Sari la conținut

Postări Recomandate

Oricum la relanti sunt probleme, in sensul ca azidimineata cand l-am pornit, fara soc nu statea. Dadeam drumul la loc, scadea turatia mult sub 1.000 (pe la 500 aprox) si apoi murea. Dar in mers / dupa ce s-a incalzit nu am mai avut treaba.

 

Prima iarna cu motocicleta asta? Este normal sa folosesti "socul" cand e frig, d-aia il are. Din cate stiu, nu e ca la masina (carburator) unde influenta si proportiile amestecului aer/benzina, aici e vorba doar de o sustinere a relanti-ului prin acceleratie.

Porneste-o cu el la maxim, il mai reduci apoi dupa cca 20-30 sec si dupa ce apare prina liniuta de la temperatura uleiului il poti reduce de tot. Eu cam asa procedam la a mea si era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Prima iarna cu motocicleta asta? Este normal sa folosesti "socul" cand e frig, d-aia il are. Din cate stiu, nu e ca la masina (carburator) unde influenta si proportiile amestecului aer/benzina, aici e vorba doar de o sustinere a relanti-ului prin acceleratie.

Porneste-o cu el la maxim, il mai reduci apoi dupa cca 20-30 sec si dupa ce apare prina liniuta de la temperatura uleiului il poti reduce de tot. Eu cam asa procedam la a mea si era ok.

 

Am avut 8 motorete, asta e a 9-a. In afara de una din 2005 la care socul era automat la toate am avut cu soc manual.

La asta socul il tragi si trebuie sa ti de el, nu ramane tras. E neplacut sa stai cu mana pe soc 5-10 minute nu? :)

Tot timpul o pornesc cu socul tras indiferent de anotimp / temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta socul il tragi si trebuie sa ti de el, nu ramane tras. E neplacut sa stai cu mana pe soc 5-10 minute nu? :)

 

Aa, am uitat de faza cu trasul... deci faza cu 20sec (as zice chiar doar vreo 5-10) era cu el tinut tras "manual" apoi o lasi cat ramane el singur tras. Si il bagi dupa prima liniuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Aa, am uitat de faza cu trasul... deci faza cu 20sec (as zice chiar doar vreo 5-10) era cu el tinut tras "manual" apoi o lasi cat ramane el singur tras. Si il bagi dupa prima liniuta...

 

Corect, numai ca astazi am stat cu el tras vreo 2 minute dar degeaba, cand dadeam drumul murea...

Oricum sunt curios cu benzina cum ramane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, numai ca astazi am stat cu el tras vreo 2 minute dar degeaba, cand dadeam drumul murea...

Oricum sunt curios cu benzina cum ramane

 

Vezi poate ai vreo garnitura care trebuie stransa. Eu la Shadow tot asa tineam tras cu mana pana am strans garnitura. Dar oricum destul de dubios sa nu se incalzeasca motorul in 2 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vezi poate ai vreo garnitura care trebuie stransa.

Nu inteleg la ce garnituri te referi?

 

In mod normal tragi socul pina la capat, pornesti, il tii cu degetul vreo 3/4 secunde, il lasi usor pina la prima pozitie si il tii acolo pina iti apare prima gradatie la temperatura.

Cel putin la vechiul RT asa procedam si pornea la fix, nu mi-a facut niciodata figuri.

Cred ca ar trebui sa-i faci un balans la injectie si un reglaj de tacheti si rezolvi problema.

Nu uita sa schimbi si filtrul de benzina si ai sa vezi ca ai alta motocicleta.

Referitor la benzina, eu personal nu am sesizat nicio diferenta intre cea de 95 si cea de 99 sau 100, decit bani cheltuiti in plus.

Idem si la masina.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CEVA NOU

 

Ce e nou in afara de culoare??

 

Tot la EICMA a fost prezentata si editia speciala a modelului K1300S ce aniverseaza 30 ani de la aparitia seriei K.

Seria K100, aparuta in 1983, a reprezentat aparitia primelor modele BMW cu motor racit cu apa cu patru cilindri in linie.

 

Modelul aniversar este prezentat intr-o combinatie de culori alb/rosu/negru si are standard cam tot ce erau optiuni la seria K1300S: ABS (din 2013 standard la toate modelele BMW), ASC, RDC, ESA II, asistentul de schimbator, toba Akrapovic, parbrizul fumuriu, manerele incalzite, computerul de bord, scarite HP.

post-9546-0-29496500-1353324986_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la soc, cum a zis si Vlad mai devreme, nu are a face cu amestecul stoichiometric. Ala il seteaza calculatorul, tot timpul. E impropriu zis CHOKE, cum scrie pe el, pentru ca nu are nimic de-a face cu socul clasic.

 

La injectie nu exista soc.

 

Ce face maneta aia, e sa iti tina clapetele de acceleratie putin deschise, ca sa screasca relantiul, pana pe la 2000 rpm.

 

Cum functioneaza? Pai tragi de ea si are un mecanism cu bila care il tine blocat acolo pe la 2000 rpm, in functie de cum e reglat. Puteti incerca si pe loc, fara sa fie motorul pornit, sa trageti socul si sa vedeti ca aveti un joc mai mare la maneta de acceleratie.

 

Is doua tipuri de soc: la 1100 e orizontala cursa manetei, la 1150 ii verticala. La ambele sisteme, e tot cu bila aia implementarea. Din experienta am vazut ca la 1150 mai rugineste mecanismul ala, in timp ce la 1100 sta tot timpul in vaselina, ceea ce e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane vrei sa zici ca daca-l trag sus de tot (treapta 2) ar trebui sa ramana acolo? La mine de la inceput nu era asa. De sus de tot cand ii dau drumul se opreste la mijloc, dupaia il apas de tot jos.

