Dan Cata Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Asa se fecundeaza ala... Cand dai o data cardanu jos o sa ai ocazia sa il schimbi. Sau nu ii misai cardanu, numai suspensia si cadru spate sa il ridici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Trebuie sa schimb un senzor din cutie? ai idee care anume sau pe unde il gasesc in manualul ala de 464 pagini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 ...ioiii, ce-mi place sa spun asta!..."adica, ridici coada si te uiti la el in C.U.R"... :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus Foarte important, am invatat pe pielea mea... Cand ridici cadru spate in aer si il lasi asa, trebuie prins si de stanga si de dreapta, daca nu se stramba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 salutare! domnilor, cine are cunostinta despre un indicator de treapta de viteza care sa se preteze pe bmw? in speta pe un r1100s ? ca am mai frunzarit net-ul si am vazut ca nu sunt prea clare parerile. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Se pare ca e foarte important sa nu ai joc la clapetele de la acceleratie: pe dreapta ca suna ca toti dracii si pe stanga e si mai important - ce se intampla e ca daca ai joc la axu stanga, ala se misca odata cu potentiometrul din TPS, marunt asa da se misca, si atunci calculatorul incearca sa compenseze amestecu sau avansu sau care e rolul TPS-ului, si atunci asta poate fi o cauza a surging-ului. Cu prima ocazie ce o sa desafc admisii, o sa incerc sa fac eu un repair kit pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Va salut, gata, am facut si sincronizarea, chiar e ok acum, dar.......am vazut ca se mai ,,vaita,, cineva de ,, clantzanitul ,, clapetei dreapta - admisie, se poate face ,, pe genunchi ,, sau trebe meseriash belea ? , stiti pe cineva prin bucale care face ? si nu ma mai trimite la bavaria mobre, un meseriash bun e destul, ca cel cu ,, AMBULANTA MOTO ,, super baiat, promt si atent cu mobra omului, in rest de ce ne mai ,, vaitam ,, )) mie a inceput sa mi placa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Am reusit sa rezolv problema senzorului de Neutral care se aprindea greu. De ieri, merge brici...si l-am tot incercat de cateva zeci de ori. Si nu am dat nici suspensia spate nici ridicat de cadru, etc....Am schimbat uleiul in cutie si dupa ce s-a amestecat bine pe acolo, merge brici senzorul...probabil ceva impuritati impiedicau buna functionare. Incercati si varianta asta, daca aveti aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Va salut, gata, am facut si sincronizarea, chiar e ok acum, dar.......am vazut ca se mai ,,vaita,, cineva de ,, clantzanitul ,, clapetei dreapta - admisie, se poate face ,, pe genunchi ,, sau trebe meseriash belea ? , stiti pe cineva prin bucale care face ? si nu ma mai trimite la bavaria mobre, un meseriash bun e destul, ca cel cu ,, AMBULANTA MOTO ,, super baiat, promt si atent cu mobra omului, in rest de ce ne mai ,, vaitam ,, )) mie a inceput sa mi placa ) Salut Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Editat Iunie 9, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Am reusit sa rezolv problema senzorului de Neutral care se aprindea greu. De ieri, merge brici...si l-am tot incercat de cateva zeci de ori. Si nu am dat nici suspensia spate nici ridicat de cadru, etc....Am schimbat uleiul in cutie si dupa ce s-a amestecat bine pe acolo, merge brici senzorul...probabil ceva impuritati impiedicau buna functionare. Incercati si varianta asta, daca aveti aceeasi problema. Cati km aveai cu uleiul vechi? Eu am cam 5-6k si senzorul face ce ziceai tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu stiu....abia am luat BMW-ul anul asta. Mi-a zis vechiul proprietar ca a schimbat uleiul la motor, dar ma indoiesc sa il fi schimbat la cutie si cardan, la cum arata...Sunt doar 800 ml si costa cam 30 lei litrul. Schimba-l si mergi cu el cateva zile.....sper sa ai acelasi noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 SalutMa bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Ce aparat ti-ai luat? Twinmax, Carbtune? Cati km aveai cu uleiul vechi? Eu am cam 5-6k si senzorul face ce ziceai tu... La GS-ul ce il aveam, s-a intamplat dintr-o data sa nu mai arate corect treapta, 1-a si 2-a apoi a inceput sa faca figuri cu Sprite si ala de neutral. Mai rar, dar facea. Oricum nu ma deranja prea tare, dupa 5k m-am obisnuit cu treptele si nu mai trebuia sa ma uit pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Ce aparat ti-ai luat? Twinmax, Carbtune? Asta: Click aici!