Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal' tare colegii!

Ocupat fiind cu evenimentele de sezon, weekenduri cu miri si mirese, am reusit doar sa citesc cate o postare. Intreb aici "in mica lume a noastra",

DE CE problema cu uzatul gumelor pe (centru)-stanga la BMW ? ca mi se taie bucuria proaspetei achizitionari de Pilot Road 3 ? Intr-adevar sunt un vis!

Am vazut w.end asta K1600GT(Lazar din Iasi)cu NUMAI 4000km-Metzeler Interact Z8, cu uzura amintita :unsure: :o :angryfire:

 

Ce sa mai dam noi cu presupusul ca telescoapele, prinderea ori altceva?

BMWEEEEEEEE :eek: !

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc!

 

10W40 este foarte ok pus o data. 10W40 este in principiu uleiul folosit initial la seria 1200. Anul trecut parca (deci este posibil sa fi fost si ceva 1300 livrat cu 10W40 de la dealer - sanse mici, dar totusi...) BMW a dat un buletin in care scria ca K12/13 sa foloseasca 5W40 in loc de 10W40. Nu scrie TREBUIE ci recomanda,mare atentie. Daca nu gasesti pana pleci 5W40 nu cred ca-i bai insa cati kilometri ai sa faci in excursia asta? Poti sa-i pui ulei proaspat 10W40 , sa comanzi intre timp (sau sa cumperi din Italia/Austria 5W40) si sa-l schimbi imediat cum a venit.

 

Short answer : da! poti sa pui 10W40. Schimba cand ai 5W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un BMW k1300Gt 2010 , am 4000km cu ea si vreau sa ii fac revizia! In carte scrie sa ii pun ulei Castrol power 1 racing 5w40! Problema e ca nu am gasit si ca vineri dimineata plec inspre Venetia cu ea! As vrea un sfat, pot sa pun Castrol power 1 racing 10w40??? Multumesc!

 

Dar care este ideea sa faci revizia la numai 4000km? Pt. ca a trecut anul dupa care se recomanda oricum schimbarea uleiului, indiferent de nr de km?

Mi-e greu sa cred ca nu poti comanda undeva in RO exact uleiul care iti este recomandat, la un magazin care vinde Castrol sau chiar la un dealer BMW, si sa-l schimbi cand te intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sal' tare colegii!

Ocupat fiind cu evenimentele de sezon, weekenduri cu miri si mirese, am reusit doar sa citesc cate o postare. Intreb aici "in mica lume a noastra",

DE CE problema cu uzatul gumelor pe (centru)-stanga la BMW ? ca mi se taie bucuria proaspetei achizitionari de Pilot Road 3 ? Intr-adevar sunt un vis!

Am vazut w.end asta K1600GT(Lazar din Iasi)cu NUMAI 4000km-Metzeler Interact Z8, cu uzura amintita :unsure: :o :angryfire:

 

Ce sa mai dam noi cu presupusul ca telescoapele, prinderea ori altceva?

BMWEEEEEEEE :eek: !

Problema cu uzura mai mare, vizibila, a anvelopelor pe partea stanga este valabila la orice motocicleta, nu numai BMW si se datoreaza faptului ca drumurile nu sunt drepte, ci au inclinatie dinspre axul drumului inspre rigola, pentru curgerea apei.

Nu-ti face griji, nu este din cauza marcii cauciucului..

Ca sa verifici poti lua mina de pe ghidon si ai sa vezi ca incepe sa traga usor dreapta, oricit de drept ti se va parea drumul.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV, cea mai plauzibila explicatie, alaturi de cea ca noi fiind cu circulatia pe p.dreapta(avand vizibilitatea mai buna), intram cu mai mare curaj(viteza), mai bine aplecati, in virajele spre stanga. Consider ca frecarea cu asfaltul pe viraj stanga e mai "" in drift ""...

Cred ca si BMW fata de altele apasa mai tare pe fata, motor greu...

Poate spun prostii, e omeneste...

 

"" in drift "", as mai pune ghilimele, nu am gasit alta exprimare.

 

in legatura cu inclinarea asfaltului si legat de circulatia pe dreapta, ar fi f.interesanta situatia din tarile cu circulatie pe stanga.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@knox, inainte sa aflu despre inclinatia drumului si eu credeam la fel, mai ales ca in geanta din dreapta am statia+o trusa de scule.

