Sari la conținut

Postări Recomandate

Se pare ca deschid tarziu si inchid devreme, ca de raspuns nu raspund la telefon.

 

Fa-le un mesaj aici http://www.intramark.ro/contact.html si vezi daca trimit ramburs. Daca nu vor ei sa trimita, va iau eu si va trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Le-am trimis de la pranz mesaj. Poate te repezi pana acolo maine daca ai ceva timp.

E cum urci pe Racoviat, in Gruia, a doua pe stanga la intersectia aia complicata :cheers:

Ciao!

Mesaj completat

Le-am trimis de la pranz mesaj. Poate te repezi pana acolo maine daca ai ceva timp.

E cum urci pe Racovita, in Gruia, a doua pe stanga la intersectia aia complicata :huh:

Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frectie la picior de lemn cu crema Nivea :cheers:

 

Poti pune orice ulei de furca in telescoapele la telelever, singurul lui rol e de lubrifiere, si nimic altceva. Poti pune si ulei de care bagi in cutie sau in grup :huh:

 

Recent am schimbat simeringurile la RT, si am luat ce mi-a venit la mana de pe raft, 35 ron litru. Vezi in manual cat ulei intra, vreo 475 sau 480 ml parca, ideea e ca e important sa fie exact la fel de mult in amandoua telescoapele.

 

Si ce e cel mai important... suruburile alea 4, cate 2 pe jamba ce tin jambele legate de puntea cu rotula au loctite pe ele, deci trebuie incalzite in prealabil. De asemenea, tot in manual se specifica distanta dintre jambe jos, langa axul rotii, vreo 190mm parca, aia e iar foarte importanta, ca daca nu nu o sa ai furcile paralele si o sa iti curga imediat simeringurile noi. Baga diluant in jambe ca sa cureti jegul dinauntru - de fapt e pilitura de crom care se ia cand lucra simeringurile si se depune pe fundu jambelor.

 

Cateva pagini mai in spate e linkul catre un tutorial cu poze care l-am facut, e in engleza.

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ala e, de la pozitia 15, pana ajung io AB ... o sa incerc pe la un dealer SKF, ce dimensiune are? parca 51x2?

...incercati la magazine cu rulmenti-suruburi si alte acareturi si daca nu gasiti dati-mi de veste si va iau eu de aici din arad!...costa vreo 1 leu/buc..

Mesaj completat

nu stiu daca s-a mai discutat pe aici, ca n-am localizat.

 

Are cineva idee despre BMW telescopic fork oil ? sa bag orice alt ulei de furca sau sa bat drumul pe la BMW?

...lasa-l pe dan, nu te lua dupa el ca bate cimpii(de data asta!)...

...uleiul din telescoape trebuie sa fie ulei de telescoape, nu conteaza marca dar conteaza viscozitatea, asadar exista 3 variante pt tine.. 5...10...15W!... 5W este cel mai subtire( ai fatza grea si furca plonjeaza mult in jos)..10W(este cel recomandat pt tine daca folosesti motorul in conditii normale)...15W(este cel mai wirtos si ar fi bun daca ai folosi motorul pe drumuri rele si pline de denivelari, offroad...etc)..

..evident ca si confortul este dat de aceste valori ale uleiului din telescoape, cu cit este mai soft cu atit este mai confortabil dar trebuie sa umblii cu el ca si cu cofrajul de oua!

...schimbarea in sine nu este o operatiune foarte grea deoarece nu este un telescop in adevaratul sens al cuvintului sau, ma rog...nu este la fel cu cele pe care le stim cu totii!...dar este foarte important sa faci aerisirea pt o presiune initiala corecta !..cind te vei apuca de lucru si nu stii cum se face aerisirea, da-mi un telefon si te indrum eu pas cu pas!..0721408941-florian

Mesaj completat

Mai nou ma roade ceva... rau de tot!

 

Ma roade sa mai am inca o mobra, si imi place la nebunie R1100R; la fel de mult imi plac si cafe race-urile, si am gasit niste poze pe net care efectiv ma motiveaza sa strang bani de inca un boxer, pe langa RT...

 

Mno o mobra ca si aia, cu un colour scheme de cafe racer, cu patretele albe si negre, tobele alea arata demential... ce poti sa vrei mai mult de la viata?! :moto:

...mai, sa nu faci greseala sa te dai cu un r 1100 sau r 1150 sau r1200 R!!!!!!!!.... :cheers: ..ca si in cazul rt-ului, nu te mai dai jos de pe el! :D ....vaii, vei avea probleme mari, ai inceput si tu sa o iei razna cu boxerele!! :huh:

Mesaj completat

...dane, ia-ti un rockster!..fata de r este mai usor si mai nervos! :P

Mesaj completat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...incercati la magazine cu rulmenti-suruburi si alte acareturi si daca nu gasiti dati-mi de veste si va iau eu de aici din arad!...costa vreo 1 leu/buc..

