Sari la conținut

Postări Recomandate

diferente evidente intre cele 2 modele sunt:

 

1150 R are roata spate de 17

are un motor un pic mai puternic 85 CP

unele modele sunt cu 2 bujii pe cilindru

fran acu motoros servo electric

 

In rest sunt cam la fel: pozitia in sa, stabilitatea pe drum,posibilitate de a echipa cu cutii de fabrica pt turing, etc

 

Doar ata ca 1100 fiind mai vechi piesele, componentele sunt mai robuste( vezi suspensia fata)

 

Eu cam ata imi aduc aminte acuma. A da si 1150 find mai nou e si mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

va multumesc pt raspunsuri

vream sa stiu cu ce componente au fost probleme, daca au fost, si cam la cati km

am vazut ca in Italia sunt mai multe la vanzare decat in Germania, eu auzind ca din Italia sa ma cam feresc sa cumpar

in rest am cam aflat, daca o sa mai am ceva nelamuriri o sa mai intreb

ica o data multumesc

PS. nu am luat o personal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vream sa stiu cu ce componente au fost probleme, daca au fost, si cam la cati km

am vazut ca in Italia sunt mai multe la vanzare decat in Germania, eu auzind ca din Italia sa ma cam feresc sa cumpar

 

Eu nu stiu sa fi fost componente clasice cu probleme specifice, nici la 1100 nici la 1150.

Personal ti-as recomanda clar sa iei 1150, este mai nou, este practic o imbunatatire a 1100.

Pe langa cele mentionate mai sus de BMW-rider ar mai fi diferente de design, cutia in 6 trepte, ABS-ul partial-integral (adica atunci cand actionezi frana fata intra si spatele). Modelele cu 2 bujii/cilindru (twin-spark) au aparut incepand cu 2003, se pare ca motorul merge mai rotund, fiind diminuate vibratiile specifice la turatie constanta. In poze, le poti recunoaste dupa forma putin mai patratoasa a capacelor de chiulasa.

 

Orice ai lua, ia neaparat cu ABS, de pereferat si cu manere incalzite si cu cutiile originale (frumos intergrate si cu aceeasi cheie cu cea de contact). Nu cred ca este neaparat o idee mai proasta sa iei din Italia dar acolo sunt mult mai putine cu ABS si se pare totusi ca in Germania, statistic vorbind, sunt ceva mai ingrijite.

Ca dezavantaj, cred ca stii deja la ce sa te astepti de la un naked, cu protectia la vant care tinde spre zero, pozitia ceva mai ascutita a genunchilor. Altfel, sunt motociclete solide, de incrdere, pe care poti face si touring fara probleme, mai ales daca montezi si un parbiz ceva mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

vream sa stiu cu ce componente au fost probleme, daca au fost, si cam la cati km

Spre deosebire de un coleg de-al nostru mult mai citit eu am stiinta de ceva probleme specifice:)))

La modul general problemele lor mai mari sau mai mici sunt:

-Pe partea de frana cu unitatile ABS(o unitate SH gasesti cam la 4/500 euro).

-Clapetele de acceleratie pot prinde joc, apare un clampanit/zornait la relanti si acesta devine instabil(le reconditioneaza foarte bine Dan Cata de aici de pe forum).

-Uzuri si joc in rulmentii mici de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata).

-La 1150 au fost probleme cu servofrana, cade releul sau pompa de servo si partea proasta este ca aceasta fiind electrica ramai fara frana..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cei care au 1150: si la voi priza din bord nu baga destul curent?

La mine de exemplu nu pot sa-mi incarc nici macar telefonul.

La incarcator se aprinde becul rosu dar telefonul nu se incarca, in schimb cu acelasi incarcator merge perfect cu prizele de sub scaun.

 

Este oare la mine vreo problema ? sau asa-i din fabrica.

Cel mai probabil e oxidata priza. Am vazut asta destul de des. Asa ca da cu niste spray de contacte si baga niste betisoare de urechi acolo si invarte-le. Ar trebui sa se curete cocleala aia albastra.

 

-Uzuri si joc in rulmentii de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata prin schimbarea rulmentilor cu bucsi confectionate)

Ai apucat sa le montezi alea de la mine? Totul OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptu ca ai strans rulmentul vechi e frectie la picior de lemn. O sa iti reapara in scurt timp jocul.

 

Si eu zic ca as dormi mai bine noaptea daca le montez eu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil e oxidata priza. Am vazut asta destul de des. Asa ca da cu niste spray de contacte si baga niste betisoare de urechi acolo si invarte-le. Ar trebui sa se curete cocleala aia albastra.

O sa fac asta azi sa vedem. Multumesc pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu sa fi fost componente clasice cu probleme specifice, nici la 1100 nici la 1150.

Personal ti-as recomanda clar sa iei 1150, este mai nou, este practic o imbunatatire a 1100.

Pe langa cele mentionate mai sus de BMW-rider ar mai fi diferente de design, cutia in 6 trepte, ABS-ul partial-integral (adica atunci cand actionezi frana fata intra si spatele). Modelele cu 2 bujii/cilindru (twin-spark) au aparut incepand cu 2003, se pare ca motorul merge mai rotund, fiind diminuate vibratiile specifice la turatie constanta. In poze, le poti recunoaste dupa forma putin mai patratoasa a capacelor de chiulasa.

