii Sachs cu o cursa de 190, cam mica, e adevarat. Mai stim ca fata e "up side down". Atat. La a 6-a m-am gandit si eu de multe ori. Daca o vrei doar pentru o viteza de croaziera mai mare, pot spune ca nu e cazul. La viteza mare, un motor inalt si usor se simte cam ca frunza-n vant. Cele 5 trepte care te duc cu 100-120 fara sa fortezi motorul, zic eu ca sunt suficiente. Tine cont de faptul ca astea nu sunt motoare de mers pe autostrada. E diferenta prea mica de greutate intre tenere si Terra ca sa merite schimbul. Adica nu merita schimbul in cazul lui Cristache care are deja Tenere sau merita in general mai mult Tenere comparativ cu Terra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Adica nu merita schimbul in cazul lui Cristache care are deja Tenere sau merita in general mai mult Tenere comparativ cu Terra? In cazul lui Cristache. Desi si in general Tenere e scula verificata la drumuri lungi, iar Terra trebuie modificata ca sa o aduci unde trebuie (rezervor mic, carenaj lipsa si or mai fi si alte detalii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Ca sa intelegeti la ce ma refer, vedeti in videoclipul asta diferenta dintre un motor de 200 de kile si 100 de cai si unul mai usor, cu suspensii mai bune... La asa ceva ma gandeam... http://www.youtube.com/watch?v=xvpRt9hkCl8&list=PL9E644E9EE9188B21&index=28&feature=plpp_video Pe la min 11.30 se vede diferenta...la o trecere dificila pt 12GS si normala pt KTM... ```` Editat Octombrie 13, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 atentie - a nu se confunda DRZ-S cu DRZ-E: DRZ-S http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_s_2001.php DRZ -E http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_e_2004.php E-ul e mai puternic si orientat spre coclaureala. S-ul e mai lenes si pretabil la supermoto. mai e si vatrianta SM - supermoto din fabrica. problema cu astea e ca nu se importa in Europa. cat despre fiabilitate, da-i un search pe google si o sa vezi gramezi de ture adv cu DRZ-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 eu as merge pe KTM 690 Adv R avand retineri la mentenanta si comportament drum lung (vibratii si zgomot) Ce e aia? 690 adv r??? Chiar daca e mult mai grea decat ceea ce doresti tu, te mai poti uita si la asta: http://www.husqvarna.../specifications Terra are 21 si 18. Cu toate astea pe site-ul oficial e incadrata la motoare de strada... Intre Sertao, Tenere si Terra, parca m-as inclina totusi spre Terra. Fiind Husqvarna, ar fi de asteptat intai sa se vada cum sta cu fiabilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Ce e aia? 690 adv r??? Fiind Husqvarna, ar fi de asteptat intai sa se vada cum sta cu fiabilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 cred ca la asta se refera xtrblack: http://www.ktm.com/us/enduro/690-enduro-r-usa/highlights.html#.UHljW2-7Lko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Fiind Husqvarna, ar fi de asteptat intai sa se vada cum sta cu fiabilitatea Pai motorul, de aceeasi conceptie Rotax, e pus si pe Sertao. Macar teoretic, aici nu prea ar trebui sa fie probleme. In rest ce sa se strice? Poate pe la electrica dar altceva nu prea mai vad ce. -atentie - a nu se confunda DRZ-S cu DRZ-E: -S-ul e mai lenes si pretabil la supermoto. -Pai cine a confundat E cu S? Tocmai de aceea am adus in discutie S-ul, ca e putin diferit comparativ cu E. Mai adaptat pentru enduro-touring. -S-ul e mai lenes dar nu pretabil la SM. E pretabil la dual-sport la fel cum e si DR-ul tau. La SM se preteaza DRZ-ul SM, asa cum ai specificat si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Din aceeasi categorie cu XR650R-ul, desi nu a fost niciodata un concurent la fel de cunoscut si cu un pedigree atat de bun, mai este Yamaha TT600RE. Fabricata intre 2002 (anul in care pentru XT600E se oprea productia si 2005, daca nu ma insel, anul in care incepea pentru XT660). Si la ea, ca minus, ar fi subframe-ul. Piesa ce clar ar trebui intarita/schimbata pentru a putea duce bagaje/cutii. Lord Maciek - cred ca stii deja despre "motokarpaty" si "motosyberia" de pe AdvRider - si inca un prieten de-al lui au folosit TTR-uri pentru o tura in Africa. "motoafryka" pe google pentru filmul aventurii. Multe alte detalii despre ea pe site-ul lui Maciek. Am accesat informatiile de mai sus acum cel putin 2 ani. Nu stiu daca mai sunt pe net in prezent. Editat Octombrie 13, 2012 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) In reply-ul de mai sus vroiam sa zic exact ce a specificat Angi [constat ca au facut astia forumul praf de pe mobil nu mai merge sa scrii nimic] . E vorba de ROTAX-ul de 650 e motorul icon pt adventure. De fapt cred ca marea majoritate a celor care fac "adventure" in adevaratul sens al