Sari la conținut

Postări Recomandate

N'ai inteles...nu e nimic gratis, eu ti'am tradus doar ce postase colegu' mai sus.

Era o eroare pe site si colegu' a simtit nevoia sa faca o gluma pe treaba asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa zicem ca poti pune, dar de ce? Ca sa fie mai lata guma, ca sa dea mai bine? Ce ai alege, sa fii in siguranta sau sa arate bine mobra?

 

Eu unul nu am inteles niciodata de ce ar pune cineva o guma mai lata decat aia care o gandit-o producatorul bicicletei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT.

Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu.

Salut, Radu!

Ceea ce ai pozat tu "in curtea omului" este cu certitudine modelul K100LT.

 

Faptul ca are parbrizul actionat electric nu este relevant in depistarea an/model,

aceasta putand fi realizata home-made asa cum rezulta si din www.k100-forum.com

Iti atasez mai jos doua poze cu principalele diferente vizibile

intre 100LT produs 1986 -1991 si 1100LT produs 1989 -1999.

Restul datelor tehnice si amanunte le poti afla usor, inclusiv http://www.bmwmoa.or...hp/t-32823.html

 

post-882-0-59725600-1354799457_thumb.jpg post-882-0-32199300-1354799426_thumb.jpg

 

Sa auzim numai de bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Radu!

Ceea ce ai pozat tu "in curtea omului" este cu certitudine modelul K100LT.

 

Faptul ca are parbrizul actionat electric nu este relevant in depistarea an/model,

aceasta putand fi realizata home-made asa cum rezulta si din www.k100-forum.com

Iti atasez mai jos doua poze cu principalele diferente vizibile

intre 100LT produs 1986 -1991 si 1100LT produs 1989 -1999.

Restul datelor tehnice si amanunte le poti afla usor, inclusiv http://www.bmwmoa.or...hp/t-32823.html

post-882-0-59725600-1354799457_thumb.jpg post-882-0-32199300-1354799426_thumb.jpg

Sa auzim numai de bine!

intr-adevar, dupa o luna, asta da mesaj. pai daca statea omu o luna sa-l lamureasca cineva... facea ceva in el motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabishor,

Sunt convins ca tu de la Suceava ai dat instantaneu o fuga pana la Botosani

si l-ai rezolvat pe om cu toata documentatia necesara Bayerishe Motoren Werke...

Ca motociclist batran ce sunt...

imi cer scuze ca imi permit sa vin cu certitudini pe acest topic...

Cam tarziu, evident!

 

In privinta documentatiei si lucrului "la obiect" tin sa ii felicit pe khk si Dan

a caror pasiune pentru alb-albastrii este dovedita intotdeauna cu prisosinta.

 

Si acum... e randul meu sa supun oprobiului public atentiei publice o idee

a carei realizare depinde de mai multi factori...

In primul rand m-ar interesa parerea pasionatilor Vlad, Cata & co:

Ce motocicleta BMW, boxer, evident... s-ar preta mai bine - si de ce - la realiza unui Lo Rider?...

 

Ma cam bate gandul sa vand actualul patru in linie transversal pentru a "produce" asa ceva...

 

Multumesc pentru orice comentariu on-topic.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@DN

 

Avantaje?

Cu gramada..

 

-Poate fi customizat dupa pofta inimii.

-Pozitie extrem de joasa, pe viraje esti "boier moldovean" cu el.

-Consum..mai nimic..doar furajarea aferenta pt."dresor".

-Il poti lua cu tine in casa, nu mai ai spaima ca ti-l poate fura cineva.

-Il poti brandui dupa pofta inimii, incepi cu BMW si daca iti sar astia in cap treci la KTM, Yamaha, etc.

 

Dezavantaje:

 

-Nu prea esti vizibil in trafic, merge sa te dai doar cu vesta reflectorizanta.

-Iti trebuiesc picioare babane, recomand mersul la sala.

 

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul mobil construit SI de mine...

 

 

A venit Mos Nicolae!

Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport.

Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut.

Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit...

