Sari la conținut

Postări Recomandate

Are o injectie de benzina monopunct x3

Adica injectie multipunct.

Am o masina BMW veche, piese sunt usor de gasit. La motociclete, nu stiu. Pe realoem.com ai un catalog de piese in care apara si K75. Cat timp piesele ua preturi listate la ele, in mod normal sunt livrabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer sa fiu, niciodata nu am stat sa masor exact cat imi consuma. Cand e nevoie completez si gata. Limita e 1 litru la mia de km, da pana acolo mai e mult si bine...

 

Eu îmi fa;ceam griji ca al meu a luat cam 1 litru la 10000 km. Chiar am vrut sa te întreb daca e normal, dar acum sunt mai linistit.

Editat de procust
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200 GS/2005/96.000 KM/ 90% parcursi incarcat + pasager

I-a venit si lui sorocul ...

Simptom:ambreiajul incepea sa cupleze in ultima parte a cursei (ultimii 5-10 mm inainte de eliberarea completa a manetei).Din fericire inca nu a inceput sa-mi patineze.

Pasul 1:la recomandarea lui Dan Cata am desfacut electromotorul si am putut observa uzura placilor de frictiune:

post-15199-0-80461800-1352235731_thumb.jpg post-15199-0-32673200-1352235756_thumb.jpg

Pasul 2: sambata ora 08:00 intrarea in 'sala de operatie'post-15199-0-29817000-1352235905_thumb.jpg

La ora 13 'extirparea tumorii' : post-15199-0-21004800-1352236116_thumb.jpg

Din pacate am omis sa comand simeringul de la cutie : post-15199-0-89102400-1352236264_thumb.jpg

Ceea ce ne face sa mai asteptam cateva zile.

Pana una alta ...am ramas in stadiul acesta:post-15199-0-78513500-1352236382_thumb.jpg

Va tin la curent in continuare,mai ales ca Dan este in premiera la acest fel de operatie pe un 1200GS :peace:

Editat de FLR-BV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va scriu cu drag si va anunt ca am gasit un k75 din 91 la 1900 de euro, as vrea sa ajung luna asta sa il vad, rog pe oricine sa lase scris ce ar trebui sa verific la ea, de ex, mi-a spus cineva mai sus sa verific angrenajul cardanului, ce ar trebui sa mai urmaresc ? cum trebuie sa sune motorul ? si cam cati km (aproximativ) are o motocicleta din 91 ? in anunt scrie ca are 125.000, nu par multi. ce ziceti ?

 

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the gyx, nu pot sa dau de permis anul asta pentru ca nu sunt in tara, dar mi-as cumpara motocicleta sa o trimit, permisul nu e o problema decat de timp. thx

Vezi sa n-ai surprize, se schimba legislatia de anul viitor! /index.php?/topic/685030-din-2013-vom-avea-un-nou-sistem-de-permise-auto/page__hl__%2Bpermis+%2Bconducere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Munca si bani la un ambreiaj, partea buna este ca le mai faci inca odata abia peste 100.000 km..

Referitor la casca, mi-a aerografiat-o Zoli de pe aici de pe forum(Zoliart), combinatia de culori si sigla a fost ideea mea, casca fiind alba mi se parea prea golasa.

M-a costat 100 euro, dar lucrarea a iesit intr-adevar frumos.

Eu i-am spus sa-si puna logo-urile si semnatura pe ea, nu ma deranjeaza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica o injectie de tip vechi, euro 1 dar separata pe fiecare cilindru, injecteaza in galerie nu ca actualele in cilindru. Gresesc ?

E vorba de definitie. Din cate stiu eu, monopunct este cand ai un singur injector care serveste mai multi cilindri.

Cele care injecteaza direct in camera de ardere sunt ceva mai recente, dar au fost si motoare euro 3 cu injectie in galerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa n-ai surprize, se schimba legislatia de anul viitor! http://www.motocicli...rmis +conducere

wow ce tampenie absoluta :/ daca trece legea asta adio moto pentru mine pana la 24 de ani, momentan nu sunt in tara si nici nu am cum sa ajung pana la anul :/ deci e aiurea, am dreptul sa conduc un camion de 41 de tone si nu am dreptul sa dau de categoria A !??? e absurd, nu sunt impotriva permiselor pentru mopede dar 24 de ani... incredibil .... asa ceva. doamne cred ca mai am putin si plang de nervi cand ma gandesc ce am putut sa citesc despre noua lege a permiselor Editat de geticu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata.Nu, nu am gresit topicul desi detin un Suzuki. Am posibilitatea (inca nu sunt foarte hotarat in aceasta privinta) sa achizitionez un BMW K100LT; stiu ca modelul este vechi facut pana in 1996 daca nu ma insel), am fost sa vad motocicleta care arata bine pentru anii ei, dar cand sa o caut pe net numai nu dau de ea.

