Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

Cunoaste careva vreun service in bucuresti unde pot schimba anvelopa spate (cu janta pe cardan)?

Cei cu cardan din bucuresti cum procedati?

 

ps: motoru n-are nici cric central

 

 

Eu am fost la Motoroute dar vezi ca momentan nu iti poate echilibra roata spate... De fapt nu stiu unde anume ai putea sa faci asta in Buc... ?? Detalii la www.motoroute.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am fost la Motoroute dar vezi ca momentan nu iti poate echilibra roata spate... De fapt nu stiu unde anume ai putea sa faci asta in Buc... ?? Detalii la www.motoroute.ro

 

Salut,

 

Pentru Bucuresti poti merge la Autozone (s-au mutat undeva pe Titeica - au si site penrtu adresa exacta). Pentru RT1200 am mers cu cheia mea (torx) de la toba de esapament - trebuie slabita si rasucita toba ca sa poate scoate roata spate. Eu am folosit cricul central insa vazusem ca au si standere pentru cele fara cric central.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa-mi dea o adresa cu interval de service si operatiuni care se efectueaza pentru R1200rt?(lischid frana, ulei cutia de viteze, sincronizare etc)

 

 

salut uleiul in cutie se schimba la 2 ani lichidul de frana la fel la fel si cu uleiul din cardan cutie un litru draiv cardan 200grame lichidul de frana trebuie schimbat la servis eu decate ori am duso la bavaria am puso si pe tester reglaj supape din 20000km - 20 servicul la motor la 10000km pune uleiuri de calitate mai ales la cutie o zi buna poate incerc sati fac o copie dupa cd meu de service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca supapele se verifica si ajusteaza daca e cazu din 10 in 10 mii :P Oricum, eu fac asta la fiecare schimb de ulei...

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut uleiul in cutie se schimba la 2 ani lichidul de frana la fel la fel si cu uleiul din cardan cutie un litru draiv cardan 200grame lichidul de frana trebuie schimbat la servis eu decate ori am duso la bavaria am puso si pe tester reglaj supape din 20000km - 20 servicul la motor la 10000km pune uleiuri de calitate mai ales la cutie o zi buna poate incerc sati fac o copie dupa cd meu de service

 

Multumesc.

Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil?

Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te inseli, nu e o servisare oarecare. Schimbu de lichid de frana, de ulei hidraulic la ambreiaj, facut supapele, sincronizat pare intr-adevar un pret de service BMW. Numa ca mai tre sa si mearga omu pana acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te inseli, nu e o servisare oarecare. Schimbu de lichid de frana, de ulei hidraulic la ambreiaj, facut supapele, sincronizat pare intr-adevar un pret de service BMW. Numa ca mai tre sa si mearga omu pana acolo...

Pina acolo am doar 170km. Pana la Bucuresti cam 600km. E mai aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt recomandari.. mai am o intrebare.

Mi-a aparut ieri pe bord simbolul de ulei timp de 1 min dupa care a disparut. M-am uitat la nivelul de ulei si e la pragul de minim.

Motorul are d-abia 8000 de km si sapt asta vreau sa plec cu el in grecia si parca n-as face revizia la 8000. O planificasem pt cand ma voi intoarce sa o fac cand voi ajunge la 10.000. Intrebarea mea este: pot completa 100 de ml de ulei pt cei 2000 de km? Sau trebuie schimbat tot uleiul acu si apoi inca o data cand ma intorc? :P

Ce ma sfatuiti?

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai cum sa schimbi tot uleiul?

Vezi ca scrie si in carte ca BMW-urile sunt halitoare de ulei, mai ales ca fiind nou nici motorul nu "s-a lasat".

Completeaza cu ulei(dar nu 100 ml, tu il ai la minim, intre semnele ferestrei-de la motor la motor-intra intre 500 si 800 ml).

Cred ca nu ai face rau daca ai lua restul uleiului intr-un bidon, sa-l ai la tine!

