Dan Cata Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Eu ti-as recomanda kit de reparatie. +1 Vezi ca userul oyabun (/index.php?/user/55530-oyabun/) dezmembreaza un k1200rs.Poate mai are pompa cu totul nu cred ca se potrive is mobre diferite. Eu mi-am luat tot kitul de la motorworks.co.uk. http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=IA&SbCt=BA_15_45_IA_40 Nici nu am vazut simeringuri separate, sa fiu sincer. E mai ieftin la MW ca la BMW. Dar nu toate chestiile Is unele care is mai ieftine la dealer decat de la terti. Eu unul as lua kit DEDICAT pt pompa de frana. Pana una alta e vorba de frane... nu prea glumesti cu alea si nici nu faci lucru de mantuiala in jurul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 23, 2011 Autor Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) +1 nu cred ca se potrive is mobre diferite. E mai ieftin la MW ca la BMW. Dar nu toate chestiile Is unele care is mai ieftine la dealer decat de la terti. Eu unul as lua kit DEDICAT pt pompa de frana. Pana una alta e vorba de frane... nu prea glumesti cu alea si nici nu faci lucru de mantuiala in jurul lor am comandat Kitul de reparatii de la BMW. Mersi de ajutor. Pretul 58 de euro. Editat Iulie 23, 2011 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 intrebare ptr cei cu R1100: cand schimbati uleiul din cutie, cat puneti? ca eu in carte (ptr r1100s al meu) am gasit valoarea "aproximativ 0.8l" . treaba e urmatoarea : cand am golit uleiul am inclinat motorul spre dreapta, ca sa se scurga tot, mai ales cei pe fund (m-am gandit eu) si mi-a iesit aproape 1l !? eu am completat cu cat zic astia in carte. ce ma intrebam acum este daca ei au considerat motorul asezat pe cric (vertical) la schimb, ca atunci sigur mai ramanea ceva in ulei in cutie. de ce nu zic ca la grup :a se umple pana la marginea inferioara a orificiului de umplere..... in paralel, ce se poate intampla la cutia de viteze daca ai prea mult ulei? da afara pe la semeringuri??? merci de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 intrebare ptr cei cu R1100: cand schimbati uleiul din cutie, cat puneti? ca eu in carte (ptr r1100s al meu) am gasit valoarea "aproximativ 0.8l" . treaba e urmatoarea : cand am golit uleiul am inclinat motorul spre dreapta, ca sa se scurga tot, mai ales cei pe fund (m-am gandit eu) si mi-a iesit aproape 1l !? eu am completat cu cat zic astia in carte. ce ma intrebam acum este daca ei au considerat motorul asezat pe cric (vertical) la schimb, ca atunci sigur mai ramanea ceva in ulei in cutie. de ce nu zic ca la grup :a se umple pana la marginea inferioara a orificiului de umplere..... in paralel, ce se poate intampla la cutia de viteze daca ai prea mult ulei? da afara pe la semeringuri??? merci de raspuns! E foarte simplu. Scursul si umplutul se fac cu motorul la verticala sau cat mai aproape de verticala (adica nu-i prolema daca nu ai poloboc sa verifici planeitatea). Desfaci surubul de umplere, desfaci surubul de scurgere. Nu conteaza cat curge. Schimbi saibele alea care se deformeaza apoi pui busonul de scurgere la loc. Pe sus umplii pana da pe dinafara, apoi pui surubul de umplere, cu garnitura noua cu tot. O sa iti intre intre 800ml si 1L. Cu motorul la verticala (eu folosesc cricul central din dotare) nu ai cum sa supra-umplii. Daca totusi reusesti sa pui prea mult (de ex, daca motorul e pe cric lateral) probabil vei pusca simeringuri. Altceva nu prea ai cum sa strici. Insa crede-ma cand iti spun ca decat sa inlocuiesti ORICE (chiar si un simering) la cutia de viteze, mai bine te lipsesti. Nu-i grea operatiunea Daca pui la dispozitie o locatie si o tava de scurs ulei, te ajut cu placere - si eu tre sa fac operatiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Nu iti pusca nici un simering ca de aia ai aerisitoare si la cutie si la cardan, si la motor ai furtunu de caze carter care duce in airbox jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 E foarte simplu. Scursul si umplutul se fac cu motorul la verticala sau cat mai aproape de verticala (adica nu-i prolema daca nu ai poloboc sa verifici planeitatea). Desfaci surubul de umplere, desfaci surubul de scurgere. Nu conteaza cat curge. Schimbi saibele alea care se deformeaza apoi pui busonul de scurgere la loc. Pe sus umplii pana da pe dinafara, apoi pui surubul de umplere, cu garnitura noua cu tot. O sa iti intre intre 800ml si 