andrei gras Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 dap multumesc dar de consumabile stiu si eu ca e bine sa le ai noi ...senzor hall ce este ? sa inteleg ca uleiul la cutie este separat nu?...multumesc Sunt doi senzori montati pe o placa metalica.se afla in partea din fata a blocului motor.ei citesc pozitia arborelului cotit trimitind mai departe un impuls care spune cind sa dea scinteie.ei cedeaza la 40-50 mii km sau 5 -6 ani.se poate duce cablajul sau senzorii.ei se pot reconditiona de dan cata la o treime din pret(pe ai mei tot el mi-a facut si sunt ok)sau sa ii cumpere noi.treaba e ca daca se strica acolo ai ramas.iar uleiul la cutie e diferit de cel de la motorsi la fel cu cel de la grup pe spate. Ce bine ca a venit caldura la 40 de grade azi la umbra s-a topit asfaltul si mi- a picat mobra pe o parte fisurind capacul pe dreapta.nu e mare fisura .doar lacrimeaza f putin.astea se pot lipii?poxipol sau sudura.a facut careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 ms mult de raspunsuri am luat nota ...acum e rrandul meu sa iti raspund:)...eu am lipit capacul din stanga la o honda fmx motorul de honda dominator si nu mia tinut in schimb puteam merge cu ea dar tot iesea ulei am lipit cu ceva de la bison la fel ca poxipol asa ca eu unul iti recomand sudura daca e posibil ...ms bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Sunt doi senzori montati pe o placa metalica.se afla in partea din fata a blocului motor.ei citesc pozitia arborelului cotit trimitind mai departe un impuls care spune cind sa dea scinteie.ei cedeaza la 40-50 mii km sau 5 -6 ani.se poate duce cablajul sau senzorii.ei se pot reconditiona de dan cata la o treime din pret(pe ai mei tot el mi-a facut si sunt ok)sau sa ii cumpere noi.treaba e ca daca se strica acolo ai ramas.iar uleiul la cutie e diferit de cel de la motorsi la fel cu cel de la grup pe spate. Ce bine ca a venit caldura la 40 de grade azi la umbra s-a topit asfaltul si mi- a picat mobra pe o parte fisurind capacul pe dreapta.nu e mare fisura .doar lacrimeaza f putin.astea se pot lipii?poxipol sau sudura.a facut careva? Salut. Merge varianta cu lipitura dar trebuie sa alezezi un pic in zona fisurii si sa cureti bine zona cu nitrodiluant. Bizoncombimetal este lipiciul de care ai nevoie si se usuca in 24 ore. Mai este nevoie k dupa ce ai pus lipiciul sa si montezi capacul (de preferat sa ai motorul incins) ptr a se aseza in pozitia in care ramane si sa nu cumva sa ajunga uleiul la lipici in decursul celor 24 ore. Daca esti din Bucuresti, 100ron te costa si poti sa-l faci la mine. Ai nr mai jos. @SabinRace si altii: Pt.diagnoza in Bucuresti sunati la: -Ionut 0723/641 606 -Matei 0740/044 702 Nu am ajuns sa fac diagnoza la ei, dar stiu ca au testere moto BMW. Merci mult. Matei sta rau cu timpul in schimb Ionut cu 50 ron mi l-a scanat si a gasit motorasul de la relanti in neregula. Ptr a ajunge la el tre sa rup spatele total k sa desachid filtrul aier. Merci mult ptr numarul lui Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Salut. Merge varianta cu lipitura dar trebuie sa alezezi un pic in zona fisurii si sa cureti bine zona cu nitrodiluant. Bizoncombimetal este lipiciul de care ai nevoie si se usuca in 24 ore. Mai este nevoie k dupa ce ai pus lipiciul sa si montezi capacul (de preferat sa ai motorul incins) ptr a se aseza in pozitia in care ramane si sa nu cumva sa ajunga uleiul la lipici in decursul celor 24 ore. Daca esti din Bucuresti, 100ron te costa si poti sa-l faci la mine. Ai nr mai jos. Merci mult. Matei sta rau cu timpul in schimb Ionut cu 50 ron mi l-a scanat si a gasit motorasul de la relanti in neregula. Ptr a ajunge la el tre sa rup spatele total k sa desachid filtrul aier. Merci mult ptr numarul lui Ionut. dupa cum spuneam mai sus asta am facut si eu cu acelasi produs si nu mia tinut adica tot iesea ulei da puteam merge cu ea in fine...asa mi sa intamplat mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Pentru un prieten caut un cioc si o oglinda dreapta, de 1100GS, dar banui ca se potrivesc si de 1150... Daca stiti ceva in sensul asta, dati va rog un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) in legatura cu capacul spart, cea mai buna si ieftina solutie este un capac nou. www.siebenrock.com Editat Iulie 16, 2012 de petrisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul) Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul) Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum. salut poti sa incerci la www.anvelopemoto.eu daca nu ai incercat deja sunt dotati si baiatul de acolo lucreaza f bine