@Tedy, nu cauta, ca nu este alta explicatie, forma drumurilor este de vina.

In tarile unde se circula pe dreapta logic, este invers, cauciucurile se tocesc mai mult pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care este ideea sa faci revizia la numai 4000km? Pt. ca a trecut anul dupa care se recomanda oricum schimbarea uleiului, indiferent de nr de km?

Mi-e greu sa cred ca nu poti comanda undeva in RO exact uleiul care iti este recomandat, la un magazin care vinde Castrol sau chiar la un dealer BMW, si sa-l schimbi cand te intorci.

 

Pai crede-ma lucrez la un service in Constanta si am luat toti furnizorii de ulei si toti livreaza de vineri incolo...! fac revizia la numai 4000km pentru ca tura dus- intors este vreo 4000km ....si n-as vrea sa fac 8000km cu un schimb! Maine ma duc la bavaria e singurul loc unde n-am incercat...la revizia de 1000km nu mi-au pus blocator de filete cand au demontat scarita de la schimbator si la iesire de pe autostrada Bucuresti-Pitesti pedala mea atarna in carena...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Posesor de BMW R 1100 R fabricatie 2000 45k mile.

 

Abia ce m-am intors de la o tura mai lunga si imi planuiesc alta cu al meu BMW.

 

BMW ... este o motoreta unica, am avut de toate... dar asta le intrece pe toate dpmdv. :)

 

Drum bun si asfalt curat.

 

post-2690-0-25656200-1314644094_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai crede-ma lucrez la un service in Constanta si am luat toti furnizorii de ulei si toti livreaza de vineri incolo...! fac revizia la numai 4000km pentru ca tura dus- intors este vreo 4000km ....si n-as vrea sa fac 8000km cu un schimb! Maine ma duc la bavaria e singurul loc unde n-am incercat...

 

Pai cum sa schimbi mai omule la numai 4000km??? (sper ca 4000 de la service-ul de 1000, deci 5000 pe bord, ca altfel ar fi doar 3000).

Cartea spune clar la fiecare 10.000km! Mie tocmai mi-au confirmat ca pot sa si intarzi 1-1500 km fara probleme cu service-ul atata timp cat am ulei bun si mereu grija cu nivelul. Si este, la fel ca la tine, in garantie!

 

Deci, pleaca linistit in concediu si faci service dupa ce vii! Comanda-l undeva si, pana te intorci, ti l-o aduce vreun dealer. Si da, normal sa incerci la Bavaria (ca tot aveti si in CT), ar fi de tot rasul sa nu aiba chiar uleiul recomandat de ei sau macar sa nu-l poata aduce in timp scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti.cu o intrebare vin si eu; la un r1150r am la pivotu pe fata un joc si bataie .intrebarea mea este;el se poate stringe in vreun fel sau schimba cu ceva mai ieftin decit cel de la bavaria(400 ron) care mi se pare cam scump.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cum, musai inlocuit. Ala nu se poate reconditiona, sau cel putin nu stiu sa se poata. Eu l-am schimbat la GS.

 

Grija mare ca tre tinut cont de cateva lucruri cand faci treaba asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cum, musai inlocuit. Ala nu se poate reconditiona, sau cel putin nu stiu sa se poata. Eu l-am schimbat la GS.

 

Grija mare ca tre tinut cont de cateva lucruri cand faci treaba asta ;)

Se poate reconditiona( cel putin la 1100 se poate). Eu am reconditionat pe al meu si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai zi-ne cate ceva despre ele ...

 

Ieri am primit un PM, cam tarziu ca deja am luat gume, la care i-am dat copy-paste:

 

"Buna,

Michelin Pilot Road 2 120/70-17 si 160/60-18 -1200lei

Michelin Pilot road 3-1237lei

0724 321 738 Simona"

Am impresia ca se gasesc si mai ieftine. Am mai platit si curierat 38,87 lei, greutatea volumul...

 

de altfel ma numar printre motociclistii "de duminica" si nici macar...

Deci nu prea exersat la ghidon, dar cu gumele astea am reusit sa ma aplec pana la 12mm de talon si cel mai important e ca guma este fresh avand aderenta. Dar fiind bombate nu stiu daca poti sa te apleci pe druml public pana la talon, ar insemna sa culci motorul pe jos...

