Sari la conținut

Postări Recomandate

@hellryder

Good posting

M-ai scutit sa-i transmit aproape acelasi mesaj.

Ma dau pe forumul asta nu neaparat ca sa-mi caut parteneri bmw-isti de plimbare, mai caut si un manual, un sfat, mai vad ce e nou in peisajul motoarelor bmw.

 

....si un butoi cu bere chiar nu e catalizatorul pt adunarea riderilor bmw din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Oare toate motoarele BMW sunt in Bucuresti??? :finger: Probabil de aceea si singurul tester pt BMW este doar la Bucuresti. :moron: Ma intreb oare cei care isi cumpara motoare BMW direct din reprezentanta si care nu sunt din Bucuresti, cand vine momentu reviziei si etc. si au nevoie de acel nenorocit de calculator, oare ce fel de injuraturi le trece prin minte cand nea'mecanicu ii zice: "pai stii, la noi nu se poate, doar la Bucuresti ca acolo ii singurul pt. toata tzara"?

Cam nasol, nu credeti? Bafta pt voi cei care stati in si in imprejurimile Bucurestiului... da stiu ca 1000 de Km nu sunt multi (dus/intors) pt un rider de BMW, dar totusi....

 

Asfalt uscat, chiar si pe sfarsit de sezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da,asta-i alta timpenie pe care eu n-o inteleg deloc la ditamai firma!!

Eu nu spun sa aiba mecanici specializati si departament special moto in fiecare oras,dar pentru Ardeal s-ar putea totusi unul in Cluj sau Timisoara,unul in Moldova si eventual Brasov pentru centrul tarii..

Revenind,la Bucuresti este UN SINGUR MECANIC,Tibi,de care trag toti ca dracii!!

Mai mare rusinea pentru BMW!!

PS:Andrei,de acum incolo doua saptamini sunt in concediu,daca ai timp vino la Bucuresti,stai la mine la hotel sau acasa si-ti rezolvi mica problema..

Sanatate..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Oare toate motoarele BMW sunt in Bucuresti??? :blink: Probabil de aceea si singurul tester pt BMW este doar la Bucuresti. :blink: Ma intreb oare cei care isi cumpara motoare BMW direct din reprezentanta si care nu sunt din Bucuresti, cand vine momentu reviziei si etc. si au nevoie de acel nenorocit de calculator, oare ce fel de injuraturi le trece prin minte cand nea'mecanicu ii zice: "pai stii, la noi nu se poate, doar la Bucuresti ca acolo ii singurul pt. toata tzara"?

Cam nasol, nu credeti? Bafta pt voi cei care stati in si in imprejurimile Bucurestiului... da stiu ca 1000 de Km nu sunt multi (dus/intors) pt un rider de BMW, dar totusi....

 

Asfalt uscat, chiar si pe sfarsit de sezon

 

Scuze ca "ma bag" in topicul vostru, dar pentru cine nu stie, cel mai apropiat service BMW ( cu tot cu tester) de granita cu Romania este in Ungaria, la Szeged ( 100 Km din Arad).

Sper sa fie o informatie de folos pentru cei din zona de vest a tarii. De fapt, incepind de la Szeged , intalnesti service-uri BMW "adevarate", cu preturi de bun simt, destul de frecvent ( Budapesta, Viena, sa nu mai vorbim de cele din Germania, unde este service BMW in aproape orice orasel. Imi pare rau sa o spun, dar in aceste conditii, tinind cont ca de la Arad la Viena sunt aprox. 520 Km, exact ca de la Arad la Bucuresti, nu prea mai are importanta pentru cei din vestul tarii) ca service-ul BMW din Bucuresti este singurul din Romania dotat cu tester si cu un singur mecanic priceput. Nu credeti ??? In ceea ce priveste numarul motoarelor BMW... ele sunt din ce in ce mai multe in zona asta a tarii in ultima perioada... . Ma gandesc serios sa-mi achizitionez si eu unul ( R 1200 RT) pana la sfarsitul anului sau inceputul anului viitor.

