mihalceai Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Te complici destul de mult. Recomandarea mea e sa folosesti iesirea de control a alternatorului pentru cuplarea unui releu care activeaza ABSul(varianta de pe net). Sau, mai simplu, legi direct iesirea respectiva la intrarea ABSului. E vorba de fire de control, nimic de putere. Eu am facut direct legatura intra iesirea alternatorului si intrarea ABSului: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=13902358&postcount=22. Chiar daca ABIA invarte dupa iarna, dupa ce porneste motorul ABSul e ok. O sa ma duc acum la garaj sa dau rezervorul jos si sa vad cum sta treaba ... cred ca majoritatea leaga releul intre masa si "excitatia alternatorului" ... nu stiu daca este bine, o sa masor sa vad ce avem pe sufa de la iesire impreuna cu un releu care consuma max. 100mA poate si mai putin in functie de varianta. Aseara mi-a mai fatat o idee mintea (folosindu-ma exclusiv de firul verde care mere in pin 15 centrala ABS si o masa) sa fac un mic circuit comparator cu o dioda zenner si un tranzistor astfel incit releul meu sa cupleze numai cind tensiunea pe firul verde trece de ex. de 12,5V sau 13V .... cred ca sub 12,5V apare eroarea. Experimentez azi si vad ce solutie e mai buna cu interventii minime. Duminica faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Sal la toata lumea apropo de aceasta mare problema a ABS -ului eu unul am scapat prin vanzarea modelului 1100 ,intrebare a auzit sau stie cineva aceasta prob apare si la R 1200rt /2009 ...? Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 8, 2011 Admin Share Postat Mai 8, 2011 Tare asta..ai rezolvat problema ABS-ului vanzand motocicleta , asta-mi aminteste de olteanul caruia nu-i mai merge scula si din cauza asta a schimbat patul.. Revenind, amicul meu electronist a facut altceva, un releu si o dioda care pastreaza 4/5 secunde tensiunea la 14 volti atunci cind dai la automat..explicatia este sumara, intrucat eu nu ma pricep. Dupa ce montez dracia va anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 O sa ma duc acum la garaj sa dau rezervorul jos si sa vad cum sta treaba ... cred ca majoritatea leaga releul intre masa si "excitatia alternatorului" ... nu stiu daca este bine, o sa masor sa vad ce avem pe sufa de la iesire impreuna cu un releu care consuma max. 100mA poate si mai putin in functie de varianta. Aseara mi-a mai fatat o idee mintea (folosindu-ma exclusiv de firul verde care mere in pin 15 centrala ABS si o masa) sa fac un mic circuit comparator cu o dioda zenner si un tranzistor astfel incit releul meu sa cupleze numai cind tensiunea pe firul verde trece de ex. de 12,5V sau 13V .... cred ca sub 12,5V apare eroarea. Experimentez azi si vad ce solutie e mai buna cu interventii minime. Duminica faina. Te complici si daca circuitul tau da rateu adio ABS. Un fir simplu e sfant, dat fiind ca nu ai nici un sfert de amper p'acolo. Sal la toata lumea apropo de aceasta mare problema a ABS -ului eu unul am scapat prin vanzarea modelului 1100 ,intrebare a auzit sau stie cineva aceasta prob apare si la R 1200rt /2009 ...? Vik55. Foarte tare ideea. Vinzi motoru in loc sa schimbi bateria. Nu de alta, dar la 1100 cu baterie buna nu face figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Caut sa cumpar un R 850 RT, fabricatie minim 2002. Stiti vreunul la vanzare prin tara? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 8, 2011 Admin Share Postat Mai 8, 2011 @gorg, vezi aici, cu mentiunea ca motorul este 850rt, nu 1150, asa cum apare in anunt! Motorul a fost al unei cunostinte, care l-a vandut astuia de a dat anunt. Succes http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/motociclete/bmw/bmw-r-1150-rt-fab-2002-10155314.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 l.u.v, multumesc mult! Am fost, l-am vazut, m-am miscat putin cu el printr-o parcare, dar nu m-a prea incantat ..... Omul sustine ca e 1150. Care sunt diferentele vizibile dintre cele 2 si care sunt dimensiunile reale ale 850'ului? ... pe google, parerile sunt foarte impartite. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Nu exista vreo diferenta vizibila intre 850 si 1100. Intre 1150 si 1100/850... cred ca la evacuare sunt altfel prinase tevile. Parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 8, 2011 Autor Share Postat Mai 8, 2011 foloseste cineva la R1100 bujii iridium. Se simte ceva imbunatatire? Sau e doar pierdere de bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Tare asta..ai rezolvat problema ABS-ului vanzand motocicleta , asta-mi aminteste de olteanul caruia nu-i mai merge scula si din cauza asta a schimbat patul.. Revenind, amicul meu electronist a facut altceva, un releu si o dioda care pastreaza 4/5 secunde tensiunea la 14 volti atunci cind dai la automat..explicatia este sumara, intrucat eu nu ma pricep. Dupa ce montez dracia va anunt. Da mersi daca crezi ca de aceia am dat 1100 te cam inseli si ca sa fiu si eu putin rautacios sti cum este pisica cand nu ajunge la struguri crede ca sunt acri............ Numai bine prietene . