Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 36 minute, ENEOS a spus:

Omul a zis că i-a luat heblul, deci consum rezidual 0 teoretic! 

Da, exact! Heblul luat, bord închis, practic consum zero… m-am mai gândit la faptul ca încarcă constant 14V sa nu fi distrus bateria…de verificat dacă e calda, nu am avut cum, știind faptul ca sunt puse chiar sub rezervor.. dar idee de a fi acumulatorul defect, de asemenea este luată in calcul. Pana una-alta, comand luni un alt acumulator, fac ITP-ul (desigur dacă dispare eroarea de ABS) și apoi voi vedea cum se comporta. Sunt deschis oricăror păreri din partea voastră, va mulțumesc încă o data pentru suport! 

Acum 6 ore, Dan Cata a spus:

Am eu un cioc de 2008-2010, daca nu ai rezolvat intre timp. 

 

Vezi ca la ABS-ul ala se poate face o treaba ca sa porneasca abia dupa ce ai pornit motorul, ca sa nu iti mai dea eroare de baterie slaba. Merge 10/10, chiar daca is -30 de grade Celsius afara, daca motorul porneste, o sa mearga si ABS-ul din prima. 

 

Intre timp... Am facut niste suporti de proiectoare, cu proiectoare Hella cu LED in ele: 

 

https://www.spankraft.com/en/home/10-led-lights-in-hella-ff50-packaging.html

 

Si controller la pompa de benzina, ca sa nu mai intre apa, sa nu te mai lase in drum!

 

https://www.spankraft.com/en/r1200-sohc/11-bmw-fuel-pump-controller-replacement-in-3d-printed-case.html

Salut! Interesantă treaba cu ABS-ul… cum se poate face?

 

Da, m-ar ajuta niște suporti pt proiectoare, dar aici in Germania trebuie sa fie autorizați, iar pentru RT nu știu cum ar putea fi montati datorită carenelor. Exista niște suporti ( sau crashbar-uri) de la motoarele de poliție dar parca sunt prea mari pt a monta doua proiectoare pe ele, plus ca trebuie sa gauresti carenele și din câte îmi dau seama și bug spoilerul de sub motor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Nu știu ce an e RT tău, eu am avut însă în atelier unul ex polizei cu crashbar-uri și dacă țin bine minte nu era decupat nimic. 

08.04.1999 eu nu îmi dau seama unde ar veni. Se vede în poza ca ar trebui găurită carena. Eu  o am completa. Intr-adevăr m-am înșelat in privința bug spoilerului de sub motor, crashpadurile nu ajung acolo.

5CA7D4B5-EF63-49DB-A1E8-B647BDE6A611.png

0EC7BC2F-929B-49FB-8317-D95F65A5B3EF.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar finuț pt RT, este pe Louis. 

Cat despre baterie, în perioada rece o țin în casă, și cam la 2luni vede vreo 6ore de încărcare cu amperaj 10%.

Surprins am găsit ștanța cu o dată.

Pornește din Aprilie până in Octombrie, cu șoc la primul buton. 

BMW_R_1150_RT_B1.jpg

IMG_20220114_164421.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, TeDy 'M a spus:

Crashbar finuț pt RT, este pe Louis. 

Cat despre baterie, în perioada rece o țin în casă, și cam la 2luni vede vreo 6ore de încărcare cu amperaj 10%.

Surprins am găsit ștanța cu o dată.

Pornește din Aprilie până in Octombrie, cu șoc la primul buton. 

BMW_R_1150_RT_B1.jpg

IMG_20220114_164421.jpg

Sa inteleg ca toamna dai carenele jos, ridici rezervorul ,apoi  scoti bateria si in primavara pui totul la loc ? Eu am schimbat acum bateria , am tras un fir de la borna plus , izolat si fixat in colier de plastic , ca sa pot incarca bateria fara sa demontez prea mult.  Nu am BMW de multa vreme si inca nu stapinesc toate aspectele , deci tin cont de orice sfat . Este mai ok sa demontezi bateria , tine mai mult in timp, adica merita efortul de a o demonta si pune la loc, ca este cam mult de desfacut ? Multumesc anticipat pentru orice sugestie . Salutari si urari de bine . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu drag Relu! 