 

As vrea pentru peste iarna sa imi schimb toba cu asta http://www.ebay.co.uk/itm/250678156996?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 care elimina o parte din toba originala. Zice si acolo ca trebuie resincronizate chestii pe acolo.

Astea mi le poti face tu Dan ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adi, zgomotul rezultat va fi un factor in plus cu care strici placerea unui voiaj pe un sport touring exceptional, care este facut sa devoreze kilometri.

Din ce stiu nu trebuie reglat nimic, injectia face treaba singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane vrei sa zici ca daca-l trag sus de tot (treapta 2) ar trebui sa ramana acolo? La mine de la inceput nu era asa. De sus de tot cand ii dau drumul se opreste la mijloc, dupaia il apas de tot jos.

 

As vrea pentru peste iarna sa imi schimb toba cu asta http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649 care elimina o parte din toba originala. Zice si acolo ca trebuie resincronizate chestii pe acolo.

Astea mi le poti face tu Dan ?

 

Da si mie un link la ce trebuie modificat,dar cred ca stiu despre ce e vorba ;) Vreau numa sa fiu sigur. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai link-ul este pe ebay, asta elimina catalizatorul sau cum ii spune.

 

"minimal rejetting is required due to the removal of the EXUP valve"

 

Add up to 10hp when using our full exhaust system (minimal rejetting is required due to the removal of the EXUP valve). Get up to 6hp gain when using our slip on exhaust system and no rejetting.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrierea aia a lor acolo e una generala, pentru toate mobrele. Rejetting se refera la carburatoare, si cum nu e cazu la noi, nu se aplica.

 

Trebuiesc totusi facute modificari la CCP si apoi o diagnoza ca sa vezi ca is toti parametrii(valori in timp real) in specificatii si ca totul e in regula ;)

 

Treaba aia de pe ebay iti elimina si catalizatorul, numa sa te asiguri ca ce cumperi are loc pentru instalat sonda lambda, altfel nu e de bine ;) Trimite-le un mail inainte sa cumperi, ca sa fie totul ok ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul este special pentru 1150, descrierea de pe ebay e una generala; la aia ma refeream... :)

 

Revenind cu problema axului la cutia de viteze la 1150 si, mai rar, 1100

 

ClutchSpline2.jpg

 

RearSpline3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul este special pentru 1150, descrierea de pe ebay e una generala; la aia ma refeream... :)

 

Revenind cu problema axului la cutia de viteze la 1150 si, mai rar, 1100

 

ClutchSpline2.jpg

 

RearSpline3.jpg

Si idei din ce cauza apara aceasta problema si cum se poate rezolva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai astea apar penytru ca nu is aliniate carcasele la cutie si la motor. Nu ai ce sa ii faci ca sa repari, numa daca nu schimbi cutia sau axul din cutie, sau alte ghiduri facute care le masori. Oricum, destul de grea treaba si anevoioasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE! Userul alex22_xxx este un tepar!!! Lanseaza comenzi (la noi una de 500 lei) si apoi nu le ridica.

Esti un nesimtit! PUNCT!

Uite unul din motivele "neridicarii" coletului " este unul dintre mesajele ce ti le-am trimis!

"mi-e frica sa nu fie mari pantalonii! eu nu am mentionat de nicio marime in privinta astora! tocmai de aceea te-am rugat sa-i masori,dupa care eu sa confirm marimea!

Cel mai bine ara sa astepti confirmarea marimii!

Din masuratorile mele,la alti pantaloni,lungimea cracului este de la 84 la 90!!! (6 cred ca o sa fie lungi...si cu siguranta foarte largi!!! )

Daca este asa ce fac cu ei?"

Mi-ai spus cumva ca-i schimbi? Nimic! Eu unul eram prin germania (si stiai asta) cand m-am trezit cu comanda trimisa,fara ca eu sa confirm marimile!!!!

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am scris mesaj cu masuratorile. Ti-am trimis mesaj ca se schimba in mesajul din data de 14 noiembrie.Ai tot umblat cu minciuni ca ai trimis pe altcineva sa-l ridice. NU erai in Germania, erai in Severin intru-cat m-am interesat!

Stiu ca esti genul care se ocupa de tot felul de gunoaie. genul trimiti masina la reparat, nu ai bani sa o ridici si anunti politia ca ti-a fost furata! Daca doresti sa continuam discutia eu pot face publice toate mesajele mele si pot deqasemenea sa fac public si alte escrocherii.

Merg de ani de zile in aproape toate intrunirile moto cu stand (inclusiv in Severin) si nu am avut niciodata probleme. Trimit in tara de mult, vezi toate parerile altora. Esti primul si unicul care considera ca nu este ok servit , dar urmarindu-ti posturile se pare ca esti obisnuit cu raspunsurile mitocanesti. De ce nu ai raspuns la telefon, de ce mi-ai inchis telefonul cand ai auzit cu cine vorbesti, de ce nu ai scris nici un mesaj cu toate ca pe forum intrai de 3 ori pe zi?

 

De ce ma amenti pe PM ca am sa regret , de ce nu ai curajul sa o faci public. Vrei sa-mi trimiti si mie politia cum ai facut in Severin cu mecanicul care nu l-ai platit?

Editat de mh1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...