Asfalt uscat si curat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domnule CLiviu, eu cred ca multa lume citeste si prea putina lume are vreun interes sa raspunda. Sezonul e pe sfarsite, cine mai calareste e pe motor si cauta drumuri, iar cine nu oricum nu se va deranja sa vina la o intrunire organizata ad-hoc pe un topic oarecare. CU SCUZELE DE RIGOARE :ACEST TOPIC ESTE UNUL DESTINAT POSESORILOR DE BMW. POATE MAI SUNT SI ALTELE ...POATE SUNT MAI APRECIATE SI DECI UTILIZATE ..EU NU LE STIU . CE CRED INSA SI SUSTIN : UN SPIRIT POSESOR DE "MOTO" NU POATE FI DEPARTE DE A UNUI POSESOR DE "MOTO =BMW"

 

Se doreste o intalnire monomarca? DE CE NU ? ATI IMBATRINIT ?...SPIRITUAL VORBIND :blink: Nu cred ca am ajuns chiar pana acolo. HAI SA TESTEM CE SE POATE INTAMPLA ... AM DEJA UN PARTENER LA BUTOIUL DE BERE . TE ASIGUR CA O SA FACEM TOT POSIBILUL SA IL TERMINAM ...DACA MAI VIN BAUTORI DE BERE SI FANI BMW ESTE UN CASTIG ! Eu ma intalnesc cu prietenii mei BMW-isti in grup restrans, cativa oameni, 2-3-4. DE CE ATAT DE RESTRANS ... ? APRECIERZ ASTA , DAR DACA AVETI UN GRUP RESTRANS , HAI SA INCERCAM SA IL EXTINDEM ... Daca vreau intalnire monomarca ma duc la Garmisch si ma intalnesc cu 35000 de BMW-isti odata. ESTE IMPOSIBIL ...SUNT CONVINS CA NU AI FACUT ACEST DRUM NICIODATA , POATE CU AVIONUL ...DATA VIITOARE CAND AJUNGI ACOLO MERG SI EU CU MASINA (BMW 535 D) Sincer nu cred ca o adunare de 100 de oameni POT SA FIE 10 ...PT INCEPUT ...care nu au in comun DACA TU IMI SPUI CARE ESTE PUNCTUL COMUN AL TUTUROR MOTOCICILISTILOR IN AFARA DE MOTOCICLETE , EU ...MAI DAU INCA UN BUTOI DE BERE :blink: .DECI :SINGURUL PUNCT COMUN VOR FI MOTOCICLETELE BMW decat marca motorului pe care merg ar avea vreun succes la momentul actual. ASTA E CEVA NOU ...VOI SUNTETI DEJA 2-3-4 ... .Si asa comunitatea este destul de scindata, mai trebuie sa mai evoluam mult. DEPINDE DE NOI ...PROPUN SA LASAM DE LA NOI , SA FIM INTELEGATORI FATA DE TOTI SI DE CE NU : SA INCEPEM SA NE VEDEM LA FATA ...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CLiviu: pozele facute de mine anul acesta la Garmisch impreuna cu acel grup restrans de prieteni de care vorbeam se gasesc aici:

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1073

 

Si nu am fost cu avionul... in ciuda emblemei care reprezinta o elice alba pe un cer albastru :blink: prietenii stiu de ce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asta-i alta timpenie pe care eu n-o inteleg deloc la ditamai firma!!

Eu nu spun sa aiba mecanici specializati si departament special moto in fiecare oras,dar pentru Ardeal s-ar putea totusi unul in Cluj sau Timisoara,unul in Moldova si eventual Brasov pentru centrul tarii..

Revenind,la Bucuresti este UN SINGUR MECANIC,Tibi,de care trag toti ca dracii!!

Mai mare rusinea pentru BMW!!

PS:Andrei,de acum incolo doua saptamini sunt in concediu,daca ai timp vino la Bucuresti,stai la mine la hotel sau acasa si-ti rezolvi mica problema..

Sanatate..

Luigi Vicol

 

1- ITI RECUNOSC SUPARAREA ...

 

2- NU ITI POT RASPUNDE IN ACEST MOMENT DIN PUNCTUL DE VEDERE AL BRAND-ULUI BMW-MOTO

 

3- ITI RASPUND DPDV AL UNEI PERSOANE CARE A LUCRAT DE MULTI ANI CU <NO NAME> (IN ALT DOMENIU ) , SI CARE ACUM LUCREAZA CU CERTIFICARI INTERNATIONALE DE SERVICE PT MAI MULTE BRAND-URI (REPET : NU IN MOTO) ...DECI POT FACE DEOSEBIRI SI IMI PERMIT COMENTARIILE .

