Crio Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Eu am alta problema ... - simtome - nu are putere (sau asa am eu impresia) Fac ce stiu - si nu stiu daca e bine ,dar ... - am optat sa schimb filtrul de benzina - "mahle kl 145" - pret 68,00 lei + ceva coliere - pret ,cam 2 lei/colier - sincronizarea injectiei (cu verificarea jocului la culbutori ,etc) - aici am un prieten ce se ocupa ... deci bere ... Intebari : - cat de greu se inlocuieste lichidul de frana ? (complet - inclusiv cel din centrala ABS) ,nu am acea pompa de vid ... - care e "faza" cu uleiul din motor ? - daca temperatura nu ajunge la cele 5 linii si opresc motorul ,lipsa ulei la verificare - daca se incalzeste motorul ,uleiul este prezent ... - se incalzeste diferentialul - motive de ingrijorare ? Mai am cateva ... dar ... Editat August 9, 2011 de Crio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 9, 2011 Admin Share Postat August 9, 2011 Buun..: Foarte bine ca ai schimbat filtrul de benzina. Nu uita:tachetii+balansul injectiei la fiecare 10.000 km. -Pentru a schimba lichidul de frana ai doua posibilitati: 1.Ca la carte, trebuie sa dai carenele+rezervorul jos, sa ajungi la unitatea de ABS(aflata sub rezervor).Pe aceasta ai doua aerisitoare, unul sub care scrie VR(pentru roata fata)si HR(pentru cea spate). Necesar ar fi fost sa cumperi pompa de aerisire de pe louis, costa vreo 25 euro parca, dar este foarte importanta, in sensul ca poti strica cilindrii de frana de la pompele fata/spate cind apesi constant si repede, pentru aerisire. Eu mi-am distrus cilindrul fata, facand aerisirea fara pompa, a trebuit sa cumpar kitul de reparatie pt.pompa fata. Pentru aerisire trebuiesc doi oameni, unul sta sus si completeaza lichid in borcanas si celalalt da la pompa si aeriseste. Aerisire o faci pe segmente: -Pt.fata:desfaci capacul, scoti lichidul din borcan cu o seringa pina se goleste complet, apoi stergi interiorul borcanasului cu o carpa curata, pui lichidul nou. Celalalt baiat desface aerisitorul de pe unitatea de ABS(sub care scrie VR) iar tu pompezi usor, pina ce iese lichid curat, la aceeasi culoare cu cel de sus. Strangi aerisitorul, mai faci citeva pompe, dupa care, cu maneta apasata desfaci din nou aerisitorul, pina ce maneta se duce de tot, apoi cu ea stransa strangi aerisitorul. Ai terminat sus la unitatea de ABS. Treci jos, la etrieri si faci la fel, pompe, etc, doar ca acum desfaci aerisitorul de la unul dintre etrieri, vezi sa curga lichid curat, apoi treci la celalalt etrier si faci la fel. Ai terminat cu fata, -Pt.spate procedezi idem, doar ca acum folosesti celalat aerisitor de la ABS, sub care scrie HR, apoi treci la roata spate si ai terminat. Vezi ca lichidul ataca metalul si vopseaua, dupa ce ai terminat ia o sticla de apa sau un furtun si curata acolo, pe etrieri, peste aerisitoarele de ABS, etc, peste tot pe unde ai stropit. 2. Daca nu ai chef sa mai desfaci tot pe acolo sa ajungi la ABS poti inlocui si direct, adica pompe de sus si aerisesti direct pe la etrieri. Se schimba si asa, dar eu personal am aerisit complet, asa cum ti-am descris mai sus. Inca ceva, cind am scris ca faci pompe m-am referit la cazul in care nu ai pompa de vid, daca o ai o folosesti la fiecare aerisitor in parte, fara sa te atingi de pompa fata sau cea spate, la picior. Referitor la uleiul lipsa, din ce stiu eu, avand racirea pe aer si pe ulei, pe circuit exista si un termostat care retine o parte din ulei in radiator, nu se duce tot in