1L. Cu motorul la verticala (eu folosesc cricul central din dotare) nu ai cum sa supra-umplii. Daca totusi reusesti sa pui prea mult (de ex, daca motorul e pe cric lateral) probabil vei pusca simeringuri. Altceva nu prea ai cum sa strici. Insa crede-ma cand iti spun ca decat sa inlocuiesti ORICE (chiar si un simering) la cutia de viteze, mai bine te lipsesti. Nu-i grea operatiunea Daca pui la dispozitie o locatie si o tava de scurs ulei, te ajut cu placere - si eu tre sa fac operatiunea merci de raspuns si de oferta de ajutor! e facut deja schimbul dar ramasesem cu nelamurirea cat trebuie comletat. acum stiu ca mai am de adaugat vreo 100 ml pana ajunge nivelul la surub. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Bun gasit tuturor! Dupa indelungi cautari, intrebari, review'uri ... dupa ce v-am citit posturile, suspicios fiind datorita diferentelor de gabarit, am reusit sa iau exemplarul din imagine: Prima impresie: MINUNAT! Deocamdata, mici probleme cu manevrele pe loc, mai ales in 'marsarier' si cu coborarea de pe cricul central ... da' nu ma las! Nu dati, experienta mea consta in 3-4 mii km pe un chopper cu 715 mm seat height Editat Iulie 26, 2011 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 26, 2011 Admin Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos! L-ai luat cumva din Bucuresti? Daca da, sa stii ca l-ai luat la un pret excelent. In Brasov mai exista trei RT-uri, dupa stiinta mea, doua de 1100(unul verde/ou de rata, al lui Mihai..Ricco pe forum, celalalt aceeiasi culoare ca a ta, al lui Florin, Skywalker pe forum)si unul de 1150, tot negru, al lui Georgica, GeoBHD, pe forum.. Ai sa te obisnuiesti repede si cu greutatea lui..daca esti mai mic de statura este foarte important sa n-o lalai cu picioarele pe linga el, bagi a-ntaia si pleci.. Este un supertourer, am avut si eu unul si de atunci m-am imbolnavit de BMW. Editat Iulie 26, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Pfiu... ce bine arata... sa il stapanesti sanatos Vad ca are capacele la bujii schimbate, sa ai grija de ele sa nu le pierzi si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Multumesc mult baieti, multumesc Luigi pentru cuvinte frumoase ... cred ca aveam nevoie. Pana acum in afara neveste-mi care m-a sustinut de la inceput, n-am avut parte decat de: 'wow ce mare e, e imensa, cum te vei descurca cu ea, tre sa chemi smurdu' dac'o culci'' ... etc. Da, e cea din Bucuresti, scoasa de curand la vanzare pe bikeshop ... nu e chiar in cea mai buna conditie, dar va deveni in extrasezon Capacele bujiilor Dane, chiar azi le-am verificat ... m-am uitat putin la bujii - nu-mi sta la ralanti dimineata, la prima pornire, doar dupa cateva spritzuri ... ceva sfaturi ??? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Nimic ce nu se poate rezolva cu un reglat de supape urmat indeaproape de un sync Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos! L-ai luat cumva din Bucuresti? Daca da, sa stii ca l-ai luat la un pret excelent. In Brasov mai exista trei RT-uri, dupa stiinta mea, doua de 1100(unul verde/ou de rata, al lui Mihai..Ricco pe forum, celalalt aceeiasi culoare ca a ta, al lui Florin, Skywalker pe forum)si unul de 1150, tot negru, al lui Georgica, GeoBHD, pe forum.. Ai sa te obisnuiesti repede si cu greutatea lui..daca esti mai mic de statura este foarte important sa n-o lalai cu picioarele pe linga el, bagi a-ntaia si pleci.. Este un supertourer, am avut si eu unul si de atunci m-am imbolnavit de BMW. Luigi....pe Radu din Brasov cu RT-ul rosu l-ai uitat ? Pai...trece-ma si pe mine printre brasovenii posesori de RT-uri ! O zi buna tuturor!!! Sa-l stapanesti sanatos !!! Ca tare-i faina !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Thx Radu, la fel si tie iti doresc ... si sa ai grija de voi, da? N-ai sughitzat dupa ce ni l-ai aratat aici, ca tare-am fost invidios ... mai ales dupa ce ne-ai spus a cui o fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 De cand am cumparat mobra, am avut impresia ca nu reactioneaza asa cum ar trebui in gaz si nici la pornire nu merge rotund si frumos... Asa ca am decis sa schimb bujiile, sa incep de undeva... Cu bujiile cumparate din Romania m-am ars de doua ori, a treia oara nu mai cumpar! Asa ca am rugat un bun tovaras care salasluieste in tara lui Shakespeare, ceva mai la sud de Avon , sa-mi aduca doua bucati de NGK BCPR7ET. Le-am instalat