Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu se dereglează și sunt ușor de reglat (T-uri, legate la o sursă comună de vacuum și aia e). Ideea e să le faci niște bazine de liniștire pe furtune, aproape de ceasuri, și robinete sau duză cu gaură f mică înaintea vaselor, altfel bâțâie de numa'. Eu mai am un flow meter, îl folosesc în principiu la auto unde nu mereu am prize de vacuum, îl mut de pe un corp pe altul și compar valorile. 

1035012-2T.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 14.03.2022 la 20:20, ENEOS a spus:

Nu se dereglează și sunt ușor de reglat (T-uri, legate la o sursă comună de vacuum și aia e). Ideea e să le faci niște bazine de liniștire pe furtune, aproape de ceasuri, și robinete sau duză cu gaură f mică înaintea vaselor, altfel bâțâie de numa'. Eu mai am un flow meter, îl folosesc în principiu la auto unde nu mereu am prize de vacuum, îl mut de pe un corp pe altul și compar valorile. 

1035012-2T.jpg

Am imprumutat de la un amic un set de ceasuri cu furtune. Pe furtune este un robinet mic de plastic. Din tutoriale am vazut ca se deschide robinetul ala mic pina acul ceasului este stabil si nu mai oscileaza. Nu mi-am dat seama cum ar veni bazinele de linistire... M-ar ajuta o poza. Poti sa ma ajuti ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, relufarcas a spus:

 Nu mi-am dat seama cum ar veni bazinele de linistire

Simplu, pe furtun între robinet și manometru pui un filtru de benzină în genul celui de Oltcit. 

Screenshot_20220316_070831.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tare mult de ajutor. Pun in practica ... Multumiri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2022 la 7:08, ENEOS a spus:

Simplu, pe furtun între robinet și manometru pui un filtru de benzină în genul celui de Oltcit. 

Screenshot_20220316_070831.jpg

Multumesc inca o data Eneos. Am facut cum ai zis tu si zic eu ca mi-a iesit. Salutari si urari de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vin și eu cu o problema.. in 2020 am cumpărat un BMW R1100RT din 1999. Motorul avea probleme cu ABS-ul, adică becurile de la ABS luminau intermitent indicând o eroare. Am verificat bateria motorului, știind ca dacă bateria nu este buna sau cea recomandata, da eroare pe ABS și am constatat ca are montata o baterie de capacitate mai mică și anume 12V și 12Ah. Am comandat o baterie noua pe gel de 12V si 19Ah după specificațiile producătorului. După doua sezoane, bateria, cu toate ca am încărcat-o pe redresor, nu mai are putere sa mai pornească motorul, efectiv nu mai învârte deloc. Am pornit cu ajutorul unei baterii de rezerva si am observat ca alternatorul încarcă 14,1 - 14,5 V in relanti, respectiv turat. Menționez ca de sezonul trecut problema cu ABS-ul a revenit.. Am vrut sa comand o noua baterie, iar cel de la magazin m-a întrebat ce fel de baterie am nevoie, de 12 sau 14v pentru ca lui in program asta ii apare.. Acum nu știu ce baterie ar trebui sa comand si dacă încărcarea mea funcționează in parametrii corespunzători.. este posibil ca încărcarea sa-mi fi distrus bateria? Menționez ca fostul proprietar a montat un întrerupător general pe baterie, iar toată iarna bateria a stat pe motor cu heblul luat și cu toate astea, e moarta complet și după ce am încărcat-o pe redresor, tot nu are puterea de a învârti electromotorul. ( ajutata cu o baterie, învârte, fără, nu învârte).

 

Va mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

12v19AH este bateria recomandată.

~ 13.8 și 14.4 sunt valorile în care trebuie să fie încărcarea, la tine este ok.

Probabil ai nimerit un acumulator prost.

Cumpără ce trebuie ca valoare.

Recomand Rombat, raport calitate preț foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, l.u.v a spus:

12v19AH este bateria recomandată.

~ 13.8 și 14.4 sunt valorile în care trebuie să fie încărcarea, la tine este ok.

Probabil ai nimerit un acumulator prost.

Cumpără ce trebuie ca valoare.

Recomand Rombat, raport calitate preț foarte bun.

Ok, mulțumesc pentru răspuns! Oricum, acumulatorul pe care l-am cumpărat era de calitate, prețul lui fiind de aproximativ 100€..

image.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.03.2022 la 17:45, SSR a spus:

Buna ziua, 

 

În urma unui eveniment nu foarte plăcut cu motorul, am nevoie de aripa frontala (cioc) pentru un R1200GS 2005, am căutat pe tot Internetul asta dar nu o găsesc sub nicio forma. 

