Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai, eu nu mi-as lua nimic daca are peste 150k, fie masina, fie motocicleta, fie bicicleta ;) poti sa zici cat vrei ca bmw-ul ala dupa 150k e "tzipla", ca eu tot ma duc si-mi iau o japoneza noua de banii astia sau pe acolo :)

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, eu nu mi-as lua nimic daca are peste 150k, fie masina, fie motocicleta, fie bicicleta :) poti sa zici cat vrei ca bmw-ul ala dupa 150k e "tzipla", ca eu tot ma duc si-mi iau o japoneza noua de banii astia sau pe acolo :)

no ete ca eu mi-am luat corsa b la 212 mi direct de la neamt d'acasa. am mai facut si eu 32 de mi,si i-am schimbat doar placutele/sabotii de frana [ca mi-a impus rar'u,ca nu le schimbam] si uleiul+filtrul+bujiile. si inca merge.. cine stie cati km o avea kit'u ala de distributie de cand a fost inlocuit ultima oara... aa.. si nu papa ulei,nu-l inegreste si am scos 3,7l-70km/h.

cred c-am fost destul de intelijent pe monment si nu m-am incurcat cu banca sa-mi iau un raci de logan pe viata atat la propriu cat si la figurat.. ;)

ceva de genu si cu mobrele astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, eu nu mi-as lua nimic daca are peste 150k, fie masina, fie motocicleta, fie bicicleta :) poti sa zici cat vrei ca bmw-ul ala dupa 150k e "tzipla", ca eu tot ma duc si-mi iau o japoneza noua de banii astia sau pe acolo :D

 

Pai nici sa vrei nu prea ai cum.....nu stiai ca mai toate masinile au maxim 150mii km indiferent de cand sunt si ce marca si ce destinatie de folosintza au, iar moto maxim 50mii?! :) ;)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. ;) hmm?

detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde!

Man termina cu 150k ai tai ca nu e mare sfaraiala. Sunt o gramada de honda Varadero la vanzare cu 150.000km reali, crede-ma ca am cautat si ma pasioneaza subiectul.. Si sunt si transalpuri aduse din italia cu 50.000km care de fapt au 150.000 ca la 99999 se duce la 0. Si am vazut de curand transalp cu 90k IMPECABIL.

Si orezaria mea de matiz are 120.000km si am mers cu el numai forja si nu papa ulei si nu nimica..

 

Raman la opinia mea, bmw isi cumpara numai cei care tin la marca si care considera ca pentru banii lor trebuie sa-si ia ceva de "calitate" condusi dupa stereotipuri.

Si iar ca si cu femeia cu bani, poa sa aiba si 200000.00000.00000km... daca e urata ca dracu si-i atarna tzatzele pe alaturi tot degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' de ce nu se inghesuie nimeni sa-mi raspunda la alea 2 intrebari.. ;) hmm?

detalii cu 'ti dau fum' si ' o rup in saispe mi' sunt irelevante si nu-si au rostul,chiar de n-a spus-o nimeni direct [inca],desi apropo'ul acolo tinde!

 

Bun sa zicem ca nu ajunge o japoneza peste 150 mii. Dar in cati ani faci km aia? Cati km face un roman motociclist anual?

Decat sa dau mai multi bani pe un bmw care sa ma tina 200 mii km mai bine iau o japoneza mai ieftina,ma duce pana in 100 mii si apoi iau alta mai noua.

Cel putin asta e parerea mea.

Si mie mi-ar placea bmw 1150 rt dar e mult mai ieftin un tdm despre care am auzit numai de bine, nu doar de la posesorii din Romania dar si din testele din strainatate. Si tdm-ul face fata la fel de bine, iar daca vrei cardan iei diversion de 900, si despre modelul asta am citit de bine.

La urma urmei fiecare isi ia ce vrea sau ce isi permite, si asa suntem destul de divizati in enduristi vitezisti choperisti......... parca vad ca peste cativa ani nu o ne mai salutam ca tu ai bmw si eu am japoneza.

 

Numai bine!

Editat de puskyboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rasp: orice japoneza intretinuta bine cu motor V2, V4,

Din pacate cand dai dublu pe un BMW nu-ti mai vine sa abuzezi de el ca de o japoneza. Sa nu uitam ca Nu s-a nascut touringul bavarez care sa poata bate la c*r un Goldwing, boxerul ala cu 6 sau 4 cilindrii sare lejer de 600 000. La noi ajung motocicletele japoneze cu kilometrajele date inapoi, marele dezavantaj este ca majoritatea nu mai masoara de la 100k si se reseteaza. cati dintre voi ati cumparat o "orezarie" noua (nu ss ca acolo se renunta la fiabilitate pentru performanta) si sa o exploatati pana la final???