Michelin Pilot road 3, fabricat incepand cu 2011 are 2 duritati: pe creasta diferit de zona de aplecare ceea ce da siguranta... Aproape ca e pe asfalt cuiul de la scarite...

Metzeler Interact Z8 nu fabrica marimea 160/60/18 70w ca si completare.

Pe de alta parte Michelin...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Probabil ca ai scris grabit, nu prea am inteles, ai scris cu poticneli..

Ai cumparat de la ea sau nu?

Pe de alta parte si Pilot Road 2(2CT)are doua compozitii, tare pe coama si moale pe laturi.

Daca tot recunosti ca esti"de duminica"sfatul meu este sa nu te preocupe ce gume pui, oricum moibra ta "stie" sa se aplece pe viraje mai mult decit o vei face tu cu ea, indiferent ce gume pui.

Pentru strada, la nivelul tau orice cauciuc este bun.

Nu o spun cu rautate.

La noi toata lumea nu stie decit "miselin"..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si PR2 si PR3 is 2CT, adeca 2 compound technolojy, adeca fata mediu pe mijloc si moale pe margini si spatele mediua pe margini si tare pe mijloc.

 

Ma incanta si pe mine 2ct-ul asta dar dupa aia 3000 km ce i-am bagat recent, 80% pe autostrada, s-a cam ros fata pe mijloc... Spatele in schimb nu are nimic.

 

Acuma si uzura aia pe fata nu e ea asa de pronuntata, dar totusi... Ma asteptam sa nu se roada asa de tare :)

 

Legat de cat mai are pana in buza, am dat mobra pt 2 minute la un instructor moto in Cluj. O mers cu ea pana in buza pe fata, pe spate nici nu se mai pune problema :P Si toate astea in parcare la un mall :D

 

Nu o spun cu rautate.

La noi toata lumea nu stie decit "miselin"..

Sincer sa fiu, as da banii pe un heidenau, dar feciorii nu fac pt turingãrurile noastre cica si guma aia pe spate e rarã rau cica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat peste vara ca s-au mai ieftinit.

Personal eu am cumparat anvelopele de aici razvan@metricmotion.ro la acelasi pret cu cel din postul anterior.

Joi am confirmat plata dupa ce in prealabil mi-a fost ceruta factura proforma de catre banca, iar miercurea urmatoare am ridicat coletul prin fancurier acasa. La momentul confirmarii platii a fost facuta comanda in germania, am vazut asta pe etichete. Au sosit intacte, beneficiind de impachetare suplimentara de la Bucuresti pana la mine.

Sfat: de montat in vulcanizare autorizata si de stampilat certif. de garantie.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru strada, la nivelul tau orice cauciuc este bun.

Nu o spun cu rautate.

La noi toata lumea nu stie decit "miselin"..

 

La mine era o alta problema:

Gume din 2005(care nu mai aveau elasticitate) si uzura aia urata "cu canturi", pe aplecare senzatie de derapaj.

Mai ramane de vazut cum este si pe ploaie cu PR3.

Nu e vorba de "miselin" aici, mai era de luat in calcul doar varianta bridgestone. Nu am vrut Dunlop sau Pirelli.

Pt marimea de spate 160/60/18 70W, sunt putini producatori.

In rest rezultatele vor fi in timp, iar pentru mine circulatia va fi mai multa in extrasezon, adica in anotimpuri ploioase...

 

Desigur factura si garantie 10000Km ori 2 ani !

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat peste vara ca s-au mai ieftinit.

 

Sa stii ca! Si eu am vazut ca la inceput de sezon, taote is scumpe si apoi prin august, septembrie le mai ieftinesc. Dar lumea is pune mobra la punct primavara... nu toamna :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, tu stii ca RT si LT, fiind mobre grele uzeaza foarte tare cauciucul pe fata.

Cind aveam RT-ul raportul era doua gume fata la una spate si vad ca si la LT este la fel.

Pe de alta parte Michelin face niste gume exceptionale, foarte aderente si moi, care tocmai din cauza asta se tocesc mai repede.

PS:Bine ai revenit din tari straine!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nu ca mine vara...

DAr iarna ca ursul in barlog si fara cas h :(

 

da, felicitari Dane! vreo 2 poze iti cerem, hai ca acum nu te lauzi!

Poate iti urmam placerea touringului de ausland...

 

LUV, credeam ca Dunlop uzeaza si mai repede.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...