cuvantului ar vrea o mobra cu aprox 60 de cai [adica cam cat are Terra] daca ar avea si motorul rotax care deja e un exemplu de fiabilitate ar fi excelent, si sa fie foarte usoara. De principiu i-ar trebui si suspensii bune , un subcadru care sa poata duce ceva bagaje [desi aici e mult de dezbatut; eu sustin ca bagajele pt orice aventura nu au voie sa depaseasca 10~15 kg max 20 daca mai ai un set de gume ] lumini capabile si un rezervor care sa-ti dea o autonomie cat de cat. Toate din a doua categorie se pot adapta/schimba ideea este sa ai o platforma de la care sa pornesti. Cum s-a scris mai sus XC-ul e o platforma buna are rotaxul pe el e destul de usorsufera la suspensii si subcadru . Dar aici e o discutie atat de lunga incat nu o vad purtat adecvat decat la o bere undeva la peste 2000 m mai ales ca cei interesati sunt o mana de oameni . Editat Octombrie 13, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Motorul de pe Terra e un motor "demonstrat" in trim-ul de 48 de cai. Aproape 20% in plus din aceeasi baza... Ramane de demonstrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 n-am putut sa ma abtin sa nu bag o postare sa devin Super Smecher pe forum si ptr aroganta asta, dau eu berea de la 2000m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 ma bag si eu ca musca, vorbind doar din "citite": xt660r? parca are vreo 130kg? cursa lunga la suspensii si cred ca poate si viteza de croaziera acceptabila. explicati-mi si mie care-i faza cu greutatea: in caz ca o scapi nu o mai ridici + manevrabilitate mai naspa la viteze mici pe off. afara de astea 2, mai e ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Motorul de pe Terra e un motor "demonstrat" in trim-ul de 48 de cai. Aproape 20% in plus din aceeasi baza... Ramane de demonstrat. Da-mi voie sa te contrazic . F650 GS si varianta Dakar au 50 de cai din 2000 in coace. XC-ul lui Angi are acelasi motor ROTAX "demonstrat" insa cu 55 de cai. Ce sa-i faci mai evolueaza lucrurile. Au mai scos cativa caluti din el si iata-l la 58 de cai . Sincer de la 55 la 58 nu mi se pare o super crestere daca cel de 55 a fost si el "demonstrat" am toata increderea si noua varianta de 58 de cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 explicati-mi si mie care-i faza cu greutatea: in caz ca o scapi nu o mai ridici + manevrabilitate mai naspa la viteze mici pe off. afara de astea 2, mai e ceva? + ca sari mai usor peste sleauri/gropi si altele asemenea specifice mersului pe coclauri. Pentru cineva care merge pe sosea nu inseamna nimic. Pe cineva care merge pe langa sosea inseamna totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Majoritatea DRZ-urilor se aduc din Ungaria. Ungurii au importat foarte mult. La 2500 eur am luat una in stare aproape perfecta cu 7200km la bord. DRZ-ul indiferent ca e "E" sau "S" are pornire la electromotor, kickstarterul e optional. "S" inseamna street si se poate inmatricula (semnalizatoare, oglinzi, rezervor de tabla) "E" inseamna enduro (fara semnalizatoare si oglinzi, doar lumini si rezervor de plastic) si nu daca nu a fost deja inmatriculat in alta tara (de unde il aduci) e foarte greu sa-l inmatriculezi la noi. http://www.hasznalta...ETTHSU6WE/page1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Kawasaki KLR 650 poate sa fie o varianta interesanta. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Multumesc tuturor pentru raspunsuri... @Diles...wr250r se poate inscrie? la cit se face revizia? Viteza max? @Adi003...f650gs are 200 de kile, iar Dakarul ar fi mai bun, dar e greu... @Unguru...din pacate eu nu mai cresc...iar Tenereul are peste 200kg...si nu pot sa o mai slabesc... @Zidaru...DRZ-ul ar fi o idee, dar cred ca i-ar mai trebui niste putere,...XR nu are buton pt pornire si e cam vechiuta... @AlinS...V Stromu nu are nici o legatura cu discutia asta... @S3JR...Ai mare dreptate...dar de la ce motocicleta sa pornesc? @Svgobi...XR 650 cred ca ar fi cam inalta pt mine si nu stiu care e ultimul an de fabricatie, @HellRider...Intradevar XL-ul e si grea si veche... Deci pana acum Honda xr650r, suzuki DRZ400S, BMW X Challenge... Mai aveti alte pareri? Eu ma apuc sa studiez caracteristici tehnice... Xr650r dezbracat de tot ce se poate elimina: 134 la plin. Daca ii schimbi evacuarea, mai poti da jos vreo 2 kg. Servisare usoara. Daca stii ce sa ii faci, ai lumina sa dai si la maidanezi. Puncte slabe: semicadrul si pornirea, cand o pui pe-o parte. Eu nu o dau...m-am convins de ea. O am de 4 ani. Am desfacut-o acum si am gasit urmatoarele, dupa 11 ani: segmentii iesiti din standard(nu cu mult), suprafetele de etansare ale scaunelor de supapa latite, supape de admisie uzate. Am schimbat arcuri, supape de adm, rectificat scaunele si bagat segmenti