Mesaj completat

 

...lasa-l pe dan, nu te lua dupa el ca bate cimpii(de data asta!)...

Florian, poti folosi linistit ulei de transmisie automata, uleiul este doar un lubrifiant, furcile is acolo ca si slidere, ghidaje, stii bine ca nu e nici un arc sau alt mecanism inauntru, nici un orificiu, ca in cazul furcilor conventionale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florian, poti folosi linistit ulei de transmisie automata, uleiul este doar un lubrifiant, furcile is acolo ca si slidere, ghidaje, stii bine ca nu e nici un arc sau alt mecanism inauntru, nici un orificiu, ca in cazul furcilor conventionale.

..dane, exista o gaura in teava de fier!!, adu-ti aminte!...prin gaura aia se face transferul de ulei dintr-o parte in alta a tevii respective!...mai stii cum se face aerisirea?...mai stii unde ti-am spus ca trebuie sa fie gaurica respectiva in momentul stringerii surubului de aerisire?...

...in concluzie, eu nu as baga altceva decit in caz de forta majora sau o situatie deosebita cind chiar nu am ulei de care trebuie la indemina si ma aflu in mongolia!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, ala are de-a face doar cu aerisitul cand schimbi uleiu si simeringurile. Oricum diametru la gaura aia e prea mare ca sa se simta ce fel de ulei trece prin ea :cheers:

Mesaj completat

Este de 52x2. As lua o pereche. Am gasit la astia:

 

CLICK AICI!

 

...

# Part Number Description lb Qty Each

01 13541340613 LEFT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $621.63

01 13541340614 RIGHT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $322.11

01 13542325851 LEFT THROTTLE (from 07/96) 1.18 1 $544.40

01 13542325852 RIGHT THROTTLE (from 07/96) 1.03 1 $308.94

02 13631461852 SWITCH 0.17 1 $211.40

03 12132322416 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10 0.01 4 $0.60

 

12132322416 was superseded by 12139904303.

03 07119904303 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10-8.8-ZNNIV 4 $0.50

04 07119902162 FILLISTER-HEAD SCREW - M4X12 0.01 2 $0.96

05 11611340769 INLET MANIFOLD LEFT 0.17 1 $51.32

05 11611340770 INTAKE MANIFOLD RIGHT 0.16 1 $51.32

06 11131460677 SCREW - M6X20 0.01 4 $0.60

 

 

07 13727654865 HOSE CLAMP - D=64 0.03 2 $2.72

08 13641341352 INJECTION VALVE 0.20 2 $131.72

-- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA

 

13531341076 was superseded by 13537664855.

-- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA

 

13531341539 was superseded by 13531341076.

09 13641730767 O-RING - 7,52X3,53 2 $3.95

10 13531341697 SPRING CLIP 2 $0.80

-- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA

 

13531341076 was superseded by 13537664855.

-- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA

 

13531341539 was superseded by 13531341076.

11 13641340958 SPRING CLIP 0.03 2 $1.93

12 07119932098 WAVE WASHER - B5 2 $0.50

14 13547694924 PROTECTION CAP 2 $1.20

15 13541341797 O-RING - 52X2 2 $4.88

16 12122306327 HOSE CLAMP - D=7,2MM 2 $0.50

16 12122306328 HOSE CLAMP - D=12MM 2 $0.74

17 12122306326 CAP 2 $0.96

 

 

18 13541342073 ADJUSTING SCREW - M 7X0,75 0.02 2 $6.22

19 07119913218 HEX BOLT - M5X10 0.01 1 $0.50

20 13642351881 GASKET RING

 

Tocmai am sunat la ei, si se oare ca au pe stoc, 0.55 RON + TVA :huh:

 

Toate oringurile lor sunt rezistente la apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...t&p=2411427

 

Rezista si la benzen ca am intrebat :cheers:

 

Zice ca alea de la admisie is 0.53 RON + TVA bucata :huh:

 

Mai vrea careva din Bucuresti? Sa rezolvam totul cu un drum? :D

 

Da-mi te rog pe PM adresa ta si maine ma duc sa le cumpar.

Mesaj completat

Vad ca au si formular de comenzi online. Nu trimit numai en-gros sau cum e?

 

http://www.intramark.ro/comenzi.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e rotund si sta in loc la TB?

Mesaj completat

http://maverick-evolution.150m.com/2005/horizons/hu_23.jpg

 

Asa,si? Vinde BMW cu carburi? Ala este clar re-adaptat.Avand in vedere ca respectivul cal arata ca o masinarie de plimbat in jurul lumii,omul s-a gandit ca e mai usor sa repare carbul decat sa astepte un injector,o pompa de benzina samd. Your poingt being?