Da bine noi cumparam motoare doar de la nemtoaice si italience grase care merg cu motocicleta de 2 ori pe an si atunci la piata ;)

Nu sunt anti BMW, imi plac unele modele, dar majoritatea posesorilor fac un cult pentru marca asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man termina cu 150k ai tai ca nu e mare sfaraiala. Sunt o gramada de honda Varadero la vanzare cu 150.000km reali, crede-ma ca am cautat si ma pasioneaza subiectul.. Si sunt si transalpuri aduse din italia cu 50.000km care de fapt au 150.000 ca la 99999 se duce la 0. Si am vazut de curand transalp cu 90k IMPECABIL.

Si orezaria mea de matiz are 120.000km si am mers cu el numai forja si nu papa ulei si nu nimica..

 

Raman la opinia mea, bmw isi cumpara numai cei care tin la marca si care considera ca pentru banii lor trebuie sa-si ia ceva de "calitate" condusi dupa stereotipuri.

Si iar ca si cu femeia cu bani, poa sa aiba si 200000.00000.00000km... daca e urata ca dracu si-i atarna tzatzele pe alaturi tot degeaba...

transalpul din semnatura avea 147 de mi,nu cred ca vrei sa sti ce mai e intreg in motorul ala..

si DA tot transalp imi iau,e unica solutie pentru drumurile din vestu' tarii si pentru bugetul meu.lmi permiteam un k 100 dar ma limiteaza la 'asfalt',insa si aici acelasi feeling ca pe aratura.Asadar,oricand mi-as insela orezaria cu o europeanca buna,[bmw]da' n-am fata de asa ceva.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele din europa au componenete fabricate in japonia, cele facute in japonia nu au componente facute in europa ...

DAR AU DESIGN FACUT IN EUROPA!!!

Fac astia cu ochii mici si oblici niste mobre de pici in poponeata, dar sa fie ei ai dreacu daca le pot da o forma placuta ochiului fara sa copieze de la italieni, englezi sau americani.

 

Honda VTR 250 e copie nesimtita dupa Ducati Monster.

Honda Shadow Black Spirit e copie nesimitita dupa HD Iron 883.

Kawasaki VN800 A (motocicleta mea) e copie nesimtita dupa HD Softail Custom, la fel si Dragstar 650S, dar mai putin

Yamaha Virago XV 250 - copie nesimtita dupa HD Sportster

.

.

.

si lista poate continua, nu numai pe cruisere.

 

Nu zic ca nu au si designuri proprii... au, mai ales la nakeduri si sportivane dar f multe mobre japoneze sunt aproape clone ale vestului.

A, da... sa nu mai zic de cum se copiaza intre ei (vezi Honda CB 500 si Kawsaki ER-5)

 

BMW face intr-adevar din 1923 moto, dar nu ne putem lua dupa asta......H-D fac moto din 1904, si se vede ca au invatat mai putzine lucruri despre marketing decat BMW ;)

 

Tu glumesti nu? HD e cea mai "bazata pe marketing" companie de motociclete din cate exista.

PS: Triumph face din 1902 (sic!)

 

Io zic ca va phooteti prea mult cu marcile si tara de origine a motocicletelor.

Calariti ce va place si ce va fericeste.

 

pe-un vitezoman inrait il doare-n slider ca mobra lui e facuta in Akashi, JP atat timp cat el scoate timpi spre perfectie.

Pe-un endurist il doare-n carapace ca pe mobra lui scrie made in austria daca se opreste in mijlocul baltii adanca de 50 cm.

pe-un tourer il doare-n topcase daca e calare pe R1200, 990ADV sau Varadero atat timp cat poate sa-si care cat,cum si la ce consum vrea.

pe-un cruiserist il doare-n floorboard daca e calare pe VTX sau un ElectraGlide atat timp cat V2-ul duduie cum trebe.

pe-un chopperist il doare-n flex daca motorul pe care-l monteaza in cadru a fost inainte pe un HD, Triumph sau YAMAHA XS, atat timp cat chopperul a iesit cum a vrut el.

pe-un nakedist il doare-n vant daca mobra lui e de vreo rasa atat timp cat ce calareste e atat de versatil incat sa mearga si la munca prin oras zilcin. poate sa se distreze si pe cheia si poate baga si o tura la mare fara prea mult chin.

