Sari la conținut

Postări Recomandate

dexxter, pune pe cricul central si da-i drumul la antigel :huh: .

Mai dai si cate putin curent in baterie din cand in cand...

Maxim la 9 zile mergi si pup-o sa nu se simta neglijata :rolleyes:

Multumesc de recomandare, inca nu stiu daca e cazul sa o vand(prea sunt toate perfecte-multumesc Dan inca o data), dar stiu sigur ca mai am ceva rezerva de cash pt un model mai recent!

Daca stie cineva mna intereseaza un up-model tot BMW desigur...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tocmai am facut un test cu k1300s , s-a terminat smecheria !!!!!

 

ma duc sa jefuiesc vre-o 2 banci.

 

ca un k1200r nu te ar face sa spargi banca.....

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=749427

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, este recomandat sa scoti antigelul iarna dintr-un RT.

Scrie si in manual.

Astea cu racirea pe aer au un antigel special, lipsit de fosfati si silicati.

Racirea cu aer afecteaza calitatea antigelului pe perioada statica, iarna. :wavey:

PS:Rob debruce, se spune ca la sfarsitul sezonului, toamna, preturile scar o idee.

Depinde de tara, in Germania preturile nu scad neam, nici daca este un metru de zapada afara.

Oricum, cea mai propice perioada este atunci cind ai portofelul plin!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai mai ca am glumit, de unde antigel la RT, care are racirea pe aer/ulei? :rolleyes:

Mai glumim si noi. :grinbandit:

Revenind, daca depozitezi motorul in garaj incalzit fa-i plinul ochi, cumpara(daca nu ai inca)un incarcator inteligent(40-60euro), lasa-l ATASAT PERMANENT in priza motorului sa-si faca treaba, urca mobra pe cricul central, ideal ar fi sa suspenzi si fata pe un stander sau o capra, in asa fel incat sa ai ambele roti suspendate si asta este tot.

Nu porni motorul, nu este nevoie de nimic.

Bafta.

PS:Urmeaza continuare povestirii, are mai mult farmec acum, la gura sobei :rolleyes:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta va fi depozitata in spatiu incalzit, va avea plinul facut. Din cand in cand, trec prin zona, si-i pun incarcatorul in priza de bricheta.

 

De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles.

Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual).

Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri.

 

Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fac eu cand pun mobra la iernat:

 

- deschid larg usa casei si o poftesc inauntru;

- dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare);

- spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea);

- bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie...

- montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator;

- repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...);

- scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens;

- fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara;

 

Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fac eu cand pun mobra la iernat:

 

- deschid larg usa casei si o poftesc inauntru;

- dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare);

- spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea);

- bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie...

- montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator;

- repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...);

- scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens;

- fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara;

 

Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici :)

 

 

cred ca ar fi daca te apuci sa faci niste modificari la intrare si asa scapi de reperat an de an :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles.

Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual).

Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri.

 

Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa.

E si la noi un serviciu asemanator de anul asta, numai ca e la Brasov :(

@all: multumesc!

@Dan Cata: mwuhahaha!

 

@l.u.v: am muscat-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca celalalt este prost, probabil nu are functiile celorlalte.

Incearca cu ce ai, tot este mai bun decit nimic.

Revin la idee, ca ma paste iarna. Mi'e frica ca bulesc partea electrica cu asta. L'a folosit cineva?

Nu zic ca'l las toata iarna, dar o data pe luna l'as pune in conditiile in care agregatu' sta la cald...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai mobra aia scumpa, ia un incarcator original de la BMW (am dinala, merge super!) ca ala il lasi toata iarna pe motor conectat si are o gramada de leduri de indicare si mod de desulfatare, etc. E cam 370 RON dar stii ca nu mai ai nici o grija cu el si il poti folosi si la mobrele viitoare :)

 

Atata doar ala original ca are ceva procedura de handshake, cand il conectezi :) Adica nu il pui numa in priza si astepti, e ceva protocol de urmat, gen il legi la motor, il bagi in priza, pui contactul si apoi iei contactul si numa pe urma iti incarca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam acu' pe net. Zice ca nu poate fi folosit pt perioade lungi, pt ca odata terminata prima incarcare, sistemele (de pe moto si charger) si opresc complet si nu pornesc automat decat la o noua rasicire a cheii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam acu' pe net. Zice ca nu poate fi folosit pt perioade lungi, pt ca odata terminata prima incarcare, sistemele (de pe moto si charger) si opresc complet si nu pornesc automat decat la o noua rasicire a cheii

 

Just let charge. It can take overnight to come up to full charge (3/3). It's designed to be left on for long periods of time. I usually have it connected from November through March without issue.