In concluzie, deplin multumit.

post-57095-0-00637600-1354891712_thumb.jpg

post-57095-0-69727200-1354891728_thumb.jpg

post-57095-0-28367600-1354891746_thumb.jpg

post-57095-0-43590200-1354891753_thumb.jpg

post-57095-0-17472600-1354891767_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TeDy,

Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune!

Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"...

dar in principal pentru un control adecvat in conducere.

Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist.

La multi kilometri frumosi!

 

Revenind la "problema" mea... BMW Lo Rider:

@COObra

Nu este pe platforma actualului R1200R...

Mai studiaza... "amanuntele"... In special furca upside-down!

A facut o firma franceza asa ceva, dar... nu merita investitia.

Pana la urma merge si furca asistata... dar dupa parerea mea,

ori esti chitit pe R, ori pe Lo...

Daca ai bani de viitorul Lo, cu atat mai bine!

Eu ma gandeam la un clasic transformat si actualizat tehnic (frane, suspensii, eventual motor)...

 

@l.u.v.

In privinta greutatii... nu cred ca o sa iasa sub 205 kg...

Faptul ca va fi tot... BMW... nu ma deranjeaza, au contraire...

 

Astept in continuare propuneri pentru modelul

care se preteaza cel mai bine ca... "lemn de lucru"

 

Multam fain!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul mobil construit SI de mine...

 

 

A venit Mos Nicolae!

Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport.

Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut.

Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit...

In concluzie, deplin multumit.

Daca ar fi sa carcotesc ceva, nu-mi place cum arata saua pilotului, cu 2 texturi de piele. Per ansamblu ca si aspect arata excelent si, cred eu, comparabil cu cele de la boxerdesign pe care le-am vazut anul asta la Garmisch, la intrunirea BMW. (350+ eur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TeDy,

Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune!

Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"...

dar in principal pentru un control adecvat in conducere.

Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist.

La multi kilometri frumosi!

 

Daca e sa compar cu subtirelul material anterior, cam astea sunt caracteristicile celui schimbat acum.

Apoi antiderapantul este bine venit si pe motorul meu nu numai pe GS ADV.

Daca motorul ar fi fost cu senile, fii sigur ca ar fi primit si incalzire in sei, dar pt temp peste 8C ...

 

Dexxter chiar nu stiam cum sa ies din sobrietatea modelului, dar nici impestritate ca la sport nu mergea... E drept ca mai sunt alte modele.

 

Acum imi mai doresc doar sa depan kilometri. Timp liber si resurse.

Ceea ce va doresc si voua pt noul an!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lo rider problema cea mai marre este legata de pozitie(cred eu).daca ai peste 1.80 cred ca picioarele vor sta foarte indoite .cam asta vad eu in poze,ca e mai coborita saua ca la r.in rest cred ca e o mobra ok.dar de ce nu r1200r clasic?tot e ceva frumos ,iar modelul nou e si dohc.sau de ce nu r1200r facut de wunderlich care tot e ceva deosebit si util avind si o carena cu parbriz.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, in principiu ai foarte mare dreptate!

 

Indiferent ca originalul se va numi Lo Rider, Custom sau Aniversar...

Eu vorbeam, insa, despre satisfactia lucrului in echipa made in ro.

un boxer clasic care sa se preteze la aceste imagini finale:

 

post-882-0-59301700-1354974222_thumb.jpg post-882-0-15326900-1354974273_thumb.jpg

 

In continuare, astept pareri despre un proiect hand-made.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un astfel de proiect implica doua lucruri importante: daca il faci tu, iti trebuie mult timp si uneltele aferente. Daca nu il faci tu, iti trebuie multi bani ca sa il faci sa arate cat de cat cumva, care ii dai la altii.

 

Referitor la model, mi se pare mai potrivit 1100-le, pentru ca are motor fiabil, bicicleta de incredere, e destul de simplu daca stii ce si cum si ai avantajele injectiei, consum scazut (pentru cat are motorul volumul).

