Sari la conținut

Postări Recomandate

...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!...

.....

Ok, ms, indicativul la ulei il stiu ca am si un manual, dar ma refeream la firma, adica cu ce se intelege mai bine ea, se gaseshte si Motul si cred ca este destul de bun, iar cu presiunea rotilor am observat ca asa este, am bagat 2,3 fatza si 2,6 in spate, trebe mai sus ? da tot nu sunt lamurit de ce nu ma sau de ce ma adaptez asa greu la ea dupa mai multe japoneze, nu chiar multe, 3, :crack: , oi fi luat frica de ele ? putin probabil, dar s au mai vazut cazuri :crack:) , chiar au facuto asa cum sunt si ei, nemtzii, adica exacta, ? , in fine, mai ma dau cu ea ceva timp, daca nu o fi asta e, o schimb. Multzam frumos pt sfaturi ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam la toate boxerele, au din fabrica, sub saua un abtibild pe care scrie ce presiune tre sa ai daca te dai solo, cu pasager si cu pasager si bagaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres.

...e foarte adevarat ca aceasta anomalie depinde foarte mult de marca si tipul cauciucului folosit cit si de greutatea motorului!...la rt i-mi da 2,5 la ambele roti sau 2,9 cu incarcatura, folosind diferite tipuri de cauciucuri am ajuns la concluzia ca in afara de metzeler la toate celelalte tipuri de gume merge cel mai bine cu 3 sau 3,2!!...sub aceste valori e gretos de greoi si pe viraje la viteza mica te trage in directia in care te inclini!

..acum un an mi-am luat gs, exact aceeasi problema doar ca se limiteaza la folosirea pe sosea....daca nu bag presiune oleaca mai mare decit scrie in manual, are un comportament chiar mai urit decit cel de la rt!..la gs mai trebuie sa incerc si cu alte gume ca sa fie teoria valabila din punctul meu de vedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,deci e vorba despre preferinte. Chestie subiectiva zic eu. Cu un Ohlins pe spate,presiunea din cauciuc trece in plan secundar. Asta tot ca o parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam undeva ca BMW vrea ca si calatoria ta sa fie cat mai smooth, de acolo presiunile astea. Daca bagi mai mult aer, cauciucurile o sa tina ceva mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit Metzeler Z6 pe ea si tot asta am pus, or fi bune nu or fi eu am incredere in neamtz, iar la presiune merg solo cu presiune ca pt pasager si e ok, sau nu pot aprecia, dar din cate am obsevat si la japoneze tot un 0,2 - 0,3 peste admis mere ok, si cred ca nu e mult peste, ok, dar tot nu am fost lamurit de ce nu prea imi place pozitia si mersul pe BMW ? coborat dupa japoneze am observat o mare problema, ( la mine poate ) inca nu m am acomodat cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult ;) E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :wave:

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult :wave: E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :D

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :lol:

.........

Eu, am un R 850R, mere bine el, eu sunt mai cu probleme :kiss:, oricum o mai tin un timp, ca dupa primul tur cu ea ma cam batea gandul la schimbare urgenta, dar intre timp parca nu prea as mai vrea, ABS face multi bani la o mobra, asta e sigur. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! din paginile de aici am inteles ca tibi de la AB e mester de bmw-uri. are cumva cineva un nr de tel al lui? ca poate dupa serviciu ar vrea sa isi dea cu parerea asupra unui lucru, pe "cash" bine-nteles.... ma poate ajuta cineva? sau cu un alt priceput din urbea capitalei... pe pm daca nu da bine pe forum.

 

multam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo.

 

Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo.

 

Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata :lol:

 

 

ei, hai ca imi dai frisoane!! vezi de ce as fi avut nevoie de unul ca tine? ca "vorbeasca" nitel cu motorul pe o limba comuna..... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

 

La un motor boxer sa-ti faci griji atunci cand nu scoate niciun zgomot nu cand scoate zgomote ciudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am legat un furtun intre stuturile de la admisii, trecut prin fata bateriei, cu heat shrink tubing peste, ca sa fie protejat de caldura motorului.

 

De asemenea, mi-am setat TPS-ul de la 0.33V la 0.38V. Ca si prima impresie, pare-se ca a disparut surging-ul, acuma nu stiu daca sa atribui treaba asta la re-setarea TPS-ului sau la furtun, important e ca a disparut ;)

 

Daca reglez si valvele... pun pariu ca o sa se ridice de la pamant la peste 140 la ora :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.

Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc!

Lucian

 

 

 

Problema mea a fost rezolvata! WD40 dat din belsug pe maner si pe arc, a facut minuni. Va multumesc mult pentru sfaturi!

 

Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare?

Va multumesc!

Lucian

Mesaj completat

Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv.

 

 

Mai Dane, trebuie sa-ti dau o bere cand ne intalnim! Urmatorul meu post, era o intrebare legata de zgomotul asta.

Multumiri.

Lucian

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare?

 

Stiu ca n-ai ce pierde sa arunci un ochi dar parca sa stai tot timpul cu gandul la asta e prea de tot; sau depinde ce intelegi tu prin "la fiecare tura"; eu ma uit cam la 700-1000km.

 

Am observat clar diferenta la consumul de ulei: cand trag tare de ea, atunci mai scade cate putin; tras tare inseamna mers pe autostrada 3-500km cu 160-180km/h (deci constant peste 5000rpm) sau multe pasuri in aceeasi zi cand se tot intampla sa sar de 6000rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...