 

AAAA, ca unii pun mai mult pret pe traditie, unii pun mai mult pret pe fiabilitate, unii pun mai mult pret pe design si/sau originalitate.... hmm, asta e ca aia cu "ce femeie iti place? blonda, bruneta, roascata, grasa, slaba, naiva, dasteapta, rebela, cuminte, cu tate para, mar sau cub???"

 

devine alegere personala fratilor!!! si cand e vb de alegeri personale...nu puteti fi obiectivi, nu poate exista o dezbatere nici macar cand vine vb de ce tip (SS, ST, ET, Strada, Cruiser etc) sau ce motor (monocil, 2||, V2, 2boxer, 3L, 4L, 4V, 6 l, 6boxer, v8, v347t63745) ....d-apai O DEZBATERE DESPRE MARCA???

 

Urmatoarea mea motocicleta va fi tot japoneza, de strada, dezbracata, sincera si la obiect

Honda CB 750 SevenFifty

are tot ce vreau eu acum: versatila(merge si pe curbe, si la munca si la touring), fff fiabila si simpla in mecanica, un design relativ original si cu 35 ani traditie.

Sau FZ6N, dar mai mult vreau CB-ul

 

Dupa asta cred ca va veni ceva din gama modern-classics de la Triumph sau StreetTriple.

 

sau cine stie?

 

LIVE AND LET LIVE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia asta cu reviziile la 10 000 la BMW cu 4l de ulei dar... in astia 10 000 mai completezi 4l dc mergi ca omul, acum ma intreb ce rost mai are schimbul ca oricum se innoieste tot timpul :). La mine pun 3L dar 6 000 nu mai desfac busonul la ulei, cine are de castigat?

Pe segmentul asta prefer sa dau banii pe o orezarie noua din segmetul "semi-enduro" touring si sa-mi mai ramana de un upgrade la suspensii, acesorii + o a doua motocicleta. Iar la valentele enduro ale GS-ului abtinetiva ca tine minciuna pana ajungeti la noroi :D. (nu ma refer la f800gs).

Acum, foarte multe pareri interesante pe aici, insa asta a fost o rautate gratuita cu uleiul. Chiar ieri am facut un calcul. De la ultimul schimb de ulei facut acum 9.600km am completat 1.7 litri, timp in care am bagat 3.000km prin Balcani (inclusiv o zi de 1000km), enduro grav, multi km prin Romania si o tona de drumuri prin Bucuresti, inclusiv mers zilnic la munca. Iar atunci cand un litru de ulei ma costa 16 lei, eu cred ca merita ;) Ah, da, si mobra are 89.700km, din care 25.000 facuti de mine intr-un an si 2 luni calendaristice, dar cam 9 luni de utilizare continua. Iar cine ma cunoaste stie ca nu prea menajez motocicleta.

 

Valentele boxerului in enduro le vezi la Erzberg unde baietii merg pe HP2 Enduro (105CP, 175kg) pe trasee pe care niciunul din noi nu ar merge cu EXC-ul. Valentele boxerului in racing le vezi in campionatele de anduranta pe R 1200 S si HP2 Sport. Jumate din mobrele din Alpi sunt BMW-uri.

 

Poate cel mai mare avantaj al BMW-ului e lipsa deprecierii. Acum un an si ceva, cand piata era normala, puteai cumpara o motocicleta japo de 1000 cmc din '95 cu 2000-2500E. Un BMW R din acelasi an costa cel putin 4000E. Cumperi acum un BMW R sau K cu 6000E, il tii 2 ani si ii pui 40.000km pe odometru si-l vinzi cu 5000E. Daca-mi spune cineva cu ce orezarie se mai poate face asa ceva, eu ma inclin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat despre "performanta" cu 100.000 km, search pe net dupa Honda VFR 750. Eu asa ceva am gasit in Italia, si nu e singura. Problema e ca mai mult ca sigur sunt motoare cu mult peste 100.000 km la noi, numai ca pe bord arata... 30.000 ;). Stiu personal un caz cu un Hornet 600 adus din Italia cu vreo 120.000 km, si inainte de vanzare i s-a schimbat bordul cu unul ce indica... 30.000 km, motocicleta a mers brici si merge in continuare, proprietarul am inteles ca habar n-are cati kilometri reali are motocicleta. Si eu am pe a mea undeva la 35.000 pe bord, dar mi-e imposibil sa cred ca s-au facut in medie 3.500 km pe an. Sa fim seriosi. Si de proprietar care sa-si fi luat motocicleta noua, 0 km, si sa o tina pana sare de 100.000 inca n-am auzit.