Si eu am tras tras fir(+) la GS1150, pt ca acolo bornele sunt si mai ascunse cu toate ca la amândouă modele, încărcarea se poate face si prin borna laterală stânga de la picior pasager.

Cu datul jos, e vorba de protecția bateriei in lunga iarnă rece si protectie contra înghețului. 

 

Ai de dat numai carena stângă jos, dupa ce dai si oglinda jos(cu podul palmei, lovești colțul extrem către in față o singură lovitură sănătos). 

Tips&tricks, cumpără de la Mag Pescari, strună pt stiucă și prinde oglinda pt siguranță - ai sa vezi tu ca e de ajutor.

Eu i-am cules oglinda de pe drum unui coleg in drumul catre Pașcani, îi sărise după o denivelare mai serioasă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TeDy 'M a spus:

Cu drag Relu! 

Si eu am tras tras fir(+) la GS1150, pt ca acolo bornele sunt si mai ascunse cu toate ca la amândouă modele, încărcarea se poate face si prin borna laterală stânga de la picior pasager.

Cu datul jos, e vorba de protecția bateriei in lunga iarnă rece si protectie contra înghețului. 

 

Ai de dat numai carena stângă jos, dupa ce dai si oglinda jos(cu podul palmei, lovești colțul extrem către in față o singură lovitură sănătos). 

Tips&tricks, cumpără de la Mag Pescari, strună pt stiucă și prinde oglinda pt siguranță - ai sa vezi tu ca e de ajutor.

Eu i-am cules oglinda de pe drum unui coleg in drumul catre Pașcani, îi sărise după o denivelare mai serioasă. 

Ha, ce idee buna ... O sa prind oglinzile, pentru mai multa siguranta . O sa prind si ornamentul acela de peste fisa de bujii , am observat ca poate sa sara usor . Multumesc Tedy , super sfat. 

Chiar acum, relufarcas a spus:

Ha, ce idee buna ... O sa prind oglinzile, pentru mai multa siguranta . O sa prind si ornamentul acela de peste fisa de bujii , am observat ca poate sa sara usor . Multumesc Tedy , super sfat. 

Am reusit sa finalizez revizia la mobra mea. Ulei, filtru ulei, filtru aer, bujii , schimbat lichid de frana , baterie , echilibrat / sincronizat cilindri. Am tinut cont de sfaturile tale. Multumesc. Urari de zile senine si frumoase calatorii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi. Am preluat inventia colegului Tedy M privind asigurarea oglinzilor de BMW 1150 RT. El povestea ca a cules de pe jos o oglinda cind mergea cu grupul, care evident s-a spart si drept urmare a " legat-o" de cadru. Chiar daca seamana cu povestea drobului de sare, eu am facut la fel. O struna de stiuca de la un magazin de articole de pescuit intre oglinda si cadru. Totul costa 4 lei ... Atasez poze. Multumesc lui Tedy M. Nu e cu suparare daca ma luati la bascalie, iar cei ce considera ca e util , o pot pune in practica. Salutari.

IMG-20220325-WA0000.jpeg

IMG-20220325-WA0005.jpeg

IMG-20220325-WA0007.jpeg

IMG-20220325-WA0009.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"inventia" 🤣... 

Doar o găselniță, o românească! 

Rău nu are ce sa fie, dar de prevenit o eventuală reparație și salvat bănuți pt lucrări mai serioase, de ce nu.. 

Un sezon cu bine, liniște si pace tuturor. 

Si la final îmi încerc aici norocul, pt că am achiziționat GS, 

Vand RTul meu cu ochi ciclop dar si "simțul vederii" triplat.. (am și farul original ca rezerva). 

'99/93500km

+40744633428, whatsapp ca tot peste graniță umblu de câțiva ani. 

 

IMG_20220115_161122.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

 

Nou proprietar de R1100RT. 

Motorul achizionat de la MotoMus. 

Schimbat ulei filtre baterie etc. Inca de la achizitie m-au anuntat ca are clasica problema cu ABS-ul.

Am resetat ABS-ul prin metoda cu firul conectat la baterie (negativ) si  mufa de sub sa. 

Dupa reset becurile din bord se aprindeau/stingeau amandoua.