 

Orice ai lua, ia neaparat cu ABS, de pereferat si cu manere incalzite si cu cutiile originale (frumos intergrate si cu aceeasi cheie cu cea de contact). Nu cred ca este neaparat o idee mai proasta sa iei din Italia dar acolo sunt mult mai putine cu ABS si se pare totusi ca in Germania, statistic vorbind, sunt ceva mai ingrijite.

Ca dezavantaj, cred ca stii deja la ce sa te astepti de la un naked, cu protectia la vant care tinde spre zero, pozitia ceva mai ascutita a genunchilor. Altfel, sunt motociclete solide, de incrdere, pe care poti face si touring fara probleme, mai ales daca montezi si un parbiz ceva mai mare.

de luat as prefera un R1150 R pt ca e mai nou, partea cu protectia o stiu , dar daca iau un RT o sa arat ca pitigoiu pe vaca, si plus de asta sunt mai scumpe RT urile decat R urile

nu dispun de prea multi banuti , dar daca mai vand din comuniste poate o sa fac cheta mai mare

Doamne ajuta

Spre deosebire de un coleg de-al nostru mult mai citit eu am stiinta de ceva probleme specifice:)))

La modul general problemele lor mai mari sau mai mici sunt:

-Pe partea de frana cu unitatile ABS(o unitate SH gasesti cam la 4/500 euro).

-Clapetele de acceleratie pot prinde joc, apare un clampanit/zornait la relanti si acesta devine instabil(le reconditioneaza foarte bine Dan Cata de aici de pe forum).

-Uzuri si joc in rulmentii mici de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata).

-La 1150 au fost probleme cu servofrana, cade releul sau pompa de servo si partea proasta este ca aceasta fiind electrica ramai fara frana..

asta cu frana este cam nasol, dar cred ca se rezolva si asta, numai sa nu raman fara frana in mers si la viteza

multumesc

as mai dorii ceva site uri unde pot vedea ceva moto de vanzare, in afara de mobile si moto it, daca mai stiti ceva

Editat de edivkv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane am dat cu WD40 acolo la priza din bord, am curatat cu betisor de ureche dar tot nu baga curent.

Am testat IAR cu acelasi incarcator si in prizele de jos de sub scaun si in amandoua incarca, dar la cea din bord doar se aprinde becul rosu la incarcator insa nu baga curent in telefon.

 

Daca n-o sa uit o sa te rog sa te uiti cand vin la tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adu-mi aminte si o facem sa mearga si aia. In principiu nu e mare lucru, prizele OEM pe BMW sunt legate direct la baterie doar printr-o siguranta. Asta daca nu cumva ai 1200 sau mai nou, caz in care urmezi protocolul de imperechere/handshake.

 

Mai poate fi oxidata si mufa in spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o problemă. La RT-ul meu, când pun contactul ca să pornesc se aprinde farul și nu am posibilitatea să-l sting. Cred că asta nu face prea bine bateriei, fapt pentru care aș vrea să-i montez un comutator pornit-oprit. A mai făcut cineva așa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine este la fel. Cand pun contactul se aprinde farul. Dar, cand dau la demaror, farul se stinge si ramane stins pe perioada cat se invarte demarorul, pentru ca apoi cand motorul porneste sa se aprinda. Chestia asta este facuta cu niste relee.

Sa fii atent la tine, poate face la fel.

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proffroad dar ti-e stricat butonul de pe care aprinzi si stingi farul?

 

Si la mine daca e pe pozitia aprins, cand apas butonul de pornire se stinge si se aprinde cand motorul a pornit. Asa-i din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o problemă. La RT-ul meu, când pun contactul ca să pornesc se aprinde farul și nu am posibilitatea să-l sting. Cred că asta nu face prea bine bateriei, fapt pentru care aș vrea să-i montez un comutator pornit-oprit. A mai făcut cineva așa ceva?

 

Adica tu vrei sa strici ce au facut unii cu cap din fabrica? Mereu am apreciat BMW ca a facut chestia asta, vazanad atatia naivi care sting farul la pornire si apoi uita, bieneinteles, sa-l aprinda, si stim cat de importanta este vizibilitatea la motociclisti. Si am vazut ca mai multe firme, cu intarziere, au preluat ideea. Daca nu ma insel, este chiar reglementare legala.

Si nici nu sunt convins ca afecteaza pornirea. Eu stiam ca in pozitia de dat la demaror, toti ceilalti consumatori sunt anulati. Poate stiu gresit dar in final nu este asa important.

Nu in asta sta viata beteriei, eu nu am stins niciodata farul (la R1100RS) si am vandut motocicleta dupa patru sezoane cu bateria care nu dadea niciun semn de oboseala. Important este sa nu ai alte probleme electrice si ca iarna sa nu stea in frig, astea fac cu adevarat diferenta pt. viata bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

S-a mai discutat asta, nu are legatura cu desteptaciunea inginerilor de la BMW, ci cu norme internationale.

Si la auto este aceeasi regula, binevenita pt.cei care pleaca fara faruri aprinse, dar daunatoare bateriei.

Pe fabricanti insa nu-i intereseaza aspectul asta.

Am vazut multi care pun contactul si apoi se intind la povesti cu farul aprins, sau se echipeaza.

 



Proffroad dar ti-e stricat butonul de pe care aprinzi si stingi farul?

Corect, acum revenind la problema discutata, recent am lucrat la un 1150RT si din ce imi amintesc avea comutator de lumini, nu porneau direct pe contact, la tine este altfel?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...