noi. Nu am gasit uzuri in alte parti. p.s: xr-ul NU vibreaza. Am vazut vibratii mai mari la Super Tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Am desfacut-o acum si am gasit urmatoarele, dupa 11 ani: Mai relevant ar fi sa ne spui cam dupa cati km. (macar aproximativ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Mai relevant ar fi sa ne spui cam dupa cati km. (macar aproximativ). In august 2008, bordul(primit in cutie) avea 34 000. Eu am mai bagat inca 30 000 pe putin+ padure cu exc-uri si wr-uri. Posesorul anterior se dadea cu ea la hobby si la enduro-cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Da-mi voie sa te contrazic . F650 GS si varianta Dakar au 50 de cai din 2000 in coace. XC-ul lui Angi are acelasi motor ROTAX "demonstrat" insa cu 55 de cai. Ce sa-i faci mai evolueaza lucrurile. Au mai scos cativa caluti din el si iata-l la 58 de cai . Sincer de la 55 la 58 nu mi se pare o super crestere daca cel de 55 a fost si el "demonstrat" am toata increderea si noua varianta de 58 de cai. Imi place sa ma contrazic Motorul de 650 in trim-ul standard de 650GS are fix 48 de cai chiar si in momentul de fatza. De la 48 la 58 pe aceeasi cilindree e crestere enorma... asa ca ma astept sa vina la pachet si cu ceva scadere in fiabilitate. Experientele mele cu o Husqvarna TE610ie din 2008 n-au fost cele mai stralucite, desi era considerata cea mai fiabila Husqvarna. 60 cai pe motoreta usoara si utilizata solo mi se par overkill pt ce vrea Cristache, eu sau tu... poate fain in variante supermoto dar in rest, as prefera oricand fiabilitate in loc de putere. Raport de compresie 12.3... nu bagi in ea benzina "de la butoi" fara sa tuseasca La greutate, iar nu ajunge prea mult in jos. Kawasaki KLR 650 poate sa fie o varianta interesanta. Ce zici? E in zona de greutate al unui XT660R... adica prea putin sub GS-uri si XTZ. Editat Octombrie 14, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) cred ca mai toata lumea isi doreste ceea ce cauti tu. am cautat si rascautat si m-am oprit tot la dr-z (cam al V-lea care imi intra pe mana).personal nu m-as aventura singur (ca de obicei) la ture de 1500 km pe weekend pe forestiere cu nicio alta varianta mai usoara (fiabilitate) sau mai grea (oboseala). intr-adevar parca ii lipseste ceva putere dar, nus' care motor fiabil intre 250 si 500 iti da cu peste 5 cai mai mult decat dr-z caruia ii poti pune un carburator de 39 si tot acolo iesi. un xr 650 r cu factorul fun ar compensa bine fiabilitatea usor mai scazuta dar trebuie sa gasesti unu "nou" si sa-l poti inmatricula (imposibil in cazul meu) husabergurile, aprilia xrv, bmv 450, ktm nu m-ar duce intre 16 si 27 000 km pe an, 4-5 ani consecutiv fara intretineri capitale in mijlocul naturii. parerea mea. Editat Octombrie 14, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 de unde ai scos fiabilitatea usor mai scazuta? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 ca doar n-o fi mai fiabila in fine...in mare ma refeream ca si intervale de intrtinere care daca s-ar putea face oriunde in padure, pe munte etc si motocrosurile sunt fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Imi place sa ma contrazic Motorul de 650 in trim-ul standard de 650GS are fix 48 de cai chiar si in momentul de fatza. Motorul de 650 a avut 50 de cai din 2000 pana in 2007 : http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650_single http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs%2004.htm http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_2006.php Mai nou a fost retrogradata la 48 de cai [ca sa nu se supere astia cu Yama ] pen' ca ezista in europa civilizata nush ce lege care zice ca inceparetii nu au voie la mai multi cai. Cum spuneam Rotax-ul de cand a trecut pe injectie a avut 50 de cai. Dupa care la XC-ul lui Angi a fost saltat cucativa cai nu mai stiu exact dar din memeorie parca ajunsese la 55. Asta inseamna 10% crestere si nu a avut probleme de fiabilitate [vezi Colebatch]. SI acum dupa inca niste ani de zile i-au mai pus cativa caluti. Motorul asta de 650 oricum avea mai multi cai [2] decat restul de mono de la inceput. A fost imbunatatit constant si nu au fost probleme de fiabilitate niciodata cu el. Nu vad de ce ar fi acum,mai ales ca nu i-a fost crescuta turatia. NU stiu de ce crezi ca 60 de cai ar fi overkill. Pe mine nu m-a deranjat niciodata puterea in plus. M-a deranjat cand imi doream mai multa si nu aveam. Prima varianta cu injectie a avut 11.5 raport de compresie . Diferenta nu mi se pare foarte mare. La greutate ai dreptate e cam cat XC-ul. Singura diferenta care este si esentiala de altfel este ca asta se fabrica pe cand xc-ul a fost scos din fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.