Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Interesant, exact acelasi lucru am vrut sa fac si eu cind aveam RT-ul, dar nu am mai apucat.

La LT am incalzire in sei, dar ideea este ca nu am simtit niciodata nevoia s-o folosesc, la fel si in ghidoane.

Nu stiu daca vei folosi asa ceva, un echipament bun cu un costum termo si nu mai ai nevoie.

Oricum, frumoasa lucrare, cu ocazia asta inveti si cum decopertezi mobra, data viitoare nu mai ai nevoie de planuri.

 

Ma intereseaza in primul rand daca se poate reseta ABS-ul pentru ca proprietarul actual l-a 'dat peste cap' cand a incercat un burnout tinand si frana fata.

 

Din ce stiu pe ea exista ABS de generatia 1.

Din ce vad, procedura de reset este urmatoarea:

 

"ABS1 was only used on K75, K100, and 1993 K1100LT. It's recognizable by the modulator units mounted to the footpeg plates. A fault is indicated by the ABS light and the bulb monitor flashing in unison. The bulb monitor will be on continuously until the system has verified operation of both brake switches and both bulb filaments (taillight and brake light) and then it extinguishes and becomes the second ABS light. The primary ABS light (and the monitor light, once its test is complete) will flash in unison until the bike moves off. If they continue to flash in unison after that, there is a fault. You will probably get a fault #7 upon startup after you have left the battery disconnected for a period of time."

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu lucrez intr-un birou, impreuna cu alti oameni si nu prea am posibilitatea sa ma schimb de toate hainele (schimbatul pantalonilor moto este o intreaga aventura), asa ca bluze termo ies din discutie. Manerele le folosesc la treapta a II-a de putere, dimineata in ultimele zile temperatura a fost de 1 grad, asta e motivul pentru care am optat si pentru sea incalzita. Recunosc ca supravietuiam si fara, dar nu a fost scumpa si mi-a facut placere sa ma murdaresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la o tura de vreo 200 km spre munte.

La urcare (nu stiu daca are relevanta sau nu) am intampinat urmatoarele simptome: Acceleram si venea curba, franam ca sa pot sa iau curba, lasam gazul iar la iesirea din curba cand acceleram era mort. Adica nu reactiona deloc la accelerare, isi dadea drumu brusc dupa aprox 1 secunda.

Avea simptome ca vrea sa moara cand trageam de acceleratie. Ce faceam... lasam inapoi acceleratia si cand mai trageam a doua oara mergea. Ca si cand ramai fara benzina (eu aveam plinul).

La coborare o singura data mi s-a intamplat, in schimb la urcare de 5+ ori...

Ceva pareri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la o tura de vreo 200 km spre munte.

La urcare (nu stiu daca are relevanta sau nu) am intampinat urmatoarele simptome: Acceleram si venea curba, franam ca sa pot sa iau curba, lasam gazul iar la iesirea din curba cand acceleram era mort. Adica nu reactiona deloc la accelerare, isi dadea drumu brusc dupa aprox 1 secunda.

Avea simptome ca vrea sa moara cand trageam de acceleratie. Ce faceam... lasam inapoi acceleratia si cand mai trageam a doua oara mergea. Ca si cand ramai fara benzina (eu aveam plinul).

La coborare o singura data mi s-a intamplat, in schimb la urcare de 5+ ori...

Ceva pareri? :)

 

La ce altitudine era asta? Era umed pe afara? Ceata?

 

O alta explicatie, s-ar putea ca fisele sa poate sa fie strapunse si scanteia se se formeze intre fisa si capacul motorului, nu intre electrozii bujiei.. Da jos capacele alea pe care scrie mic 4 valve (alea de plastic) si vezi daca nu cumva se vede urma de ars pe coltul capacului, unde ia fisa curba. Acolo sta ea cel mai aproape de capac.

 

Cand pui capacele la loc, intotdeauna pui intai partea din spate, cu guma, apoi apesi ainfata, ca sa faca click! Altfel risti sa le pierzi.

 

Daca nu e nici aia, pot fi multe alte chestii, insa greu de diagnosticat pe forum ;)

 

Gataaaa!!!!