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Ce aparat ti-ai luat? Twinmax, Carbtune? La GS-ul ce il aveam, s-a intamplat dintr-o data sa nu mai arate corect treapta, 1-a si 2-a apoi a inceput sa faca figuri cu Sprite si ala de neutral. Mai rar, dar facea. Oricum nu ma deranja prea tare, dupa 5k m-am obisnuit cu treptele si nu mai trebuia sa ma uit pe bord Tare greu m-am opbisnuit cu RT-ul pe care mergeau toate, corect Asta: Click aici!!!!! Ok... Eu folosesc in continuare furtunu cu ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Salutare, Ma intrebam daca exista vreo solutie pentru o racire a motorului mai buna. Eu ma gandeam sa incastrez in fata radiatorului doua ventilatoare tip cooler de calculator,care sa porneasca din buton,adica:s-a incalzit motorul,apas butonul. Stric ceva?e acelasi lucru?aduc inbunatatiri? Voi ce parere aveti? P.S.:stau mult in trafic si ma streseaza lucrul asta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Sua iei sistemul de pe un RT de politie Alea au asa ceva pt ca trebuiesc pornite girofarurile, si motorul trebuie sa mearga ca sa bage in baterii (au 2, fata de alea noastre care au numa 1 si alternator de 850W fata de 700 cat avem noi). Deci ca sa mearga si sa stea pe loc, au asa ceva care sa permita sa raceasca radiatorul. Primesc comanda de la senzorul de temperatura de ulei de la motor La 6 bare incepe sa lucre ventilatorul, la 4 se opreste. Sau ceva asemanator, dar ideea e ca sta la 5 bare orice ar fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Am cautat pe net si nu gasesc...ma gandeam sa inprovizez ceva.Ai idee cum se face legatura cu senzorul respectiv ca sa porneasca/opreasca la 6/4 bare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) SalutMa bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! ................... La PS ul tau, nu sunt ardelean, sunt bucureshtean de m am plictisit, mai colegi de agregate, am o mare problema, nu mai mere ABS ul, ???, acum vreo 3 - 4 zile am oprit mobra am luat contact etc etc, si pe sub rezervor se auzea un rontzait asa ca de motorash mergand, am pus contact am pornit iar am oprit, ala tot se auzea, am scos sigurantele, nimic, am scos de prin relee, tot nimic, am actionat pedeala de frana mai brusc de cateva ori si s a oprit, a doua zi am constatat ca nu mai mere ABS, cum stiam ca bateria e pe duca am crezut ca de vina este ea, bateria, azi am pus una noua, baterie, si tot asa, nu am ABS, cilpocesc becurile de pe bord ale ABS ului cand unu cand celalalt, deci nu simultan, si un releu, cel verde, face zgomote ca si un releu de semnal dala vechi, daca ma ti inteles va rog foarte mult sa mi explicati cu ce sa incep sa verific sau sa cumpar, sau la schimbarea acumulatorului trebuia facut ceva in mod special ? sau daca gasesc prin bucureshti pe cineva priceput la ABS sa ma rezolve si pe mine, va raman recunoscator pe veci ...... Editat Iunie 10, 2010 de chitac2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 http://www.largiader.com/abs/absfault.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 http://www.largiader.com/abs/absfault.html ................ Ms Cata, nu prea inteleg eu engleza dar o sa i dau de cap la traducere, sa incerc si resetarea cine stie.......mie imi era frica sa nu se fi ars ceva pe la ABS, dupa cum am zis, a functionat ceva timp dupa ce am scos cheia din contact, sau mai bine zis a zumzait ceva pe acolo, cam 5 min, pana m am apucat sa bruschez pedala de frana si sa se opreasca, dar am constatat ca si bateria era moarta dupa ce sa oprit, sa vedem cum si ce si va mai deranjez, sper sa nu va suparati:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Bine de verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Ms mult Cata, am rezolvat cu ABS, mai greu de gasit mufa , cu traducerea mea.......mufa la nasul meu si eu o cautam pe linga cadru, asta e, bine ca am rezolvat, e super ok acum, inca o data mersi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 O INTREBARE: Dane, de cate ori pe saptamana iti desfaci motorul? Se pare ca stii cam tot ce tine de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Rt-ul il am de aproape 3 luni si 7k km, l-am desfacut o data ca sa il sincronizez si inca o data (da nu am dat jos carenele ca nu era cazul) ca sa ii schimb simeringurile in furci. In rest, numai ma dau cu el. Treaba e ca mai bine il desfaci la timp si faci revizii serioase (nu neaparat costisitoare) decat sa astepti sa se streice ceva si sa il inlocuiesti. Pana ce nu mi-am luat BMW, toata lumea zicea ca te tine mult si bine "daca ii dai ce trebuie la timp" si chiar asa e. Nici nu e asa de scump, o curea de alternator cu 25 de lei, un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan, o pompa de benzina care nu e neaparat sa se strice la tine 100 ron... In rest consumabilele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.