Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da mersi Dane mi-ai pus si tu putina gheata ...... :angryfire: sa vedem maine daca i-l desfac ce spun marii specialistii ce te intrebasem eu era ce am gresit eu si unde adica de ce s-a ajuns aici la 30ooo km ...............?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Victore, tu ai mers normal cu ea, ce sa gresesti?

Nu are importanta viteza sau temperatura.

Sunt altii care au facut peste suta de mii fara probleme si nu au nimic.

Ghinion, asta este..sau blestemul RT-ului, cind te-ai decis sa-l schimbi cu gheseu' asta, o fi zis "sa-ti moara cardanu' la intrare!! :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare suparare mi-am cam pierdut increderea in robustetea si mitul B M W -ului .

Voi ce credeti despre asa ceva ....a mai patit cineva asa ceva ?

Eu am patit cu 1200 anul trecut la Gheorgheni, dar fara sa se strice semeringul, numai rulmentul, m-am intors pe roti pina la Baile Tusnad, apoi l-am suit in duba. Cauta un rulment cod 6917 sau 61917 cu dimensiunea de 85*120*18, rulment conic 30205 si un semering 85x110x10 la firmele care vind rulmenti industriali, am gasit totul cu 100 lei, am mai dat 400 pe transport si manopera. Asa-i cu masinile nemtesti, trebuie sa ai bani sa le intretii, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viorele, s-ar putea ca la 1200 GS sa nu se potriveasca cotele, nu este acelasi diferential ca la 1100/1150 sau 1200LT.

Este posibil, oricum reperele sint bune macar pentru LT-urile noastre.

Nu am inteles din explicatii, a curs uleiul dar s-a stricat si rulmentul? sau este invers, s-a stricat rulmentul, s-a inclinat axa si a rupt din semering? ca daca rulmentul este in regula, scapa usor.

In alta ordine de idei a schimbat cineva uleiul in furcile fata? cit ulei se pune si cum? am crezut ca este ca la 1100, ca se poate pune pe sus dar nu este asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Te chinuie schimbarea uleiului in furci, am facut-o si eu, muncesti de ti se acreste!.

Procedura este identica pentru 1100/1150 RT/GS, R, S, etc, nu ma refer la partea cu carenele, evident.

Demontezi:

-Ambele carene.

-Carena de pe rezervor, cea cu radioul.

-Plasticele/ornament gri de pe ghidoane

-Capacul gri care acopera ghidonul.

-Desfaci ambele jambe din jugul superior, trebuiesc doi oameni,unul cu o tubulara desface piulitele la fiecare jamba in parte si celalalt cu o carpa tine contra de paharele cromate, trebuie sa iasa destul de usor.

NU FOLOSI ALTCEVA DECIT FORTA MAINILOR+O CARPA, ALTFEL ZGARII PAHARELE CROMATE.

 

Treci in partea de jos

-Scoti aripile fata, ambii etrieri, dai roata jos.

-Treci la jugul inferior, ai patru suruburi cu cap inbus, le demotez si pe alea.

In mod normal vin cu loctite de blocare pe ele, daca nu se desfac nu forta caci strici capetele, trebie sa incalzesti fiecare cap/surub si zona cu un feon industrial, apoi le dai afara usor.

Acum dai jos jambele.

Nu stiu cum te-ai gandit, dar iti recomand sa schimbi odata cu uleiul si simeringurile de presiune.

Alea originale, de praf, cele de deaspra astora de presiune raman pe mobra.

Ambele costa intre 80/140lei, dar se merita, nu te gandi la bani, pe urma iti curg simeringurile si iar trebuie sa desfaci!

-Scoti paharele cromate din jambe, cureti cu benzina sau spray de frane interiorul, schimbi simeringurile.

ATENTIE, FOARTE IMPORTANT

-In partea de sus pe fiecare pahar/jamba in parte exista un mic surub inbus, de 4 mm parca, desfa ambele suruburi de pe amble juguri si pune-le deoparte.

Astea sunt aerisitoarele.

Ai sa observi deasemenea pe paharele cromate in treimea superioara cite un mic orificiu, cit o gaura de ac, pe acolo se elibereaza presiunea la montaj.

Acum treci la montaj, pui in fiecare jug exact 470 ml de ulei 10w, apoi introduci usor paharul in jamba si impingi in jos pina ce orificul acela mic scapa sub simeringul de presiune.

Atentiune, DE PRESIUNE, nu cel de praf, de deasupra!

Tii paharul in jamba exact in pozitia asta, suspendat si abia acum pui la loc si strangi surubul/inbus de 4 mm, cel din capatul jambei, de sus!

Faci la fel si cu cealalta jamba si asta este tot, poti trece la montaj in sens invers.

Ai mare grija ca la montaj sa nu tragi de pahar in sus si ael orificiu sa iasa de sub simering, altfel prinde aer si nu ai facut nimic, iti pusca tot uleiul afara de la presiunea creata acolo!

In manual se mai spune sa masori distanta dintre jambe, acolo unde intra axul rotii, cu axul rotii fixat si strans(fara roata, la rece)trebuie sa ai 165 mm intre ele, dar eu nu vad nicio logica, atat timp cit la fixare nu exista niciun surub pe excentric!

Presupun ca se face asta ca sa fii sigur ca jambele nu sunt strambe, eu le-am masurat si distanta intre ele este exact de 165 mm..