 

BTW,am luat bucsile. Apoi mi-am luat vreo 5 semeringuri de la Badi. Am vazut si un tagator de rulment insa investitia mi s-a parut prea mare.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut-o anul trecut. M-am uitat anul asta si iara am pierdut din cursa.Insa pe termen scurt,e o idee buna. Pe termen lung,daca ai banul, un WP,Wilbers (nu cutez a zice Ohlins) sunt miezul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit carburatorul. Asa arata:

 

are la un capa acea garnitura. Am vorbit cu Alexandru si o sa trec poimaine sa iau garniturile.

 

Acum, nu stiu daca e cazul sa o schimb daca garnitura deja exista pe carburator.

 

O sa o iau pas cu pas. Demontez frumos carena si apoi carburatoru. Cand il pun pe cel nou va trebui sa ma uit exact cate ture sa infasor surubul de reglaj sau nu e cazul? Dupa aia o sa merg sa le echilibrez oricum. La ce altceva trebuie sa fiu atent?

post-61-1273587395_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit carburatorul. Asa arata:

 

are la un capa acea garnitura. Am vorbit cu Alexandru si o sa trec poimaine sa iau garniturile.

 

Acum, nu stiu daca e cazul sa o schimb daca garnitura deja exista pe carburator.

 

O sa o iau pas cu pas. Demontez frumos carena si apoi carburatoru. Cand il pun pe cel nou va trebui sa ma uit exact cate ture sa infasor surubul de reglaj sau nu e cazul? Dupa aia o sa merg sa le echilibrez oricum. La ce altceva trebuie sa fiu atent?

 

O sa vezi ca nu poti pune tubul ala negru pe ea, ca o sa faca burta ;) Asa numa daca neamtu nu ti-a dat-o cu o-ring nou :agree:

 

Referitor la cablu, cum sa il tensionezi... In prima faza, pana ce ajungi la service, pui admisia sus... Dupa aia agati cablul si sucesti de surubul de reglaj pana ce clapeta se propteste pe surubul ala in care trebuie sa se opreasca. Atat.

 

Sub nici o forma sa nu umbli la surubul in care trebuie sa se opreasca clapeta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala este deja pe carburator si nu se umbla la el. Ma refeream la celalat de reglaj al ralantiului, sau cum naiba s-o numi. Parca asa-i zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala este deja pe carburator si nu se umbla la el. Ma refeream la celalat de reglaj al ralantiului, sau cum naiba s-o numi. Parca asa-i zice.

Deci ai 3: ala de relanti: io il inchid complet si apoi desfac 2 ture (maxim se desface 4, limita maxima de sincronizare e 3 ture) dupa care sincronizez, apoi ai ala pe care se opreste clapeta la care nu umbli si mai ai ala de la cablu care il ajustezi pana ce clapeta se opreste in surubu la care nu umblam ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de curand mi-am luat si eu un BMW R 1100 RS din 98,vreau sa stiu si eu de unde sa cumpar piese si anume un rulment de presiune pt cutia de viteze,iar problema cea mai grava este ca am un zgomot in motor,o bataie cred,la pistonul drept,cand se incalzeste motorul,in turatii peste 3000 ture incepe sa bata,am facut o proba si i-am scos fisa de la pistonul drept si mergand intr-un singur piston nu mai bate,aveti idee ce poate fi,a mai intalnit cineva problema asta?

post-26205-1273638131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de curand mi-am luat si eu un BMW R 1100 RS din 98,vreau sa stiu si eu de unde sa cumpar piese si anume un rulment de presiune pt cutia de viteze,iar problema cea mai grava este ca am un zgomot in motor,o bataie cred,la pistonul drept,cand se incalzeste motorul,in turatii peste 3000 ture incepe sa bata,am facut o proba si i-am scos fisa de la pistonul drept si mergand intr-un singur piston nu mai bate,aveti idee ce poate fi,a mai intalnit cineva problema asta?

Nu are rulment de presiune ca si la masina, tija care actioneaza placa aia cu arcuri e bagata in axul cutiei, si se invarte odata cu axul, aia are parca o bila inauntru. Da ce simptome ai tu de crezi ca iti trebuie rulmentu de presiune? ;)

 

Nu mai scoate fisa, scoate mufa de la injector, daca scoti fisa, benzina o sa continue sa se adune in cilindru!

 

Vezi daca nu cumva iti suna ca si la Renegade, adica clapeta de la admisie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merge pe liber are un zgomot metalic (zornait) iar cand apas ambreiajul nu mai face.

Mesaj completat

Dar nu asta este problema cea mai arzatoare ,ci bataia din motor,care apare pe la 3000 rpm, indiferent ca sunt in neutral sau in orice alta treapta de viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un filmulet pe youtube cu zornaitul ala, sa vedem cat de tare suna. Ce ai tu e ~ normal, insa daca zici ca se aude tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...