Si un sfat..citeste si tu cartea aia tehnica a lui, sa stii una/alta despre ce ai sub kur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 cu mentiunea ca intre min si max intra 500 ml.

 

Baga ulei sa completezi pana la 80% din inaltimea ferestrei si nu iti mai face griji in privinta asta pana ce te intorci in tara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil?

Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama.

 

Parerea mea este ca pretul ala este chiar ok pt. ce spui tu ca iti vor face; de exemplu, manopera de schimbat lichidul ABS este destul de costisitoare si nu prea o poti face altfel, nu mai vorbim si de restul.

Si este absolut normal ca la 2 ani sa schimbi lichidele, lichidul de motor chiar la un an.

Chiar as fi curios cat ar costa toate astea si la Bavaria; si nu ma refer la ce ti-ar zice prin telefon ci cat ai avea de platit efectiv la final; de faptul ca nu te baga in seama, din ce zice lumea, nu e o noutate; dar ce motiv ai avea sa bati 600km x2 pt. un service??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mentionat..de la motor la motor, la unele intra 500 ml, la al meu de pilda intra 800 ml intre semne.. :P

Asa e, ai dreptate... My bad, numa boxere visez :moron: Ce sa faci, cand ai un ciocan in mana, tot ce vezi in jur is cuie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Am primit o oferta de la reprezentanta BMW din Nyrethaza, Ungaria, ca e mai aproape de mine. Motorul meu are doar 5000Km dar nu s-a facut service din 2009 ca nu s-a umblat cu el. Vor sa-mi schimbe toate fluidele si sa-i regleze sau verifice valvele la pretul de aprox 11.000.000 lei vechi. Credeti ca e un pret rezonabil?

Am scris un mail si la Bavaria ca sa vad comparativ dar nu ma baga nimeni in seama.

 

salut sa vedem 2oo lei 4litri ulei in care intra si filtru ulei cutie 100 lei ulei cardan 100 lei cam acolo este e bine si cu manopera vad ca esti din salaj de ce nu meri la dan treaba de calitate si esti mult mai ieftin cumperi uleiurile si sigur esti mai ieftin 5000 nici nu sa lasat motorul o zi buna

Mesaj completat

Multumesc pt recomandari.. mai am o intrebare.

Mi-a aparut ieri pe bord simbolul de ulei timp de 1 min dupa care a disparut. M-am uitat la nivelul de ulei si e la pragul de minim.

Motorul are d-abia 8000 de km si sapt asta vreau sa plec cu el in grecia si parca n-as face revizia la 8000. O planificasem pt cand ma voi intoarce sa o fac cand voi ajunge la 10.000. Intrebarea mea este: pot completa 100 de ml de ulei pt cei 2000 de km? Sau trebuie schimbat tot uleiul acu si apoi inca o data cand ma intorc? :P

Ce ma sfatuiti?

 

 

salutare nenea knox daca te dai la el normal pune ulei si meri sanatos complecteaza cu acelasi ulei meri la bavaria si ia de la ei cred ca un litru sare de un milion drum bun o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeva poze cu "scula" homemade, costruita din nimicuri, cu care am inlocuit lichidul de frana dupa ce m-am lovit la nas cu ABS-ul. Am introdus lichidul in instalatie de la etrier catre pompa pe segmente; de la etrier la ABS Hydro-Unit, cind nu au mai iesit bule de aer pe aeristitorul unitati ABS l-am inchis si am continuat sa introduc lichid catre pompa de frana, dupa care am repetat operatia si pentru frana spate, la final facad si aerisirea tot pe segmente, adica de la pompa la unitatea ABS(prin aerisitorul pentru fata) si apoi de la pompa la cei doi etrieri, la fel si pentru spate. Teoretic nu ar fi trebuit sa mai ramana aer in instalatia de franare, practic au iesit citeva bule pe aerisitoarele de la etrieri. Am cosiderat ca acesta este singura modalitate de a umple instalatia de franare cu lichid. Invers, de la pompa de frana catre ABS Hydro-Unit si de acolo la ertier mi se pare imposibli, cel putin pentru frana spate, tinind cont ca rezervorul de lichid este sub nivelul unitati ABS. Inainte de a construi acesta "scula" foloseam o seringa mare pe care o umpleam cu lichid, dar era mult mai dificil si aproape imposibil sa nu ajunga si aer in sistemul de franare facand mult mai dificila aerisirea. Intodeauna am preferat sa surubaresc singul la motocicletele pe care le-am avut, nu am incredere in nici un service (mai bine zis in mecanici care lucreaza acolo si in felul in care isi fac treaba) si in acest mod stiu si ce am sub fund si cum pot sa rezolv o problema, daca aceasta apare in varful muntelui la x km de casa.

