Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua , am si eu o intrebare , are cineva idee pentru ce este aceasta mufa la un R 1200 R ?

Se afla pozitionzitionata sub sa si primeste curent cand pui cuntactul. practic e un soclu de bec w5w...

ma pot lega la ea sa alimentez un incarcator de telefon , usb ,fara sa stric ceva ? Va multumesc anticipat !

image_67170561.JPG

image_67226625.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 6/12/2021 at 3:13 PM, drujbex said:

am remarcat astazi, dupa un drum de 1-2 ore, sa zic 60-70km, ca atat discul cat si etrierul spate sunt extrem de incinse; nu se pot atinge deloc cu mana, eu m-am fript cand instalam lantul cu care ii blochez roata spate la bloc.

pe fata ambele discuri si etriere erau reci.

roata spate parca opune putina rezistenta daca incerc s-o invart pe loc, dar foarte putina, insa clar mai multa decat cea fata.
ce sfaturi aveti? pot verifica ceva singur? s-o duc inapoi la service-ul care mi-a inlocuit placutele?


am fost si la service, sunt cu cateva sute de lei "mai usor", mobra e exact la fel. nu stiu cum de nu m-am invatat inca 🤣

 

mi-au curatat si mi-au gresat culisele de la etrierul spate, s-a testat mobra, se pare ca atunci cand merg eu cu ea, tind sa folosesc mai putin frana de motor decat ar fi normal (trag ambreiajul si folosesc frana fata) si, avand in vedere ca frana fata e cuplata cu cea spate, are sens ca fiecare actionare sa 'incinga' si etrierul spate...

 

cica e normal ca roata spate sa opuna mai multa rezistenta decat cea fata in "gol" (cand e cutia pe liber), pentru ca tot invarte atat grupu' cat si cardanu'.. repet, s-a verificat tot ce se poate verifica, inclusiv daca nu e oval discul, totu e perfect si in parametri...

de asemenea, mi s-a prezentat un calcul simplu dar la care nu m-am gandit: am masurat cu un termometru cu laser, dupa un drum in care am franat cum consider eu "normal", etrierul spate avea vreo 70 de grade, discul 60 si ceva, pe fata in jur de 30; dar in fata sunt 2 discuri mai mari care sunt si mai bine ventilate, deci are cumva sens spatele sa fie de 2 ori mai incins avand in vedere ca orice actionare a franei fata se foloseste si de etrierul spate.

deci, pe scurt, asa fac toate aparent, m-am ingrijorat degeaba.

tot as fi curios, totusi, daca mai e cineva pe aici cu ABS cu servofrane, sa verifice si el sau ea daca etrierul spate si discul sunt incinse dupa un drum normal 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, ENEOS said:

Numai pistonașul - care probabil că a fost împins cu jeg cu tot atunci când s-au schimbat plăcuțele - nu l-a verificat nimeni... 


citez - nu e necesara demontarea etrierului si verificarea pistonasului, pt ca roata se invarte in liber fara probleme, inclusiv dupa aplicarea puternica si eliberarea franei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

La 1150 Gsa din 2003 am avut servofrana si asa e, spatele se incinge in draci. Am facut greseala sa pun mana pe disc si m-am fript. Eram stresat si eu la inceput, dar am mers 7 ani cu motocicleta aia si n-am avut nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, drujbex a spus:


am fost si la service, sunt cu cateva sute de lei "mai usor", mobra e exact la fel. nu stiu cum de nu m-am invatat inca 🤣

 

mi-au curatat si mi-au gresat culisele de la etrierul spate, s-a testat mobra, se pare ca atunci cand merg eu cu ea, tind sa folosesc mai putin frana de motor decat ar fi normal (trag ambreiajul si folosesc frana fata) si, avand in vedere ca frana fata e cuplata cu cea spate, are sens ca fiecare actionare sa 'incinga' si etrierul spate...