Este inapoi in garaj cu ambreiajul schimbat si pregatita de un nou sezon.

Mersi mult Dan !

Da poze nu mai ai? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Imi suna ca si cum ar fi de la alimentare, posibil filtru de benzina destul de infundat.

Ai schimbat cumva filtrul de benzina de cind ai luat-o?

Te intreb pt.ca la vechiul RT, dupa ce i-am schimbat filtrul de benzina motorul si-a schimbat destul de mult comportamentul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi suna ca si cum ar fi de la alimentare, posibil filtru de benzina destul de infundat.

Ai schimbat cumva filtrul de benzina de cind ai luat-o?

 

Ce zici tu are sens, da s-ar intampla tot timpul, nu numai de cateva ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de cand am luat-o n-am schimbat nimica la ea decat filtrul de ulei evident.

Simptomele astea au aparut acum prima data.

Nu eram la vreo altitudine mare si nici ceata nu era. Era insa destul de racoare. Dar nu cred ca asta e vreo problema. Totusi la intors a fost mult mai cald.

 

Oricum am pus-o la iernat si o sa incep sa schimb peste iarna si filtrul de benzina.

 

Cat despre bujii, o sa ma uit si pe acolo ca sa vad ce si cum.

Mersi baieti :)

 

Asta-i individul nu? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R-1150-RT-0419-R22-2002-2005-Fuel-Filter-/180914663124

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, ala-i filtrul, il gasesti si pe louis.

Ai ceva de munca pt.asta, sa fii atent cind introduci pompa si tot ansamblul la loc in rezervor, sa nu indoi plutitorul..

Eu spun ca o sa observi diferenta dupa ce schimbi filtrul, la relanti si cind tragi de gaz..

Bujiile nu au treaba cu asta..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ala-i filtrul, il gasesti si pe louis.

Ai ceva de munca pt.asta, sa fii atent cind introduci pompa si tot ansamblul la loc in rezervor, sa nu indoi plutitorul..

Eu spun ca o sa observi diferenta dupa ce schimbi filtrul, la relanti si cind tragi de gaz..

Bujiile nu au treaba cu asta..

Adevarul este ca si la relantii "tremura" undeva sub 1.000 pe la 900 sa zic asa, nu mi se pare constant nici cand ii cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT.

Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proprietarul spune ca in actele pe care le detine (desi s-a facut o greseala de catre cei de la RAR), motorul apare ca fiind inmatriculat in 2000. Sincer sa fiu, pot crede ca e modelul de dupa 93, dara daca e asa, inseamna ca e K 1100 LT nu K100LT.

In fine, ma interesez de seria sasiului si o voi cauta in baza de date respectiva. Multumesc pentru linkul postat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, ma interesez de seria sasiului si o voi cauta in baza de date respectiva.

 

Uita-te mai bine pe google la poze, ai sa vezi diferente: jantele, ghidonul, fantele alea de aer de pe carene... eu zic clar ca moto din pozele tale e 100LT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti.

Postez si eu tot in ideea ca poate ajut pe careva.

De cateva luni, poate chiar de la inceputul sezonului de cand am GS-ul, m-am luptat cu un zgomot specific de bataie de avans (pinging), care aparea doar la peste 4000 de ture si doar in sarcina mare. Cu alte cuvinte, cand eram in treptele mari de viteza (de la a 4-a in sus), si trageam de gaz la max, scotea motorul un zgomot ca si cum aveam cateva piulite mici in camera de ardere. Daca eram incarcat cu pasager si bagaje, sau daca urcam o panta, sau pe scurt, daca sarcina era mai mare suna de-ti era frica ca se sparge tot motorul. Acum ca s-a racit vremea s-a mai redus din intensitate, insa zgomotul tot acolo era.

Dupa zeci de ore de gugalit pe net, alte zeci de ore de discutii si dezbateri cu Dan Cata pe tema asta, tot nu am gasit o cauza clara de unde provine simptoma. Stiam doar ca e din cauza aprinderii sau a amestecului carburant care nu era optim.