Am plecat cu ea de pe loc, s-a auzit un clanc si au inceput iar sa se aprinde intermitent.

1) Pana achizitonez un multimetru analogic sa verific eroarea, mai pot face vre-un test ceva sa imi dau seama ce ar avea?

2) Cunoasteti un mecanic bun in zona Constantei la care as putea apela? 

 

Multumesc! 

 

20220327_074040.thumb.jpg.e44a779d734d1661ff79444c9cdbb8c0.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 25.03.2022 la 13:25, relufarcas a spus:

O struna de stiuca de la un magazin de articole de pescuit intre oglinda si cadru.

Se poate mult mai simplu, o legi cu șoricel din plastic, când ai nevoie să le dai jos îi tai și tot așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu ești departe:

https://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1100-1150-RT/Accessories-Paint-protection/Mirror-catch-cable.html

 

Se găsesc protecții la protecții, nu-i problemă.

Acum 2 ore, RaduAria a spus:

Nou proprietar de R1100RT. 

Cel mai bine e să o pui pe un tester dedicat BMW.

Mai pot fi senzorii ABS, dar în general este unitatea de vină.

Caută SH, costă 3-400 euro.

Unii au șuntat și au trecut pe frâne directe dar na, e nasol știind că motocicleta are ABS și pe urmă mergi fără. Plus că nu recomand deloc, este un motor greu și ABS ul este necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Vai! Miau miorlau! 

mi-au furat" inventia" 🤣... 

  Probleme cu ABS modelul ăsta? Nu credeam să fie posibil! 

Drept e, ca la 2-2,5ani am tot schimbat lichidul de frână la a mea, și operațiunea chiar este simplă.

Știu că mult mai sensibile și defectuoase sunt unitățile ABS după 2002 cele cu 4 aerisitoare, ce au și etrierii BMW ci nu Brembo. 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugetii.

Nu e nevoie sa il trec pe "direct", fiind abs2 fara servo, franele functioneaza si asa doar ca nu am abs si as plati 3-400 euro ca sa il am functional. 

O sa incerc sa citesc eroarea cu multimetru/led sa vad ce eroare are stocata.

 

Ramane intrebarea, pe langa Constanta recomandati pe cineva? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, RaduAria a spus:

Multumesc pentru sugetii.

Nu e nevoie sa il trec pe "direct", fiind abs2 fara servo, franele functioneaza si asa doar ca nu am abs si as plati 3-400 euro ca sa il am functional. 

O sa incerc sa citesc eroarea cu multimetru/led sa vad ce eroare are stocata.

 

Ramane intrebarea, pe langa Constanta recomandati pe cineva? 

 

Salut! Poți sa îmi spui și mie cum citești eroarea cu multimetrul? Eu nu am găsit, sincer, pe nicăieri…Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, bogdanhood a spus:

Salut! Poți sa îmi spui și mie cum citești eroarea cu multimetrul? Eu nu am găsit, sincer, pe nicăieri…Mulțumesc!

Salut!

Eu vreau sa incerc metoda de mai jos:

 

https://ibmwr.org/index.php/1998/09/01/abs-diagnostics/

 

Inca nu am testat, deci nu iti pot spune sigur ca functioneaza.

 

Uite si o demonstratie practica

 

 

Editat de RaduAria
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, RaduAria a spus:

Salut!

Eu vreau sa incerc metoda de mai jos:

 

https://ibmwr.org/index.php/1998/09/01/abs-diagnostics/

 

Inca nu am testat, deci nu iti pot spune sigur ca functioneaza.

 

Uite si o demonstratie practica

 

 

Mulțumesc foarte mult! Dacă eroarea persista și după schimbarea bateriei, încerc și eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Inca nu am resuit sa fac verificarea dar am patit altceva. 

 

In mers am dezactivat ABS de la butonul din bord ca sa nu se mai aprinda becurile alternativ. A ramas unul singur  aprins ( cel de jos daca tin bine minte).

 

Am oprit motorul si la repornire cel de jos nu se mai aprindea deloc. Doar cel de sus care se aprinde/stingea. Am incercat sa il resetez din buton, am incercat metoda cu firul la mufa de sub sa...nimic, cel de jos nu se mai aprindea deloc.