 

cica e normal ca roata spate sa opuna mai multa rezistenta decat cea fata in "gol" (cand e cutia pe liber), pentru ca tot invarte atat grupu' cat si cardanu'.. repet, s-a verificat tot ce se poate verifica, inclusiv daca nu e oval discul, totu e perfect si in parametri...

de asemenea, mi s-a prezentat un calcul simplu dar la care nu m-am gandit: am masurat cu un termometru cu laser, dupa un drum in care am franat cum consider eu "normal", etrierul spate avea vreo 70 de grade, discul 60 si ceva, pe fata in jur de 30; dar in fata sunt 2 discuri mai mari care sunt si mai bine ventilate, deci are cumva sens spatele sa fie de 2 ori mai incins avand in vedere ca orice actionare a franei fata se foloseste si de etrierul spate.

deci, pe scurt, asa fac toate aparent, m-am ingrijorat degeaba.

tot as fi curios, totusi, daca mai e cineva pe aici cu ABS cu servofrane, sa verifice si el sau ea daca etrierul spate si discul sunt incinse dupa un drum normal 😁

Deci concluzia cam care ar fi? Lăsați paranoia și luați de mergeți cu agregatele că altfel va ușurați de lei 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, lacroyx said:

Deci concluzia cam care ar fi? Lăsați paranoia și luați de mergeți cu agregatele că altfel va ușurați de lei 🤣🤣🤣

 

da, asta. literalmente asta 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, drujbex a spus:


citez - nu e necesara demontarea etrierului si verificarea pistonasului, pt ca roata se invarte in liber fara probleme, inclusiv dupa aplicarea puternica si eliberarea franei

Este cel putin ciudat sa se infierbinte extrem de tare discul si etrierul spate, in conditiile in care roata se invarte usor atunci cind nu este actionata friana si in conditiile in care tot usor se invirte dupa eliberarea franei. Dupa logica mea , fara sa incerc sa subestimez experienta cuiva ( cu atat mai mult cu cit eu sunt posesor de 1150 Rt de putina vreme, deci imi dau si eu cu parerea ... ), cred ca este un neajuns de exploatare . Ori frana este actionata excesiv, ori poate , cine stie, este posibil ca in timpul mersului sa se apese frana de spate involuntar . Personal am ramas uimit de eficacitatea  franei de motor de la RT , chiar si in a VI-a este destul de puternica ( fata de cea avuta - Honda CBR 919 RR). O sa verific si eu temperatura discurilor , poate am aceeasi problema dar nu am sesizat-o inca ... Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Rt 1200 din 2006 cu servofrana. La mine ambele au aceiasi temperatura. Nu cred ca e normal sa fie cea din spate mai fierbinte mai ales ca folosesti mai mult frana pe fata. De cand ai postat pana azi, am verificat si eu pe o distanta de aproape 200km si nu sant decat calde identic. Vezi cum au schimbat lichidul, ce au facut la pistonase ca nu pare a fi ok sa mergi cu discul asa. Se ovalizeaza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu e normal să fie atât de fierbinte.

A umblat cineva la pârghia la pedala frână ca să o acționezi mai sus sau jos? 

Eu am umblat odată și am reglat-o prost, fără să las un joc suficient. Pe loc nu se simțea nimic, dar în mers datorită frânărilor ansamblul se dilata și aveam aceleași simptome pe spate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, relufarcas said:

Este cel putin ciudat sa se infierbinte extrem de tare discul si etrierul spate, in conditiile in care roata se invarte usor atunci cind nu este actionata friana si in conditiile in care tot usor se invirte dupa eliberarea franei. Dupa logica mea , fara sa incerc sa subestimez experienta cuiva ( cu atat mai mult cu cit eu sunt posesor de 1150 Rt de putina vreme, deci imi dau si eu cu parerea ... ), cred ca este un neajuns de exploatare . Ori frana este actionata excesiv, ori poate , cine stie, este posibil ca in timpul mersului sa se apese frana de spate involuntar . Personal am ramas uimit de eficacitatea  franei de motor de la RT , chiar si in a VI-a este destul de puternica ( fata de cea avuta - Honda CBR 919 RR). O sa verific si eu temperatura discurilor , poate am aceeasi problema dar nu am sesizat-o inca ... Asfalt uscat !


dap, pai la concluzia asta am ajuns si eu - foarte probabil rider error, sau probleme la exploatare.
owneru' service-ului mi-a zis sa mergem impreuna la o tura de 10 minute si sa merg eu in fata, tura pe care a facut-o si el solo pe mobra mea, si dupa acest experiment etrierul si discul erau cu 10 grade mai calde la mine decat erau la el. concluzia a fost ca, desi nu apas involuntar pe frana spate, as putea folosi mai mult frana de motor, mai ales ca la boxer chiar e destul de puternica.