 

PE SCURT , ADUC CATEVA ARGUMENTE PRO <BRAND> :

 

- CUMPARAM BRAND-URI PT CA EXISTA O CALITATA MAI BUNA LA PRODUCATORI , INVESTITII IN R&D ,INOVATIE, TEHNOLOGIE NOUA , GARANTII EXTINSE, TRADITIE , FIABILITATE

 

-GARANTIILE EXTINSE COSTA : STOC DE PIESE , LOGISTICA , SIGURANTA , TRAINING LA PERSONAL ...

 

- DACA SUNT PROBLEME LA PRODUCTIE CARE SE VOR REGASI IN INTREGA RETEA DE DISTRIBUTIE ,UN BRAND ISI ASUMA COSTUL SI SCHIMBA SAU REPARA INTREG PARC DE PRIDUSE VANDUTE ...UN PRODUCATOR DE <NO NAME> ISI FACE O ALTA FIRMA SI VA VINDE ACELEASI PRODUSE CU ALT NOU <BRAND> :blink:

 

- CERTIFICARILE PRIMITE LA CUMPARARE DE PRODUS BRAND SUNT ADEVARATE , RECUNOSCUTE SI VERIFICATE INTERNATIONAL (NU SE POATE ALTFEL) FATA DE CELE <NO NAME > CARE SUNT CUMPARATE ...SAU CONTRAFACUTE =DE MULTE ORI FALSE . VA ADUCETI AMINTE DE CATI PRODUCATORI DE PISE DACIA ERAU INAINTE DE REVOLUTIE ? (PS : SI EU PRODUCEAM BUCSE DE BASCULA... :) )

 

- EXISTA LA <BRAND-URI> , PLANURI DE AFACERI PE TERMEN LUNG DIRECT PROPORTIONALE CU CIFRA DE VANZARE INTR-O ANUMITA ZONA DE VANZARI .DECI , PT SERVICE DACA SE VINDE PRODUSUL , IN FIECARE AN SE STABILESTE BUGET SI SE INVESTESTE IN TRAINING TEHNICIENI , SERVICE AUTORIZAT ...ACEST COST INTR-O PIATA NOUA ESTE MAI MARE (CUM AR FI ROMANIA PT BMW (CARE NU ARE VANZARI ASA CUM SE INTAMPLA IN ALTE PIETE) DATORITA INVESTITIILOR INITIALE , DAR SIGUR ESTE ASIGURAT UN SERVICE MULT MAI <SIGUR>DECAT DACA AM MERGE PE MANA TEHNICIENILOR DIVERSI CARE CU TOATE CA SUNT FOARTE TALENTATISI AU MULTE CALITATI NU AU TOATE INFORMATIILE , NU AU ACCES LA CODURI , ACCES LA PIESE AUTORIZATE, NU AU MANUALE ACTUALIZATE PERIODIC SI TRAINNING SPECIFIC ...EI SE RISCA SI NE RISCAM SI NOI ! :kick:

 

DECI , DACA ATI LUAT BMW...SA FITI SANATOSI SI SA VA BUCURATI DE BRAND IN CONDITIILE SETATE DE PRODUCATOR .

 

DACA EI SUNT INCA APRECIATI DE PIATA ...DACA INCA SE CUMPARA ACEST BRAND , INSEMANA CA FAC CEEA CE TREBUIE SA FACA ...ISI CUNOSC MESERIA SI NU VOR SA FACA DE RAS BRAND-UL IN CARE AU INVESTIT ZECI DE ANI (CHIAR DACA ACUM SUNT LA INCEPUT DE DEZVOLTARE RETEA SERVICE SI DISTRIBUTIE NATIONALA)

 

 

SA NU SE INTELEAGA GRESIT : FAPTUL CA EXISTA ACEASTA COMUNICARE PE ACEST FORUM SI NE AJUTAM CU INFORMATII ,MANUALE , PIESE ...CHIAR SI CU CAZARE !!!!!!!!!!!! ESTE O ALTA <RETEA DE SUCCES IN SERVICE BMW ...PE CARE O APRECIEZ SI LA CARE VOI APELA SI EU CAND VOI AVEA PROBLEME PANA SA AJUNG LA TIBI ... DUPA GARANTIE ... :)

 

 

 

 

 

 

-

 

--- Mesaj completat în 30 Sep 2007 22:46 -------------

@CLiviu: pozele facute de mine anul acesta la Garmisch impreuna cu acel grup restrans de prieteni de care vorbeam se gasesc aici:

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1073

 

Si nu am fost cu avionul... in ciuda emblemei care reprezinta o elice alba pe un cer albastru :blink: prietenii stiu de ce!