post-39-1303889416_thumb.jpg

post-39-1303889423_thumb.jpg

post-39-1303889431_thumb.jpg

post-39-1303889436_thumb.jpg

post-39-1303889458_thumb.jpg

post-39-1303889473_thumb.jpg

Editat de cretescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Interesanta scula, iti admir ingeniozitatea, dar scapi din vedere esentialul, circuitul de franare este in felul urmator:de la pompa lichidul merge in modulatorul de ABS si de acolo inspre etrier(i), si pe fata si pe spate.

Nu are absolut nicio importanta unde se afla rezervorul de lichid(mai jos fata de modulator in spate), deoarece lichidul lucreaza prin presiune, nu prin cadere!

Poti face procedura inversa si logica, de sus in jos fara absolut nicio problema, eu am aerisit asa de nenumarate ori.

Ca sa fie ca in manual procedezi astfel:

Intai desfaci si scoti din lacasul lor etrierii de la roata fata, ii lasi atarnati pe linga roata, apoi desfaci capacul de la rezervoarul cu lichid de pe ghidon, scoti absolut tot lichidul din el cu o seringa, revii la etrieri si distantezi placutele pina intra de tot pistonasele in etrier, pui intre placute niste distantiere de lemn(daca nu ai improvizezi cu ceva, eu folosesc cite o tubulara mare la fiecare etrier)in asa fel incat pistonasele sa ramana inauntru si sa impinga inapoi in rezervor tot lichidul vechi.

Revii la rezervor si scoti tot surplusul cu seringa, dupa care stergi bine cu o carpa curata.

In momentul asta esti 100% sigur ca nu ramane lichid vechi in acest segment de lucru si poti incepe procedura de inlocuire a lichidului cu unul nou.

Completezi pina sus cu lichid nou, mergi la modulator si desfaci aerisitorul pentru fata(marcat cu VD), apoi faci pompe pina cind pe aerisitor iese lichid curat, ca cel din vas.

Strangi aerisitorul si faci 10/15 pompe, dupa care cu maneta trasa desfaci aerisitorul si vezi daca iti ies bule de aer.In mod normal nu ar trebui, dar ca sa fii sigur.

Acum treci pe rand la fiecare etrier in parte si faci exact la fel, cu pompe de sus, de la frana.

Cind iese lichid curat, la fel ca cel din vas ai terminat.

Treci si la spate si faci exact la fel, folosind aerisitorul marcat cu(HR)pe modulator.

Este nevoie de doi oameni, unul sa supravegheze vasul sa nu ramana fara lichid si sa dea de maneta, iar celalalt in partea de jos.

Sper ca ai inteles si ca nu am fost stufos in explicatii, desi pare complicat in practica este mult mai simplu.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Mesaj completat

 

 

Noroc,

Nu iti face griji in privinta in privinta mansoanelor. Sunt dintr-un material mai slab. Si eu am un K1200S si s-a dus un manson relativ repede, in 30000 km.

In rest motocicleta (in general acest modelul) este perfecta.

