Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Aloo, nea poetu'..!

Nu trebuia sa umpli o pagina de copy paste bolduit in sapte culori ca mai jos sa imi dai dreptate in ceea ce am afirmat trei posturi mai sus:ca au pus doua bujii pe cilindru din luna 04-05/2003!

Ca BMW l-au intitulat model 2004 desi el exista deja de 8 luni este altceva.

Chestie de marketing, sa-ti aline dorul dupa o barca de bani dati in 2003 pe ceva, sanchi..model 2004!

Care parte n-a inteles-o din toata asta domnia ta, aia cu modelu' sau cu anu?

PS:Ti-au zis si motoveteranii, iti repet si eu..ai o problema, imbatranesti urat, nu-i de mirare ca te ocolesc toti, batrane sifonar..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun..azi am facut Arad-Savarsin si retur, in total 190km cu 9,13L de benzina,alimentat la plecare si la intoarcere de la aceeasi statie, aceeasi pompa, asta inseamna 4,8L/100.Am mers la plimbare efectiv, majoritatea drumului cu 3000-3500 de ture mai rar cu 4000.Soseaua a fost libera, nu am avut decat cateva depasiri in rest eu singur, deci motorul a mers constant in marja de ture de mai sus.Se poate mai bine de atat? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ala este consumul..

Sa inteleg ca-ti place BMW-utul? :rolleyes:

Sunt inebunit dupa el :rolleyes: este o senzatie diferita fata de suzuki la care trebuie sa tot schimbi pe viteze, asta parca este pe cutie automata.Sa te urci pe el si sa tot mergi.Azi a fost prima oara cand am facut un drum mai lung si virajat cu el.M-a surprins stabilitatea in curbe si cat de usor se lasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asa este, cuplu mare, pleaca de jos..

Stai sa vina sezonul, sa te imprietenesti cu el, nu te mai dai jos..

Sa ai parte de el.. :cheers: , poate ne-om vedea la vreun drum, am destui amici mobristi prin Arad..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, cuplu mare, pleaca de jos..

Stai sa vina sezonul, sa te imprietenesti cu el, nu te mai dai jos..

Sa ai parte de el.. :cheers: , poate ne-om vedea la vreun drum, am destui amici mobristi prin Arad..

Multam fain...cu siguranta ne vedem, cred ca prin februarie am sa fac un drum la Bucuresti (cu motorul evident si daca nu-i zapada pe sosea) merg pana la Constanta si trec pe la ai mei (sos.Alexandriei :grinbandit: ) Daca ai tu drum mai repede pe la Arad sa nu treci fara sa ma anunti :friends: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge merge ;)

 

Pai daca ma tine 3 ani e bine. Varta m-a tinut doar un an.

Dar un releu din ala care faci ptr RT la mine mere?

Nu e vorba ca tine numa 3 ani, tine mult mai mult. Exide-ul meu e de cel putin 4 ani, porneste ok motorul, dar dadea eroare la ABS. Pana la urma asta e de evitat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

batrane sifonar..

 

Pentru un om hotarat, cateodata, sifoanele sunt utile!

 

Aplicate cu fermitate, in cei 40 de ani de motociclism m-au scapat deseori de muste,

ciori vopsite si indivizi agresivi si badarani!

 

...Hai sa discutam aici despre impostori si mojici, despre Tonciu si Palade

sau despre militieni tineri, abuzati la revolutie...

 

E clar ca esti off-topic, orbit de invidie si urla oftica in tine prin toti porii ...

Ca o are altu’ mai bengoasa, mai desteapta, cu un an mai sus si cu cate doua bujii pe cilindru!

 

Ti-am mai spus:

E de mare rusine sa confunzi la oameni adevarul cu impostura

si la motociclete teleleverul cu duoleverul...

Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003.

Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing...

 

Asta inseamna, elementar, sa nu contrazici evidenta!

 

Incearca sa nu devii patetic si sa jignsti cu supozitii ieftine pentru ca tot ceea ce produci

nu este decat un minuscul rahatel de musca...