 

MII DE SCUZE !

FELICITARI FRATII MEI ... SUNTETI TARI !

 

ACUM TE ROG SA IMI APRECIEZE SINCERITATEA : MIE SI CU MASINA IMI ESTE GREU SA AJUNG PANA ACOLO ...POATE CA AM ALES UN MOTOR CARE NU SE PRETEAZA SI CARUIA TREBUIE SA II SCHIMB SAUA CA MA DOARE C***L ...LA DRUM LUNG ... SI NU NUMAI B)

Editat de CLiviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Andrei,de acum incolo doua saptamini sunt in concediu,daca ai timp vino la Bucuresti,stai la mine la hotel sau acasa si-ti rezolvi mica problema..

Sanatate..

Luigi Vicol

 

 

Multumesc mul Luigi, dar dupa cum se preconizeaza la mine sfarsitul acesta de an, sunt prea putine sanse sa ajung la tine la Bcuresti si sa rezolv problema mea. Tocmai am schimbat un job si ii cam dificil sa pot avea pretentii de cateva zile libere. Oricum multumesc, dar am sa o las pe mai incolo, pot inca sa ma dau si fara ca ABS-ul sa functioneze :blink: , iar cand am sa fiu in stadiul de "vin la Bucuresti la AUTOBAVARIA" am sa te anunt fara nici o rezerva :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Oricum multumesc, dar am sa o las pe mai incolo, pot inca sa ma dau si fara ca ABS-ul sa functioneze

...ce anume nu functioneaza la abs?...cum clipesc becurile de la bord?...ai resetat abs-ul?...autodiagnoza i-ai facut?...poate te pot ajuta eu fara sa mai faci un drum de bucuresti!!...adica pt luigi merita sa mergi pina acolo dar pt altceva... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ce anume nu functioneaza la abs?...cum clipesc becurile de la bord?...ai resetat abs-ul?...autodiagnoza i-ai facut?...poate te pot ajuta eu fara sa mai faci un drum de bucuresti!!...adica pt luigi merita sa mergi pina acolo dar pt altceva... :kick:

 

Pai treaba este in felul urmator: am un BMW RT 1100 din 2000. Am avut probleme cu bateria (era descarcata), si am umblat o vreme cu bateria descarcata. Evident ca ABS-ul nu mergea in tot acest timp, dupa ce am schimbat bateria becurile de la ABS in continuare palpaie intermitent si clar ca nu functioneaza.

Servisu de aici ma trimis la Buc. pt calculator, ca cica numa ala poate sa remedieze problema.

 

Multu anticipat

 

--- Mesaj completat în 01 Oct 2007 14:52 -------------

...ai resetat abs-ul?...autodiagnoza i-ai facut?

 

 

Treburile astea is noi pt mine: reset abs si autodiagnoza :blink: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu 2 sapatamani am fost la Debrecen (Ungaria) la reprezentanta BMW.

Au de toate la fel si snobism si mai ales preturi. Daca se poate eu nu mai ma duc la ei. Am intrebat pretul unei piese (la ei era 140 lei) iar in Cluj aceeasi piesa 47 lei. Si nu mai vorbind ca nu gasea marele mecanic seria de sasiu. Am aratat eu unde e iar el zicea ca nu stiu eu bine.(m-am uita in carte service unde era trecuta seria de sasiu pe care stiam eu-bine.)

Deci nu numai la noi sunt meserias asa de "buni si cinstiti"

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da,subscriu vis-a-vis de Tibi..

CLiviu,daca tot esti in tema poate ma lamuresti si pe mine cum vine asta:

Referitor la Bavaria..pina acum nu am avut probleme cu piesele,ce-am comandat mi-au sosit in max.o saptamina..

Asta pina prin 17 iulie cind am comandat doi rulmenti de la cardan care nu mi-au sosit nici pina astazi!!

Mai exact mi-a sosit doar unul!