IMPORTANT:La montaj sa nu uiti sa pui loctite de blocare pe cele patru inbusuri de la jug, altfel se desfac de la vibratii si capeti joc de acolo!

Daca nu te-am lamurit suna-ma si iti explic..

Succes..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile!

Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni.

Am comandat din greseala doua bucati..

Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei..

 

Mai e disponibilă?

Vă salut, din nou!

Am reuÂşit să-mi rezolv problema clapetelor Âşi am înlocuit cablurile de accelerație, cele scurte.

AÂş vrea să fac o sincronizare provizorie, până ajung la o sculă profi ... am luat cu împrumutul una cu manometre.

Se poate o explicație mai 'băbească' a procedurii? Nu înțeleg, cum stă treaba cu reglajul/jocul cablurilor.

 

Mulțumesc.

 

 

:thanks:

Editat de GorG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria s-a dat..

Multumesc, ca de obicei esti amabil si bine dispus.

Dar ce spui tu acolo se va face cu ocazia altei decarenari pentru schimbarea filtrului de aer si a sincronizarii clapetelor, adica la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are careva linkul la statorul de la electromotor de pe ebay? Caut pentru un prieten si numa nu gasesc un stator dinala...

 

sau un electromotor de rezerva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

De 2 luni mi-am cumparat o moto pe care mi-o doream de mic copil r1200c 2004 12000km.

 

Am facut in acest timp 3000km cu ea si imi place foarte mult.

 

Ma intereseaza cine este un posesor de bmw boxer care are un astfel de motor de mult timp si ar vrea sa il asculte, testeze.

 

Cand se incalzeste imi cam da in nas daca nu e accelerat la plecatre, are momente la semafor cand i cade relantiul dar nu se opreste, am schimbat ulei, filtru, bujii si baterie de cand am luat-o dar n-am schimbat inca filtrul benzina din rezervor iar sonda oxigen din toba are 4 fire dar are sigla vw pe ea...

 

Sunt curios unde ma pot duce sa mi se dea un sfat.

 

Sunt incepator in clasa BMW diagnosticare chiar daca are 5 senzori toata moto... Nu ma bag daca nu sunt sigur.

 

Help.

 

Nu cunosc istoricul motocicletei dar se vede pe ea k a fost la un ciobanel si tre adusa in termenii originali.

 

Dati un sfat de unde ar putea fi respectiva cadere de relanti si daca ar putea avea legatura cu filtrul benzina sau ce are.

 

Detin www.racetek.ro ...

 

Multumesc ptr atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

S-o stapanesti sanatos!

Mai rar iubitor de sportive la care sa-i placa un boxer!

-Pentru inceput trebuie sa-i schimbi filtrul de benzina din rezervor, poate fi infundat si caderea aia la relanti poate veni de aici.

Poti s-o faci si singur, nu-i complicat.

-La boxere trebuie sa faci din 10 in 10.000 km balansul injectiei(reglajul clapetelor)si reglajul tachetilor.

Daca faci toate astea vei avea cu totul alt motor!

Problema e cu gasirea unui mecanic pt.boxere in Bucuresti, daca ai sa citsti pe topic ai sa vezi ca asa ceva nu prea exista.

Exista Bavaria, reglajele astea costa cam 250 lei, dar problema consta in neseriozitatea si slaba pregatire a a mecanicilor de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

Mai rar iubitor de sportive la care sa-i placa un boxer!

-Pentru inceput trebuie sa-i schimbi filtrul de benzina din rezervor, poate fi infundat si caderea aia la relanti poate veni de aici.

Poti s-o faci si singur, nu-i complicat.

-La boxere trebuie sa faci din 10 in 10.000 km balansul injectiei(reglajul clapetelor)si reglajul tachetilor.

Daca faci toate astea vei avea cu totul alt motor!

Problema e cu gasirea unui mecanic pt.boxere in Bucuresti, daca ai sa citsti pe topic ai sa vezi ca asa ceva nu prea exista.

Exista Bavaria, reglajele astea costa cam 250 lei, dar problema consta in neseriozitatea si slaba pregatire a a mecanicilor de acolo.

Nu se prea aplica sincronizatul admisiilor la 1200C ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios unde ma pot duce sa mi se dea un sfat.

 

Multumesc ptr atentie.

Daca ai un drum chiar si simbata spre Cimpina, intra la Top Quad intrarea in Cornu, Teri este specialist in BMW de orice fel, suna-l inainte pe Sorin sa stabiliti, 0723313600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu poate sa ajunga la Dan Cata la Cluj poate sa vina la Brasov pentru checkup in weekendul cu 10 august. Ii dau eu garaj si tot ce-i traba pentru cei care nu-l pot vizita la Cluj. Ma gandesc ca e mult mai aproape de Bucuresti asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. O sa fiu in BV in weekendul ala ;) Daca tine figura si merita excursia, poate facem din asta o intalnire lunara ;) Adica daca am motive sa vin J

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. O sa fiu in BV in weekendul ala ;) Daca tine figura si merita excursia, poate facem din asta o intalnire lunara ;) Adica daca am motive sa vin J

dane, ofer si eu garaj si bere la nevoie, deci daca sunt doritori din zona suceava, botosani, luati legatura cu mister dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...