Banuind ca problema provenea de la sonda lambda, dar nefiind sigur, am apelat la un prieten (@dane1) sa-mi lase o perioada mobra lui identica cu a mea, sa montez evacuarea lui cu tot cu sonda pe motorul meu sa ma conving de problema. Zis si facut, doar ca pingingul nu disparuse. Daca tot s-a lipsit de motor, am profitat de increderea lui si am mai schimbat pe rand.... bobina de inductie, fisele la bujii, motronicul, injectoarele, senzorul de aer. Nimic... tot asa. Eram deja disperat. Am masurat si compresiile in ambii cilindri si erau la cotele maxime date de producator (142 PSI), deci segmentii si supapele erau in regula. Am banuit pe urma regulatorul de combustibil si mi-am confectionat un dispozitiv de masurat presiunea din circuit si ca de obicei.... in regula si aia.. Nu am mai amintit de sincronizari, reglaje supape, diagnoze si alte cele, ptr ca de astea s-a ocupat Dan Cata si nu doar o singura data.

Cum i-am dat de capat?

Ieri, in ziua cand i-am inapoiat mobra prietenului meu, am observat ca jumperii de legatura pentru motronic din cutia cu tabloul de sigurante (cat code plug), nu erau pozitionati ca si ai mei. Vrand sa-i fac un bine, i-am atras atentia ca ai lui nu-s in regula pusi, insa el nu a vrut sa-i schimbe, motivand ca e multumit de cum ii merge motorul (el avea pus pentru cazul in care a eliminat catalizatorul). Azi, dsicutand pe aceasta tema cu Dan Cata, am realizat ca de fapt nici la mine nu erau facute legaturile cum trebuie. Am si fugit la mobra, am schimbat un singur papuc, i-am tras o resetare si da-i la proba..

Nici nu stiam ce sa fac.. sa ma bucur.... sa injur.... Nu tineam minte sa mai fi avut un moment in care pe scumpul meu beamveu sa fiu la 140 la ora, sa trag de gaz la maxim in a 6-a si sa mearga fara probleme mai sus de atat, fara sa scoata macar un of de durere. Faina senzatia.

II multumesc lui dane1 ca a avut incredere sa-mi lase mobra lui sa iau piese de pe ea, si lui Dan Cata ptr tot sprijinul si pentru rabdarea care a avut-o cu mine in ultimele cateva luni de cand il tot bat la cap cu pingingul meu.

Pun mai jos si schemele care m-au luminat la rezolvarea bubei, care probabil tot de pe aici de pe forum le am.

Succes tuturor

post-66340-0-80269700-1352737155_thumb.gif

post-66340-0-73179500-1352737194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT.

Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu.

uite k100lt...

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=372547

este si de vanzare daca esti interesat.

in poza ta eu zic ca e tot k100lt, dar e modificat parbrizul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor, ma gandesc ca ai dreptate, mai ales ca nu este singura modificare adusa motocicletei.In sfarsit, ma interesez de seria respectiva si caut anul de fabricatie. Multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul BMW F800GT

 

Este de fapt o varianta revizuita a fostului F800ST; acelasi motor in 2 cilindri, racit cu apa, de 800cmc (intalnit si pe F800GS/R) dar cu puterea crescuta de la 86 la 90cp.

Designul si ergonomia sunt actualizate, ABS-ul de ultima generatie este standard, optionale noi precum ESA si ASC sau noile sidecase-uri mai incapatoare.

 

Mai multe detalii aici.

 

post-9546-0-77136200-1352841891_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am si eu o intrebare si o rugaminte : are cineva casca PROBIKER kx4 ,vreau sa schimb sa comand visiera dar mai inaite vreau sa o demontez si nu vreau sa fortez aiurea cred ca trebuie desprinsa clapa cu totul ,nu sunt sigur un sfat ar fi bun .La Nolan mult mai simplu .

Multam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva casca PROBIKER kx4

o avea treaba cu BMW-ul? ...

 

BMW F800GT

optionale noi precum ESA si ASC sau noile sidecase-uri mai incapatoare.

am admirat-o si eu ieri (pe net). mdap, frumoasa treaba. dar nici ieftina nu este. avand in vedere ca 800R e pe la 10mii... daca mai pui si optionalele la 800GT, iti iei casa. Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...