Am intrebat de vreo doua trei ori la magazie..poate s-o fi ratacit comanda mea,mi s-a raspuns ca nu si asa era,pentru ca alte comenzi pe care le-am dat mi-au venit intre timp fara probleme.Intr-un final m-au apucat dracii si le-am spus sa-mi dea numarul comenzii pentru ca vreau sa dau un mail la BMW in Germania sa reclam faptul ca stau de doua luni jumatate si astept un nenorocit de rulment care in timpul asta ar fi sosit si daca-l aduceau pe jos mergind cu spatele!!

Spre surprinderea mea cei de la Bavaria chiar m-au incurajat sa procedez asa..poate in felul acesta ii mai impulsionez putin pe cei din Germania sa-mi onoreze comanda!

Zis si facut,trimit un mail la BMW Germania,mi se raspunde ca imi multumesc pentru notificare,bla bla-urile de rigoare si ca or sa cerceteze problema..

Iar de atunci stau si astept..si astept,le-am trimis din nou mail dar degeaba!!

Chiar nu mai stiu ce sa cred..

Suparator este faptul ca nu mi se da nicio explicatie,au piesa,n-o au,se mai fabrica sau nu,s-a incurcat comanda,etc!!!

Norocul meu este ca nu am nevoie stringenta de acei rulmenti,caci altfel cred ca muream cu ei de git.Dar situatia in sine nu-i placuta deloc..

Asa incit iti pot spune CLiviu ca nu ma asteptam ca la un BRAND ASA MARE(in speta noastra BMW) sa fie posibil asa ceva!!

Probabil daca ma duceam la un neautorizat se intimpla asta:omul demonta cardanul,dadea rulmentii aia jos,imi dadea cotele respective si ma punea sa-i caut la un magazin care comercilalizeaza asa ceva.

Iar aici sunt doua posibilitati:

1.Nu gaseam rulmenti si mergeam in continuare cu cei vechi,asa cum fac acum,fiind obligat sa stau dupa Bavaria si sa astept..

2.Gaseam rulmentii aia ordinari si a treia zi eram calare pe motor!

Ce parere ai CLiviu despre ce iti spun eu aici?

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am decat 3 comentarii la problemele tale :

 

1- firma BAVARIA nu are un contract ferm de distributie . Se intampla ! Firmele BRAND se misca mai greu , astepata sa vada ce se intampla in piata , studiaza competita, costurile , riscurile ...intre timp firma care isi asuma raspunderea in teritoriu (Romania) si vrea sa faca treaba buna (investeste , face loby, face tot ce crede ea ca e bine, dar insuficient pt reprezentanta care are reguli mult mai stricte ) nu are acces la suport ... adica la info online +linie de credit + posibilitate de excaladare probleme service locale . Poate din acest motiv ai fost indrumat sa <excaladezi> singur problema , pt a ajuta la sensibilizarea birocratiei de mai sus din Germania !

 

2- firma care isi asuma reponsabilitatea unui service autorizat intr-un anumit teritoriu nu a <achitat> toate obligatiile aferente unui aemenea deal . Poate nu a trecut de anumite conditii ferme , proceduri standard , cum ar fi < nr de tehnicieni certificati> ; <cifra de vanzari directe> , <nr de moto in Romania> care insemana o cifra de vanzare si deci un Gross Profitt din vanzarile de piese in teritoriu , < nr de spatii show-room > , nr de vanzatori certificati , stoc de marfa pe stoc ...adica motoare si pise ...:blink:

 

3- firma distribuitoare nu are oameni pregatiti pt relatii comert international ...sau proceduri interne care sa permita mobilitate si relatie directa , autoritate cu cei din afara . Deci ne intoarcem la punctul 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...@criofix!!...si altii interesati!!!...SPECIAL PT POSESORII DE R 1100-1150, RT-R-RS-GS CU ABS!

 

...in functie de clipocelile becurilor de la ABS din bord pot fi mai multe probleme!...diagnoza se imparte in 2 parti : 1* cu contactul pus si 2* dupa pornirea motorului!

...in 95% din cazuri o baterie necorespunzatoare este anuntata prin becurile de la abs!!...dupa schimbarea bateriei(in timp util, adica cit mai repede) abs-ul nu trebuie resetat!!!...

...daca dupa schimbarea bateriei becurile pilpaie asincron(NON-SIMULTAN) la punerea contactului,exista o defectiune la sistemul de frinare!...aceasta se descopera cu ajutorul auto diagnozei!!...