Întrebarea mea este dacă știți ceva site-uri de dezembari, sau persoane care fac asta și ar putea sa o aiba. 

Boonstraparts e rascolit pana peste cap. 

Multumesc! 

Am eu un cioc de 2008-2010, daca nu ai rezolvat intre timp. 

 

Acum 8 ore, bogdanhood a spus:

Salut! Vin și eu cu o problema.. in 2020 am cumpărat un BMW R1100RT din 1999. Motorul avea probleme cu ABS-ul, adică becurile de la ABS luminau intermitent indicând o eroare. Am verificat bateria motorului, știind ca dacă bateria nu este buna sau cea recomandata, da eroare pe ABS și am constatat ca are montata o baterie de capacitate mai mică și anume 12V și 12Ah. Am comandat o baterie noua pe gel de 12V si 19Ah după specificațiile producătorului. După doua sezoane, bateria, cu toate ca am încărcat-o pe redresor, nu mai are putere sa mai pornească motorul, efectiv nu mai învârte deloc. Am pornit cu ajutorul unei baterii de rezerva si am observat ca alternatorul încarcă 14,1 - 14,5 V in relanti, respectiv turat. Menționez ca de sezonul trecut problema cu ABS-ul a revenit.. Am vrut sa comand o noua baterie, iar cel de la magazin m-a întrebat ce fel de baterie am nevoie, de 12 sau 14v pentru ca lui in program asta ii apare.. Acum nu știu ce baterie ar trebui sa comand si dacă încărcarea mea funcționează in parametrii corespunzători.. este posibil ca încărcarea sa-mi fi distrus bateria? Menționez ca fostul proprietar a montat un întrerupător general pe baterie, iar toată iarna bateria a stat pe motor cu heblul luat și cu toate astea, e moarta complet și după ce am încărcat-o pe redresor, tot nu are puterea de a învârti electromotorul. ( ajutata cu o baterie, învârte, fără, nu învârte).

 

Va mulțumesc!

Vezi ca la ABS-ul ala se poate face o treaba ca sa porneasca abia dupa ce ai pornit motorul, ca sa nu iti mai dea eroare de baterie slaba. Merge 10/10, chiar daca is -30 de grade Celsius afara, daca motorul porneste, o sa mearga si ABS-ul din prima. 

 

Intre timp... Am facut niste suporti de proiectoare, cu proiectoare Hella cu LED in ele: 

 

https://www.spankraft.com/en/home/10-led-lights-in-hella-ff50-packaging.html

 

Si controller la pompa de benzina, ca sa nu mai intre apa, sa nu te mai lase in drum!

 

https://www.spankraft.com/en/r1200-sohc/11-bmw-fuel-pump-controller-replacement-in-3d-printed-case.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, bogdanhood a spus:

toată iarna bateria a stat pe motor cu heblul luat și cu toate astea, e moarta complet și după ce am încărcat-o pe redresor, tot nu are puterea de a învârti electromotorul

Așa ai ucis bateria! Orice acumulator se autodescarcă chiar dacă nu e nici un consumator conectat, cei cu gel mai puțin dar și ei. Descărcat + temperaturi scăzute = deces. 

Savantul care a găsit el în catalog baterii de 12 și 14 V e decât un Dorel. Bine, nici cataloagele nu sunt perfecte, în multe scrie lucruri trăznite. 

Acum 8 ore, l.u.v a spus:

Recomand Rombat

Eu nu. N-am experiență cu cei moto, dar auto am depanat 2 clienți care au susținut economia românească (care importă din China) și le-au murit Rombații premier cam la 3 luni de la achiziție. Rămași în drum, acumulator decedat brusc, element mort. S-au înlocuit pe garanție, dar au avut nevoie de alte baterii pt a se deplasa la Jilava cu Rombații în portbagaj, cam neplăcut. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Așa ai ucis bateria! Orice acumulator se autodescarcă chiar dacă nu e nici un consumator conectat, cei cu gel mai puțin dar și ei. Descărcat + temperaturi scăzute = deces. 

Savantul care a găsit el în catalog baterii de 12 și 14 V e decât un Dorel. Bine, nici cataloagele nu sunt perfecte, în multe scrie lucruri trăznite. 