si cu grija...eu nu am bmw dar serviciul pe care milau facut a fost ca la carte ...si este testat ptr dupa aceea am plecat in europa ...succes ps:detalii pe site:))) Editat Iulie 16, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 16, 2012 Admin Share Postat Iulie 16, 2012 Da-i un PM lui Ianachim aici pe forum, el stie o vulcanizare in comuna Rosu care ar echilibra rotile spate la 120GS. Ideea este ca a mers cineva cu un 1150 GS si nu i le-a facut! Nu inteleg de ce, sunt aceiasi marie.. Oricum, pe sapte si echilibrat si fara este acelasi lucru, iti spun din experienta proprie, fata este importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul) Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum. Incearca si la motoruote pe str Minervei 67. Sau PM la userul motoruote aici pe forum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Grazie, MOTO.IT: http://www.moto.it/news/il-raduno-internazionale-bmw-di-garmisch-2012.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul) Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum. Da .....S.C. CHEMTRADERS S.R.L. – POPESTI - LEORDENI. DEPOZIT CENTRAL .. au masina de echilibrat pt rotii moto si chiar se pricep eu acolo am montat si echilibrat la R T -eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 fata poti sa o echilibrezi la orice vulcanizare cu masina de echilibrat moto, dar pentru spate poti echilibra oriunde pe stand de auto , doar ca ti trebuie o bucsa speciala pentru janta cu spite de 1200 gs, diferita de 1150gs. eu ma duc cu bucsa proprie la echilibrat spatele la orice vulcanizare auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Nici eu n-am echilibrat spatele de 10 ani pe nici una din moto mele de strada sau pista!!! N-are nici o importanta daca geanta nu e patrata. Daca e stramba rau atunci tre dusa la indreptat. Cat despre sistemul de echilibrat fatza, cel clasic este cel mai bun in continuare (folosit si in MotoGP) si in orice garage din vest. Sistemele electronice ce senzorizeaza bataile rotii sunt mai inexacte k cele clasice. Echilibreaza fatza la un service ce are sistemul clasic si va merge moto atza. Daca n-ai un service cu care lucrezi sa aibe sistemul atunci te astept la noi. Ai info mai jos. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salut, am un BMW R100 RT care nu vrea sa porneasca dimineata decit la a 12-pea oara, spunetimi unde gasesc un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut, am un BMW R100 RT care nu vrea sa porneasca dimineata decit la a 12-pea oara, spunetimi unde gasesc un mecanic bun. Cazul tau este foarte clar: 1.unghiurile la supape si distantzele 2.cilindri masurati,pistoane si segmenti. Poat fi doar unghiurile la supape. Pana n-o desface un Specialist nu ai decat sa-i vezi compresia. 0726 974 121-Racetek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. Wow, un nou bmwist la BV? Vezi eventual si astea: http://shop.touratech.com/bmw-rt-bracket-adapter-gps-bracket-adapter-bracket-for-navigation-systems.html http://shop.touratech.de/bmw-bracket-adapter-gps-bracket-adapter-bracket-for-navigation-systems.html http://shop.touratech.de/ram-hex-ball-mount-for-a-bmw-rt-fitting.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. http://www.motorworks.co.uk ? Editat Iulie 19, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! scoate si tu unul si masora cu sublerul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Sal . Nici un comentariu ,nici o poza de la marea intrunire .....? Eu smbata am scos motorul de la Bav. nu mai aveam cand sa ajung si asa locatia destul de departe fata de Buc . Sper ca a fost super . Seara buna . *Sa stiti ca Bav. monitorizeaza foarte atent acest seite ,eu unul de data asta nu prea am ce sa le reprosez chiar s-am miscat repede iar factura a fost chiar decenta ,dandu-mi posibilitatea sa fac si reglajele minune [carburatie/culbutorii] **[ s-au] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 aici : /index.php?/topic/680123-bmw-camp-3/page__st__40 cateva poze. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) http://www.motorworks.co.uk ? Merci dar de acolo cu transport ies mai scumpe decat de la bavaria cu mult ..... Cautam sa-mi fac un stoc pe mai multe dimensiuni sa nu trebuiasca sa stau dupa o comanda de distantiere de fiecare data cand am de le reglat. Editat Iulie 19, 2012 de aquachrono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2012 Admin Share Postat Iulie 20, 2012 Omul ti-a indicat o alta sursa decit Bavaria, asa cum ai intrebat..nu ai specificat nimic de pret.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.