Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Mi-am luat si eu unul si este excelent. Cifrele terminate in "ah" sunt capacitatea bateriilor ce pot fi incarcate, deci practice orice baterie auto moto. Singurul defect al acestui gen de aparat este ca nu porneste daca bacteria este complet descarcata. Am patit cu o baterie de scuter buna, dar fara curent in ea. Am incarcat-o pt cateva minute cu un incarcator auto vechi, dupa care a mers si cu cel de la Lidl. Bateria s-a incarcat complet si de cateva saptamani functioneaza bine. Este vorba de un scuter nou, dar abandonat o perioada lunga intr-un depozit.

Aici am sa te contrazic un pic: Optimate 4 are program special de desulfatare pt bateriile moarte. Daca cauti un userguide al aparatului, ai sa vezi despre ce vorbesc.

» Post actualizat in 14 Nov 2014 19:34

 

Nu insinuez nimica, dar pe mine m-a dezamagit calitatea Castrol in ultima vreme si am trecut pe Motul.

Poti detalia, pls?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu inteleg ce este cam mic? Incarcarea se masoara in amperi nu in Ah, deci acest incarcator incarca maxim 3,8 A, eu incarc acumulator de Mercedes Sprinter de 100Ah fara nici o problema selectat pe auto. Temperatura?- ai incercat la temperatura mai mica, sigur merge eu am incercat este un produs electronic iar piesele electronice merg mai bine la rece decat la cald, de aceea se folosesc radiatoare la tranzistoare, tiristoare, triacuri samd.

E posibil să meargă și la temperaturi mai mici, nu am încercat absolut nimic, nici nu l-am băgat în priză, însă multe electrocasnice, ca frigider sau mașină de spălat, au o protecție la temperaturi ambientale mai mici decât cele specificate pentru a nu produce condens și a se deteriora. Cu frigiderul chiar am o astfel de experiență, sub 10 grade C nu a mai pornit.

Sunt totuți specificațiile date de producător, la Optimate 5 voltmatic temperatura ambientală este de la -20°C la +40°C, iar la CTEK 5.0 este de la -20°C la +50°C, prefer să le respect. Oricum, mulțumesc mult pentru recomandare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos arata alea pe motor, si nu iti mai zgarie triple clamp-ul cheia cand e in contact.

 

Fa rogu-te-as o poza de ansamblu cand le lipesti sa vedem si noi rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai OEM gasesti, acuma sursa poate diferi. Sau mai sunt pe Ebay ceasuri care intra la fix acolo ;)


» Post actualizat in 17 Nov 2014 11:32

Sau iti face un strungar unu acolo de iti faci freza in el ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu și-a luat în toamna asta un K1100LT SE 1998, pentru care ar vrea să cumpere o husă pentru exterior, deocamdată nu are garaj. Vă rog să-mi faceți recomandări în această privință. El nu a reușit să-și facă cont aici. Nu i-a mai venit confirmarea. Poate îl ajutăm și-n această privință.

Mulțumesc!


» Post actualizat in 17 Nov 2014 14:51

Asta e, dar nu am poze cu cutiile laterale și top:

post-67306-0-11959900-1416235769_thumb.jpg

post-67306-0-36040900-1416235786_thumb.jpg

post-67306-0-89136600-1416235802_thumb.jpg

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu și-a luat în toamna asta un K1100LT SE 1998, pentru care ar vrea să cumpere o husă pentru exterior, deocamdată nu are garaj. Vă rog să-mi faceți recomandări în această privință.

 

Una de calitate gasesti chiar la BMW, costa in jur de 70-75€ parca. Sunt doua sau trei marimi disponibile in functie de tipul motocicletei; in general motocicleta se poate acoperi cu tot cu coburi dar nu si cu topcase-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,motoreta mea la 150-160 are un soi de voblaj,e ca o senzatie de vertij.

La viteze mai mici,120-130,cand trec pe langa camioane...De unde o fi venind fenomenul?!

Astept o solutie de la voi,poate vi s-a intamplat fenomenul.Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Domnilor,motoreta mea la 150-160 are un soi de voblaj,e ca o senzatie de vertij.

La viteze mai mici,120-130,cand trec pe langa camioane...

Nu am sesizat asa ceva, sta tanc..la a mea este invers, din cauza lipsei amortizorului de ghidon intra in voblaj sub 90 km ora DOAR daca merg fara maini si iau vreo groapa sau denivelare..la viteze mari sta ca pe sine..

- la 150/160 cum se manifesta, face daca tii mainile pe ghidon sau fara si cum se simte, ca o unduire?

-La 120/ 130 ce se intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge perfect pana la 120-130,pana dau de un front de aer puternic.La drum linistit si drept,fara schimbari de nicio natura,cand accelerez spre 150-160 are o unduire in ghidonul fata.Un cunoscut din oras,venind in urma mea,zicea ca se vede unduind toata motocicleta.Am un cauciuc nou,Avon,echilibrat.Una peste alta am fost la tipul ce mi l-a vandut,suspectand ca ar fi vreo eroare de fabricatie,acolo vazand ca janta ar trebui roluita,avand ceva "bataie" stanga-dreapta.Cativa amici mi-au zis ca ar fi trebuit sa simt si la viteze mici daca janta ar fi vinovata de acest fenomen.De aceea sunt in dubiu...pivotul furcii fata o avea vreun rol in mentinerea mersului lin?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca nu as avea acelasi model as spune ca este chestie de aerodinamica, dar la BMW nu este cazul, doar ST1300 are acea unduire cind treci pe linga camioane exact la acea viteza.

Jantele deasemenea nu au treaba, la jambe nu este problema deoarece noi avem amortizor central.

Problema provine de la cauciucuri si daca spui ca cel fata este bun atunci verifica-l pe cel de pe spate. La vechiul RT am luat o groapa si am rupt tesatura din cauciuc, nu se vedea, dar facea o galma aproape insesizabila si asta genera un voblaj puternic. Verifica si joci la diferential, daca are si este combinat cu cauciucul atunci de acolo este.

Daca nu-i dai de cap ne auzim dupa ce se usuca pe jos, poate vii cu ea inspre mine si schimbam janta spate, sa vedem daca mai face..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, referitor la discutia despre redresor, cum procedati iarna, dati jos bateria de pe motor sau o tine ti pe redresor(intreb in conditii de garaj tip copertina si ger pina la -20)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie bujie/chiulasa BMW R

Vand.

 

Pentru seria BMW boxer vand protectie bujie/chiulasa 2001.

Pret minim 75 lei.

Livrarea in Bucuresti, zona Favorit.

e-mail: dan.nastase@yahoo.com

post-882-0-68346300-1416666818_thumb.jpg post-882-0-97455800-1416666905_thumb.jpg post-882-0-88840300-1416666944_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie bujie/chiulasa BMW R

Vand.

 

Pentru seria BMW boxer vand protectie bujie/chiulasa 2001.

Pret minim 75 lei.

Livrarea in Bucuresti, zona Favorit.

e-mail: dan.nastase@yahoo.com

o bucata? dreapta.. ai cumva stanga!? sau e set?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...