Sari la conținut

Postări Recomandate

Poate este un Exide cu gel ! LA mine dupa ce am schimbat accu si am pus varta /gel nu s`a mai reportat eroarea. ( nu mi`a placut sa dau 400,00ron pe baterie acum dar. . . )

 

Baterii Varta de 19 amperi gasiti la Ciclop cu 210 roni si daca duci bateria veche iti mai reduce 20 de roni :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cati km are minunatia? Intreb mai mult de chestie, desi nu pot sa nu recunosc ca m-ar tenta, macar putin :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello again! Mai sunt posesoride f650 cs pe aici?

 

Eram curios daca se discuta si de cs.

Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic.

post-13799-1247724487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati de lanturi, curele si cardane, urmeaza sa fac o comanda la fratii nostrii din UK, de aici, http://www.motorworks.co.uk pentru ambreiaj si transportul, oricat am aduce, coasta 20 de lire... cam piperat zic io, ca ii jumate din ce cumpar; are careva nevoie de ceva sa impartim transportul? au de toate, si OEM, noi da alte firme, sh (dezmembreaza beemere din '89 zic ei).

 

cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? :bounce:

 

 

Pai cu mine, si poate si cu altii care mai sunt pe aici... Intr-adevar e o moto rara, dar nu cred ca atat de rara incat sa fie doar 2 posesori pe frumul asta :rock:)

 

Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?

Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic.

 

 

Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc.

nu fac compromisuri, ii mobra mea si tin mult la ea; in plus, ii vorba de siguranta!

 

am deja placa de frictiune (Lucas 80 eur :| ), urmeaza sa il desfac, sa vad uzura(daca este) la placa de presiune si la placa aia cu lamele cu rol de arc care cica se numeste diaphragm spring plate;

 

piesele sunt noi iar manopera se face la Motoland Cluj, baietii chiar is priceputi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima...

 

O sa merg pe varianta cu acid, 25Ah, de la Varta (aproximativ 300 RON). Asta a fost si recomandarea celui de la Bumbas, dar si a celor de la AutoBavaria. Dat fiind faptul ca bateria cu gel e vreo 400 RON, nu vreau sa risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa merg pe varianta cu acid, 25Ah, de la Varta (aproximativ 300 RON). Asta a fost si recomandarea celui de la Bumbas, dar si a celor de la AutoBavaria. Dat fiind faptul ca bateria cu gel e vreo 400 RON, nu vreau sa risc.

te scumpesti la tarata . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ulei pe amortizoarele fata si ma gandesc ca ar trebui schimbate cate ceva pe acolo. Asa ca va rog sa-mi spuneti daca e o treaba de facut in service sau se poate si acasa, pe genunchi cum s-ar zice. Si ce anume piese si consumabile trebuie schimbate.

 

BMW R1100RT / 1996

 

 

Merci!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ulei pe amortizoarele fata si ma gandesc ca ar trebui schimbate cate ceva pe acolo. Asa ca va rog sa-mi spuneti daca e o treaba de facut in service sau se poate si acasa, pe genunchi cum s-ar zice. Si ce anume piese si consumabile trebuie schimbate.

 

BMW R1100RT / 1996

 

 

Merci!

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=97873

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult. Super. Totusi cum fac sa verific daca e destul ulei in amortizor si daca e bun sau trebuie schimbat?

Merci!

...sigur trebuie schimbat!..

...dai jos aripa, ...dai jos roata, ...dai jos etrierele(nu de tot!!), ...dai jos telescoapele de pe suportul de pivot(tine de ele bine, de jambe, ca altfel se desfac si umpli de ulei pe jos!!), le golesti...le speli...si reumpli cu ulei de telescoape 10w!...cantitatea necesara este 480ml!...daca bagi 500ml nu are nimic doar ca este oleaca mai dura fatza!

...vei sti daca trebuie schimbat cind vezi ce culoare de coca cola are!...uleiul in telescoape se schimba la fiecare 2 ani!!...la fel lichidul de frina, dar aici este o alta poveste muuuuult mai complicata care necesita o atentie sporita!..pt aia ma suni si i-ti spun la tel cum se face!..oricum ar trebui sa ma suni ca sa-ti spun cum se face aerisirea telescoapelor dupa schimbarea uleiului!..ti-as scrie dar este mult de scris si nu am timp!..

...0721408941-florian...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te scumpesti la tarata . . .

no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.

Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.

Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know...

daca nu ai abs nu cred ca ii musai de 19Ah. poa sa fie si mai mic, putin!

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.

Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know...

Ti`am oferit ptr testare bateria mea Exide , de 19 A . Vei vedea apoi ce ai de facut ! Nu stiu daca la seria K se reporteaza problema cu ABS`ul. La mine asta a fost buba ! Chiar daca am pus acum o baterie de 18A in varianta gel , totul este ok ! Nu mi`a facut placere sa dau 400,00ron pe baterie dar, ma bucur cand , dupa plecarea de pe loc se sting martorii ABS ! Up to u !( Nu stau decat la 5 minute de sediul bumbas )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sigur trebuie schimbat!..

...dai jos aripa, ...dai jos roata, ...dai jos etrierele(nu de tot!!), ...dai jos telescoapele de pe suportul de pivot(tine de ele bine, de jambe, ca altfel se desfac si umpli de ulei pe jos!!), le golesti...le speli...si reumpli cu ulei de telescoape 10w!...cantitatea necesara este 480ml!...daca bagi 500ml nu are nimic doar ca este oleaca mai dura fatza!

...vei sti daca trebuie schimbat cind vezi ce culoare de coca cola are!...uleiul in telescoape se schimba la fiecare 2 ani!!...la fel lichidul de frina, dar aici este o alta poveste muuuuult mai complicata care necesita o atentie sporita!..pt aia ma suni si i-ti spun la tel cum se face!..oricum ar trebui sa ma suni ca sa-ti spun cum se face aerisirea telescoapelor dupa schimbarea uleiului!..ti-as scrie dar este mult de scris si nu am timp!..

...0721408941-florian...

 

 

Ca intotdeauna explicit. Multumesc lui Dan Cata si GIV32 pentru ajutor. Va dau de stire cum a iesit.

O ultima intrebare: simeringurile trebuie schimbate? Banuiesc ca da, de unde le iau? De la BMW/Tibi?

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca intotdeauna explicit. Multumesc lui Dan Cata si GIV32 pentru ajutor. Va dau de stire cum a iesit.

O ultima intrebare: simeringurile trebuie schimbate? Banuiesc ca da, de unde le iau? De la BMW/Tibi?

Thanks!

verifica si la AB cat is, dar ii si asta o varianta

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/article/93574

 

ramane numai sa vezi daca codul bmw de 1100gs la semeringuri ii acelasi cu codul de la RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...