Adica da, am gasit o fotografie similara cu ce am vazut azi, insa acel model este K 1100 LT si stiu sigur ca pe motocicleta vazuta de mine scria sub parbriz, deasupra farului in partea dreapta LT, iar pe baulet scria K100LT. Ma intereseaza in primul rand daca se poate reseta ABS-ul pentru ca proprietarul actual l-a 'dat peste cap' cand a incercat un burnout tinand si frana fata.

In al doilea rand, ce alte posibile 'bube' ar trebui sa caut la acest model? Va multumesc anticipat pentru rabdarea dumneavoastra si abia astept sa va citesc replicile.

Atasata este fotografia care s-a 'potrivit' cel mai bine motocicletei vazute azi.Cu prima ocazie voi incerca sa fac si fotografii pentru a vorbi la obiect.

Numai bine tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca inca fac naveta la serviciu cu motorul si am de gand sa continui pana la prima ninsoare, m-am hotarat sa ii montez un kit de incalzire sei. Si intrucat am beneficiat de posturile voastre pana acum, m-am gandit ca n-ar fi rau sa va impartasesc experienta mea, poate ii va folosi cuiva.

 

Am achizitionat un kit de incalzire scaune auto (pentru un singur scaun) cu 140 lei. Kit-ul este compus din doua elemente de incalzire din carbon (sezut si spatar), buton de comanda, releu, siguranta si cablajul aferent, care mi-a ajuns la limita, by the way, desi este conceput pentru masini. Avantajul kit-ului cu carbon este ca permite taierea elementelor fara a afecta functionarea partii ramase.

 

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa desfac imbracamintea seilor, adica am scos capsele cu o surubelnita.

 

 

dsc02457sg.jpg

 

dsc02448j.jpg

 

Am masurat apoi cele doua elemente, am taiat surplusul, am verificat functionarea (ok), am scobit un pic buretele in dreptul cablurilor de alimentare, apoi, cu ajutorul unui vecin care are un capsator de mobila, am montat imbracamintea la locul ei. Cele doua elemente au banda adeziva pentru lipirea pe burete, pentru a impiedica schimbarea pozitiei. Am fost cat de cat multumit de aspect, se simte si se vede putin ca e ceva dedesupt, dar nederanjant.

 

dsc02451rx.jpgc

dsc02452x.jpgc

dsc02453cp.jpgc

dsc02463a.jpgc

dsc02465i.jpg

 

dsc02468ag.jpg

 

dsc02466o.jpg

 

 

 

dsc02470k.jpg

 

dsc02471v.jpg

 

Am testat incalzirea din nou, apoi m-am apucat de desfacut: oglinzile, carenele, panoul de bord. Mi-a luat cateva ore pana am inteles unde sa conectez cele doua fire de alimentare ale instalatiei, care trebuia sa se alimenteze doar cand e pus contactul. Am reusit intr-un final desfacerea partii de jos a cutiei cu sigurante, manevra care mi-a permis sa am acces la fire cu maxim 3 degete in acelasi timp. Am legat plusul in cutia de sigurante, iar minusul la un surub de pe cadru si am intins firul care conecta butonul de comanda pana in spatele panoului de bord. Cu o carota de 20 am dat o gaura deasupra prizei de bricheta si am conectat butonul.

 

dsc02473m.jpg

 

dsc02474fm.jpg

 

dsc02477ch.jpg

 

dsc02481ka.jpg

 

dsc02485eo.jpg

 

dsc02487by.jpg

 

dsc02489lv.jpg

 

Ca sa nu intampin mai multe probleme, la demontare, am asezat suruburile in functie de locul din care au fost scoase.

 

dsc02490p.jpg

 

La final am lasat calul la adapat, bucuros fiind ca nu mi-a ramas nicio piesa, nici macar un surub.

 

dsc02491z.jpg

 

Am facut un test pe loc, este eficienta incalzirea, sunt curios cat de durabila va fi instalatia. Timp de lucru: 10 ore. Pentru cineva mai priceput se poate realiza lesne in jumatate din acest timp.

Editat de gulag23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Interesant, exact acelasi lucru am vrut sa fac si eu cind aveam RT-ul, dar nu am mai apucat.