in seara asta si am scos mobra la asfalt... UNFUCKINGBELIEVABLE! (pe romaneste - beleafrateeee! ) Primul lucru care m-a surprins a fost castigul de cuplu. Trage mult mai impetuos mult mai de jos. Al doilea lucru a fost setea de benzina diminuata binisor (ma rog, inca e cam devreme sa dau rezultate in cifre, dar mie asa mi se pare). Al treilea a fost finetea raspunsului la gaz... Ce sa mai zic, e alta mobra. M-am decis: nu mai negociez la pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 De ce zici ca te-ai ars cu bujiile cumparate din Romania?? Lamurestene si pe noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Aceleasi bujii la suprapret puteai cumpara si daca te duceai la orice service auto din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Cam cata viata sa aibe NGK-urile alea de mai sus? Aceleasi bujii le-am luat din Graz in iarna si la nici 2000km am avut surpriza. Motorul fierbinte, mers catastrofal, cautari indelungi, nici nu puteam sa ma gandesc la bujii... galeria din dreapta rece in timp ce stanga, uf ... Eh, istorie de-acum, dar totusi o sa incerc sa le mai pun. Dupa reglaje la DanCata, acum rupe asfaltul... In alta ordine de idei, cu jale ca sunt consemnat pt weekendul asta la " Bea Nanasu si cu Finu", Salutari Tuturor la BMW Camp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) De ce zici ca te-ai ars cu bujiile cumparate din Romania?? Lamurestene si pe noi Adica aceeasi bujie, acelasi producator, acelasi tip, una cumparata din Romania si un din Germania (de exemplu) se comporta foarte diferit. Adica aia cumparata de aici era contrafacuta si a tinut 2 luni. La asta ma refeream. Aia cumparata din Germania, am uitat de ea acolo, in motor, unde e locul ei. Nu ma refer aici la BMW, ci la alte mobre care s-au mai perindat prin garajul meu. Aceleasi bujii la suprapret puteai cumpara si daca te duceai la orice service auto din Bucuresti. Da-mi voie sa ma indoiesc, nu asupra pretului, ci asupra bujiei. Nu stiu cum o fi prin service-urile din Bucuresti, dar prin magazinele de piese de unde stau eu, NGK original nu prea cred sa gasesti, ca nea Gica patronu' prefera sa le cumpere p-alea eftine. Iar cand te uiti la gravura "NGK" de pe inelul bujiei, parca a scris-o chiar nea Gica cu o dalta cu 5 minute inainte sa o puna pe raft... Editat Iulie 28, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Era ceva poza cu diferenta intre NGK originale si contrafacute... Daca dau de ea o sa o postez. Pana una alta m-ar bate gandu la niste Autolite-uri... Numa ca alea nu le prea gasesti in europa, numa cu comanda de pe ebay.com sau amazon... Mai sap si daca gasesc o varianta convenabila, poate facem un group buy. Detalii legate de ebay si paypal - nu ii bai ca am eu tot ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Era ceva poza cu diferenta intre NGK originale si contrafacute... Daca dau de ea o sa o postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Bai frate si eu numai din tara am comandat bujii.Oare de aia-mi oscileaza relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Era ceva poza cu diferenta intre NGK originale si contrafacute... Daca dau de ea o sa o postez. Pana una alta m-ar bate gandu la niste Autolite-uri... Numa ca alea nu le prea gasesti in europa, numa cu comanda de pe ebay.com sau amazon... Mai sap si daca gasesc o varianta convenabila, poate facem un group buy. Detalii legate de ebay si paypal - nu ii bai ca am eu tot ce trebuie Ma bag si eu in grup la niste buji pt troleu' meu (BMW R1100RS) (sa le am de rezerva).In alta ordine de idei imi trebuie o baterie..cea care se afla pe motor este slaba si imi clipesete ABS'ul fara sa se mai stinga becul..de abia dupa ce este pusa la incarcat merge cum trebuie. O recomadare pt o baterie buna,puternica, cu un raport pret performanta bun? Multam fain. Editat Iulie 31, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Arunci banii degeaba pe baterie noua. Nu aia e rezolvarea la problema ta cu ABS, daca invarte bine si porneste motorul usor, altceva tre mesterit la abs, releul... Daca is -20 de grade afara si porneste motorul, ai si abs Daca tii tu neaparat... este un tip ce aduce exide cu gel. Pret bun, calitate si mai buna. Insa te tine 2 ani max si iar iti da eraoa re abs-ul... deci ar trebui mesterit Dan Cata Editat Iulie 31, 2011 de gabriela25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.