Dan Cata Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Si PR2 si PR3 is 2CT, adeca 2 compound technolojy, adeca fata mediu pe mijloc si moale pe margini si spatele mediua pe margini si tare pe mijloc. Ma incanta si pe mine 2ct-ul asta dar dupa aia 3000 km ce i-am bagat recent, 80% pe autostrada, s-a cam ros fata pe mijloc... Spatele in schimb nu are nimic. Acuma si uzura aia pe fata nu e ea asa de pronuntata, dar totusi... Ma asteptam sa nu se roada asa de tare Legat de cat mai are pana in buza, am dat mobra pt 2 minute la un instructor moto in Cluj. O mers cu ea pana in buza pe fata, pe spate nici nu se mai pune problema Si toate astea in parcare la un mall Nu o spun cu rautate. La noi toata lumea nu stie decit "miselin".. Sincer sa fiu, as da banii pe un heidenau, dar feciorii nu fac pt turingãrurile noastre cica si guma aia pe spate e rarã rau cica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Am observat peste vara ca s-au mai ieftinit. Personal eu am cumparat anvelopele de aici razvan@metricmotion.ro la acelasi pret cu cel din postul anterior. Joi am confirmat plata dupa ce in prealabil mi-a fost ceruta factura proforma de catre banca, iar miercurea urmatoare am ridicat coletul prin fancurier acasa. La momentul confirmarii platii a fost facuta comanda in germania, am vazut asta pe etichete. Au sosit intacte, beneficiind de impachetare suplimentara de la Bucuresti pana la mine. Sfat: de montat in vulcanizare autorizata si de stampilat certif. de garantie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Au garantie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Pentru strada, la nivelul tau orice cauciuc este bun. Nu o spun cu rautate. La noi toata lumea nu stie decit "miselin".. La mine era o alta problema: Gume din 2005(care nu mai aveau elasticitate) si uzura aia urata "cu canturi", pe aplecare senzatie de derapaj. Mai ramane de vazut cum este si pe ploaie cu PR3. Nu e vorba de "miselin" aici, mai era de luat in calcul doar varianta bridgestone. Nu am vrut Dunlop sau Pirelli. Pt marimea de spate 160/60/18 70W, sunt putini producatori. In rest rezultatele vor fi in timp, iar pentru mine circulatia va fi mai multa in extrasezon, adica in anotimpuri ploioase... Desigur factura si garantie 10000Km ori 2 ani ! Editat August 31, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Am observat peste vara ca s-au mai ieftinit. Sa stii ca! Si eu am vazut ca la inceput de sezon, taote is scumpe si apoi prin august, septembrie le mai ieftinesc. Dar lumea is pune mobra la punct primavara... nu toamna :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 31, 2011 Admin Share Postat August 31, 2011 (editat) Dane, tu stii ca RT si LT, fiind mobre grele uzeaza foarte tare cauciucul pe fata. Cind aveam RT-ul raportul era doua gume fata la una spate si vad ca si la LT este la fel. Pe de alta parte Michelin face niste gume exceptionale, foarte aderente si moi, care tocmai din cauza asta se tocesc mai repede. PS:Bine ai revenit din tari straine! Editat August 31, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) si nu ca mine vara... DAr iarna ca ursul in barlog si fara cas h da, felicitari Dane! vreo 2 poze iti cerem, hai ca acum nu te lauzi! Poate iti urmam placerea touringului de ausland... LUV, credeam ca Dunlop uzeaza si mai repede. Editat August 31, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Eu mi-am comandat de la http://www.fipio-reifen.com/; vad ca au preturi foarte bune, am dat pe un set Michelin Pilot Road 2 ~ 237 EUR = ~ 1000 lei Editat August 31, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Metzeler Interact Z8 nu fabrica marimea 160/60/18 70w ca si completare. Da, asta e tare ciudat, ma mir ca tocmai Metzeler face asta, avand in vedere cooperarea lor traditionala cu BMW. Sunt insa in continuare oferite Z6 Interact de care am fost foarte multumit, ca si de Z6 clasic, pe foasta mea (R1100RS), cu un mare plus pt. mersul pe ploaie. Pilot Road 2 dupa parerea mea, avand in vedere noile PR3, mai merita numai daca se mai gasesc cu un discount cat de cat semnificativ fata de PR3. Ca fapt divers, in urma cu putin timp