Eu nu. N-am experiență cu cei moto, dar auto am depanat 2 clienți care au susținut economia românească (care importă din China) și le-au murit Rombații premier cam la 3 luni de la achiziție. Rămași în drum, acumulator decedat brusc, element mort. S-au înlocuit pe garanție, dar au avut nevoie de alte baterii pt a se deplasa la Jilava cu Rombații în portbagaj, cam neplăcut. :nono:

Salut, deci indiferent de situație, ideal ar fi ca la finalul sezonului sa dai bateria jos de pe motor. Ciudat este ca am avut o Yamaha FZR 600 3HE și apoi o Honda CBR 600 F4i și nu am avut problemele astea…nici nu am luat bateriile jos de pe ele la finalul sezoanelor… Se pare ca la astea trebuie…🤔🤔

 

Multumesc pentru răspuns!💪👍👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu compara japonezele cu BMW din punctul ăsta de vedere, mai ales la modelele mai vechi.

Nemții au mult mai multă electronică pe ele, iar astea sug destul curent și în stand by, până adorm calculatoarele.

Dacă ai alarmă e și mai și.

Oricum, 2 ani mi se pare puțin.

Cel mai bine e să dai bateria jos iarna dacă nu circuli cu ea.

Eu aveam sursă curent și țineam un redresor inteligent pe ea tot timpul, iar când era zăpadă dădeam bateria jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, ENEOS a spus:

Omul a zis că i-a luat heblul, deci consum rezidual 0 teoretic! 

Da, exact! Heblul luat, bord închis, practic consum zero… m-am mai gândit la faptul ca încarcă constant 14V sa nu fi distrus bateria…de verificat dacă e calda, nu am avut cum, știind faptul ca sunt puse chiar sub rezervor.. dar idee de a fi acumulatorul defect, de asemenea este luată in calcul. Pana una-alta, comand luni un alt acumulator, fac ITP-ul (desigur dacă dispare eroarea de ABS) și apoi voi vedea cum se comporta. Sunt deschis oricăror păreri din partea voastră, va mulțumesc încă o data pentru suport! 

Acum 6 ore, Dan Cata a spus:

Am eu un cioc de 2008-2010, daca nu ai rezolvat intre timp. 

 

Vezi ca la ABS-ul ala se poate face o treaba ca sa porneasca abia dupa ce ai pornit motorul, ca sa nu iti mai dea eroare de baterie slaba. Merge 10/10, chiar daca is -30 de grade Celsius afara, daca motorul porneste, o sa mearga si ABS-ul din prima. 

 

Intre timp... Am facut niste suporti de proiectoare, cu proiectoare Hella cu LED in ele: 

 

https://www.spankraft.com/en/home/10-led-lights-in-hella-ff50-packaging.html

 

Si controller la pompa de benzina, ca sa nu mai intre apa, sa nu te mai lase in drum!

 

https://www.spankraft.com/en/r1200-sohc/11-bmw-fuel-pump-controller-replacement-in-3d-printed-case.html

Salut! Interesantă treaba cu ABS-ul… cum se poate face?

 

Da, m-ar ajuta niște suporti pt proiectoare, dar aici in Germania trebuie sa fie autorizați, iar pentru RT nu știu cum ar putea fi montati datorită carenelor. Exista niște suporti ( sau crashbar-uri) de la motoarele de poliție dar parca sunt prea mari pt a monta doua proiectoare pe ele, plus ca trebuie sa gauresti carenele și din câte îmi dau seama și bug spoilerul de sub motor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Nu știu ce an e RT tău, eu am avut însă în atelier unul ex polizei cu crashbar-uri și dacă țin bine minte nu era decupat nimic. 

08.04.1999 eu nu îmi dau seama unde ar veni. Se vede în poza ca ar trebui găurită carena. Eu  o am completa. Intr-adevăr m-am înșelat in privința bug spoilerului de sub motor, crashpadurile nu ajung acolo.

5CA7D4B5-EF63-49DB-A1E8-B647BDE6A611.png

0EC7BC2F-929B-49FB-8317-D95F65A5B3EF.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar finuț pt RT, este pe Louis. 

Cat despre baterie, în perioada rece o țin în casă, și cam la 2luni vede vreo 6ore de încărcare cu amperaj 10%.

Surprins am găsit ștanța cu o dată.

Pornește din Aprilie până in Octombrie, cu șoc la primul buton. 

BMW_R_1150_RT_B1.jpg

IMG_20220114_164421.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, TeDy 'M a spus:

Crashbar finuț pt RT, este pe Louis. 

Cat despre baterie, în perioada rece o țin în casă, și cam la 2luni vede vreo 6ore de încărcare cu amperaj 10%.

Surprins am găsit ștanța cu o dată.

Pornește din Aprilie până in Octombrie, cu șoc la primul buton. 