La LT am incalzire in sei, dar ideea este ca nu am simtit niciodata nevoia s-o folosesc, la fel si in ghidoane.

Nu stiu daca vei folosi asa ceva, un echipament bun cu un costum termo si nu mai ai nevoie.

Oricum, frumoasa lucrare, cu ocazia asta inveti si cum decopertezi mobra, data viitoare nu mai ai nevoie de planuri.

 

Ma intereseaza in primul rand daca se poate reseta ABS-ul pentru ca proprietarul actual l-a 'dat peste cap' cand a incercat un burnout tinand si frana fata.

 

Din ce stiu pe ea exista ABS de generatia 1.

Din ce vad, procedura de reset este urmatoarea:

 

"ABS1 was only used on K75, K100, and 1993 K1100LT. It's recognizable by the modulator units mounted to the footpeg plates. A fault is indicated by the ABS light and the bulb monitor flashing in unison. The bulb monitor will be on continuously until the system has verified operation of both brake switches and both bulb filaments (taillight and brake light) and then it extinguishes and becomes the second ABS light. The primary ABS light (and the monitor light, once its test is complete) will flash in unison until the bike moves off. If they continue to flash in unison after that, there is a fault. You will probably get a fault #7 upon startup after you have left the battery disconnected for a period of time."

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez intr-un birou, impreuna cu alti oameni si nu prea am posibilitatea sa ma schimb de toate hainele (schimbatul pantalonilor moto este o intreaga aventura), asa ca bluze termo ies din discutie. Manerele le folosesc la treapta a II-a de putere, dimineata in ultimele zile temperatura a fost de 1 grad, asta e motivul pentru care am optat si pentru sea incalzita. Recunosc ca supravietuiam si fara, dar nu a fost scumpa si mi-a facut placere sa ma murdaresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la o tura de vreo 200 km spre munte.

La urcare (nu stiu daca are relevanta sau nu) am intampinat urmatoarele simptome: Acceleram si venea curba, franam ca sa pot sa iau curba, lasam gazul iar la iesirea din curba cand acceleram era mort. Adica nu reactiona deloc la accelerare, isi dadea drumu brusc dupa aprox 1 secunda.

Avea simptome ca vrea sa moara cand trageam de acceleratie. Ce faceam... lasam inapoi acceleratia si cand mai trageam a doua oara mergea. Ca si cand ramai fara benzina (eu aveam plinul).

La coborare o singura data mi s-a intamplat, in schimb la urcare de 5+ ori...

Ceva pareri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la o tura de vreo 200 km spre munte.

La urcare (nu stiu daca are relevanta sau nu) am intampinat urmatoarele simptome: Acceleram si venea curba, franam ca sa pot sa iau curba, lasam gazul iar la iesirea din curba cand acceleram era mort. Adica nu reactiona deloc la accelerare, isi dadea drumu brusc dupa aprox 1 secunda.

Avea simptome ca vrea sa moara cand trageam de acceleratie. Ce faceam... lasam inapoi acceleratia si cand mai trageam a doua oara mergea. Ca si cand ramai fara benzina (eu aveam plinul).

La coborare o singura data mi s-a intamplat, in schimb la urcare de 5+ ori...

Ceva pareri? :)

 

La ce altitudine era asta? Era umed pe afara? Ceata?

 

O alta explicatie, s-ar putea ca fisele sa poate sa fie strapunse si scanteia se se formeze intre fisa si capacul motorului, nu intre electrozii bujiei.. Da jos capacele alea pe care scrie mic 4 valve (alea de plastic) si vezi daca nu cumva se vede urma de ars pe coltul capacului, unde ia fisa curba. Acolo sta ea cel mai aproape de capac.

 

Cand pui capacele la loc, intotdeauna pui intai partea din spate, cu guma, apoi apesi ainfata, ca sa faca click! Altfel risti sa le pierzi.

 

Daca nu e nici aia, pot fi multe alte chestii, insa greu de diagnosticat pe forum ;)

 

Gataaaa!!!!

Este inapoi in garaj cu ambreiajul schimbat si pregatita de un nou sezon.

Mersi mult Dan !

Da poze nu mai ai? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Imi suna ca si cum ar fi de la alimentare, posibil filtru de benzina destul de infundat.

Ai schimbat cumva filtrul de benzina de cind ai luat-o?

Te intreb pt.ca la vechiul RT, dupa ce i-am schimbat filtrul de benzina motorul si-a schimbat destul de mult comportamentul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...