 

Sau, si mai bine, ramai la vanzarea ta de beculete...!

 

@ pasionatii:

http://www.ask.com/q...out/BMW-R1150rt

 

http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/stefan-hrusca/deschide-crestine-1109.html

 

:wave:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un om hotarat, cateodata, sifoanele sunt utile!

Aplicate cu fermitate, in cei 40 de ani de motociclism m-au scapat deseori de muste,

ciori vopsite si indivizi agresivi si badarani!

...Hai sa discutam aici despre impostori si mojici, despre Tonciu si Palade

sau despre militieni tineri, abuzati la revolutie...

E clar ca esti off-topic, orbit de invidie si urla oftica in tine prin toti porii ...

Ca o are altu’ mai bengoasa, mai desteapta, cu un an mai sus si cu cate doua bujii pe cilindru!

Ti-am mai spus:

E de mare rusine sa confunzi la oameni adevarul cu impostura

si la motociclete teleleverul cu duoleverul...

Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003.

Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing...

Asta inseamna, elementar, sa nu contrazici evidenta!

Incearca sa nu devii patetic si sa jignsti cu supozitii ieftine pentru ca tot ceea ce produci

nu este decat un minuscul rahatel de musca...

Sau, si mai bine, ramai la vanzarea ta de beculete...!

@ pasionatii:

http://www.ask.com/q...out/BMW-R1150rt

http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/stefan-hrusca/deschide-crestine-1109.html

:wave:

moderatorii dorm, dupa cate se vede. eu asa v-as mai cenzura si v-as indrepta catre pm. N pagini cu tampenii si prostii si orgolii puerile. Daca Doamne fereste vrei sa cauti ceva legat de bmw-uri in topicul asta, atunci, da-ti-ar Dumnezeu sanatate si rabdare sa strabati miile de posturi.

In alta ordine de idei, va urez tuturor un Craciun fericit si un an nou mai bun (si incercati sa fiti mai buni, n-aveti nimic de pierdut)!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

[Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003.

Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing...

Daca putinii neuroni activi(adica cei nealterati de etate si vanitate) ar fi lucrat la capacitate ai fi facut asta, o simpla cautare pe mobile.de:

In 12/12/2011, ora 14.35 pe Mobile.de exista la vanzare 29 mobre 1150RT din 2003.

Dintre ele 22 sunt cu doua bujii pe cilindru, doua nu au poza si abia 5(cinci)sunt fabricate inainte de 03/2003, adica modelul cu o bujie pe cilindru!

Repet, este vorba doar de mobile.de, respectiv modele aflate la vanzare, in Germania.

Cine stie cite mii de alte modele se afla in lume, nefiind de vanzare..

Probabil in simplismul domniei tale, zecile de mii de bucati fabricate dupa 03/2003 reprezinta..'cateva modele'!!

Realitatea este ca ABSOLUT TOT ce s-a fabricat dupa 03.2003 sunt cu doua bujii/cilindru!

La restul ineptiilor debitate ma abtin, oricum colegii forumisti cu simtul realitatii nealterat stiu sa discearna binele de...dumneata!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, alea iti trebuiesc.

Vad ca nu se mai gaseste charger sub 100 euro, inainte era ceva pe la 70.

Ala merge la cele cu can-bus, incarci direct prin priza motorului, sau cumperi unul mai ieftin si il legi la borne.

Tu decizi.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand Optimate 4 pt BMW uite aici la pret foarte bun :rolleyes: http://www.motodiscount.ro/accesorii-moto-incarcator-baterie/redresor-tester-optimate-4-dual-bmw--2524298 . iti mai trebuie doar stecherul ala pe care-l poti gasi si la un magazin de electrice sau prin piata la pret derizoriu.Eu asa am facut, am cumparat stecherul si priza care-l leaga de incarcator de la un magazin de electrice/electronice.Daca nu gasesti, il comanzi de la Louis.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa am chargerul de la BMW am avut unul micut, no-name, pe care daca l-am cautat pe google dupa codul de produs, l-am gasit ca fiind la 10 eur in Germania :) Mai mult, l-am gasit si pe louis, ma rog, ceva asemanator, la 18 eur parca e. Mufa aia mica tot pe louis e inca 10 eur. Scoate 600mA daca nu ma insel si se opreste singur cand e incarcata bateria ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabel, bati campii... rau!