...daca dupa schimbarea bateriei becurile pilpaie sincron(simultan) la punerea contactului si se desincronizeaza la pornirea motorului, bateria nu este buna , ea neavind suficient amperaj la pornire abs-ul ramine in stand by!!

...dupa cum vedeti schimbarea bateriei este primordiala si apare in toate cazurile de probleme la abs!!...asta se intimpla si la altii nu numai la noi, e o problema generala la bmw!...nu va pierdeti vremea cu baterii aiurea de la louis sau polo sau chiar varta....nu fac fata si pacat de banii aruncati!!...aveti nevoie de o baterie originala bmw cu gel care sare de 100 euro sau exide, firma care le face pt bmw!!....12v-20A!!

...in continuare va voi da detalii despre resetarea si autodiagnoza abs-ului evident dupa ce v-ati asigurat ca bateria este buna !!

...resetarea si diagnoza nu sunt operatiuni grele si nici complicate pt ele necesarul de scule se reduce la o sirma de 0.5m si un voltmetru analogic, cel digital este prea lent!...de asemenea trebuiesc eliminati toti factorii de stress din zona, copii, neveste isterice, televizoare pornite la care se urmaresc meciuri de fotbal, manele, etc...

...mufa de acces la abs se afla sub sezut, in apropierea cutiei cu sigurante si relee, este de culoare negru sau albastru si are 3 contacte(pin) in linie numerotate...

...

...

...RESETAREA!!!...

...ABS II Canceling Error Codes:

this has been reported before. Just for reference:

- ground pin 2

- switch ignition on

- push ABS button for at least 8 seconds

- release ABS button

- switch ignition off and remove ground from pin 2...

...pt cine nu stie engleza!...cu sirma se da masa la pinul 2, se pune contactul, se tine apasat butonul de abs din bord timp de 8 sec, sub nici o forma mai mult de 10 sec(la 10 sec se cheama master reset)!!...se lasa butonul abs, se ia contactul si se indeparteaza masa de la pin 2!....in caz de nevoie se repeta operatiunea!

...

...

...AUTODIAGNOZA!!!...

...- voltmeter on pin 2

- turn ignition on

- meter will indicate about 11V steady with no faults stored

- count eventual dips towards zero volts

- fix the cause of the fault and cancel code

........ABS II Codes:

-1 front pressure modulator

-2 rear pressure modulator

-3 front sensor

-4 rear sensor

-5 battery voltage low

-6 ABS relay

-7 ABS control unit

-8 sensor gap front or rear..

...TRADUCERE!!...SE IA + DE LA PIN 2, DIN ACEEASI MUFA DE SUB SEZUT, SE PUNE CONTACTUL!...VOLTMETRUL VA ARATA 11 VOLTI STABILI, SE VOR NUMARA BATAILE ACULUI SPRE 0, FICARE SERIE AVIND UN CORESPONDENT IN TABELUL CU CODURI!!...REPARA PROBLEMA SI RESETEAZA ABS-UL!!...

...EXEMPLU: LA O PROBLEMA CU SENZORUL FATA, DE LA 11V ACUL VA BATE SPRE 0 DE 3 ORI DUPA CARE SE OPRESTE PT CITEVA SECUNDE LA 11V DUPA CARE REPETA CIT TII CONTACTUL PUS...E SIMPLU, NU-I ASA?

...ATENTIE MARE LA FIRE,MUFE,PLUSURI , MINUSURI, TIMPI DE RESETARE..ETC...

...INAINTE DE A FACE CEVA DACA AVETI NECLARITATI SUNATI-MA LA 0721408941,FLORIAN SI IN MASURA POSIBILITATILOR SI A CUNOSTINTELOR MELE VA VOI AJUTA SI INDRUMA!...

...BAFTA LA SURUBAREALA!

 

 

...DACA VA REUSESTE ACESTE OPERATIUNI, VA COSTA UN SUC CIND NE INTILNIM FIINDCA LA SERVICE VA SCAPA DE 200 DE EURO PT O OPERATIUNE CE DUREZA 3 MINUTE!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis si facut,trimit un mail la BMW Germania,mi se raspunde ca imi multumesc pentru notificare,bla bla-urile de rigoare si ca or sa cerceteze problema..

Iar de atunci stau si astept..si astept,le-am trimis din nou mail dar degeaba!!

Chiar nu mai stiu ce sa cred..

