cip_vt Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Dragii mei, in Ianuarie vreau sa adaug un bmw in mica mea colectie, si oscilez intre 3 variante: 1100rt/1150rt (aici alegerea va fi destul de simpla, o sa o vreau pe aia mai noua probabil) si 1200lt. Acuma, chestia e in felul urmator: am destule mobre cu care sa fac ture singur, si vor mai veni si altele, deci BMW-ul il vreau doar pentru ture lungi si extra lungi cu pasager. Netul l-am rupt in 2 sa vad rewiew-uri, comparatii, etc, dar as vrea sa ma si dau pe ambele sa vad pe care ne simtim mai confortabil. Stiu ca e greu pentru unii, dar va oferiti careva sa ne lasati la o tura cu ele? In special m-ar interesa LT-ul, pentru RT am vorbit la un moment dat cu Dan Cata sa ma lase la Cluj, asa ca daca nu te-ai razgandit, la urmatoarea mea vizita acasa de contactez . multumesc anticipat. Pentru RT ma ofer eu, dar trebuie sa faci un drum pana la Constanta. Poate pana in ianuarie ma hotarasc sa-l si vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 multam, la constanta cred ca ajung saptamana viitoare, sper sa tine si vremea cu mine. lasa-mi te rog un pm cu numarul de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Unde gasesc furtune cu tresa metalica, sau unde se pot comanda? Acum 3 ani am facut la comanda in Timisoara furtune HEL. Acum cred ca firma nu mai functioneaza. Imi trebuie pentru R 1100 RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 11, 2014 Admin Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Suna aici, or sa te indrume ei catre un distribuitor, sunt importatori Venhill (UK). Editat Octombrie 11, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 fara telelever viata e pustiu... si eu care vroiam sa-mi iau... niste mizerii da' ia-ti bre unul din modelele vechi, cu telelever. preturile scad cu siguranta acu'. oare de ce l-or fi scos? » Post actualizat in 12 Oct 2014 18:45 Cred ca se referea la noile modele biemdabaliu care nu mai au telelever ci furca upsidedown dupa ce am deschis linku', m-am prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 l-au scos de zgarciti/handicapati ce sunt cost reduction simplificarea constructiei reducerea greutatii lasa ma, sa traiasca op'cinzeciu' meu, ca la cat ma dau in ultima vreme, sigur il las mostenire lu' fi-miu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Am sunat la firma de mai sus. Nu au kit dedicat pentru BMW. Doar la lungime cu anumite adaptari la jonctiuni. In alta parte nu se gasesc furtune de frana cu tresa metalica ? La Timisoara nu mai lucreaza HEL pana in ianuarie. Cel din imagine imi trebuie. Editat Octombrie 13, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Pai sunt pe ebay kituri complete, la preturi asemanatoare/rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Este ceva solutie speciala, la spray, pentru problema ta. Nu am incercat-o niciodata, dar exista. Ii zice "tar removal" La partea cu roata si cu scutul, la ce te referi mai exact? Ca atinge aripa sau ce? Ca scut inseamna carena aia mica de jos, ce leaga carenele mari intre ele. Mersi pt sfatul cu tar removal. Legat de roata, dupa ce am luat groapa, cauciucul imi atingea direct de scut (plasticul negru de sub motor ). Practic s-a blocat blocat amortizorul central. L-au desfacut niste baieti la un service si mi-au spus ca are cursa blocata, nu mai merge mai mult de 2 3 milimetri. Este posibil sa fi intrat asfalt pe langa semering sau e pur si simplu o coincidenta? Precizez ca dupa ce am luat asfaltul am mai mers vreo 6 zile si inca vreo 2500 km si prin soare si prin ploaie torentiala. I-am rugat pe baieti sa-l desfaca si sa-mi dea un verdict. Sa vedem ce o sa fie. Sincer sunt afon in materie, nici macar nu stiu ce sa caut pe ebay in cazul in care piesa actuala e dauna totala. Editat Octombrie 13, 2014 de 1ntruder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Daca ai nevoie de un altul, eu mi-am montat Wilbers fata spate si le am pe alea vechi inca. Gasim un numitor comun la care sa ii zicem pret si e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Am rezolvat. Am gasit original. Aveti idee daca se potrivesc rotile de 1150 la 1100 RS ? Spatele pare sa fie la fel la prindere doar ca este pe 17', dar fata nu stiu daca se potriveste la discurile de frana..