 

And yes it does de-sulfate on occassion which restarts the charge process from the beginning (1/3).

 

Si eu l-am lasat mult si bine si nu o facut figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@dexxter, uite aici, pefect pentru tine:

http://www.louis.de/_4055a38d4f533b28f84f19b68ba8aceeb9/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=417&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10004616

In descrierea lui scrie ca merge inclusiv pe modelele noi de motociclete, cu can-bus.

Iti cumperi si mufa asta pentru priza mica de la BMW si incarci bateria direct la una dintre prizele de pe motor:

http://www.louis.de/_4055a38d4f533b28f84f19b68ba8aceeb9/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=425&list_total=10&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10003679

Pe de alta parte, din discutia mea cu Ianachim, din ceea ce i-a spus Vlad(KHK pe forum)am inteles ca la BMW un charger original ar costa 100 euro.

Cert este ca astazi am sunat eu la Bavaria si aveau pe stoc, dar la 480 de lei.

Alegerea este a ta.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Rob debruce, se spune ca la sfarsitul sezonului, toamna, preturile scar o idee.

Depinde de tara, in Germania preturile nu scad neam, nici daca este un metru de zapada afara.

Oricum, cea mai propice perioada este atunci cind ai portofelul plin!

Eu stiu ca mai scad un ..dar despre cel care punea problema asta n-am inteles ce vrea..vrea BMW sau are 800-1000 de euro si vrea sa-si cumpere ceva motor in banii astia..ca n-a specificat..de aia l-am intrebat ce inseamna preturi mici? :scratch:

O intrebare de noob..jos in partea stg,lateral, este o mufa mica..care este rostul ei?

PS: incarcatorul asta este bun? http://www.louis.de/_203c98d21e535e4de05f4f7209986ecca8/index.php?topic=artnr&artnr=10003695

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la care mufa mica din partea stanga(a cui?)te referi?

Daca este vorba de BMW-ul tau cred ca este priza.

Pe acolo incarci si bateria.

referitor la incarcator..da, este foarte bun.

Scuze.. da la BMW'ul meu ma refeream :rolleyes: m-am gandit eu ca este pt incarcat bateria. Multam fain.

post-57230-0-83509300-1319470444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze.. da la BMW'ul meu ma refeream :rolleyes: m-am gandit eu ca este pt incarcat bateria. Multam fain.

 

Ieri am scos motorul (BMW) am lasat sa se incalzeasca un pic, cum am plecat s-a activat ABS'ul si s-au stins becurile. Dupa 10 min, am ajuns la o bariera si am oprit motorul.Cand l-am pornit din nou, nu s-a mai activat ABS'ul si a continuat sa mi se aprinda alternativ martorii de la bord. De cand am schimbat bateria n-am mai patit asa ceva.Ce dreaq sa fie.Desi am oprit si pornit motorul de mai multe ori nici dupa 1 ora de mers nu s-a mai activat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit eu ca este pt incarcat bateria.

 

...si in acelasi timp este sursa ta exterioara de curent pt. alte device-uri, precum priza (bricheta) la masina.

 

Ce dreaq sa fie.Desi am oprit si pornit motorul de mai multe ori nici dupa 1 ora de mers nu s-a mai activat.

 

Eu de exemplu cand am patit asemanator ca si simptome, mi se dusese senzorul ABS spate pe care l-am inlocuit.

 

 

tot R vreu si eu, dar 1300 sa-l transpir un pic pe Budd

 

N-ai sanse... el are carena, R-ul nu, la viteza mai mare te rupe. 1-0 pt. el. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...