circuit, de asta uneori nu-ti apare la fereastra de vizitare. -Diferentialul se incalzeste, doar acolo este un angrenaj in miscare care naste frecare si asta genereaza caldura, este absolut normal. Schimba-i uleiul si acolo, daca tot umbli. Pune si celelalte intrebari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 multumesc de raspuns ... foarte complet ... am sa mai aman lucrarea cu franele ,doar pentru a comanda acea pompa de vid . acum ,am schimbat filtrul de benzina ... si l-am taiat pe cel vechi sa vad ce si cum este la interior ,waw ... murdar este un cuvant decent ,plin de pamant bun ... ca sa rezumam de ce am ajuns aici ... acum 2 saptamani (cred) ,zic sa fac o plimbare ... traseu propus Azuga - Busteni - Sinaia - Ploiesti - Valeni de Munte - Cheia - Brasov - Azuga; fericit plec de acasa ,dar surpriza ... oha benzina ... zic nu-i bai ,intru la luckoil ,nu-i fac plinul ,ci doar de 50 de lei sa imi ajunga pana la iesirea din Busteni unde este un petrom. toate bune si frumoase pana in Busteni (cam 5 km) ,unde surpriza ... dau din 5 - 4 si se opreste motorul ... zic nu-i a buna ... pana mea ;stau 2 minute pe margine ma uit ca ,si anume vaca la poarta noua ,o repornesc ... merge ,plec de pe loc la trecerea din treapta a 2 a ,la a 3 a se opreste iarasi. Injur de tot ce imi trece prin cap si incep sa o iau logic ... pun mana pe telefon si il sun pe @Dan Cata. Imi raspunde omu (multzam boier) si expun problema ,imi explica ce si cum am de verificat pompa si alte alea ,o dam la pace ca ar fi ceva apa in benzina ,multumesc omului si inchid ,spre casa ca imi pierise cheful si functiona ca un scooter chinezesc cu 'jde de mii de km la bord ... urmand cand am timp sa vad ce ii fac. No, Dane nu-i cu apa ,ii cu filtru ,dar tot pe acolo ii ,oricum ,omu nu avea de unde sa stie ca eu nu am schimbat acel filtru ... si anume ,de benzina . Trec cateva zile si zic merg ii bag de 50 de lei benzina CO 99 poate se mai dilueaza apa ,a mers bine ,dar ,saptamana trecuta am avut ceva treburi pe la Ploiesti ,ma urc si plec ... pana la destinatie a mers minunat ... plec spre seara catre Azuga ... cand am inceput sa urc Posada ,pe la muzeul cinegetic ,ma rugam sa bata vantul din spate si sa vad de unde fac rost de o vela ,poate poate se misca mai cu talent . Acum ,termin lucrarea ,regleaza prietenul asta al meu ( @_Blade_ ) tot ce era de reglat ,culbutori - in parametri (oricum nu aveau decat 2500 de km de la ultimul reglaj),senzorul de pozitie al acceleratiei ,si sincronizarea injectiei ... apoi probeaza daca poti ... mama ei de ploaie ... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 noroc la toata lumea! azi am facut un traseu frumos, cu zi frumoasa si locuri de-ti taie rasuflarea, din plin. am plecat cu nevasta in spate din otopeni via ploiesti, predeal, rasnov, bran-rucar, campulung, targoviste, otopeni. in total cam 360de km de rumuri bune (mai putin pe bran-campu in judetul arges - drum cu surprize la tot pasul si campu-voinesti - targoviste, la fel). am fost surprins, placut, de consumul pe care l-a avut motorul; in speta la rompetrolul din otopeni am facut plinul ochi si am parcurs pana in dragoslavele 193km unde am refacut plinul si unde am vazut ca nu au incaput decat 10.08l. o sa pun si pozele (scuzati strambaturile din fundal ) ). conditii de mers in doi, cu viteza maxima 130km/h. in rest un traseu superb pe care abia astept sa-l refac in toamna, cand padurea schimba culurile si mirosurile numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 9, 2011 Admin Share Postat August 9, 2011 (editat) Nu are de ce te surprinde consumul, BMW face motoare economice. Cu LT-ul, care are motor patru in linie, scot chiar mai putin in aceeasi plaje de mers, cam 4.9, 5%. Cind am fost in Italia, cu sotia+bagaje full, cam 580 kg cu totul, pe autostrada mers constant 120/130 mi-a luat 5.6, in conditiile ina care Un Super Tenere model nou, de 1200 cm, la fel, full, dar cu 150 kg mai usor a consumat 5.2! Are un cuplu mare si nu este un motor turat, asta-i ideea. Si cutia este foarte potrivita. A mea are cutie cu cinci, si intr-a cincea, la 140 km/ora pe bord am exact 4000 ture. Editat August 9, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Se da un R1100GS. Accesorizat, intretinut si pregatit de drumuri. Lungi, ca asa ii place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Ca tot ziceam de dus guma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Va salut pe toti de la Solden - Austria. Ne pregatim de un Stelvio si Gavia. Ca tot ati vorbit de consum am scos cel mai putin 4,8 de la Bv. la Arad si cel mai mult 5,6 pe autostrada la mers constant 130-140km/h si un virf de 210km/h de test in conditile in care motorul era incarcat la maxim. Week-end fain si km fara probleme:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Va salut pe toti de la Solden - Austria. Ne pregatim de un Stelvio si Gavia Salut Ionut! Daca stiam imi luam si eu aseara camera la Solden sa bem o bere impreuna. Am trecut azi pe Stelvio, era f aglomerat... drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) Salut Ionut! Daca stiam imi luam si eu aseara camera la Solden sa bem o bere impreuna. Am trecut azi pe Stelvio, era f aglomerat... drum bun! Sal Vlad si multam inca o data de sfaturile date prin sms. Miine dau o tura mica pina la Nauders si Samnaun si las Stelvio pe luni sau marti. Aici BMW-urile sint ca loganurile la noi(in special GS).Daca esti miine prin Nauders bem o cafa Editat August 13, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Intrebare pentru posesorii de beamveeeeeee...Poate stie careva detalii pana ma apuc sa sap in manual. Problema pe scurt: pornit dimineata motorul, dupa 3 secunde facut bum, motorul nu s-a oprit, zgomotul mult mai mare (ca si cum n-ar avea evacuare la bloc ). Oprit si verficat. Cauza: a "zburat" pe jos ochiul de nivel ulei. Evident o buna parte din ulei imprastiat sub motor. Destul de curios, avand in vedere ca nici macar nu umezea in jurul lui,cum am vazut la altele.... . Are cineva idee cum a putut ajunge atata presiune acolo? si mai ales cum se pozitioneaza la loc? momentan l-am pus la loc ( cat am putut de repede, cand m-am prins ce are) pentru a nu curge uleiul, dar problema ramane.... Moto este BMW R1100 RT.....asta pana ii dau foc, ca dupa aia va fi greu de recunoscut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Stai linistit, nu ai ce sa ii faci. Asa mai crapa astea... La ale mele nu am patit dar cica problema ar fi tot din fabricatie, si anume porozitatea carcasei motorului in jurul ochiului de vizitare. Uleiu are el asa o proprietate sa se bage peste tot unde poate, uleiu cald e si mai al dracu Rezolvarea: iei un ochi nou, ala vechi il poti sparge cu o surubelnita si sa il scoti cu un extractor de simeringuri (nu e cazu la tine daca deja a iesit, zic doar daca curge la careva si vrea sa il schimbe) si pe ala nou il presezi in loc la ala vechi. Daca vrei tu sa fie treaba