Sari la conținut

Postări Recomandate

Asa se fecundeaza ala... Cand dai o data cardanu jos o sa ai ocazia sa il schimbi. Sau nu ii misai cardanu, numai suspensia si cadru spate sa il ridici :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ioiii, ce-mi place sa spun asta!..."adica, ridici coada si te uiti la el in C.U.R"... :what: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus :D

Foarte important, am invatat pe pielea mea... Cand ridici cadru spate in aer si il lasi asa, trebuie prins si de stanga si de dreapta, daca nu se stramba!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! domnilor, cine are cunostinta despre un indicator de treapta de viteza care sa se preteze pe bmw? in speta pe un r1100s ? ca am mai frunzarit net-ul si am vazut ca nu sunt prea clare parerile.

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca e foarte important sa nu ai joc la clapetele de la acceleratie: pe dreapta ca suna ca toti dracii si pe stanga e si mai important - ce se intampla e ca daca ai joc la axu stanga, ala se misca odata cu potentiometrul din TPS, marunt asa da se misca, si atunci calculatorul incearca sa compenseze amestecu sau avansu sau care e rolul TPS-ului, si atunci asta poate fi o cauza a surging-ului.

 

Cu prima ocazie ce o sa desafc admisii, o sa incerc sa fac eu un repair kit pentru asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, gata, am facut si sincronizarea, chiar e ok acum, dar.......am vazut ca se mai ,,vaita,, cineva de ,, clantzanitul ,, clapetei dreapta - admisie, se poate face ,, pe genunchi ,, sau trebe meseriash belea ? :D, stiti pe cineva prin bucale care face ? si nu ma mai trimite la bavaria mobre, un meseriash bun e destul, ca cel cu ,, AMBULANTA MOTO ,, super baiat, promt si atent cu mobra omului, in rest de ce ne mai ,, vaitam ,, :lol:)-_-) mie a inceput sa mi placa ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa rezolv problema senzorului de Neutral care se aprindea greu. :D

De ieri, merge brici...si l-am tot incercat de cateva zeci de ori.

Si nu am dat nici suspensia spate nici ridicat de cadru, etc....Am schimbat uleiul in cutie si dupa ce s-a amestecat bine pe acolo, merge brici senzorul...probabil ceva impuritati impiedicau buna functionare. Incercati si varianta asta, daca aveti aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, gata, am facut si sincronizarea, chiar e ok acum, dar.......am vazut ca se mai ,,vaita,, cineva de ,, clantzanitul ,, clapetei dreapta - admisie, se poate face ,, pe genunchi ,, sau trebe meseriash belea ? :lol:, stiti pe cineva prin bucale care face ? si nu ma mai trimite la bavaria mobre, un meseriash bun e destul, ca cel cu ,, AMBULANTA MOTO ,, super baiat, promt si atent cu mobra omului, in rest de ce ne mai ,, vaitam ,, -_-);)) mie a inceput sa mi placa :))

 

 

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :D

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa rezolv problema senzorului de Neutral care se aprindea greu. :D

De ieri, merge brici...si l-am tot incercat de cateva zeci de ori.

Si nu am dat nici suspensia spate nici ridicat de cadru, etc....Am schimbat uleiul in cutie si dupa ce s-a amestecat bine pe acolo, merge brici senzorul...probabil ceva impuritati impiedicau buna functionare. Incercati si varianta asta, daca aveti aceeasi problema.

Cati km aveai cu uleiul vechi? Eu am cam 5-6k si senzorul face ce ziceai tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu....abia am luat BMW-ul anul asta. Mi-a zis vechiul proprietar ca a schimbat uleiul la motor, dar ma indoiesc sa il fi schimbat la cutie si cardan, la cum arata...Sunt doar 800 ml si costa cam 30 lei litrul. Schimba-l si mergi cu el cateva zile.....sper sa ai acelasi noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :D

 

Ce aparat ti-ai luat? Twinmax, Carbtune?

 

Cati km aveai cu uleiul vechi? Eu am cam 5-6k si senzorul face ce ziceai tu...

La GS-ul ce il aveam, s-a intamplat dintr-o data sa nu mai arate corect treapta, 1-a si 2-a apoi a inceput sa faca figuri cu Sprite si ala de neutral. Mai rar, dar facea. Oricum nu ma deranja prea tare, dupa 5k m-am obisnuit cu treptele si nu mai trebuia sa ma uit pe bord :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aparat ti-ai luat? Twinmax, Carbtune?

