Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari,

 

Ma intereseaza daca se gaseste in Romania o mufa (mama + tata) de genul celei de mai jos. Se numeste Metri Pack 280, intra si iasa 3 fire, am inteles ca se mai foloseste la unele modele de atv-uri. Din ce am cautat pe pe net, nu am gasit vreun site romanesc sa comercializeze asa ceva. Poate stie careva dintre voi vreo sursa.

 

Multumesc.

post-9065-0-37067100-1351702047_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mufa de Alfa Romeo? http://www.metripack.com/ site din anglia

http://www.ebay.it/itm/160810585086 ebay dar is 2F

http://www.cemconnettori.com/index.php/vmchk/altri-stagni/connettore-METRI-pack-2-vie-p.-femmina-serie-280-/Vedi-flypage-dettagliata-del-prodotto.html asta cred ca e bipolar

 

sper sa fie de ajutor daca mai gasesc..

 

dar daca iti trebuie si mama si tata dece nu o inlocuisti cu alt gen concector trifasic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Ma intereseaza daca se gaseste in Romania o mufa (mama + tata) de genul celei de mai jos. Se numeste Metri Pack 280, intra si iasa 3 fire, am inteles ca se mai foloseste la unele modele de atv-uri. Din ce am cautat pe pe net, nu am gasit vreun site romanesc sa comercializeze asa ceva. Poate stie careva dintre voi vreo sursa.

 

Multumesc.

Mircea, de ce nu adaptezi alt model de mufa, mama, tata? Poate fi si cu mai multi pini, nu are nimic. La un shrot de masini e plin de ele. Sa comanzi asa ceva de nu stiu unde te arde la buzunar, pentru o banala chestie. Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si multumiri celor care m-au ajutat cu raspunsuri pana acum. Ideea este ca am nevoie de genul asta de mufa pentru a o pune in locul uneia care o am pe motor acum (cea originala) si care de regula la Caponord creaza probleme. Eu vreau sa o schimb preventiv. Din ce am vorbit cu Ovidiu de la Arad (Kato, tu cred ca-l stii) am nevoie de o rezistenta de minim 30 amperi (prin ea trece cam tot curentul), sa fie rezistenta la apa si variatii de temperatura. O sa iau in calcul si alte variante, nu-i obligatorie asta, dar asa ceva deja este probat....si functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In lipsa de altceva, se poate tigani cu 4 mufe de la xenon (2 mama 2 tata). In acest caz, in unul dintre socluri nu va intra nimic, dar se poate pune un fir "dummy" in ambele capete, pentru a nu intra apa.

Asta, doar in cazul in care vrei mufa de acel tip.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei neaparat mufa (desi sfatul meu e sa cositoresti firele si sa schimbi si releul cu un mosfet, am inteles ca schimbi doar mufa) rezistenta la apa se pot folosi mufele pentru becurile xenon (sunt individuale, nu cele de la balast). le gasesti pe okazii de exemplu cu 50 de bani sau ceva de genul asta...

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de idei si sfaturi. Asa este, vreau sa schimb doar mufa. La ideea de a cositori firele m-am gandit si eu, insa ma intreb atunci de ce nu au facut italienii asta de la inceput. Adica vreo explicatie si un rol trebuie sa aiba si nenorocita aia de mufa. Pe de alta parte, daca instalatia e pe fire de cupru, merge si mai ales rezista daca o cositoresc?

Ideea cu 4 mufe (2 mama si 2 tata) nu este rea insa trebuie sa vad daca am loc sa le pun in locul mufei actuale.

Studiez....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sv, pe firul mecului de kilometraj, e aceeasi conector. Daca nu e ceva critic, gen aprindere sau lumini, poti inlocui cu ce mufa vrei tu, inclusiv molex pc. Dar tot mai buni sunt papucii mama/tata + varnis termo.

Editat de mkl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de idei si sfaturi. Asa este, vreau sa schimb doar mufa. La ideea de a cositori firele m-am gandit si eu, insa ma intreb atunci de ce nu au facut italienii asta de la inceput. Adica vreo explicatie si un rol trebuie sa aiba si nenorocita aia de mufa. Pe de alta parte, daca instalatia e pe fire de cupru, merge si mai ales rezista daca o cositoresc?