revista Motorrad a facut un test cu cauciucuri (mai) ieftine ca si marca/model si concluzia lor a fost clara ca este o mare prostie sa te calicesti la cauciucuri, diferenta da aderenta (implicit siguranta) fiind semnificativa in ciuda diferentei de pret nu tocmai mare. O diferenta de cca 50€/set poate aduce pagube (mult) mai mari chiar si la cel mai mic accident. De aceea recomandau mai bine modele anteriore care au dovedit calitati certe in timp, luate cu discount decat modele actuale slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Sal lume buna . Am si eu o rugaminte este cineva pe aici din Bucuresti care poate inchiria pentru sambata /duminica [3/4/09]un motor bmw 650 sau ceva asemanator sau poate da o sugestie pe aceasta tema . Multam mult . *Tot ce incerc sa gasesc pe net este numai vrajeala . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Bun gasit! Am constatat zilele trecute, ca mi se prea incinge discul spate. Initial am crezut ca trosniturile de dupa opriri sunt de la toba, dar zgomotul nu era cel de tabla incinsa .... pana mi-am fript putin degetele pe disc . Ceva sfaturi, va rog? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 3, 2011 Admin Share Postat Septembrie 3, 2011 Verifica intai, iesi cu ea la drum usor si nu folosi deloc frana spate, opresti si verifici, daca discul este rece este ok, daca insa este incins fara sa-l folosesti deloc atunci ai o problema. Pot fi doua cauze, de la pompa frana de picior sau de la etrier. Pompa frana de picior are o piulita de reglaj acolo, la tije, dar nu se deregleaza aiurea, decit daca cineva a umblat la ea. Putin probabil sa fie de acolo. Daca te pricepi poti trece la urmatoare etapa: Mergi la etrier, da-l jos sa-l cureti. Dupa ce-l dai jos astupa orificiul de la conducta de lichid de frana cu un betisor de chibrit, sa intre in interior, dar nu-l fortezi. Scoti pistonasele usor din etrier, ele aluneca din garnituri, le cureti cu spray de frane, etrierul poti sa-l cureti cu decarbusolv si cu o pensula, apoi montezi totul la loc, faci aerisirea si totul va fi ok. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Verifica intai, iesi cu ea la drum usor si nu folosi deloc frana spate, opresti si verifici, daca discul este rece este ok Procedat intocmai, constatat ca n-am nici o problema ... probabil una mica cu capul ... Am mers vreo 5 - 6 km. fara frana spate, discul a ramas rece, roata spate se invarte normal, nu e infranata. Se pare totusi ca folosesc prea mult frana spate ... aprox. 90%. Multumesc mult @l.u.v, mare domn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 3, 2011 Admin Share Postat Septembrie 3, 2011 Nu ai pentru ce, bine ca nu are nimic. De fapt ma si miram sa fie ceva, pistonasele nu se blocheaza asa usor. Poti folosi linistit pentru eficienta ambele frane. Si este chiar recomandat, avand in vedere ca este o mobra grea. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 bun gasit @l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge; acum , - dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie. - legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ; astept de la voi cateva idei ... - ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm . drumuri bune va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 4, 2011 Admin Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) Pai simeringul acela il poti comanda de la Bavaria, care-i problema? Nu costa o avere. Va fi mai greu de schimbat, deoarece trebuie sa crapi motorul in doua. Daca nu are cine sa-ti faca lucrarea ia legatura cu Dan Cata, mare meserias. Legat de amortizoare si acea trepidatie, cum se manifesta? Ce inseamna mai exact "trepidatie"? Poate fi de la rulmentii spate, de la ansamblul cauciuc/janta sau de la amortizorul central. Daca pomenesti de vibratie cred ca partea cu amortizorul cade. De obicei cind acesta este dus sau prost reglat motorul "topaie", pulseaza pe virajele de viteza, dupa 130/140 km/ora sau pe drum cu denivelari. Oricum, depinde si cum il ai reglat, trebuie sa-l tii aproape de hard si la compresie(din robinet) si din acea supapa, marcata cu + si -, de rebound si