 

Am vazut pe advrider o poza, scanata dintr-o revista, cu un 1150 modificat in sensul asta, avea o cheie inelara pe post de cric lateral si rezervorul era de pe ceva japoneza, cu partea de jos plata, si alternatorul mutat in partea stanga sus, taiat din rezervor, etc. Destul de interesant, IMHO. Daca chiar vrei sa mergi pana la capat cu asta, un r11xxr s-ar preta cel mai bine...

 

Ce forma are in mintea ta, modificarea asta, nu stiu, insa trebuie sa iti faci musai vro' cativa prieteni strungari si frezrti. Asa de prieteni sa iti fie, ca sa scoti mesageria de pe tasta 1 de la telefon si sa ii pui pe ei acolo :)

 

Cateodata stau si ma uit la ruinele de la uzinele din Cluj, Cugir si restul tarii. Daca mai mergea treaba si nu se dezmembrau toate si nu se falimentau, pai Wunderlichu's si Touratechu' erau mici copii pe langa ce se putea face in fabricile alea :)

 

 

========================================================================================================================

 

 

 

In alta ordine de idei, am reusit sa repar partea meacanica la un ABS de pe un motor BMW, ce avea ABS2. Deci daca e partea mecanica de hiba, se poate face. Daca e partea logica, cu circuitele alea marunte integrate, cred ca nici Hantz din fabrica BMW nu mai aduce ABS-ul la lumina.

 

De asemenea, daca e releul de vina, partea cu curatatul nu prea tine... Ideea e ca e un releu dinala special si nu degeaba costa 130$ sau cat costa... Ca si functionalitate si unul cu 5 lei din piata face tot treaba aia, intrebarea e - pentru cat timp? Si e totusi vorba de ABS si parca ai vrea sa il stii de incredere, sa nu te lase cand tii lumea mai draga...

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiect Lo... sau R...

 

Cea mai simpla forma... ar fi replica pe care au facut-o deja francezii... pornind de la R1200R.

Deocamdata, eu zic ca nu merita, deoarece nu se respecta un criteriu de baza: furca upside-down!

Daca ma mai gandesc si la costuri si respectarea arhitecturii spate... m-as gandi la un R1200S modificat,

inclusiv repozitionarea triunghiului sa, ghidon, scarite...

Din alte puncte de vedere ai dreptate cu "baza" 1100...

care ar putea merge pana la "bazatul" BMW Mystic...

 

Ca sa dau nastere ideii... va fac cunoscut faptul ca

il vand pe actualul meu K1200R Sport, ABS, ESA, Carte de service,

Fabricat 2007, rulat doar 14000 km, ca nou.

"Von Blitzen" pleaca de la mine la cine imi ofera un cent peste 6400 euro cash.

 

Din punctul de vedere al Meseriasilor, intr-adevar...

au trecut vremurile cand puteam regiza orice film pe tema moto...

alegand o distributie de elita... asa cum se poate vedea si acum din Almanahul Auto 1985...

oameni de exceptie pe care nu-i pot uita nicicum.

Ce nu stiu multi dintre noi (pentru ca am fost foarte discret in privinta asta)...

este ca... cei peste 3 ani de munca m-au costat atunci

cu mult peste valoarea unei Dacii 1300 noua-nouta!

 

Multa sanatate,

Sarbatori fericite,

Sa auzim numai de bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii... mai exact doua pe cilindru (1150 dupa 2003 si toate 1200)

 

Se pare ca bujia superioara da scanteia la ~ 6 grade inainte de PMS iar cea inferioara, exact la PMS. Ca sa elimine surgingul ar zice unii, ca sa faca arderea mai completa ar zice BMW-ul. Cert e ca dupa o vreme, bujiile arata asa:

 

010.jpg

 

Alea de jos par a fi mai murdare ca si alea de sus. Inca nu am gasit o explicatie logica, ma indoiesc ca ar fi ulei din motor pe ele, dar am vazut si eu de multe ori ca asa arata.