 

19 hours ago, Sagetatu said:

Salut. Rt 1200 din 2006 cu servofrana. La mine ambele au aceiasi temperatura. Nu cred ca e normal sa fie cea din spate mai fierbinte mai ales ca folosesti mai mult frana pe fata. De cand ai postat pana azi, am verificat si eu pe o distanta de aproape 200km si nu sant decat calde identic. Vezi cum au schimbat lichidul, ce au facut la pistonase ca nu pare a fi ok sa mergi cu discul asa. Se ovalizeaza. 

hmmm, in 2006 cred ca deja e alta generatie de ABS? pe cricul central, cu contactu' pe ultima pozitie (cea unde sunt 'armate' franele), daca invarti in gol roata spate si strangi usor frana fata, se opreste roata spate? la mine da, si asta am inteles ca e comportamentul normal la generatia asta

lichidul a fost schimbat la motohub, nu am stat langa mobra (si nici n-as fi stiut la ce sa ma uit) dar banuiesc ca au folosit procedura din manual (d-aia am si vrut s-o duc la service BMW...)

 

15 hours ago, l.u.v said:

Nu e normal să fie atât de fierbinte.

A umblat cineva la pârghia la pedala frână ca să o acționezi mai sus sau jos? 

Eu am umblat odată și am reglat-o prost, fără să las un joc suficient. Pe loc nu se simțea nimic, dar în mers datorită frânărilor ansamblul se dilata și aveam aceleași simptome pe spate. 

din ce stiu eu, nu s-a umblat la parghia respectiva.

etrierul spate e aproximativ de 2 ori mai incins decat unul din cei 2 din fata.

 

duminica asta am curs de manevrabilitate, organizat de Rider Academy (de fapt d-aia m-am si grabit sa duc mobra la service zilele trecuta), o sa mai intreb si pe acolo ce si cum, referitor la tehnici de exploatare si daca lor li se pare normala temperatura.

Editat de drujbex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, lacroyx a spus:

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

 

Îți trebuie un stecher mufă din , este mai mic în diametru decât cel normal, pe care îl poți lega la orice vrei tu (priză normală, combinație de mufă plus usb... etc).

 

Eu mi-am construit așa ceva și funcționează fără probleme.

 

https://piesemotobmw.ro/stecher-mufa-din-typ-bmw.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 minutes ago, lacroyx said:

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

On 3/6/2021 at 6:15 PM, Barca Lascar said:

 

salutare
eu il am pe cel recomandat in acest citat (sunt deja la nr2, ca pe primul l-am "sutat" din mers si s-a facut tandari)
ti-l pot imprumuta, sunt din bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La 17.06.2021 la 11:27, drujbex a spus:

 

 

Acum 17 ore, drujbex a spus:

 

salutare
eu il am pe cel recomandat in acest citat (sunt deja la nr2, ca pe primul l-am "sutat" din mers si s-a facut tandari)
ti-l pot imprumuta, sunt din bucuresti

Mulțumesc frumos dar întrucât sunt in criza de timp și nu mai am timp de umblat o sa merg pe varianta clasică și o sa folosesc bateria externa. La 20k mAh ar trebui să mă țină bine. Am reușit să fac și Nav VI să încarce traseele și waypointurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi foarte bine poți monta direct pe ghidon o priză dublă usb cu încărcare rapidă pe care o legi direct la bornele bateriei. Bateria externă nu e o soluție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, kenedmoto a spus:

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

 

Parerea mea e ca te complici, risti sa strici un lucru bun doar pentru un disconfort minor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.06.2021 la 20:36, lacroyx a spus:

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

https://www.maniamall.ro/adaptor-priza-bricheta-din-la-standard-12-24v-8a-maniamall-cars/    

https://www.maniamall.ro/bricheta-auto-12v-24v-pentru-motociclete-cu-port-usb-rezistent-la-apa/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...