 

Am plecat si undeva pe drum au inceput sa se aprinda stinga iar amandoua fara sa fi facut nimic special.

 

Vre-o idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, RaduAria a spus:

Salut!

Inca nu am resuit sa fac verificarea dar am patit altceva. 

 

In mers am dezactivat ABS de la butonul din bord ca sa nu se mai aprinda becurile alternativ. A ramas unul singur  aprins ( cel de jos daca tin bine minte).

 

Am oprit motorul si la repornire cel de jos nu se mai aprindea deloc. Doar cel de sus care se aprinde/stingea. Am incercat sa il resetez din buton, am incercat metoda cu firul la mufa de sub sa...nimic, cel de jos nu se mai aprindea deloc.

 

Am plecat si undeva pe drum au inceput sa se aprinda stinga iar amandoua fara sa fi facut nimic special.

 

Vre-o idee ?

Salut! Și eu am dezactivat de la buton ABS dar nu mi s-a întâmplat ce ti s-a întâmplat ție, este foarte ciudat. Mie îmi rămânea un bec aprins apoi după o perioada începea din nou sa se aprindă amândouă intermitent atunci când apăsam butonul la ABS. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, RaduAria a spus:

Am plecat si undeva pe drum au inceput sa se aprinda stinga iar amandoua fara sa fi facut nimic special.

 

Vre-o idee ?

Mare influență are și energia din baterie. Pesemne ca să se fi încărcat în mers, și apoi să îți dea alt mesaj prin clipirea becurilor. 

Ce nu poate să strice, este să ai lichid nou tot la 2ani și baterie bună! 

Eventual curățat contactorii de la releul pompei ABS (smirghel 2000 pe umed) si verificat distanța între ei, DACĂ îmi aduc bine aminte - 0,25mm era. 

Releul îl găsiți undeva in zona dreapta, sub un capac inscriptionat FTE. 

Mai întâi DECONECTAȚI BATERIA! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, TeDy 'M a spus:

Mare influență are și energia din baterie. Pesemne ca să se fi încărcat în mers, și apoi să îți dea alt mesaj prin clipirea becurilor. 

Ce nu poate să strice, este să ai lichid nou tot la 2ani și baterie bună! 

Eventual curățat contactorii de la releul pompei ABS (smirghel 2000 pe umed) si verificat distanța între ei, DACĂ îmi aduc bine aminte - 0,25mm era. 

Releul îl găsiți undeva in zona dreapta, sub un capac inscriptionat FTE. 

Mai întâi DECONECTAȚI BATERIA! 

Multumesc! 

La 27.03.2022 la 19:47, bogdanhood a spus:

Mulțumesc foarte mult! Dacă eroarea persista și după schimbarea bateriei, încerc și eu.

Salut! 

Am facut testul. Din ce imi dau seama eroarea este 7( se numara caderile acului ).

Conform listei de coduri eroarea:

1)- front pressure modulator..

2)- rear pressure modulator..

3)- front sensor..

4)- rear sensor..

5)- battery voltage low..

6)- ABS relay..

7)- ABS control unit..

8)- sensor gap front or rear.

 

Deci nu prea bune vestile. 

Am comandat si o baterie mai puternica, poate totusi asta (desi noua TOPLITE 12v19ah 170A) nu face fata

Am luat asa ceva : https://www.autokarma.ro/acumulator-22-ah-sla-12-22-landport-battery?gclid=CjwKCAjwopWSBhB6EiwAjxmqDVLdju289qlSmSFgXqHNSMudVfkHsErreEHslkvmUr7WFielCTBLKhoCRToQAvD_BwE

 

Mai jos un video cu testul:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat asa ceva : https://www.autokarma.ro/acumulator-22-ah-sla-12-22-landport-battery?gclid=CjwKCAjwopWSBhB6EiwAjxmqDVLdju289qlSmSFgXqHNSMudVfkHsErreEHslkvmUr7WFielCTBLKhoCRToQAvD_BwE

 

Asta va face față, contează amperajul la pornire (cold crank amps), cele cu 170 amperi la pornire pur si simplu nu invârt suficient, trebuie peste 200 amperi, am trecut prin acceasi fază, am cu 230 amp, pornește super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...