Ideea cu 4 mufe (2 mama si 2 tata) nu este rea insa trebuie sa vad daca am loc sa le pun in locul mufei actuale.

Studiez....

 

e bine sa crezi ca inginerii stiu ce fac dar nu intotdeauna pot sa scoata in productie solutiile optime din diferite motive. in acest caz e o treaba legata de consum. releul este un consumabil ( nu ca gumele si uleiul, evident, dar se duce relativ des). ei cumpara releul de la o firma (nu aprilia l-a facut, nu stiu cine exact ca am uitat. statorul si rotorul sunt denso 100% in schimb) si il vand (cu un adaos considerabil) prin reteaua lor de magazine ca piesa oem. si castiga bani din asta. dealtfel orice producator auto/moto castiga mult mai mult din vanzarea pieselor si subansamblelor decat din vanzarea de masini propriu-zise. mufa aia e acolo ca sa il ajute (neoficial) sa se strice (in timp corodeaza si patesti mare distractie) si in acelasi timp sa arate "profi". ca sa il poti da jos de pe motor dupa aia mai ai o mufa intre cilindri care face legatura cu statorul deci nu-i problema. mufa aia s-o verifici dar in general e rezistenta. cand renunti la papuci ai si rezistenta mai mica in instalatie, deci incarcare mai buna.

 

inca ceva: mufa aia n-are nici o treaba cu siguranta, siguranta de 30 de amperi e in alta parte. ai avea nevoie de una in plus daca ai pune releul direct pe baterie si nu prin instalatie (lucru pe care ti-l si recomand). sfatul meu sincer? ia-ti de pe ebay sau de unde gasesti un releu mosfet, un fh016a sau 0020 (sunt facute de shindegen) care sunt de 50 de amperi si nu transforma curentul in caldura. plus ca reguleaza muuuuult mai bine incarcarea. cum suna 14.6 v la relanti? :) cu faruri aprinse...

 

eu am 2 rsv-uri, adica exact aceeasi treaba (si) cand vine vorba de instalatia electrica. :) ambele au fh016 pe ele, merg perfect. iar pe motorul de zi-cu-zi am o gramada de mizerii care merg mai tot timpul (3 lupe bi-xenon, 126 w, seile incalzite, 70 w, manusile 40 w, talpicii 36 w, masajul din sei 100 w, vesta incalzita 35w, masajul din vesta 50 stopul 1w (led) si semnalizarile 2x1w (releu led, daca pui rezistent consuma tot 21w)) si nu am nici cea mai mica problema...

 

p.s. nu-i asa ca n-ai folosit vreodata un pistol/ciocan de lipit de intrebi daca se pot cositori firele de cupru?

 

La sv, pe firul mecului de kilometraj, e aceeasi conector. Daca nu e ceva critic, gen aprindere sau lumini, poti inlocui cu ce mufa vrei tu, inclusiv molex pc. Dar tot mai buni sunt papucii mama/tata + varnis termo.

 

e vorba de mufa de la alternator la releu, cele 3 alternante. trece "ceva" curent pe acolo :)

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine sa crezi ca inginerii stiu ce fac dar nu intotdeauna pot sa scoata in productie solutiile optime din diferite motive. in acest caz e o treaba legata de consum. releul este un consumabil ( nu ca gumele si uleiul, evident, dar se duce relativ des). ei cumpara releul de la o firma (nu aprilia l-a facut, nu stiu cine exact ca am uitat. statorul si rotorul sunt denso 100% in schimb) si il vand (cu un adaos considerabil) prin reteaua lor de magazine ca piesa oem. si castiga bani din asta. dealtfel orice producator auto/moto castiga mult mai mult din vanzarea pieselor si subansamblelor decat din vanzarea de masini propriu-zise. mufa aia e acolo ca sa il ajute (neoficial) sa se strice (in timp corodeaza si patesti mare distractie) si in acelasi timp sa arate "profi". ca sa il poti da jos de pe motor dupa aia mai ai o mufa intre cilindri care face legatura cu statorul deci nu-i problema. mufa aia s-o verifici dar in general e rezistenta. cand renunti la papuci ai si rezistenta mai mica in instalatie, deci incarcare mai buna.