La noi BMW reprezinta mai mult un statut social decat o motocicleta utila sau un adventure pursange, asta si din cauza preturilor care sunt mari pentru majoritatea. Putini dintre cei cu adevarat putenti financiar ii vezi calarind un CBR600RR sau un FJR1300. Majoritatea detin BMW-uri, Ducati, Triumph, Harley etc... Poate in cativa ani, cand si-or revenit preturile, or sa fie si BMW-urile mai accesibile maselor, si atunci o sa se schimbe un pic situatia si conceptul de "motor exclusivist". O sa fie exact ca si la masini, inainte BMW-urile erau doar pentru cei ce-si permiteau cu adevarat, acum, daca vrei un BMW, iti iei un 320 cu 6.000 de euro de toata frumusetea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce inteleg din topicul asta este ca se schimba trendul. Nu se mai ia lumea de Harley, BMW-ul e la moda acum :) Strict legat de design, farurile BMW-ului ma trimit cu gandul la Banel Nicolita :)

 

Bafta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-l in brate si du-te cu el pe Cutitul de Argint, aici: http://wikimapia.org/#lat=44.412463&lo...amp;l=0&m=b Du-te in interior si vezi ca pe dreapta e un service specializat Citroen. Chiar langa are atelierul un turc care face o treaba excelenta. Te va costa 450 de lei.

 

Asta sau cauta la dezmembrari un electromotor de Mitsubishi Colt.

Mesaj completat

Ah, inca o chestie pe care am uitat s-o zic. Inainte de a-l scoate, deconecteaza bateria. E foarte important ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu glumesti nu? HD e cea mai "bazata pe marketing" companie de motociclete din cate exista.

PS: Triumph face din 1902 (sic!)

 

Corectie, e bazata in principal pe reclama, pe urma ceva marketing bazat tot pe imagine "haliudiana" :)

Oricum nu au invatat prea mult marketing, sunt in prag de faliment, si au inchis divizia Buell.....sunt bazati ca si cum e bazat mecanicu de dacii pe mecanica....o cunoaste doar partial, din asta traieste, da nu o sa faca mare branza, si daca momentan din asta isi permite o bicicleta, cand dispar daciile pe care lucra el, pt ca nu stie alceva, da faliment :D

HD ar putea avea un slogan tare: "We make strange, unpractical bikes you can't afford" ;)

La BMW se vede ca fac modele mai accesibile si mult mai practice decat HD.

PS: Mercedes(de fapt Daimler-Benz) a facut o bicicleta cu motor inainte de 1900 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD nu-i in faliment nicidecum, fac destui bani. Bineinteles ca ultimul an a fost prost, ca asa a fost pentru toata lumea, dar in general de citiva ani buni HD e o fabrica de bani foarte eficienta.

 

BMW e ca HD pentru ca:

 

1. Se bazeaza enorm pe traditie.

2. Folosesc acelasi motor de jde ani, cu mici ajustari, nu ca-i bun si practic ci din motive de punctul 1.

3. Au o componenta puternica de imagine, probabil mai mare la HD ca la BMW.

4. Se bazeaza pe fiabilitatea pe termen lung ("fara moarte") desi fiabilitatea pe termen scurt nu e nici pe departe exemplara.

5. Au succes intr-un singur domeniu, intimplator asemanator (touring/cruising). Adica excursii lungi, preferabil pe asfalt.

6. Au incercat si alte domenii cu succes limitat.

7. Parerea mea e ca nu reprezinta mai niciodata alegerea optima pentru un scop oarecare, dar aici se poate discuta.

 

Asta in mare, ca mai sint amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD nu-i in faliment nicidecum, fac destui bani. Bineinteles ca ultimul an a fost prost, ca asa a fost pentru toata lumea, dar in general de citiva ani buni HD e o fabrica de bani foarte eficienta.

 

BMW e ca HD pentru ca:

 

1. Se bazeaza enorm pe traditie.

2. Folosesc acelasi motor de jde ani, cu mici ajustari, nu ca-i bun si practic ci din motive de punctul 1.

3. Au o componenta puternica de imagine, probabil mai mare la HD ca la BMW.

4. Se bazeaza pe fiabilitatea pe termen lung ("fara moarte") desi fiabilitatea pe termen scurt nu e nici pe departe exemplara.

