Sari la conținut

Postări Recomandate

Crash bar-ul e din alta liga fata de protectiile de pe cilindri... Daca ti se pare prea scump, fa unul custom la baietii care se ocupa cu asa ceva. In Bucuresti, cred ca Rados face...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba alexe, asculta la vecinu tau: nu te baza pe bazaconiile alea de plastic sa-ti protejeze cilindruii. Daca o scapi la 20 la ora, o sa iti para rau ca nu ai crashbar.

 

PS: Mah tu te vezi pe langa bartai motoru ala? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :))). Deci eÂşti de părere că nu e cazul de zgârceală. Ok, chiar o să mă gândesc zilele astea Âşi în funcție de bani vine Âşi decizia. Trebuie schimbate Âşi plăcuțele spate zilele astea, radiere, înmatriculare...o grămada de cheltuieli.

Ăsta ca ăsta, dar am făcut ieri test drive cu R 1200 GS-u' :))). La 1,77 si 65 de kg credeam ca sunt minuscul pe el, dar l-am manevrat destul de bine si m-as obisnui mai mult ca sigur cu asa ceva. O sa vina si ziua cea mare pentru R 1200 GS :)).

Pe R 1100 S m-am obisnuit deja in oras, m-am obisnuit si cu boxerii si imi place pe zi ce trece din ce in ce mai mult :D !

O sa pun 1 poza cu el si ai sa vezi ca ma descurc ! :))

 

Crash bar-ul e din alta liga fata de protectiile de pe cilindri... Daca ti se pare prea scump, fa unul custom la baietii care se ocupa cu asa ceva. In Bucuresti, cred ca Rados face...

 

Multumesc mult de recomandare. O sa ma interesez la Rados si vad ce zice.

Ma intreb oare daca cele custom arata si se comporta cat de cat decent fata de unele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea. Alea custom is facute din teava indoita si prinsa de blocu motor sau de cadru. Alea de firma sau after market is gandite si razgandite, ca atunci cand pici, sa imparta sarcina in mod proportional cu punctele de prindere. Adica nu te ajuta cu nimic daca cazi cu el si iti rupe o ureche in blocu motor si ti-l crapa, pe cand daca nu le-ai avea ai schimba doar un capac sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, ca din 2003 erau cu 2 bujii pe cilindu. Si apoi, zice acolo ca nu se potrivesc pe s-uri cu 2 bujii, dar nu zice ca cu 2 bujii de toate sau cu 2 bujii pe cilindru... Deci trimite un mail mai degraba si te lamuresc ei ;)

Salut,

ma poti ajuta si pe mine cu un manual de intretinere(owner manual) pentru r1100 rt, caut specificatiile tehnice si la buji am gasit pina acum vreo 3 variante, care crezi ca-s cele mai bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma poti ajuta si pe mine cu un manual de intretinere(owner manual) pentru r1100 rt, caut specificatiile tehnice si la buji am gasit pina acum vreo 3 variante, care crezi ca-s cele mai bune?

 

Ai aici un manual de reparatie pentru R1100RT, R1100RS, R850/1100GS, R850/1100R.

 

http://www.burgman.r...100RTmanual.pdf

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am rezolvat problema motorului si intradevar senzorii HALL au fost de vina. i-a schimbat Dan care intradevar se pricepe la motoarele astea. Acu problema este sa-l mai spal la spalatorie sau sa-l smotruesc acasa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe google automobile Bavaria.

 

Unde o sa-mi raspunda un/o scortos/scortoasa de la primire/programari si cu care o sa ma inteleg "de minune" .Stiu ca s-a mai scris pe acest topic la pagina xxx numele si nr de telefon al mecanicului, o sa mai iau la rand paginile si o sa gasesc, si mai mult de atat o sa-l divulg lumii intregi :scratch: . Multumesc de ajutor si scuze de deranj :rock: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa toate dezamagirile, problemele avute si elucidate cu ajutorul respectabilului Doctor in BMW ( se stie cine ) , am avut parte de o tura de vis. Inceputul a fost trist,la plecare in primi 70 Km am avut parte de un eveniment neplacut. La peste 170, o surpriza neplacuta, sa rupt valva la rota fata. Datorita telescopului de ghidon oprirea a avut loc in sigutanta. Acestei experiente cauciucul Michelin road 3 a rezistat cu brio. In total am parcurs peste 1600 Km. Nu pot spune decat ceea ce a spus un vames sarb la intoarcere " masina" . Impecabil s-a comportat atat la autostrada cat si la pesta 2000 metri altitudine, pe serpentine ametitoare. Iata cateva poze:

:cheers: zively

post-46352-0-53677800-1344946667_thumb.jpg

post-46352-0-07334100-1344946899_thumb.jpg

post-46352-0-11981600-1344947194_thumb.jpg

post-46352-0-50409800-1344947355_thumb.jpg

post-46352-0-65429400-1344947483_thumb.jpg

post-46352-0-90730800-1344947560_thumb.jpg

post-46352-0-61443700-1344947662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate totusi un numar de telefon al mecanicului reprezentantei BMW din Bucuresti ? Multumesc !

 

Lasa Bucurestiul si mergi in Cluj. Combini utilu cu placutu rezolvi orice problema la Doctorul Dan si i-ti mai ramin si ceva banuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nelutu , sincer ma bucur ca in sfarsit ai rezolvat problemele.Oricum acum dupa toate reviziile si reparatiile care le-ai facut "masina"o sa te tina mult si bine fara nici un fel de problema.Felicitari pentru excursie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai merg cu motocicleta mea la contempo brasov la Robert.

este un bun meserias si un tip deosebit !

salut,

imi poti da si mie un nr. de tel. al lui Robert?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit azi cu el, tocmai pleca in concediu pt 2 saptamani prin europa occidentala.

bine, multumesc, astept pina se intoarce, nu-i ceva grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"brake, on 21 August 2012 - 11:01 PM, said:

ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent.e din 1998.ms ast urgent."

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...