 

inca ceva: mufa aia n-are nici o treaba cu siguranta, siguranta de 30 de amperi e in alta parte. ai avea nevoie de una in plus daca ai pune releul direct pe baterie si nu prin instalatie (lucru pe care ti-l si recomand). sfatul meu sincer? ia-ti de pe ebay sau de unde gasesti un releu mosfet, un fh016a sau 0020 (sunt facute de shindegen) care sunt de 50 de amperi si nu transforma curentul in caldura. plus ca reguleaza muuuuult mai bine incarcarea. cum suna 14.6 v la relanti? :) cu faruri aprinse...

 

eu am 2 rsv-uri, adica exact aceeasi treaba (si) cand vine vorba de instalatia electrica. :) ambele au fh016 pe ele, merg perfect. iar pe motorul de zi-cu-zi am o gramada de mizerii care merg mai tot timpul (3 lupe bi-xenon, 126 w, seile incalzite, 70 w, manusile 40 w, talpicii 36 w, masajul din sei 100 w, vesta incalzita 35w, masajul din vesta 50 stopul 1w (led) si semnalizarile 2x1w (releu led, daca pui rezistent consuma tot 21w)) si nu am nici cea mai mica problema...

 

p.s. nu-i asa ca n-ai folosit vreodata un pistol/ciocan de lipit de intrebi daca se pot cositori firele de cupru?

 

Hello,

Asadar, ideea este sa schimb si mufa si releul. M-am uitat putin pe net si am vazut un filmulet cu aparatul de masura pus pe baterie, la un caponord cu xenon si leduri suplimentare de ceata si asa este, stabila incarcarea la 14,6-14,7. O sa am de lucru iarna asta, la motor, asta-i sigur !

 

p.s. nu am afirmat ca nu se pot cositori firele de cupru, am intrebat daca tine lipitura...dar ca sa-ti raspund la intrebare, recunosc, nu am lipit de foarte multe ori fire si cu atat mai putin am avut de face cu curentul (e cel mai mare dusman al meu).

 

Multumesc de sfaturi si de lamuriri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DPN_15300003 CONN 3 M M/P 280 BLK SLD

DPN_12040977 ASM CONN 3 F M/P 280 BLK SLD

 

 

Lucrand intr-o fabrica delfina o sa incerc sa vad daca sunt stocuri, daca nu vezi de unde poti comanda part urile de mai sus cu tot cu terminali si gumite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

Asadar, ideea este sa schimb si mufa si releul. M-am uitat putin pe net si am vazut un filmulet cu aparatul de masura pus pe baterie, la un caponord cu xenon si leduri suplimentare de ceata si asa este, stabila incarcarea la 14,6-14,7. O sa am de lucru iarna asta, la motor, asta-i sigur !

 

p.s. nu am afirmat ca nu se pot cositori firele de cupru, am intrebat daca tine lipitura...dar ca sa-ti raspund la intrebare, recunosc, nu am lipit de foarte multe ori fire si cu atat mai putin am avut de face cu curentul (e cel mai mare dusman al meu).

 

Multumesc de sfaturi si de lamuriri.

 

eu mi-am luat releele de pe ebay. dar am gasit ceva mai simplu (si, dupa parerea mea foarte ok la pret) aici: http://roadstercycle.com/

 

how-to: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?202735-Replaced-the-stock-R-amp-R-for-a-Shindengen-FH012AA-%28MOSFET%29-R-amp-R

 

si cum sa cositoresti (iti recomand sa cumperi vreo 2 m de cablu, fludor, un ciocan bun (pentru firele de pe motocicleta e foarte bun unul de 30-40w, mai mare nu daca esti incepator, risti sa incalzesti prea tare si sa topesti izolatia firelor), vreo 20 de perechi de papuci si sa te antrenezi. e foarte important sa cositoresti si papucii, chiar daca fac bine contact, conexiunea nu e etansa si in timp poate coroda): http://www.aaroncake.net/electronics/solder.htm

http://www.youtube.com/watch?v=YwbZMGn9bHw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mircea ca fost detinator de Aprilia banuiesc si sunt foarte sigur ca este vorba de mufa dintre alternator si releul de incarcare care este topita deja si incarcarea este deja slaba ... uite aici un link in care am postat si tot o data inlocuit mufa in cauza si cele dupa releul de incare pe firele de +/- doar pt siguranta acestea nu aveau nik dar am zis ca daca fac o treaba sa o fac pana la capat ....tot o data vreau sa iti spun ca inainte am avut firele cositorite ca la carte si voltajul / incarcarea imi scadea. Dupa punerea conectorilor rezistenti la apa...etc etc nu am mai avut treaba !