 

Amicul meu s-a hotarat pana la urma sa accepte sfaturile noastre si o sa ia k-ul "tricolor" din Pipera, mobra urmand sa fie vopsita neagra inainte de perfectarea actelor. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Amicul tau ar proceda bine daca ar arunca o palarie de bani pe una originala, in loc sa aleaga un motor spoit in fel si chip.\

Lacul si vopseaua aftermarket nu stau in niciun caz la fel ca cele originale pe niste plastice, orice pietricica sarita se va vedea.

Treaba lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amicul tau ar proceda bine daca ar arunca o palarie de bani pe una originala, in loc sa aleaga un motor spoit in fel si chip.\

Lacul si vopseaua aftermarket nu stau in niciun caz la fel ca cele originale pe niste plastice, orice pietricica sarita se va vedea.

Treaba lui..

 

Hehee, primavara e in toi, dorinta e mare... :P Din ce am gasit la noi pana acum, asta e varianta cea mai buna. Vopsirea se va face de catre cei de la Bmw Pipera conform standardelor.

 

Oricum, dupa ce l-am insotit la vreo 2 mobre, pot sa spun fara nici un regret ca suntem imposibil de reparat . Ai motor de aproape 8000 eu la vanzare, eu vreau sa-l cumpar dar tu ma tot amani si te faci ca ploua sau mai rau .Bati drumul pana la mama naibii ca sa vezi o mobra care nici macar nu porneste, proprietarul a fost ocupat cu alte lucruri si motiveaza ca e afon la cap mecanica ( desi stie exact unde e bateria :P))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

How to Tie Down a BMW R11xxRT

 

To try to clarify (although these pictures might not help too much) here is where you should tie down the front:

 

282239-front.png

 

Wrap tie-down extensions around the fork legs right above the cross-brace. On the RT, the fork tube above and below the cross-brace is solid. Run the front wheel up against something solid like a wheel chock or the trailer wall or a 2x4 nailed to the trailer floor.

 

You should ratchet the front tie-downs down solidly. You don't have to worry about compressing the suspension, as you would if you tie down to the handlebars, because you're tieing down below the front shock. As the trailer goes over bumps, the body of the bike will bounce up and down on the suspension over the normal range of travel, as it's intended to do. (It is a bit scary to look in the rear view mirror and see the bike bouncing around on a trailer, but it's more secure to tie it down this way than to tie it down with the suspension compressed, because the tiedowns won't work themselves loose.)

 

The rear tiedowns go to the black frame members highlighted below that you find when you remove the black plastic side panels.

 

282240-rear.png

 

These tiedowns really only stabilize the back of the bike - they don't do the brunt of the hold-down work. You can wrap soft tie-down extensions around the frame tubes or hook the tie-downs directly to the tubes.

 

Run these rear tie-downs in the opposite direction from the front ones - if the front ones run to tie-down points in front of the bike, run these backwards, and if the front ones run to tie-down points behind the front fork, run the rear ones forward. The idea is that, in addition to side-to-side bracing, you want one set of tie-downs pulling the bike forward, and one set pulling it backward, so it won't roll. If you have both sets of tie-downs pulling the bike in the same direction, it can roll in that direction, the tie-downs will go slack, and it will fall over. The tie-downs should be arranged something like this:

 

282248-rear2.png

 

Once you have the bike tied down, put it in gear so it won't roll. (Or don't put it in gear, to avoid damage to the tranny. Don't really know on this point. Done it both ways with success.) Remember that it's in gear when you try to roll it off the trailer.

 

As stated before, don't put it on the center stand. The stand isn't designed for having the bike bounce on it for thousands of miles. (Same goes for the side stand). Moreover, if the bike is on the center stand, it's less stable than if it's on two wheels, because it can teeter fore and aft on the center stand. Finally, unless you tie the center stand to the front fork, there's a chance that the bike could shift forward and roll off the center stand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...