5. Au succes intr-un singur domeniu, intimplator asemanator (touring/cruising). Adica excursii lungi, preferabil pe asfalt.

6. Au incercat si alte domenii cu succes limitat.

7. Parerea mea e ca nu reprezinta mai niciodata alegerea optima pentru un scop oarecare, dar aici se poate discuta.

 

Asta in mare, ca mai sint amanunte.

 

1.Corect

2.Incorect.Ma gandesc ca te referi la motorul boxer. De prin 1980 BMW face motoare in linie. Monocilindre de prin 1920.Ironic,boxerul echipeaza cele mai putine modele BMW in ziua de azi. Cu toate astea ,sunt cele mai vandute.

3.Probabil,insa imaginea asta se creeaza in timp,nu vine imediat. Ce a impiedicat japonezele sa aiba o imagine durabila? Pai tocmai durabilitatea. Discutabil,insa cam acolo te duce gandul.Cel putin pe mine.

4.Nicio masina nu este fiabila pe termen scurt.De-aia se rodeaza un motor.Pe termen lung,nu cred ca exista vreo masina care sa se puna cu un beemer. Nu o zic eu,o zic cifrele,realitatea.

5.Corect cu exceptia cruisingului unde au cam dat-o-n bara. Touring si dual sport sunt domeniile in care e greu sa-i bati.

6.Asta o face oricine,orice firma.

7.Depinde,daca vrei o mobra a carei valoare de piata sa nu cada cu 90% in primii 5 ani de la cumparare atunci sigur nu te uiti la o japoneza.Cifra este exagerata,evident. Asta a fost doar unul dintre motive pentru care mi-am luat beemer.As vrea alta mobra? Momentan nu (financiar nu cred ca merita) insa as vrea un tourer.Ca e BMW sau altul,ramane de vazut. Prima alegere este totusi un GT. Asta doar in caz ca as avea bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ocazia sa desfac propulsoare japoneze care aveau peste suta de mi km [nu ma refer numai la transalpul din semnatura de care am mai amintit]si ce mi-a fost dat sa gasesc in ele.. ;) mare diferenta fata de un oltcit la aceeiasi km n-a fost,sincer! Ma intreb de ce oare pe la furnizorii de sh'uri si nu numai,magazine,pagini dedicate acestui aspect,plange lumea dupa piese de japo,care mai de care mai noua ,mai 'adevarata',mai 'fiabila',iar de bmw mai greu? :)

- ca un mic exemplu:

/index.php?...amp;s=&f=31 :)

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insistenta ta cu motoarele japojneze de 100,000km e inepta.... nu numai ca exista motoare japoneze cu mai multi dar sint o multime. Daca spuneai 300,000 intelegeam, acolo nu-s asa multe, da la 100,000 sint un procent foarte mare.

 

@Budd: Pai ultima fraza cu detaliile am pus-o special pentru monocilindru si alte inexactitati.

Mesaj completat

2. Imaginea BMW e indisolubil legata de boxer. E interesant ca o data ce aiu inceput sa se departeze de filozofia lor de baza au inceput sa si vinda. Adica motor practic, pret ok, zbang devine numarul 1 la vinzari. Poate ar trebui sa le dea de gindit.

3. Asta cu imaginea poate e valabila in Romania... pe la altii e fix pe dos.

Tenndinta de a compara SS de la japonezi cu tourerele de la BMW e foarte gresiya. SS nu tine mult din constructie, exact asta e ideea. Trebuie sa fie usoare si performante, nu grele ca vaca si cu performante modeste. Daca vrei comparatii corecte hai sa ne uitam la modele de touring. Sau la Goldwing.

Mai e si pretul. Pai daca dai o avere pe o mobra o tii si o bibilesti 20 de ani, daca dai mai putin o schimbi repede ca te-ai plictisit. Cite Dacii de 20 de ani erau pe strazi? asta insemna ca dacia era o masina fiabila?

4. Prin fiabilitate pe termen scurt ma refer la probleme mici, care nu sint grave doar enervante, care apar la intervale mici. Asa se faceau masinile/mobrele pe vremuri. Foarte solide la chestiile importante si se stricau toata ziua. Acum o masina e facuta sa tina o bucata de vreme fara sa se strice nimic si dupa aia pica toata, e ireparabila. Japonezii sint maestii filzofiei asteia. Desi fac si masini foarte durabile (landcruiser, sau goldwing) in general ideea e ca nimeni nu mai tine masini/motoare 20 de ani. De ce sa platesti bani aiurea pe chestii care sint facute sa tina masina la infinit (de exemplu tratament anticoroziv sa tina caroseria fara pic de rugina si 20 de ani) cind de fapt ajunge la cimitir mult inainte de a culege roadele? In schim sa te sece toata ziua la cap ca se strica nu stiu ce sezor de 2 lei.

