Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa il folosesti sanatos, sa te duca multe sute de mii de km :D

 

Cand ai probleme vreodata cu el(iti doresc cat mai putine!), nu ezita sa scrii aici, ca doar deia ii forum, sa discutam si sa gasim solutii la probleme :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutam, cu o problema va deranjez la al meu k 75 rt '91 si anume:

atunci cand vreau sa semnalizez se aprind (semnalizeaza ) toate patru semnalele, nu conteaza partea pe care vreau sa semnalizez la fel si cand apas butonul de anulare a semnalizarii

imi puteti spune careva ce se intampla ?

daca este releul de vina asa cum gandeam eu ,de unde fac rost de unul

va rog sa ma ajutati ,macar cu un sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutam, cu o problema va deranjez la al meu k 75 rt '91 si anume:

atunci cand vreau sa semnalizez se aprind (semnalizeaza ) toate patru semnalele, nu conteaza partea pe care vreau sa semnalizez la fel si cand apas butonul de anulare a semnalizarii

imi puteti spune careva ce se intampla ?

daca este releul de vina asa cum gandeam eu ,de unde fac rost de unul

va rog sa ma ajutati ,macar cu un sfat

daca se aprind toate 4 si palpaie, e putin probabil ca releul sa fie de vina :o

 

m-am uitat pe realoem.com, si releul tau are 2 fire: unul de plus si unul care merge la intrerupatorul de pe ghidon si are tensiune in regim intermitent, ca sa faca becurile sa se aprinda. Asadar, ceea ce se intampla este: la ghidon ai 3 fire: cel care functioneaza intermitent (de la releu), apoi un fir pentru partea stanga si inca unul pentru partea dreapta; cand tu semnalizezi stanga, practic faci scurt circuit intre firul din stanga si cel "intermitent" care vine de la releu;

 

deci in locul tau m-as uita la intrerupatorul de pe ghidon. sau daca ai schema electrica, pune-o aici si mai vedem :D

 

Dan Cata

Editat de gabriela25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

E o idee buna,ca ma simteam cam stingher :o

Am ceva experienta si documentatie la R 1150,la care am facut reviziile pina acum singur,am si un aparat pt sincronizat carburatoarele/injectia, daca are nevoie cineva il ajut cu placere, in limita posibilitatilor.

Mai am si un R80/7 de la care folosesc acuma motoru pentru o motocicleta cu atas,ca imi place sa merg cu atas.Si despre asta mai am ceva cunostinte.

Sa aveti o zi buna!

Bob

 

 

 

Buna dimineata.

Desi topicul postat este de mult timp, intervin cu o intrebare:

Am un motor r80rt si am vazut intr-o revista un dispozitiv cu ajutorul caruia se pot sincroniza cele doua carburatoare. Este un fel de placa cu contacte ale bujiilor la masa pe rand ceea ce da posibilitatea de reglare separat. Dupa parerea voastra pot folosi acest dispozitiv.? Exista riscul de a arde ceva la instalatie.?

 

 

Asteptand un raspuns

Adrian Popovic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata.

Desi topicul postat este de mult timp, intervin cu o intrebare:

Am un motor r80rt si am vazut intr-o revista un dispozitiv cu ajutorul caruia se pot sincroniza cele doua carburatoare. Este un fel de placa cu contacte ale bujiilor la masa pe rand ceea ce da posibilitatea de reglare separat. Dupa parerea voastra pot folosi acest dispozitiv.? Exista riscul de a arde ceva la instalatie.?

 

 

Asteptand un raspuns

Adrian Popovic

sincronizarea carburatoarelor presupune reglarea lor astfel incat cantitatea de amestec aer/gaz care intra in motor sa fie egala pentru toti cilindrii; deci tu practic compari doua depresiuni, volume de gaz, deci nu are nimic de-a face cu electrica de pe mobra; la sectiunea de Service este un intreg topic pinned despre sincronizare, arunca un ochi pe acolo si te lamuresti (mai ales ultimele pagini, unde inveti sa iti faci un sincronizator singur :o )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schema nu am, dar maine merg la un electrician si sper sai dau de cap o sa posrez aici problema si rezolvarea ei

oricum, multumesc mult

pai daca de palpait palpaie, releul nu e stricat; ce e stricat la tine e de la intrerupatorul de ghidon pana la becuri, poate chiar intrerupatorul :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de echipament BMW, in Austria este o oferta buna acum pentru echipament complet:

 

casca integrala Sport + geaca Boulder + pantaloni City + cizmele Goretex Allround + manusile Goretex ProSummer

 

totul la 949 euro in loc de 1272 pret de lista.

 

Detalii despre fiecare produs (in engleza) gasiti pe bmw-motorrad.com

 

Geaca, cizmele si manusile sunt cele pe care le folosesc si eu si de care sunt foarte multumit.

Tot echipementul este ideal pt vreme calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i tot una ce spui tu. Intradevar functioneaza doar cand sunt stinse. Dar la secventa de initializare, clipitul pe rand inseamna ca e OK.

...la toate modelele cu 2 becuri martor la bord, abs-ul este interactiv si trebuie sa insemne ceva fiecare mod de clipire a lor!..

...astfel, daca totul este ok in momentul in care se pune contactul AMBELE becuri tre sa clipeasca simultan iar dupa pornirea motorului tre sa ramina asa(clipind simultan) pina in momentul in care rotile se invirt cu 3km/h, abia atunci se vor stinge fiind insotite de un sunet specific!