treaba, poti da 2 gauri foarte subtiri, diametral opuse, prin care sa tragi o sarma ca sa eviti situatii de genul pe viitor. Oricum, am inteles ca la 1200 au remediat problema prin montarea unui C-clip pe exterior, ca sa nu mai iasa afara. Si ce imi da mie de gandit ca tie ti-a sarit... nu cumva esti unul dintre posesorii care incalzesc motorul boxer inainte sa se dea cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Niciodata nu am tinut motorul pornit sa se incalzeasca, nici macar iarna. Din simplul motiv ( care tine tot de cretinitatea celui care l-a proiectat ) ca nu poti lasa motorul pornit pe cricul lateral...asa incat de cum il pornesc o iau din loc. Si nici nu-l turez pana nu ajunge la regimul normal de lucru. Dar nu a fost cazul, a facut booooom la 2-3 sec dupa pornire. Azi o sa duc cumva motorul la garaj si dau carena jos, sa vad ce pot face pe acolo... Bine macar ca nu m-a lasat departe de casa, o mierleam daca pateam asta prin Paris sau coasta de azur.....de varful alpilor nici nu mai zic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Pai atuncia schimbi si gata Si daca cumva te lasa ochiu ala la mama draq bagi un dop sau ceva si vii acasa linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Grija mea e presiunea......... Oricum as invarti-o, n-ar trebui sa faca de-astea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Stai linistit ca nu de la presiune o puscat. O puscat ca e vechi, ca ala de o avut motoru inaintea ta l-o fi incalzit, sau cine stie... Pentru presiune chiar nu trebuie sa iti faci griji... Pe vibrochen, in capatul dinspre spate ai un aerisitor, e in fata simeringului dintre motor si volanta. Aerisitorul ala duce la furtunu de gaze carter care la randul lui duce la airbox, la busonu ala din stanga spate jos care daca il deschizi o sa navaleasca uleiul afara Deci nu d epresiune o puscat, ci ca era vechi. Legat de releul de semnalizare, asta e cu doua taisuri. Costa cam 450 RON la BMW, si aia e cam singura sursa in afara de o unitate SH de pe ebay. Partea porno legata de ele e ca sunt foarte slabe/sensibile la interventia "electricienilor" neautorizati, gen cand iti legi o alarma sau mai stiu eu ce la semnale. Partea buna e ca se poate repara E acelasi releu pe urmatoarele mobre: 259E: Details on 259E 259E R 1100 GS 94 (0404,0409) N/A 259R: Details on 259R 259R R 1100 R 94 (0402,0407) N/A 259R R 850 R 94 (0401,0406) N/A 259S: Details on 259S 259S R 1100 RS 93 (0411,0416) N/A 259S R 1100 S 98 (0422,0432) N/A 259T: Details on 259T 259T R 1100 RT 96 (0413,0418) N/A 59C1: Details on 59C1 59C1 R 1200 C 97 (0424,0434) N/A 59C3: Details on 59C3 59C3 R 1200 C Indep. 00 (0405,0433) N/A 89V3: Details on 89V3 89V3 K 1200 RS 97 (0544,0554) N/A 89V3 K 1200 LT 99 (0545,0555) N/A K30: Details on K30 K30 R 1200 CL (0442,0496) N/A K41: Details on K41 K41 K 1200 GT 01 (0548,0558) N/A K41 K 1200 RS 01 (0547,0557) N/A R21: Details on R21 R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) N/A R21A: Details on R21A R21A R 1150 Adventure 01(0441,0492) N/A R22: Details on R22 R22 R 1150 RS 01 (0447,0498) N/A R22 R 1150 RT 00 (0419,0499) N/A R28: Details on R28 R28 R 1150 R 01 (0429,0439) N/A R28 R 1150 R Rockster (0308,0318) N/A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Luminati-ma si pe mine ..... de ce nu e bine de incalzit boxeru' inainte de plecarea de pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Luminati-ma si pe mine ..... de ce nu e bine de incalzit boxeru' inainte de plecarea de pe loc? Eu il tin sa se incalzeasca pana la prima linie (sau doua) de la nivelul de ulei. Si in plus de asta, aproape intotdeauna eu o tin pe cricul cenrtal. De ce il tin sa se incalzeasca? Mi se pare normal ca motorul sa intre in regimul de mers cu uleiul incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Si eu fac la fel: o linie sau doua, pe cricul central... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 18, 2011 Autor Share Postat August 18, 2011 e normal sa ti cateva secunde motorul sa se incalzeasca. Cand e rece e obligatoriu sa incalzesti motorul pana cand merge rotund dupa ce ai impins inapoi socul si ia gazul normal.dar atat e de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) e normal sa ti cateva secunde motorul sa se incalzeasca. Cand e rece e obligatoriu sa incalzesti motorul pana cand merge rotund dupa ce ai impins inapoi socul si ia gazul normal.dar atat e de ajuns. E normal la masinile si motocicletele vechi, pe carburatie. Manualul BMW spune sa nu incalzesti motoru sub nicio forma. Pornesti si pleci. Ca stai si tu 10 secunde cu el la relanti dupa ce l-ai pornit si ca 10 minute dupa aia mergi usurel, fara bruscari, asta e altceva. Da' noi facem cum ne taie capu, indiferent ce ne recomanda aia care chiar stiu cum sta treaba. Cine nu ma crede, ganditi-va de ce R1100-le e conceput sa nu dea scanteie daca e cricul lasat: tocmai ca sa nu stai cu el sa-l incalzesti. Editat August 18, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Manualul BMW spune sa nu incalzesti motoru sub nicio forma. Pornesti si pleci. Probabil avem manuale diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 18, 2011 Autor Share Postat August 18, 2011 E normal la masinile si motocicletele vechi, pe carburatie. Manualul BMW spune sa nu incalzesti motoru sub nicio forma. Pornesti si pleci. Ca stai si tu 10 secunde cu el la relanti dupa ce l-ai pornit si ca 10 minute dupa aia mergi usurel, fara bruscari, asta e altceva. Da' noi facem cum ne taie capu, indiferent ce ne recomanda aia care chiar stiu cum sta treaba. Cine nu ma crede, ganditi-va de ce R1100-le e conceput sa nu dea scanteie daca e cricul lasat: tocmai ca sa nu stai cu el sa-l incalzesti. Sa nu-mi zici ca tu pornesti cu socul tras Am zis cateva secunde stai pana se stabilizeaza relantiul. Bineinteles nu vb de motorul cald . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Sa nu-mi zici ca tu pornesti cu socul tras Am zis cateva secunde stai pana se stabilizeaza relantiul. Bineinteles nu vb de motorul cald . Nota: soc = fast idle. La rece (0-1 bare): intotdeauna cu socul tras. La cald (2-3 bare): uneori trag socul - o ia mai repede. La cald (3+ bare): fara soc Fara incalzit. Never. Poate doar iarna stat putin pe loc pana e stabil relanti-ul cu soc tras (primele 1-2 minute la -5 grade sta la relanti dar da impresia ca nu merge rotund). Editat August 18, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Sal ma bag si eu in vb la R 1200 rt astea noi poti porni motorul si dupa cricul lateral dar i-ti tai motorul daca bagi in viteza eu cred ca chestia cu taiatul alimentari la 1100 si cu taiatul motorului la 1200 este o protectie de a nu pleca de pe loc cu cricul lasat si mi se pare nomal,iar cu incalzitul eu nu cred ca i-i face rau asa putin dupa pornire macar sa-si fac putin ungerea prin [burtica] si dupa aia plecam ........... Toate cele bune la tuata lumea . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.