Suparator este faptul ca nu mi se da nicio explicatie,au piesa,n-o au,se mai fabrica sau nu,s-a incurcat comanda,etc!!!

...

Asa incit iti pot spune CLiviu ca nu ma asteptam ca la un BRAND ASA MARE(in speta noastra BMW) sa fie posibil asa ceva!!

Probabil daca ma duceam la un neautorizat se intimpla asta:omul demonta cardanul,dadea rulmentii aia jos,imi dadea cotele respective si ma punea sa-i caut la un magazin care comercilalizeaza asa ceva.

 

 

 

 

 

Stai linistit!

In Germania lucreaza probabil unii pe care ii cheama Hans, Fritz, Jurgen sau altcumva... tot un fel de Vasile , Ion sau Gheorghe in Romania , asa ca tot oameni sunt si sunt sortiti greselii.

Povestile astea cu brand-ul si etc, sunt doar niste povesti.

Parerea mea este ca omul sfinteste locul ( a propos si de mecanicul Tibi, pe care nu-l cunosc , dar citesc numai lucruri de laudat de spre el. Felicitari !) asa ca...ar fi bine ca fiecare dintre noi sa ne facem bine treaba acolo unde suntem, pentru ca brandurile astea despre care se vorbeste , cu tot cu renumele lor, sunt facute tot cu eforturile noastre, ale oamenilor, ...cei ce reprezentam brand-ul.

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-e pare cunoscut problema cu ABS -ul. Nu tot timpul bateria este de vina. Se mai intampla sa fie bateria buna dar a stat motorul mult, nu a fost pornit deloc . Am mai observat fenomenul aceasta si cand este frig.

Solutia e simpla in cazul aceasta. Pornest motoru lasi sa merga un pic(cateva minute) dupa care opresti si pornesti din nou.

Si in louis am vazut baterie buna pt BMW Varta pe Gel, drept ca la pretul de 140 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, prin amabilitatea dl-ui GIV 32, AM REUSIT SA REZOLV PROBLEMA ABS-ului!!!!!!!!! :kick: :)

Am fost scutit de o cheltuiala in plus, am invatat chestii noi si am reusit sa inteleg mai mult ce inseamna un R 1100 RT, dupa cum am mai zis, acest motor continua sa ma surprinda intr-un mod placut de fiecare data cand ma apropiu de el.

 

Nu vreau sa par un naiv, dar ceea ce inseamna mecanica in Romania, mai are un drum foarte lung de parcurs pana sa iti ofere o oarecare siguranta, mai ales sa lasi motoru de pe o zi pe alta la ei.

 

Multumesc din nou pt. amabilitate Flroian si astept sa ne intalnim :blink: :blink: :) , pe weekend poate facem un drum pana pe Piatra Craiului sa mancam o zama de burta!!!

 

PS: in mod normal, Florian, ar trebui sa mai fie intrunirea de la Sibiu in 23-25 noiembrie 2007

Eveniment: Intrunire moto UCMR, Organizator: Crazy Bikes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ma bucur ca am putut sa va ajut, chiar si asa prin telefon!!... :blink: ...luigi, nu m-ai stresat cu telefoanele, stai linistit!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Am citit ca unii dintre membrii acestui forum care conduc motociclete de marca BMW, isi fac ganduri din cauza pieselor.

Eu pot sa va spun, si asta e oficial, ca BMW produce timp de 15 ani de la inceperea productiei respectivului model, piese de schimb. Dupa 15 ani trebuie sa se descurce fiecare cum stie sau poate. Asta e.

 

O duminica placuta, tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca dupa 15 ani daca pica ceva nu o sa gasesc piese. Atunci pot sa arunc la fier vechi. Inca si pt japoneze care au 20 ani sau mai mult gasesti piese.

Sau ar fi mai logic sa produca 15 ani dupa incetarea productiei respectivului model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! :laugh: deschisesem si eu un topic la "coltul enduristilor",da' uite ca am gasit pe aici multa lume :friends: :wink:

 

--- Mesaj completat în 07 Oct 2007 17:35 -------------
App.Mi-am luat o tranta cu motorul din fericire fara evenimente prea mari(o lovitura la calcai,fara ghips) si mi-am rupt semnalele pe stanga.Am incercat o improvizatie cu super glue,super bison,banda izoliera insa degeabba:nu tine :laugh: (!).Stiti magazine de piese pt BMW F650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...