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 8, 2011 Admin Share Postat Mai 8, 2011 (editat) 1.Eu nu cred nimic, citesc doar ce ai scris tu. Daca una gandesti si alta scrii nu este problema mea. 2.Nu sunt rautacios, daca te-a suparat bancul pentru ca esti oltean..iarasi nu-i problema mea. 3.Nu are relevanta, imi plac strugurii chiar si acrisori, dar in cazul asta nu se leaga, am motorul pe care mi l-am dorit Drumuri bune si fii mai relax, ca asta ne tine-n viata..prietene. Editat Mai 8, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 A fost cineva sambata si\sau duminica la BMW training ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 foloseste cineva la R1100 bujii iridium. Se simte ceva imbunatatire? Sau e doar pierdere de bani? Am folosit eu la R1100RS; mergea cam nasol in jur de 3000rpm iar cu alea cu iridium era aproape perfect; dupa ceva timp am facut revizia si am pus bujii normale noi, iar mergea naspa; le-am refolosit pe cele cu iridium si iar fost bine. La mine au meritat clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Stiti cumva vreun producator de furtune de ambreiaj ? ca al meu a inceput sa scuipe lichidul azi si parca as pune cu insertie metalica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2011 Admin Share Postat Mai 10, 2011 Sunt doua firme in Bucuresti care fac furtune cu plasa metalica(racing)pe comanda. Racing Nick(specializat in prepararea masinilor de raliu) si inca unii. Daca te pot ajuta, mi-l poti trimite pe al tau ca model si am sa merg la ei sa ti-l faca. Cred ca te costa undeva pina intr-o suta de lei, 70/80 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salut Luigi.Problema la furtunul de ambreiaj este ca banjoul de la cilindru nu este standard ci este mai mic in diametru.Daca poti te rog sa le faci o intrebare sau sa-mi dai niste date de contact de la ei.Miercuri am pe cineva care vine in Bucuresti asa ca as avea pe cine sa-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2011 Admin Share Postat Mai 10, 2011 Varule, fii atent: 1.Motonet.ro, 031/432.83.25 sau 26 2.Racing Nick, 021/252.33.68 sau 0747/507.752 Primii vad ca au un site stufos, cu de toate pentru motorete si au fost cei mai reeceptivi, in sensul ca au totul pe stoc(furtunuri la metraj, capetele, bolturile)si mi-au spus ca daca ma duc cu modelul la ei in 10 minute sunt gata. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) VAND PLATFORMA PENTRU O MOEOCICLETA,NOUA,SARCINA UTILA MAXIMA 270KG,PROVENIENTA SPANIA,INMATRICULATA RO. PLATFORMA BASCULEAZA PENTRU O INCARCARE MAI USOARA...FOLOSITA O SINGURA DATA,INMATRICULATA 02.2011. PRET 450E...TEL 0726925787 Editat Mai 11, 2011 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Aveti cumva o schema electrica de la un 1100RT sau barem a blocului de sigurante unde e releul de semnalizare ? as vrea sa-mi pun o alarma si sa conectez si avariile. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Varule, fii atent: 1.Motonet.ro, 031/432.83.25 sau 26 2.Racing Nick, 021/252.33.68 sau 0747/507.752 Primii vad ca au un site stufos, cu de toate pentru motorete si au fost cei mai reeceptivi, in sensul ca au totul pe stoc(furtunuri la metraj, capetele, bolturile)si mi-au spus ca daca ma duc cu modelul la ei in 10 minute sunt gata. Succes. Se pare ca nu au banjo fi6 Daca auziti pe cineva care are asa ceva sa ma anuntati.Temporar am inadit furtunul unde sa crapat.Sper sa tina pana gasesc o solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Aveti cumva o schema electrica de la un 1100RT sau barem a blocului de sigurante unde e releul de semnalizare ? as vrea sa-mi pun o alarma si sa conectez si avariile. Multam Nu ai treaba cu schema electrica si chiar nu vrei sa te bagi la releu, trust me. Identifica firele cu plus de la semnalele spate, fa niste adaptoare in forma de "Y" si leaga acolo alarma. Atat. Numa pe spate, ca semnalele la RT sunt legate in paralele, pe cate o parte, fata spate. Se pare ca nu au banjo fi6 Daca auziti pe cineva care are asa ceva sa ma anuntati.Temporar am inadit furtunul unde sa crapat.Sper sa tina pana gasesc o solutie Daca tot e o treaba care o faci o data in viata si atat, de ce nu iei de pe ebay un furtun si gata? Pt. cativa zeci de lei in plus nu cred ca merita sa te apuci sa faci de la 0 cand deja neamtu, care vorba aia, ii neamt, o facut cateva sute de bucati si stie cu ce se mananca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Am gasit numai furtune originale adica din plastic , care in timp imbatranesc si crapa.Vreau neaparat din alea cu insertie metalica.Tocmai pentru ca il schimb odata in viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Tocmai asta ziceam si eu, alea metalice is oarecum superioare la alea de guma (la frane cel putin, la ambreiaj nush cat de mult conteaza, dar da, sunt mai durabile); poate nu m-ai inteles, dar am sugerat sa iei cu insertie metalica de pe ebay.de, ca is oferte garla acolo, si la bani, cam tot pe acolo iesi ca si daca le-ai face aici in RO, numa ca din Germania, ai garantia unui lucru bine facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Pentru cei cu 1100RT, in caz ca va mai trebuie ceva piese din dezmembrari, a aparut unul nou: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...b&ID=371452 ! mi-ar trebui un modul abs de la asta pt un prieten si nu reusesc sa intru pe bikeshop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) Nu ai treaba cu schema electrica si chiar nu vrei sa te bagi la releu, trust me. Identifica firele cu plus de la semnalele spate, fa niste adaptoare in forma de "Y" si leaga acolo alarma. Atat. Numa pe spate, ca semnalele la RT sunt legate in paralele, pe cate o parte, fata spate. Normal ca nu ma bag la releu ci la cupla de sub el sa injectez semnal pe avarii in serie cu doua diode mai tapene, pe fiecare parte cite o dioda ca atunci cind semnalizezi sa nu mi se intoarca 12V in alarma ... Editat Mai 12, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.