Ce se mai poate face e ca la jumatatea vietii bujiilor, sa se schimbe intre ele alea de jos cu alea de sus. Cat de mult ajuta asta numa Dumenzo' Sfantu stie, cert e ca unii din vest o practica ;)



plugs%20016-L.jpg



O idee buna ar fi sa va verificati contucta spate de frana, in zona etrierului ;)

 

IMG_4398-L.jpg



Asta apare in momentul in care calci frana spate, nu sta tot timpul asa umflata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acu' vreo trei saptamani m-a lasat ambreiajul la intoarcere dinspre Sighisoara, detalii mai jos:

 

/index.php?/topic/686976-1711-spre-sighisoara/page-2

 

Cine n-a vazut niciun episod din Dosarele X sa citeasca mai departe..dupa Sighisoara a inceput sa-mi patineze ambreiajul, am mers asa pina in Brasov unde s-a forfecat o nuca de la timoneria schimbatorului de viteze si mi-a ramas intr-a patra, viteza cu care am mers pina in Sinaia, unde s-a blocat total cutia :lol:

Cind face drak pe-al drak..!

M-am apucat de desfacut:

 

Ce se intamplase..s-a spart unul din rulmentii de la trenul mobil din cutie(cel dinspre ambreiaj), a stricat simeringul si a inceput sa arunce ulei pe disc..asta era cauza pt.care a inceput sa patineze..

Rulmentul cu pricina:

Ca sa ajung acolo a trebuit sa dau cutia jos:

Marea intrebare era ce se intamplase pe acolo, avand in vedere ca rulmentul era spart si absolut toate bilele isi luasera valea in cutie!

Ma asteptam ca sa fie varza, dar la inspectie s-a dovedit ca acele bile nu stricasera absolut nimic pe acolo..mi-am amintit ca mi se blocase cutia cind eram aproape oprit, nu aveam nici 10 km/ora, daca se intampla in viteza paradeam toata cutia..

Am sesizat o mica uzura pe selector, intre vitezele unu, neutral si doi, uzura absolut normala avand in vedere kilometrii ei(86.000)

Discul de ambreiaj cu uzura la limita lui, probabil mai mergeam citeva sute/mii km si isi dadea duhul

Placa de presiune deformata, in rest totul fara uzura.

Cu ocazia asta schimb toti rulmentii+simeringurile de la cutie si de la palier, impreuna cu selectorul.

Am comandat piesele pe motorworks.co.uk si saptamana viitoare ma apuc de ansamblat.

Misto tare va fi la cutie, ca sa-mi intru in mana am inceput sa ma joc cu LEGO-urile lui fiu-meu.. :crack:

 

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Varule, din ce am inteles aia ar fi o uzura normala unde este cel mai folosit, a intaia/neutru/a doua, acolo se f.ute cel mai mult..cica se mai putea merge foarte bine..altul mi-a spus sa-l schimb..cutia mea se comporta normal, schimba brici..dar cum sunt perfectionist si imi statea pe creier m-am tot foit si pina la urma am avut un bulan fenomenal, m-am uitat intr-o seara pe ebay.co.uk si era unul singur, nou/nout, la 90 euro!

In conditiile in care unul nou costa in jur de 300/350 euro!

Culmea, cu o seara inainte nu era..clar ca avea numele meu scris pe el si exista un Dumnezeu al ranitilor..l-am comandat si de-acum fac si toata cutia noua!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, in cazul tau LUV, sunt mandru ca sunt roman. Proverbiala mestereala ce curge prin vene natiei romane. Nevoia ne invata...

In cazul selectorului clar trebuia intervenit, (macar o incarcare si o freza, mai apoi calire) dar pe deasupra esti si norocos, asta se trage poate de cand erai mic... :stuck:

 

Si eu am intervenit la releul ABS, cand m-o lasa iau unul nou, deocamdata am facut 3500km dar pot spune ca nici macar o eroare nu a mai dat.

Buna si postarea lui Dan cu conducta de frana!



Si nu numai, cei cu 1150, 1200 apreciaza la randul lor. Frumos ca nu mergem pe inchis ca altii care stiu numai sa-si laude marcile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...