...orice alte variante de clipire a becurilor mai exact clipire alternativa, inseamna o defectiune pe sistem sau o baterie sub amperajul necesar si necesita interventia unui mecanic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si la mine. Din cate am vazut ultima data, se comporta asa: pun contact, clipesc ambele simultan. Dupa ce pornesc, clipesc pe rand pana misc motorul, cand se sting. In primele ture de garaj nu mi s-au stins, era bateria descarcata. Dupa vreo 10 min de functionare, s-a incarcat si a revenit la normal. Acum nu am mai incercat pe nisip sa constat functionarea ABS-ului, dar in ianuarie am incercat si mergea OK.

Clipitul alternativ dupa ce am pornit il pun pe seama bateriei...dupa ce merg macar 100 km cu ea :o mai investighez problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a vandut RT-ul ala...

...am eu unu de vinzare!...4.500.- euro..negociabil!

Mesaj completat

Am verificat si la mine. Din cate am vazut ultima data, se comporta asa: pun contact, clipesc ambele simultan. Dupa ce pornesc, clipesc pe rand pana misc motorul, cand se sting. In primele ture de garaj nu mi s-au stins, era bateria descarcata. Dupa vreo 10 min de functionare, s-a incarcat si a revenit la normal. Acum nu am mai incercat pe nisip sa constat functionarea ABS-ului, dar in ianuarie am incercat si mergea OK.

Clipitul alternativ dupa ce am pornit il pun pe seama bateriei...dupa ce merg macar 100 km cu ea :o mai investighez problema.

..da, din cite i-mi dau seama poti sa te pregatesti de o baterie noua!...sau...mai exista o alternativa!..nu-i cea mai ortodoxa metoda si sigur vor fi o gramada de "nemti" ce-mi vor sari in cap cu tot felul de contraindicatii in favoarea bmw-urilor dar, este si asta o metoda pt copii saraci!..

..metoda consta in pornirea inversa!...adica in timpul mersului cu aprox 30km/h bagi a 3-a...tragi ambreiajul...opresti motorul din cheie...pui din nou contactul....eliberezi brusc ambreiajul(neaparat brusc altfel compresia te opreste din mers!) si ai sa vezi ca ai abs functional!..

...daca in timp ce faci operatiunea asta becurile clipesc simultan si dupa pornirea motorului nu se sting, frineaza motocicleta pina rotile stau si cind pleci din nou se vor stinge!..bafta!..

Mesaj completat

...este foarte important ca cele 2 becuri sa clipeasca simultan in momentul cind pui contactul!..asta inseamna ca sistemul este ok si pregatit de functionare!

...daca in momentul in care pui contactul clipesc alternativ...ai o problema in sistem si numai dupa o verificare atenta se poate reseta!...de multe ori o resetare rezolva treaba dar nu intotdeauna!

post-7057-1267172654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproximativ la fel fac si eu, doar ca la viteza mica si nu folosesc ambreiajul. Mie mi se intampla intotdeauna sa nu-mi porneasca ABS-ul cand sunt sub 10 grade afara si motorul e rece. Pornesc cu fast-idle, merg cativa metri prima viteza si prind maxim 20 la ora, inchid si deschid motorul foarte repede (cu acceleratia inchisa) de la cheie si gata. Eventual opresc repede sa se initializeze, daca nu, astept pana la primul semafor/cedeaza trecerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproximativ la fel fac si eu, doar ca la viteza mica si nu folosesc ambreiajul. Mie mi se intampla intotdeauna sa nu-mi porneasca ABS-ul cand sunt sub 10 grade afara si motorul e rece. Pornesc cu fast-idle, merg cativa metri prima viteza si prind maxim 20 la ora, inchid si deschid motorul foarte repede (cu acceleratia inchisa) de la cheie si gata. Eventual opresc repede sa se initializeze, daca nu, astept pana la primul semafor/cedeaza trecerea.

:( :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , vreau sa va intreb daca stie cineva bmw ul k 75 rt din 91 are din fabrica avarii?

 

Io nu cred... nu am auzit sa aiba din fabrica motocicletele avarii, normal vin in perfecta stare :rolleyes:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , vreau sa va intreb daca stie cineva bmw ul k 75 rt din 91 are din fabrica avarii?

multumesc

Conform ASTA, tind sa cred ca are. Ce baiuri ai cu el? Ce vrei sa mesteresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform ASTA, tind sa cred ca are.

...atit numai??????...... :rolleyes: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu cred... nu am auzit sa aiba din fabrica motocicletele avarii, normal vin in perfecta stare :rolleyes:

Mersi !!! Vream sa intreb daca vine cu lumini de avarii respectiv buton de pornit/oprit avarii ? asa ca sa inteleaga toata lumea poftim !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi !!! Vream sa intreb daca vine cu lumini de avarii respectiv buton de pornit/oprit avarii ? asa ca sa inteleaga toata lumea poftim !!!

ti-am scris mai sus ca are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform ASTA, tind sa cred ca are. Ce baiuri ai cu el? Ce vrei sa mesteresti?

Am mai pus problema,dar o mai zic o data, atunci cand semnalizez(nu conteaza partea) imi semnalizeaza ambele parti , ca atunci cand dai avarii, precizez ca nu am buton de avari desi exista locasul,dar este gol. Moto am cumparato de curand si de asta nu stiu. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am inteles aluzia :rolleyes:

...ma prapadeam de ris cind am deschis link-ul si am vazut ca singurele defecte sunt legate de un intrerupator de la bord!..speram sa fie chestii mai grele! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...