http://www.apriliafo...g-issues/page52

daca ajungi vre`o data prin Bucuresti cauta strada Lizeanu sau poate ai vre`u tovaras in Buc sa il trimiti sa iti cumpere ,este o strada numai cu magazine de piese electrice si electronice de acolo am cumparat conectorii cu princina, papuci, cleste de sinterizat ....etc etc(sincer nu cred sa fie ceva de ce ai nevoie pe parte electrica sa nu gasesti acolo,cel putin la scule ) pretul unui conector complet pt 1-2-3-4 fire varia intre 15 si 35 de lei dupa cate imi aduc aminte...

PS : banuiesc ca este deja familiarizat cu "Wiring Mod" firul suplimentar de 4 mm tras prin alta siguranta de 30 A dupa relul de incarcare din unul de firele de + dus direct pe + de la baterie ...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mircea ca fost detinator de Aprilia banuiesc si sunt foarte sigur ca este vorba de mufa dintre alternator si releul de incarcare care este topita deja si incarcarea este deja slaba ... uite aici un link in care am postat si tot o data inlocuit mufa in cauza si cele dupa releul de incare pe firele de +/- doar pt siguranta acestea nu aveau nik dar am zis ca daca fac o treaba sa o fac pana la capat ....tot o data vreau sa iti spun ca inainte am avut firele cositorite ca la carte si voltajul / incarcarea imi scadea. Dupa punerea conectorilor rezistenti la apa...etc etc nu am mai avut treaba !

http://www.apriliafo...g-issues/page52

daca ajungi vre`o data prin Bucuresti cauta strada Lizeanu sau poate ai vre`u tovaras in Buc sa il trimiti sa iti cumpere ,este o strada numai cu magazine de piese electrice si electronice de acolo am cumparat conectorii cu princina, papuci, cleste de sinterizat ....etc etc(sincer nu cred sa fie ceva de ce ai nevoie pe parte electrica sa nu gasesti acolo,cel putin la scule ) pretul unui conector complet pt 1-2-3-4 fire varia intre 15 si 35 de lei dupa cate imi aduc aminte...

PS : banuiesc ca este deja familiarizat cu "Wiring Mod" firul suplimentar de 4 mm tras prin alta siguranta de 30 A dupa relul de incarcare din unul de firele de + dus direct pe + de la baterie ...

 

la releele originale, de tip shunt incarcarea scade odata cu turatia. de exemplu de la 14 la relanti la 13.5 la 4000. oricum, ce spui tu contrazice orice lege a fizicii si electronicii, fara suparare. o conexiune cositorita are rezistenta mai mica decat una pe papuci. da mai multe detalii, care fire au fost cositorite? doar alternantele? sau si +/-? in plus modificarea de care zici tu e doar partiala. castigi mai mult daca ai si - legat la baterie in "y", adica - din releu in instalatie si legat suplimentar un - direct pe baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la releele originale, de tip shunt incarcarea scade odata cu turatia. de exemplu de la 14 la relanti la 13.5 la 4000. oricum, ce spui tu contrazice orice lege a fizicii si electronicii, fara suparare. o conexiune cositorita are rezistenta mai mica decat una pe papuci. da mai multe detalii, care fire au fost cositorite? doar alternantele? sau si +/-? in plus modificarea de care zici tu e doar partiala. castigi mai mult daca ai si - legat la baterie in "y", adica - din releu in instalatie si legat suplimentar un - direct pe baterie.

NU sunt Gigi contra si nu incerc sa te contrazic sau sa nu iti dau dreptate :) eu iti spun doar ceea ce am patit...drept dovada am scris si pe topicul celor din state...si nu am inteleg nici o data pe cele 3 fire galbene cositorite si izolate bine cu banda gaseam mereu mizerie si ulei chiar cate o data si sub banda... nici acum nu imi explic dar stiu sigur ca dupa montarea mufei nu am mai avut treaba ( aveam voltmetru pe bord si inainte de montarea mufei si dupa)

Te rog ajuta`ma... cum incarc o poza pe acest topic ca nu ma descurc de cand a schimbat saracia asta noua de interfata..