 

 

La GS-ul ce il aveam, s-a intamplat dintr-o data sa nu mai arate corect treapta, 1-a si 2-a apoi a inceput sa faca figuri cu Sprite si ala de neutral. Mai rar, dar facea. Oricum nu ma deranja prea tare, dupa 5k m-am obisnuit cu treptele si nu mai trebuia sa ma uit pe bord :lol:

 

Tare greu m-am opbisnuit cu RT-ul pe care mergeau toate, corect :D

 

 

Ok... Eu folosesc in continuare furtunu cu ulei -_-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma intrebam daca exista vreo solutie pentru o racire a motorului mai buna.

Eu ma gandeam sa incastrez in fata radiatorului doua ventilatoare tip cooler de calculator,care sa porneasca din buton,adica:s-a incalzit motorul,apas butonul.

Stric ceva?e acelasi lucru?aduc inbunatatiri? Voi ce parere aveti?

 

P.S.:stau mult in trafic si ma streseaza lucrul asta.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sua iei sistemul de pe un RT de politie :D

 

Alea au asa ceva pt ca trebuiesc pornite girofarurile, si motorul trebuie sa mearga ca sa bage in baterii (au 2, fata de alea noastre care au numa 1 si alternator de 850W fata de 700 cat avem noi). Deci ca sa mearga si sa stea pe loc, au asa ceva care sa permita sa raceasca radiatorul. Primesc comanda de la senzorul de temperatura de ulei de la motor :lol: La 6 bare incepe sa lucre ventilatorul, la 4 se opreste. Sau ceva asemanator, dar ideea e ca sta la 5 bare orice ar fi -_-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :D

...................

La PS ul tau, nu sunt ardelean, sunt bucureshtean de m am plictisit, mai colegi de agregate, am o mare problema, nu mai mere ABS ul, ???, acum vreo 3 - 4 zile am oprit mobra am luat contact etc etc, si pe sub rezervor se auzea un rontzait asa ca de motorash mergand, am pus contact am pornit iar am oprit, ala tot se auzea, am scos sigurantele, nimic, am scos de prin relee, tot nimic, am actionat pedeala de frana mai brusc de cateva ori si s a oprit, a doua zi am constatat ca nu mai mere ABS, cum stiam ca bateria e pe duca am crezut ca de vina este ea, bateria, azi am pus una noua, baterie, si tot asa, nu am ABS, cilpocesc becurile de pe bord ale ABS ului cand unu cand celalalt, deci nu simultan, si un releu, cel verde, face zgomote ca si un releu de semnal dala vechi, daca ma ti inteles va rog foarte mult sa mi explicati cu ce sa incep sa verific sau sa cumpar, sau la schimbarea acumulatorului trebuia facut ceva in mod special ? sau daca gasesc prin bucureshti pe cineva priceput la ABS sa ma rezolve si pe mine, va raman recunoscator pe veci ......:lol:

Editat de chitac2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

................

Ms Cata, nu prea inteleg eu engleza dar o sa i dau de cap la traducere, sa incerc si resetarea cine stie.......mie imi era frica sa nu se fi ars ceva pe la ABS, dupa cum am zis, a functionat ceva timp dupa ce am scos cheia din contact, sau mai bine zis a zumzait ceva pe acolo, cam 5 min, pana m am apucat sa bruschez pedala de frana si sa se opreasca, dar am constatat ca si bateria era moarta dupa ce sa oprit, sa vedem cum si ce si va mai deranjez, sper sa nu va suparati:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: Rt-ul il am de aproape 3 luni si 7k km, l-am desfacut o data ca sa il sincronizez si inca o data (da nu am dat jos carenele ca nu era cazul) ca sa ii schimb simeringurile in furci. In rest, numai ma dau cu el.

 

Treaba e ca mai bine il desfaci la timp si faci revizii serioase (nu neaparat costisitoare) decat sa astepti sa se streice ceva si sa il inlocuiesti. Pana ce nu mi-am luat BMW, toata lumea zicea ca te tine mult si bine "daca ii dai ce trebuie la timp" si chiar asa e. Nici nu e asa de scump, o curea de alternator cu 25 de lei, un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan, o pompa de benzina care nu e neaparat sa se strice la tine 100 ron... In rest consumabilele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...