 

SĂźĂe Kekse,

 

Definitoriu pentru gentilomul de forum romanesc:

sa iei apararea unui personaj care greseste abisal

si sa il tragi de maneca pe un mobrist care... nu performeaza second hand!

 

Se apropie sarbatorile de iarna... Daca vrei tu... e corect ca noua serie K are telelever

si R 1150 RT nu a devenit 1200 dupa 2005!

Sa trecem cu vederea ca unii isi incarca singuri nota de plata

si se doresc responsabili cu repartizarea florilor in natura ...ex:

 

rugam eminenta cenusie sa "ne lase"..

:rose: :rose: :rose:

ingaduind motociclistilor proverbul de-a dreptul periculos „numai cine nu munceste nu greseste”

adica mai pe romaneste... „merge si asa”...

escamotand impardonabil pe... „cine sapa groapa altuia... cade singur in ea”!

Este adevarat ca mie nu prea mi-a placut cartea si ca mi-am facut cultura elementara dupa revista motolife

si aia moto dupa internet ca majoritatea gentilomilor bmw-isti de forum... foarte bine reprezentati aici.

 

Acestea ziind fise... asta citim, asta intelegem!

 

History

RT models, 1970s to 2004

220px-4generations.jpg BMW Motorrad began manufacturing "RT"

(Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s.

In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox.

 

This model was further updated

in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder.

 

http://www.crestinor...unata-1902.html

 

http://www.crestinor...-casa-1901.html

 

:wave:

 

Mdelul pentru politie:

http://www.brownmoto...TP_Brochure.pdf

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65?

 

deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing

 

 

 

 

multumesc

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65?

 

deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing

 

 

 

 

multumesc

E cu o bujie pe cilindru sau cu 2? Daca e cu 2 din ce an e? :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc oameni buni,imi puteti spune si mie ce bujii se folosesc la r45 sau r65?

 

deasemenea daca se pot gasi in bucuresti membrane,sau kituri remont pt carburatoare bing

 

 

 

 

multumesc

R45 NGK BP8ES sau BP6ES

R65 BP6ES sau BP7ES

 

ar fi trebuit sa dai mai multe detalii, macar anul de fabricatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri

 

nu cunposc anul fabricatiei nici modelul exact,am luat in 2006 un nipru cu motor bmw,am mers un pic cu el si dupa aia l am lasat

 

acum incerc sa l pornesc,am refacut cablajul de la aprindere,mai tr sa conectez demarorul,curatat carburatoare etc

 

m am uitat pe net motorul e r45 sau r65 dupa aspect,nu vad serie pe el

 

 

 

 

are 1bujie pe cilindru,nu are pedala de pornirepost-68208-0-72477400-1323966070_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci incearca NGK BP6ES merge la amandoua desi ngk recomanda NGK BP7ES pt r65. Bujiile nu sunt scumpe asa ca merita sa incerci.Vad ca motorul are bujii.A fost functional cand l-ai cumparat?Nu te-ai uitat sa vezi ce tip sunt bujiile lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,motorul mergea foarte bine,bujiile care sunt acum pe el sunt de la o masina,le am pus doar ca sa nu intre apa in motor

 

motocicleta a stat 4 ani afara,unu a luat benzina,altul bujiile,nici eu n am avut grija de ea ca nu credeam ca ma apuca iar boala fierului

 

acum am bagat o la garaj,trag tare sa pornesc motorul pt ca in primavara o sa o dau la schimb pe un motor cu platina si pedala(nipru sau ij)

 

multumesc pentru raspuns

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...