 

 

gata :)) m`am descurcat intr`un final si dupa multe injuraturi si cotrobaiala prin casa si prin scule am gasit ca mai am ceva "resturi" de la ultimul shoping asa ca Mircea te pot ajuta cu placere sa ti`o trimit sau poate ai pe cineva prin Buc sa o ridice ,dupa cum vezi in poza mufa de 2fire este incompleta nu are.... membranele de caucicuc care vin pe fir pt impedicarea apei / mizeriei dar ceea de 3 este in "parametrii" si sunt identice cu cele montate de mine pe fostul meu RST .

post-14727-0-74990400-1351885534_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU sunt Gigi contra si nu incerc sa te contrazic sau sa nu iti dau dreptate eu iti spun doar ceea ce am patit...drept dovada am scris si pe topicul celor din state...si nu am inteleg nici o data pe cele 3 fire galbene cositorite si izolate bine cu banda gaseam mereu mizerie si ulei chiar cate o data si sub banda... nici acum nu imi explic dar stiu sigur ca dupa montarea mufei nu am mai avut treaba ( aveam voltmetru pe bord si inainte de montarea mufei si dupa)

Te rog ajuta`ma... cum incarc o poza pe acest topic ca nu ma descurc de cand a schimbat saracia asta noua de interfata..

 

 

gata :)) m`am descurcat intr`un final si dupa multe injuraturi si cotrobaiala prin casa si prin scule am gasit ca mai am ceva "resturi" de la ultimul shoping asa ca Mircea te pot ajuta cu placere sa ti`o trimit sau poate ai pe cineva prin Buc sa o ridice ,dupa cum vezi in poza mufa de 2fire este incompleta nu are.... membranele de caucicuc care vin pe fir pt impedicarea apei / mizeriei dar ceea de 3 este in "parametrii" si sunt identice cu cele montate de mine pe fostul meu RST .

 

n-am spus ca esti gigi-contra! :))) mie imi suna a contact imperfect. despre mizerie: ce fel de mizerie era? :)) stiu ca suna amuzant dar intreb serios. adica ce ai folosit ca decapant? daca ai folosit pasta decapanta si nu colofoniu (sacaz) am gasit si problema. pasta aia se transforma in ceva mazga dupa destul de putin timp.

 

frumos gest cu mufele! pentru cea de +/- poate folosi cu incredere silicon auto dupa ce pune firele, n-o sa aiba nici o treaba dupa aia. sfatul meu in continuare este totusi sa lase o singura mufa, cea dintre cilindri. eventual s-o schimbe cu a ta, nu strica deloc! daca schimba releul atunci poate renunta la cea dintre cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de folosit am folosit pasta decapanta si ciocan de lipit de 80 de W, lipitura sunt sigur ca a fost facuta cum trebuie sau cel putin asa cred....oricum firul a fost mai intai incalzit bine si apoi si`a "supt" fludor cat a avut nevoie... mizeria de obicei era ulei cu praf ... care nu am inteles nici o data de unde vine(uleiul) mai ales la imbinari(lipitura,sudura), chiar si sub banda adeziva si da posbil sa ai perfecta dreptate, contact imperfect este singurul raspuns pt scaderea voltajului dar nu am stiut ca la o lipire "perfecta" este diferenta intre pasta si acel sacaz care spui tu ...dar cum spuneam dupa acele mufe sinerizate cum trebuie cu scula care trebuie nu am mai avut probleme ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de folosit am folosit pasta decapanta si ciocan de lipit de 80 de W, lipitura sunt sigur ca a fost facuta cum trebuie sau cel putin asa cred....oricum firul a fost mai intai incalzit bine si apoi si`a "supt" fludor cat a avut nevoie... mizeria de obicei era ulei cu praf ... care nu am inteles nici o data de unde vine(uleiul) mai ales la imbinari(lipitura,sudura), chiar si sub banda adeziva si da posbil sa ai perfecta dreptate, contact imperfect este singurul raspuns pt scaderea voltajului dar nu am stiut ca la o lipire "perfecta" este diferenta intre pasta si acel sacaz care spui tu ...dar cum spuneam dupa acele mufe sinerizate cum trebuie cu scula care trebuie nu am mai avut probleme ...

