chitac2005 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 ...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!... ..... Ok, ms, indicativul la ulei il stiu ca am si un manual, dar ma refeream la firma, adica cu ce se intelege mai bine ea, se gaseshte si Motul si cred ca este destul de bun, iar cu presiunea rotilor am observat ca asa este, am bagat 2,3 fatza si 2,6 in spate, trebe mai sus ? da tot nu sunt lamurit de ce nu ma sau de ce ma adaptez asa greu la ea dupa mai multe japoneze, nu chiar multe, 3, , oi fi luat frica de ele ? putin probabil, dar s au mai vazut cazuri ) , chiar au facuto asa cum sunt si ei, nemtzii, adica exacta, ? , in fine, mai ma dau cu ea ceva timp, daca nu o fi asta e, o schimb. Multzam frumos pt sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Asa,si cat trebuie sa fie presiunea in roti? Daca tot vorbim,sa dam cifre. Si daca dam cifre sa dam sursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cam la toate boxerele, au din fabrica, sub saua un abtibild pe care scrie ce presiune tre sa ai daca te dai solo, cu pasager si cu pasager si bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) salut la toata lumea .o intrebare. un cablu de vitezometru pt r850r?de unde iau.merge si de masina?vreo improvizatie?multumesc frumos.al meu s-a rupt Editat Mai 24, 2010 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Dealer BMW sau motorworks.co.uk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres. ...e foarte adevarat ca aceasta anomalie depinde foarte mult de marca si tipul cauciucului folosit cit si de greutatea motorului!...la rt i-mi da 2,5 la ambele roti sau 2,9 cu incarcatura, folosind diferite tipuri de cauciucuri am ajuns la concluzia ca in afara de metzeler la toate celelalte tipuri de gume merge cel mai bine cu 3 sau 3,2!!...sub aceste valori e gretos de greoi si pe viraje la viteza mica te trage in directia in care te inclini! ..acum un an mi-am luat gs, exact aceeasi problema doar ca se limiteaza la folosirea pe sosea....daca nu bag presiune oleaca mai mare decit scrie in manual, are un comportament chiar mai urit decit cel de la rt!..la gs mai trebuie sa incerc si cu alte gume ca sa fie teoria valabila din punctul meu de vedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 A,deci e vorba despre preferinte. Chestie subiectiva zic eu. Cu un Ohlins pe spate,presiunea din cauciuc trece in plan secundar. Asta tot ca o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Citeam undeva ca BMW vrea ca si calatoria ta sa fie cat mai smooth, de acolo presiunile astea. Daca bagi mai mult aer, cauciucurile o sa tina ceva mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Eu am gasit Metzeler Z6 pe ea si tot asta am pus, or fi bune nu or fi eu am incredere in neamtz, iar la presiune merg solo cu presiune ca pt pasager si e ok, sau nu pot aprecia, dar din cate am obsevat si la japoneze tot un 0,2 - 0,3 peste admis mere ok, si cred ca nu e mult peste, ok, dar tot nu am fost lamurit de ce nu prea imi place pozitia si mersul pe BMW ? coborat dupa japoneze am observat o mare problema, ( la mine poate ) inca nu m am acomodat cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' ......... Eu, am un R 850R, mere bine el, eu sunt mai cu probleme , oricum o mai tin un timp, ca dupa primul tur cu ea ma cam batea gandul la schimbare urgenta, dar intre timp parca nu prea as mai vrea, ABS face multi bani la o mobra, asta e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Mie imi place r1100r, ar fii numa buna pe langa RT La partea cu ABS-ul... AMIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 salutari! din paginile de aici am inteles ca tibi de la AB e mester de bmw-uri. are cumva cineva un nr de tel al lui? ca poate dupa serviciu ar vrea sa isi dea cu parerea asupra unui lucru, pe "cash" bine-nteles.... ma poate ajuta cineva? sau cu un alt priceput din urbea capitalei... pe pm daca nu da bine pe forum. multam frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pai zi ce nu merge, poate rezolvi aici gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva ). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva ). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot. Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo. Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo. Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata ei, hai ca imi dai frisoane!! vezi de ce as fi avut nevoie de unul ca tine? ca "vorbeasca" nitel cu motorul pe o limba comuna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Pai hai la Cluj weekendu' asta la intrunirea Seth si il ascultam cu stetoscopul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva ). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot. La un motor boxer sa-ti faci griji atunci cand nu scoate niciun zgomot nu cand scoate zgomote ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Mi-am legat un furtun intre stuturile de la admisii, trecut prin fata bateriei, cu heat shrink tubing peste, ca sa fie protejat de caldura motorului. De asemenea, mi-am setat TPS-ul de la 0.33V la 0.38V. Ca si prima impresie, pare-se ca a disparut surging-ul, acuma nu stiu daca sa atribui treaba asta la re-setarea TPS-ului sau la furtun, important e ca a disparut Daca reglez si valvele... pun pariu ca o sa se ridice de la pamant la peste 140 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian Problema mea a fost rezolvata! WD40 dat din belsug pe maner si pe arc, a facut minuni. Va multumesc mult pentru sfaturi! Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare? Va multumesc! Lucian Mesaj completat Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Mai Dane, trebuie sa-ti dau o bere cand ne intalnim! Urmatorul meu post, era o intrebare legata de zgomotul asta. Multumiri. Lucian Editat Mai 26, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare? Stiu ca n-ai ce pierde sa arunci un ochi dar parca sa stai tot timpul cu gandul la asta e prea de tot; sau depinde ce intelegi tu prin "la fiecare tura"; eu ma uit cam la 700-1000km. Am observat clar diferenta la consumul de ulei: cand trag tare de ea, atunci mai scade cate putin; tras tare inseamna mers pe autostrada 3-500km cu 160-180km/h (deci constant peste 5000rpm) sau multe pasuri in aceeasi zi cand se tot intampla sa sar de 6000rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Haideti fratilor weekendu asta la intrunire la Cluj sa mai bem un drink impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 sambata prezent la intrunirea Seth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.