ciclistica motocicletei se va schimba mult in bine. -Verifica jocul la rulmenti, cu mobra ridicata pe cricul central, trage in lateral/sus jos de roata, sa nu ai joc foarte mare. -Vezi si cauciucul spate, cu mobra ridicata pe cricul central, motorul pornit, pune pe cineva sa bage in viteza si sa accelereze constant, tu uita-te la cauciucul spate, vezi sa nu fuleze.. Daca fuleaza atunci poate fi de la jocul rulmentilor, de la cauciuc sau de la janta stramba. Verifica bine cauciucul, chiar daca este nou este posibil sa fi luat vreo groapa, impreuna cu greutatea mobrei sa nu fi rupt ceva plasa in interiorul lui, chiar daca nu se vede galma pe el. Eu am avut la vechiul RT la fel, cauciuc aproape nou deformat de la groapa, la fel se manifesta, l-am schimbat si totul a fost ok. Mai poti verifica cauciucul spate mergind constant, cu 60/70 km/ora, iei mainile de pe ghidon la drum drept si lovesti scurt, cu podul palmei ghidonul, inspre fata, daca mobra iti intra in voblaj trebuiesc schimbate gumele, in special cea SPATE. Am subliniat, deoarece cauciucul spate poate da tot felul de manifestari parazite, chiar daca ai impresia ca nu are nicio legatura fata cu spatele motocicletei. Orice bataie parazita se transmite in fata prin rezonanta si afecteaza incredibil ciclistica mobrei. Daca ai bataie la roata spate localizeaza atent de unde vine, cauciuc sau janta. Daca este janta indoita la fel, va trebui sa o(le)indrepti. Ca idee, la BMW-urile vechi in general compozitia jantelor este mai moale decit la japoneze, asta este bine, in cazul unui soc dur nu se sparg, si rau, deoarece se indoaie mai repede! Bafta. PS:Daca nu ai unde sa le indrepti suna-ma si te trimit eu la cineva. Editat Septembrie 4, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Daca cauta cineva un RT de 1100 sa mearga la Vanzari. Am acolo unul de vanzare! Bafta BMW-istilor! Si drumuri uscate, vara luuuunga is iarna scuuurta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) bun gasit @l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge; acum , - dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie. - legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ; astept de la voi cateva idei ... - ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm . drumuri bune va doresc. Stai linistit. PR2 cica asa fac ele, asa vibreaza ele. AL meu e CEAS dpdv tehnic si mie imi face la fel. Cu gumele vechi, desi uzate nu facea. Nu ma prea deranjeaza, sincer, si am mai citit pareri pe bmwst ca si la altii fac la fel. Acuma daca ai ceva janta indoita sau asa... aia e alta hiba... Legat de scurgere. Ma indoiesc ca poa sa fie ceva simering. Putin probabil la un 1100, foarte probabil la un 1150/1200. Acolo poate sa iti curga la imbinarea carcasei. Carcasa motorului e facuta din 2 bucati mari, care se imbina fix pe mijloc, pe mijlocul motorului. Intre ele e silicon si e posibil ca pe acolo sa curga. Apoi mai poate sa curga pe la surubul care tine patina de jos de la lantul de distributie de pe dreapta. Ala se insurubeaza atat de mult incat iese afara din carcasa cativa mm (2-3) si poate sa curga pe la filet. Stiu cazuri concrete de 1100 la care curge si pe la surubu ala si pe la imbinare. Asa ca daca nu pierzi foarte mult si ambreiajul nu patineaza (daca curge pe la imbinare, nu patineaza, daca curge pe la surub, se contamineaza si poate patina) eu zic ca sa ii dai pace si sa fii cu ochii pe el si completezi cat e necesar. Editat Septembrie 4, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 bun gasit @l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge; acum , - dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie. - legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ; astept de la voi cateva idei ... - ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm . drumuri bune va doresc. vezi sa nu fie semeringul dintre motor si ambreiaj. eu am patit asa. a trebuit sa schimb semeringul respectiv care este un semering un pic special. daca nu curge tare( si la mine asa a inceput) si nu patineaza ambreiajul lasa asa . eventual poti comanda semeringul sa ai daca va fi cazul. uite si codurile OEM: 11111341087 sau:11111341135 din 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, ziceam de posibilele scurgeri pe langa alea de la motor si de la cutie. Partea porno daca e din partea motorului scurgerea, de sub volanta, trebuie data si aia jos... Mai mult de munca dar doable... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 5, 2011 Autor Share Postat Septembrie 5, 2011 Partea porno daca e din partea motorului scurgerea, de sub volanta, trebuie data si aia jos... Mai mult de munca dar doable... da, daca poti! la mine a trebuit taiate jos cele 5 suruburi care tine volanta, ca altfel nu mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 da, daca poti! la mine a trebuit taiate jos cele 5 suruburi care tine volanta, ca altfel nu mergea. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Sa inteleg ca daca nu este joc in pivoti si pe la 60 km/h daca iau mainile de pe coarne apare un volbaj este din caucioace ? A mea a facut asa de vreo 2 ori cu seturi de caucioace diferite , de acum nu mai dau drumul la coarne din maini nici batut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 multumesc tuturor de indicatii ... cu voblajul nu ma joc ... daca iau mainile intra ,in frana de motor si trage dreapta ... daca nu las mana din gaz (tin acceleratia cu un singur deget - copieaza drumul - cu toate santurile de la tonajul camioanelor) - acum ,legat de semering sau ce o fi pe acolo - inca nu am desfacut sa vad ce si cum - da,ambreiajul patineaza - insa are 105.000 km si nu stiu cand a fost schimbat ambreiajul,deci sa imi dau seama daca e de la ulei sau de la placa de frictiune ... fara sa desfac motorul imi este foarte greu; ca idee ,@Dan Cata ,la imbinarea dintre carcasa ambreiajului si motor este "murdara" de ulei pana la jumatate - daca mai conteaza si asta ,oricum daca nu reusesc nimic o montez si o pun colet pe numele tau ... de completat ulei ,in motor au intrat doar 300 ml (mai sus am scris 400 ml insa nu completasem),dupa 5000 km . - vibratiile pe care le percep ,sper sa se mai reduca dupa ce echilibrez rotile ... dupa ce m-am invartit pe langa ea ,am o vaga idee ca am pierdut ceva plumbi de echilibrare . Drumuri bune va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Sa inteleg ca daca nu este joc in pivoti si pe la 60 km/h daca iau mainile de pe coarne apare un volbaj este din caucioace ? A mea a facut asa de vreo 2 ori cu seturi de caucioace diferite , de acum nu mai dau drumul la coarne din maini nici batut. Poati avea voblaj si cu guma noua si cu guma uzata. Verifica presiunea in roti. Eu am patit cu guma uzata si umflata mai mult decat prevede legea... Ma rog... aparatu de masurat presiunea din OMV zicea ceva, ala a meu de la garaj zicea altceva multumesc tuturor de indicatii ... cu voblajul nu ma joc ... daca iau mainile intra ,in frana de motor si trage dreapta ... daca nu las mana din gaz (tin acceleratia cu un singur deget - copieaza drumul - cu toate santurile de la tonajul camioanelor) - acum ,legat de semering sau ce o fi pe acolo - inca nu am desfacut sa vad ce si cum - da,ambreiajul patineaza - insa are 105.000 km si nu stiu cand a fost schimbat ambreiajul,deci sa imi dau seama daca e de la ulei sau de la placa de frictiune ... fara sa desfac motorul imi este foarte greu; ca idee ,@Dan Cata ,la imbinarea dintre carcasa ambreiajului si motor este "murdara" de ulei pana la jumatate - daca mai conteaza si asta ,oricum daca nu reusesc nimic o montez si o pun colet pe numele tau ... de completat ulei ,in motor au intrat doar 300 ml (mai sus am scris 400 ml insa nu completasem),dupa 5000 km . - vibratiile pe care le percep ,sper sa se mai reduca dupa ce echilibrez rotile ... dupa ce m-am invartit pe langa ea ,am o vaga idee ca am pierdut ceva plumbi de echilibrare . Drumuri bune va doresc. Daca e sa te uiti la motor din spate, daca e murdara de la ora 3 pana la ora 9, cel mai probabil e ceva simering. si si mai probabil, e ala de la cutie. Dar pana nu desfaci... nu ai de unde stii. Oricum, eu zic ca trebuie schimbat si ambreiajul la km astia, ca sa nu umbli de 2 ori acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.