ni

 

pasta decapanta era ca asta? http://www.adelaida....panta-35gr.html desi are (si) colofoniu in ea sa stii ca nu e adecvata unor lipituri pe fire de cupru. de fapt vezi ca scrie pentru ce e in descriere. cam 80% din pastele decapante nu se preteaza la firele de cupru, intra in ceva reactie. nici eu n-am stiut pana nu m-a invatat un mos betziv (foooarte betziv) care fusese electronist la viata lui prin combinat. :)))) de ciocan atata timp cat n-ai topit izolatia poate sa fie si de 100000 de w, doar ca e mai simplu de controlat temperatura la firele normale cu unul mai mic. chiar acea pasta se transforma intr-o mizerie de praf. este coroziva, ataca cuprul. plus lipiciul de la banda care se lichefia si el de la caldura (cu releul ala original si firele se incalzesc, nu cat sa se topeasca de unele singure dar de ajuns incat sa iti ofere ceva distractie).

 

http://mesterucasei....scule-de-lipit/

http://www.elforum.r...pic.php?t=21480

 

 

dai o bere cum i-am dat si eu mosului la randul meu, ai mai invatat ceva azi! din fericire pentru mine eu am invatat 2 lucruri azi care imi vor folosi pentru tot restul vietii! hai noroc! :cheers:

 

p.s. nu mai folositi banda izolatoare DECAT unde nu se poate folosi varnish termo. sau tub trmocontractibil cum ii mai spun unii. se gaseste la orice magazin de electronica pe toate diametrele, o gama de culori si rapoartele de contractare si costa intre 0.50-1.50 lei/metru. de exemplu sunt rapoarte de 2:1 adica din diametrul de 2 mm la caldura se face de 1, de 3:1 si tot asa.

 

 

p.p.s. pe cat posibil, daca va permiteti, folositi tuburi termo cu adeziv, adica asa ceva: http://www.tme.eu/ro...dwt3x-127-box/# evident, sunt o groaza de diametre. sunt mai scumpe dar merita. desi tubul termo simplu se muleaza pe cabluri/lipituri/papuci mai pot exista mici locuri pe unde sa intre apa. astea cu adeziv etanseaza mai bine.

 

tuburi termo de toate natiile: http://www.tme.eu/ro...ctabile_100070/

 

orice tub termo ati folosi, pentru o mulare mai uniforma si , de ce nu, un look mai "profi" incalziti-l cu un feohn, nu cu o bricheta. in plus, cele colorate se pot afuma de la bricheta. daca-s afumate pot ascunde unele probleme legate de incalzire/scurt ce pot aparea, mascand locul cu problema.

 

si conectori superseal, exact ca cei aratati de smok3: http://www.tme.eu/ro...kul&s_order=ASC aveti in vedere ca sunt pentru un curent maxim de 14A si au o rezistenta de 3m ohmi (ce spuneam cu orice contact cu papuci ca adauga rezistenta in circuit). treaba cu 14A acum ma pune un pic pe ganduri si e cam tarziu sa o sun pe o prietena care e inginer electronist s-o intreb e urmatoarea: alternatorul de aprilia are maxim 400 w (am gasit 360, 380, 400 pe net, nu stiu care-i adevarul dar il luam pe cel mai mare). 400 de wati la 14.6 v inseamna exact 27,39726027397260273972602739726 amperi, rotunjim la 27.4A. ok, alternatorul are 3 faze. daca acesti 27.4A se impart la 3 avem 9.1A pe fir. problema e ca nu mai stiu daca amperajul maxim debitat de alternator este impartit in 3 sau daca este pe fiecare faza. daca este pe fiecare faza atunci e cam cu buba. promit ca maine sa o intreb pe fata si o sa va spun si voua.

 

m-am tampit de tot, la 3 dimineata stau si va scriu pe forum cand peste 2 ore am de condus 500 de km. cred ca trebuie sa imi verific bibilica la ceva doctor de mansarde...

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...