5. Sint alternative, de la FJR la Africa Twin. Sau KTM. Si multi altii. Da ma rog, touring, si DS sint chiar un punct forte pentru BMW. Sint cei mai buni? Nu cred, vaca mare si grea (1200GS) sa iesi cu ea din drum, cam masochist. Vaca scumpa, cum e cind scrie BMW pe tine in Brazilia sau Burundi? Nu de doare inima cind rupi ceva in ea in vreun desert?

6. Prin succesul limitat ma refer K1300S sau Monatuk care nu prea le-au iesit (ca vinzari, nu ca ar fi neaparat proaste) cum nici la HD n-am mers Buell si ce au mai incercat ei.

7. Devalorizarea e un argument foarte corect, dar e relevant? Nu cred ca se da cineva cu motocicleta pentru aritmetica, sau ca investitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, sambata, cele 2 motociclete s-au plimbat impreuna foarte frumos in locuri deosebite, au stat parcate impreuna si nu s-au certat, chiar si proprietarii, au stat la discutii frumos impartasind lucruri mai frumoase decat de ce e bmw mai tare decat honda sau invers.

;)

post-7046-1258888378_thumb.jpg

 

/index.php?...t&p=2201422

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

Felicitari...cel mai bun exemplu de cum ar trebui sa li se umple timpul celor ce stau pe forum si se "cearta" care e mai "tare" sau care e mai "mare"...

Keep going...si drumuri faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-l in brate si du-te cu el pe Cutitul de Argint, aici: http://wikimapia.org/#lat=44.412463&lo...amp;l=0&m=b Du-te in interior si vezi ca pe dreapta e un service specializat Citroen. Chiar langa are atelierul un turc care face o treaba excelenta. Te va costa 450 de lei.

 

Asta sau cauta la dezmembrari un electromotor de Mitsubishi Colt.

Mesaj completat

Ah, inca o chestie pe care am uitat s-o zic. Inainte de a-l scoate, deconecteaza bateria. E foarte important ;)

Multumesc, sper sa ma descurc ! O iau din loc maine devreme sa il caut. Am desfacut electromotorul si, am gasit in interior destul de urat, s

Mesaj completat

Multumesc, sper sa ma descurc ! O iau din loc maine devreme sa il caut. Am desfacut electromotorul si, am gasit in interior destul de urat, s-a dezlipit unul din magnetii din jurul rotorului... ( made in france ) Interesanta ideea cu mitsubishi... Multumesc !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, sper sa ma descurc ! O iau din loc maine devreme sa il caut. Am desfacut electromotorul si, am gasit in interior destul de urat, s

Mesaj completat

S-au dezlipit magnetii din stator, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, sambata, cele 2 motociclete s-au plimbat impreuna foarte frumos in locuri deosebite, au stat parcate impreuna si nu s-au certat, chiar si proprietarii, au stat la discutii frumos impartasind lucruri mai frumoase decat de ce e bmw mai tare decat honda sau invers.

;)

post-7046-1258888378_thumb.jpg

 

/index.php?...t&p=2201422

 

Si daca ar fi tentative de concurentza/polemici pe marginea temei asteia intre rideri, ar fii numai vina lor! :)

Oricum la marcile astea poti spune cliseele: Honda e Honda, si Bmw e Bmw :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insistenta ta cu motoarele japojneze de 100,000km e inepta.... nu numai ca exista motoare japoneze cu mai multi dar sint o multime. Daca spuneai 300,000 intelegeam, acolo nu-s asa multe, da la 100,000 sint un procent foarte mare.

 

 

 

ok vraciule,tu esti destept iar eu sunt prost,fie cum spui tu... nu ma deranjeaza! asadar..ma/intebam ceva.. [am dat si link,si daca e nevoie o sa mai dau si altele] de ce cererea de piese pentru japoneze,chiar modele foarte noi e muuuuuult mai mare fata de bavareze din orice generatie? hmm ;) poatenici eu nu vin cu argumente solide,da' tu cu atat mai putin,si mi-o intorci ca la Ploiesti,nu raspunzi direct si dai cu securea pe la spate. in fine,e opinia ta pe care o respect,indiferent de circumstante! bafta si numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...