GorG Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Multumesc mult baieti, multumesc Luigi pentru cuvinte frumoase ... cred ca aveam nevoie. Pana acum in afara neveste-mi care m-a sustinut de la inceput, n-am avut parte decat de: 'wow ce mare e, e imensa, cum te vei descurca cu ea, tre sa chemi smurdu' dac'o culci'' ... etc. Da, e cea din Bucuresti, scoasa de curand la vanzare pe bikeshop ... nu e chiar in cea mai buna conditie, dar va deveni in extrasezon Capacele bujiilor Dane, chiar azi le-am verificat ... m-am uitat putin la bujii - nu-mi sta la ralanti dimineata, la prima pornire, doar dupa cateva spritzuri ... ceva sfaturi ??? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Nimic ce nu se poate rezolva cu un reglat de supape urmat indeaproape de un sync Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos! L-ai luat cumva din Bucuresti? Daca da, sa stii ca l-ai luat la un pret excelent. In Brasov mai exista trei RT-uri, dupa stiinta mea, doua de 1100(unul verde/ou de rata, al lui Mihai..Ricco pe forum, celalalt aceeiasi culoare ca a ta, al lui Florin, Skywalker pe forum)si unul de 1150, tot negru, al lui Georgica, GeoBHD, pe forum.. Ai sa te obisnuiesti repede si cu greutatea lui..daca esti mai mic de statura este foarte important sa n-o lalai cu picioarele pe linga el, bagi a-ntaia si pleci.. Este un supertourer, am avut si eu unul si de atunci m-am imbolnavit de BMW. Luigi....pe Radu din Brasov cu RT-ul rosu l-ai uitat ? Pai...trece-ma si pe mine printre brasovenii posesori de RT-uri ! O zi buna tuturor!!! Sa-l stapanesti sanatos !!! Ca tare-i faina !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Thx Radu, la fel si tie iti doresc ... si sa ai grija de voi, da? N-ai sughitzat dupa ce ni l-ai aratat aici, ca tare-am fost invidios ... mai ales dupa ce ne-ai spus a cui o fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 De cand am cumparat mobra, am avut impresia ca nu reactioneaza asa cum ar trebui in gaz si nici la pornire nu merge rotund si frumos... Asa ca am decis sa schimb bujiile, sa incep de undeva... Cu bujiile cumparate din Romania m-am ars de doua ori, a treia oara nu mai cumpar! Asa ca am rugat un bun tovaras care salasluieste in tara lui Shakespeare, ceva mai la sud de Avon , sa-mi aduca doua bucati de NGK BCPR7ET. Le-am instalat in seara asta si am scos mobra la asfalt... UNFUCKINGBELIEVABLE! (pe romaneste - beleafrateeee! ) Primul lucru care m-a surprins a fost castigul de cuplu. Trage mult mai impetuos mult mai de jos. Al doilea lucru a fost setea de benzina diminuata binisor (ma rog, inca e cam devreme sa dau rezultate in cifre, dar mie asa mi se pare). Al treilea a fost finetea raspunsului la gaz... Ce sa mai zic, e alta mobra. M-am decis: nu mai negociez la pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 De ce zici ca te-ai ars cu bujiile cumparate din Romania?? Lamurestene si pe noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Aceleasi bujii la suprapret puteai cumpara si daca te duceai la orice service auto din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Cam cata viata sa aibe NGK-urile alea de mai sus? Aceleasi bujii le-am luat din Graz in iarna si la nici 2000km am avut surpriza. Motorul fierbinte, mers catastrofal, cautari indelungi, nici nu puteam sa ma gandesc la bujii... galeria din dreapta rece in timp ce stanga, uf ... Eh, istorie de-acum, dar totusi o sa incerc sa le mai pun. Dupa reglaje la DanCata, acum rupe asfaltul... In alta ordine de idei, cu jale ca sunt consemnat pt weekendul asta la " Bea Nanasu si cu Finu", Salutari Tuturor la BMW Camp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) De ce zici ca te-ai ars cu bujiile cumparate din Romania?? Lamurestene si pe noi Adica aceeasi bujie, acelasi producator, acelasi tip, una cumparata din Romania si un din Germania (de exemplu) se comporta foarte diferit. Adica aia cumparata de aici era contrafacuta si a tinut 2 luni. La asta ma refeream. Aia cumparata din Germania, am uitat de ea acolo, in motor, unde e locul ei. Nu ma refer aici la BMW, ci la alte mobre care s-au mai perindat prin garajul meu. Aceleasi bujii la suprapret puteai cumpara si daca te duceai la orice service auto din Bucuresti. Da-mi voie sa ma indoiesc, nu asupra pretului, ci asupra bujiei. Nu stiu cum o fi prin service-urile din Bucuresti, dar prin magazinele de piese de unde stau eu, NGK original nu prea cred sa gasesti, ca nea Gica patronu' prefera sa le cumpere p-alea eftine. Iar cand te uiti la gravura "NGK" de pe inelul bujiei, parca a scris-o chiar nea Gica cu o dalta cu 5 minute inainte sa o puna pe raft... Editat Iulie 28, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Era ceva poza cu diferenta intre NGK originale si contrafacute... Daca dau de ea o sa o postez. Pana una alta m-ar bate gandu la niste Autolite-uri... Numa ca alea nu le prea gasesti in europa, numa cu comanda de pe ebay.com sau amazon... Mai sap si daca gasesc o varianta convenabila, poate facem un group buy. Detalii legate de ebay si paypal - nu ii bai ca am eu tot ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Era ceva poza cu diferenta intre NGK originale si contrafacute... Daca dau de ea o sa o postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Bai frate si eu numai din tara am comandat bujii.Oare de aia-mi oscileaza relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Era ceva poza cu diferenta intre NGK originale si contrafacute... Daca dau de ea o sa