Sari la conținut

Postări Recomandate

Dane nu vreau sa-ti fur meseria dar ce e aia reglat de valve? E altceva decat sincronizarea? Invat si eu ce sa-i faci? Chit ca sunt harleyst acum...

 

Pt. Luigi: te bagi sa faci cuiva o sincronizare aici in Bucuresti? Ca eu am aparat dar nu ma bag sa nu stric jucaria cuiva. La a mea e ok dar la altul e altfel

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:friends: Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS)..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!!

 

Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni .

 

:friends: Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!!

 

Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni .

 

:friends: Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului :cheers: ..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!!

 

Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni .

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca poti. Nu trebuie sa te complici cu circuit de intarziere sau asa, un simplu releu ajunge. Firul 15 de la mufa este alimentarea calculatorului ABS. Practic iei releul, partea de putere o legi in serie cu firul 15 (cel mai convenabil este la mufa ABS-ului) iar bobina releului o legi un capat la masa si celalalt capat la becul de incarcare din bord (cel mai convenabil la firul albastru de la alternator care merge la becul din bord), printr-un fir "Y" ca sa nu se vada ca a trecut mana de ruman pe acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in plan sa schimb filtrul de benzina si vreau sa va cer parerea in legatura cu garnitura de la flansa(oringul)-rezervorului..... -se mai poate refolosi sau nu dupa desfacere ?

?.sau ce dimensiune are nou.Va multumesc .!

Editat de mariusMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa plasticul ala acolo la ABS si vezi ca e un releu care se mai duce, sub plastic ;)

Salut!

Io sunt omu' cu problema de care zicea Ionuț:(.

Am desfăcut Âşi acolo...merge perfect releul, cuplat la 12v se închide Âşi închidde Âşi circuitul.

Toată instalația electrică abs e verificată circuit cu circuit de Ionuț...e OK.

Rămâne calculatorul...l-am desfăcut Âşi i l-am dat lui Ionuț la verificat/depanat(dacă e posibil).

Idei cumva de unde aÂş putea găsi unul să-l probez...eventual să-l cumpăr dacă merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reset la abs ai incercat? ;)

De câteva ori.

După procedura de reset rămâneau aprinse ambele becuri simultan!

La verificarea erorii, aparatul de măsură dădea codul 7...adică unitatea :kick:

Editat de sebastienfil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii!

Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana.

M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele.

Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou.

Grije mare ca acolo sunt niste oringuri, arcuri si bile ca de rulment.

A mai facut o data sau de doua ori, am resetat si de atunci merge brici.

Procedura de curatire este undeva aici pe topic, multe pagini mai in spate, descrisa de Cristi, un baiat din Craiova.

1.Unitatea ta este scoasa de pe moto acum?

2.De cind nu ai mai schimbat lichidul la ea?

PS:Daca vrei suna-ma si iti explic mai detaliat ce si cum.

PS2:Am gasit, aici, postul 3037..

/index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3030

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul de frână e schimbat în 2010, în septembrie.

La mine, după reset nu mai clipeau alternativ, ci rămâneau aprinse ambele becuri permanent.

Da, calculatorul ABS e jos acum, caut unul să încerc cu el.

Restul instalației (până la calculator) pare a funcționa corect (dpdv electric).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii!

Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana.

M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele.

Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou.

 

Salutare.

Cind ai avut problema asta ce eroare iti dadea unitatea ABS la testul cu led-ul sau aparatul de masura ? ... tot 7 ?

 

BR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, codul 7 este eroarea generala pentru unitatea ABS. Daca ai face ce o facut Luigi, si lui i-o mers ingineria, ar trebui sa mearga si la tine. Poate e ceva uzura mecanica inauntru, poate is filtrele alea infundate, lichidul de frana are ceva proprietatea draq' de a infunda galeriile pe unde mere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK!

Cum am ceva timp, adică weekend-ul următor, fac căldură în garaj Âşi mă apuc de treabă.

L.U.V., având în vedere că ai mai făcut asta, cam cât apreciezi că o să dureze (asta incluzând aerisirea)? Menționez că nu am făcut asta niciodată la BMW (da nu cred că diferă prea mult față de Honda, unde le-am aerisit odată când am schimbat plăcuțele).

Oricum, cred că o să te inoportunez cu un apel înainte de a mă apuca de treabă, pentru consultanță mai detaliată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Rezerva-ti o zi intreaga pentru asta, cel putin.

Este mult de munca, avand in vedere ca trebuie sa-ti zboare carenele si rezervorul pentru a ajunge la unitatea ABS, care la 1100/1150RT/GS este sub rezervor.

Pentru a ajunge sa scoti pistonasele iti trebuie o tubulara de 22 la care sa-i polizezi laturile, nu intra una originala, este prea groasa in carne, ai sa vezi exact pe unitate ce spatiu ai sa-ti intre tubulara.

Aerisirea nu are legatura cu Honda, la asta ai ABS si cum ai desfacut totul acolo trebuie sa aerisesti inclusiv unitatea, trebuie facuta pe segmente, adica pompa frana-unitatea ABS-pompa frana-fiecare etrier in parte, idem si in spate.

Te asteapta chinul dracului, dar cu rabdare o scoti la capat.

Te invat atunci cum faci aerisirea"de jos in sus", altfel nu-i dai de cap, ramane aer in instalatie.

Inainte de a te apuca de treaba fa-ti rost de:

1.Tubulara aia polizata in carne.

2.Cumpara-ti o pompa de aerisire de pe louis pe care o ai tot timpul, este mult de dat la maneta si pedala de frana, risti sa strici garniturile la pompele frana fata/spate si dai in altele.

http://www.louis.de/_202b4d64d17199b14e371218f593ef0ea1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=467&list_total=10&anzeige=0&artnr_gr=10003261

Daca ai noroc poate rezolvi problema asa si scapi de defectiunea ABS-ului.

Nu-ti garantez asta, dar in general acolo sunt doua probleme, cu pistonasele blocate si cu ambreiajele din ea.

Oricum, chiar daca este mult de munca merita sa incerci.

Ma poti suna inainte sa te apuci de munca.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu de-carenatul e rezolvată, că am scos calculatorul de ABS pentru verificări.

Săptămâna asta o rezolv cu cheia Âşi încerc să fac rost de o pompă pentru aerisire.

Fii sigur că o să sun în cazul ăsta Âşi înregistrez convorbirea (cu acceptul tău bineînțeles ;) ) ca să am instrucțiuni de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...