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2014 Admin Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Nu se potrivesc la discurile de frana, din ce imi amintesc pe 1100 ai frane Brembo, pe 1150 ele sunt BMW. Editat Octombrie 14, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Da correct.... Un disc de frana (dreapta) are joc in bucsile de sustinere. Se poate rezolva prin inlocuirea lor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2014 Admin Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Problema tipica la franele alea Brembo, se uzeaza in timp si clampane ca dracu pe piatra cubica sau drum denivelat.. Se pot inlocui doar bucsele alea, vorbeste cu Dan Cata.. Editat Octombrie 14, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Mai am o "problema" cu culoarea . De ceva vreme tot cochetez cu idea de a schimba culoarea. Parca ma cam zgarie pe retina. Ce ziceti de asta? Sau ceva alte sugestii, sunt deschis. Editat Octombrie 14, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Culoarea asta este "cool" stie cineva codul ? Editat Octombrie 14, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafpilaf Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Mai am o "problema" cu culoarea . De ceva vreme tot cochetez cu idea de a schimba culoarea. Parca ma cam zgarie pe retina. Ce ziceti de asta? Sau ceva alte sugestii, sunt deschis. NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Este si asta un aspect, insa nu stiu daca ma pot obisnuii cu culoarea. Daca o vopsesti professional cu cod de culoare BMW nu ar trebui sa fie o problema, mai ales de faci si poze cu stadiile lucrari (ca dovada). Acum astept sugestii de la posesorii de bavareze. Editat Octombrie 15, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei. ideea e sa-ti faci motoru/masina pe placu tau si sa te bucuri de el, nu sa te gandesti la vanzare sau la cumparatoru de dupa tine. daca se face o lucrare cu cap si bun gust, nu vad unde ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2014 Admin Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Culoare trebuie sa-ti placa tie, nu altora. Personal imi place Pacific Blue foarte mult Ti-as da un sfat, decit sa o vopsesti mai bine mergi la o firma buna si colanteaz-o in culoarea dorita, ai mult mai multe avantaje decit banuiesti: -Te costa mai ieftin decit vopsitul integral. -Scapi de chinul revopsirii care nu o sa mai aiba in veci calitatea celei originale. -In cazul in care se zgarie ceva poti schimba imediat colantul doar de pe acea piesa, cu bani putini. -Nu dai de banuit ca ai smenuit-o in cazul revanzarii. -Un colant de calitate are garantie de 5 ani. Daca mergi pe ideea asta iti dau numarul unui baiat profi care are o firma ce se acupa cu asa ceva si foloseste colant premium (Oracal). Cel din imagine imi trebuie. Mergi cu el in mana unde te-am trimis eu si ti-l asambleaza pe loc! Editat Octombrie 15, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Daca o vopsesti professional cu cod de culoare BMW nu ar trebui sa fie o problema, mai ales de faci si poze cu stadiile lucrari (ca dovada). Pe vremea cand am avut R1100RS, in urma unor mici incidente, a trebuit sa schimb diverse parti vopsite insa, daca imi aduc corect aminte (pt. ca am facut la srvice BMW, deci nu am fost implicat in achizitie/montaj) toate partile vin deja vopsite din fabrica. Asadar, nu se vopasea ceva in atelier la ei, nu veneau "brute". Poate o solutie ar fi sa imbraci toata motocicleta in folie, am vazut ca s-a evoluat mult in sensul asta, si calitativ, si multitudinea de culori/modele. Si poate este un avantaj este ca in caz de zgarieturi, poti inlocui doar o bucata de folie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Asa este. Pacific Blue este si preferata mea. Am sa o fac sa imi placa mie, nu ma gandesc la vanzare, iar la ideea colantatului ma mai gandesc. Mai ales ca se "asorteaza" cu surata ei... Editat Octombrie 16, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Mai ales ca se "asorteaza" cu surata ei... Ala parca se numea Topas Blue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Asa este de aceea am specificat "asorteaza", nu identic. noul RS in actiune..... » Post actualizat in 19 Oct 2014 17:32ceva de genul acesta trebuie sa iasa, dar si cu capacul de la genti in culoare, binenteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.