BMW_R_1150_RT_B1.jpg

IMG_20220114_164421.jpg

Sa inteleg ca toamna dai carenele jos, ridici rezervorul ,apoi  scoti bateria si in primavara pui totul la loc ? Eu am schimbat acum bateria , am tras un fir de la borna plus , izolat si fixat in colier de plastic , ca sa pot incarca bateria fara sa demontez prea mult.  Nu am BMW de multa vreme si inca nu stapinesc toate aspectele , deci tin cont de orice sfat . Este mai ok sa demontezi bateria , tine mai mult in timp, adica merita efortul de a o demonta si pune la loc, ca este cam mult de desfacut ? Multumesc anticipat pentru orice sugestie . Salutari si urari de bine . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu drag Relu! 

Si eu am tras tras fir(+) la GS1150, pt ca acolo bornele sunt si mai ascunse cu toate ca la amândouă modele, încărcarea se poate face si prin borna laterală stânga de la picior pasager.

Cu datul jos, e vorba de protecția bateriei in lunga iarnă rece si protectie contra înghețului. 

 

Ai de dat numai carena stângă jos, dupa ce dai si oglinda jos(cu podul palmei, lovești colțul extrem către in față o singură lovitură sănătos). 

Tips&tricks, cumpără de la Mag Pescari, strună pt stiucă și prinde oglinda pt siguranță - ai sa vezi tu ca e de ajutor.

Eu i-am cules oglinda de pe drum unui coleg in drumul catre Pașcani, îi sărise după o denivelare mai serioasă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TeDy 'M a spus:

Cu drag Relu! 

Si eu am tras tras fir(+) la GS1150, pt ca acolo bornele sunt si mai ascunse cu toate ca la amândouă modele, încărcarea se poate face si prin borna laterală stânga de la picior pasager.

Cu datul jos, e vorba de protecția bateriei in lunga iarnă rece si protectie contra înghețului. 

 

Ai de dat numai carena stângă jos, dupa ce dai si oglinda jos(cu podul palmei, lovești colțul extrem către in față o singură lovitură sănătos). 

Tips&tricks, cumpără de la Mag Pescari, strună pt stiucă și prinde oglinda pt siguranță - ai sa vezi tu ca e de ajutor.

Eu i-am cules oglinda de pe drum unui coleg in drumul catre Pașcani, îi sărise după o denivelare mai serioasă. 

Ha, ce idee buna ... O sa prind oglinzile, pentru mai multa siguranta . O sa prind si ornamentul acela de peste fisa de bujii , am observat ca poate sa sara usor . Multumesc Tedy , super sfat. 

Chiar acum, relufarcas a spus:

Ha, ce idee buna ... O sa prind oglinzile, pentru mai multa siguranta . O sa prind si ornamentul acela de peste fisa de bujii , am observat ca poate sa sara usor . Multumesc Tedy , super sfat. 

Am reusit sa finalizez revizia la mobra mea. Ulei, filtru ulei, filtru aer, bujii , schimbat lichid de frana , baterie , echilibrat / sincronizat cilindri. Am tinut cont de sfaturile tale. Multumesc. Urari de zile senine si frumoase calatorii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi. Am preluat inventia colegului Tedy M privind asigurarea oglinzilor de BMW 1150 RT. El povestea ca a cules de pe jos o oglinda cind mergea cu grupul, care evident s-a spart si drept urmare a " legat-o" de cadru. Chiar daca seamana cu povestea drobului de sare, eu am facut la fel. O struna de stiuca de la un magazin de articole de pescuit intre oglinda si cadru. Totul costa 4 lei ... Atasez poze. Multumesc lui Tedy M. Nu e cu suparare daca ma luati la bascalie, iar cei ce considera ca e util , o pot pune in practica. Salutari.

IMG-20220325-WA0000.jpeg

IMG-20220325-WA0005.jpeg

IMG-20220325-WA0007.jpeg

IMG-20220325-WA0009.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"inventia" 🤣... 

Doar o găselniță, o românească! 

Rău nu are ce sa fie, dar de prevenit o eventuală reparație și salvat bănuți pt lucrări mai serioase, de ce nu.. 

Un sezon cu bine, liniște si pace tuturor. 

Si la final îmi încerc aici norocul, pt că am achiziționat GS, 

Vand RTul meu cu ochi ciclop dar si "simțul vederii" triplat.. (am și farul original ca rezerva). 

'99/93500km

+40744633428, whatsapp ca tot peste graniță umblu de câțiva ani. 

 

IMG_20220115_161122.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...