o postez. Pana una alta m-ar bate gandu la niste Autolite-uri... Numa ca alea nu le prea gasesti in europa, numa cu comanda de pe ebay.com sau amazon... Mai sap si daca gasesc o varianta convenabila, poate facem un group buy. Detalii legate de ebay si paypal - nu ii bai ca am eu tot ce trebuie Ma bag si eu in grup la niste buji pt troleu' meu (BMW R1100RS) (sa le am de rezerva).In alta ordine de idei imi trebuie o baterie..cea care se afla pe motor este slaba si imi clipesete ABS'ul fara sa se mai stinga becul..de abia dupa ce este pusa la incarcat merge cum trebuie. O recomadare pt o baterie buna,puternica, cu un raport pret performanta bun? Multam fain. Editat Iulie 31, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Arunci banii degeaba pe baterie noua. Nu aia e rezolvarea la problema ta cu ABS, daca invarte bine si porneste motorul usor, altceva tre mesterit la abs, releul... Daca is -20 de grade afara si porneste motorul, ai si abs Daca tii tu neaparat... este un tip ce aduce exide cu gel. Pret bun, calitate si mai buna. Insa te tine 2 ani max si iar iti da eraoa re abs-ul... deci ar trebui mesterit Dan Cata Editat Iulie 31, 2011 de gabriela25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Arunci banii degeaba pe baterie noua. Nu aia e rezolvarea la problema ta cu ABS, daca invarte bine si porneste motorul usor, altceva tre mesterit la abs, releul... Daca is -20 de grade afara si porneste motorul, ai si abs Daca tii tu neaparat... este un tip ce aduce exide cu gel. Pret bun, calitate si mai buna. Insa te tine 2 ani max si iar iti da eraoa re abs-ul... deci ar trebui mesterit Dan Cata Dane, multam fain pt raspuns...am zis de baterie pt ca am masurat-o si stiu ca este slaba..de releu habar n-am dar dupa ce o inscriu (luna viitoare) daca ai timp si chef sa-ti arunci o privire, bag o plimbare pana la Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Ti se pare ca porneste greu fata de alte boxere? Cum ai masurat-0? Daca scade sub 10V la pornire, ala e singuru caz in care as schimba-o eu, si daca as simti-o ca nu mai are vlaga in ea, altfel... chiar nu are sens. A, si... pe a mea scrie ca a nu se monta dupa 07/2007. Deci are minim 4 ani. EXIDE cu gel de la bmw. Daca tii neaparat, userul fortec de pe forum trimite exiduri cu jel in tara la preturi imbatabile Nu am nici o legatura cu el, nici un motiv sa ii fac reclama sau asa, dar am auzit de bine de el si daca omu e serios, de ce sa nu il promovam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 31, 2011 Admin Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Daca stii sigur ca bateria este de vina si vrei alta te pun in legatura cu un user pe forum, care si-a cumparat acum patru zile de la aceiasi baieti din Zalau(Fortec aici pe forum)baterie noua cu gel, de BMW, de 19 amperi. El are 1150RT si a crezut ca are bateria defecta, a luat-o pea asta si dupa aia a constatat ca bateria lui nu avea nimic, avea un consumator care ii halea curentul. Pe asta noua vrea sa o dea. Din ce mi-a spus a dat pe ea 350 lei. Daca esti interesat da-mi PM si te pun in legatura, tu-ti rezolvi problema si el isi recupereaza banii, sa fie treaba treaba Ca idee, o Varta identica , cu gel, costa 700 lei..la Bavaria mi-este si groaza sa intreb. Editat Iulie 31, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Daca stii sigur ca bateria este de vina si vrei alta te pun in legatura cu un user pe forum, care si-a cumparat acum patru zile de la aceiasi baieti din Zalau(Fortec aici pe forum)baterie noua cu gel, de BMW, de 19 amperi. El are 1150RT si a crezut ca are bateria defecta, a luat-o pea asta si dupa aia a constatat ca bateria lui nu avea nimic, avea un consumator care ii halea curentul. Pe asta noua vrea sa o dea. Din ce mi-a spus a dat pe ea 350 lei. Daca esti interesat da-mi PM si te pun in legatura, tu-ti rezolvi problema si el isi recupereaza banii, sa fie treaba treaba Ca idee, o Varta identica , cu gel, costa 700 lei..la Bavaria mi-este si groaza sa intreb. Ti-am trimis si un PM..multumesc mult. Dan, masurarea s-a facut la pornire si am avut 8,4 v. Nu a pornit greu dar scaderea asta am atribuit-o nefunctionarii ABS'ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel... Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Nu... bateria e un element in instalatia electrica facut ca sa iti dea un consum foarte ridicat pentru un interval scazut de timp, cum e cazul in care ai porni mobra, dand la demaror. Atunci trece un curent foarte mare prin firele alea groase, de genul a 160A daca nu ma insel... Ce sa zic, ia bateria ca sa te stii linistit si cand ai vreme da o fuga pana la CJ si facem injineria cu releul. Am priceput multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Exista, ca piese de schimb, bucsi pentru electromotor? Era cam zgomotos ... l-am dat jos si am gasit bucsa din fata plecata de la locul ei si bineinteles uzata neuniform. @L.U.V, in urma cu cateva zeci de pagini, ti-ai redat luciul tobei .... Cum? Multumesc. Editat August 1, 2011 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Numa chiar bucsa nu, numa daca nu faci una din bronz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2011 Admin Share Postat August 1, 2011 Am cumparat de pe ebay.de o solutie care curata tobele si elementele cromate. Aceeiasi solutie o gasesti si pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 THX Gabi , stii de pe undeva niste cote exacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.