zis_ungureanu Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Valabil din nou. Potriveste la la 1150 RT si 850 RT trimite mi si mie poze pe privat chiar ma intrabam daca exista si la RT protectie rezervor cum avea GS ul. zis_ungureanu@yahoo.com incearca aici: http://wunderlich.de/Shop/R850-1100-1150RT/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ comanda o poti trimite la wunderlich@sistematic.ro multam fain dar intre timp am apelat la un baietas ce se da rotund ca face orice din plexiglas. asa ca mi am facut la el o prelungire parbriz nu e cine stie ce in materie de dsign dar la 30 e nu aveam pretentii prea mari. din pacate tipului ia fost frica sa dea gauri in parbrizul original si mia dat extensia in mana am lipito si eu cu a+b in 3 puncte dar din pacate ma certam cu gagica mea in acel moment si am lipito stramba o sa mi aduc aminte de cearta asta cat timp o sa vad parbrizul asta in fata ochilor.lol o sa pun poze zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Ce parere aveti despre tobele din pozele de mai jos: Daca v-am atras macar atentia, in link-ul acesta gasiti toate detaliile despre ele: Evacuari Moto Romania - oferta completa Editat Octombrie 20, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 tobele au db-killer? pot fii omologate? cat m-ar costa o toba pentru un bmw x-challenge cu db-killer ( forma o las la aprecierea ta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 @Victor, grija mare cu parbrizu ala lipit cu banda adeziva... Poate oricand sa iti zboare in mufa (Doamne fereste!) si asa iti trece prin viziera ca un cutit incins prin un calup de unt... Macar ia niste suporti cu suruburi si adapteaza-i acolo, banda aia adeziva e un rahat cu apa rece! Si chiar daca imi zici ca acu ai testat ingineria, poate in timp isi pierde din proprietatile de liant... Ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) tobele au db-killer? pot fii omologate? cat m-ar costa o toba pentru un bmw x-challenge cu db-killer ( forma o las la aprecierea ta) Salut. Tobele au db-killer (de/montabil) si site anti zgomot. Sitele fie le sudam noi in coturile tobei/tobelor (pentru motocicletele la care livram si coturi - aprox. 30 de modele), fie le trimitem gratuit clientului si acesta si le sudeaza acolo unde doreste pe traseul evacuarii (in cazul motocicletelor pentru care nu livram si coturi de legatura). Nu sunt omologate. O toba pentru X-Challenge (btw, nice bike, una dintre favoritele mele ) costa in functie de profilul de toba pe care doresti tu sa il montezi pe ea. Preturile sunt urmatoarele: ROTUNDE * Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea. * Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea. * Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea. OVALE: * 130 EURO/buc. sau 240 EURO/perechea. TRIOVALE: * Capac standard - 130 EURO/buc. sau 240 EURO/perechea. * Capac conic – 150 EURO/buc sau 280 EURO/perechea HEXAGONALE: * Capac de metal - 180 EURO/buc. sau 340 EURO/perechea. * Capac de carbon – 200 EURO/buc sau 380 EURO/perechea HEXAGONALE CONICE: * Capac de metal - 160 EURO/buc. sau 300 EURO/perechea. * Capac de carbon – 190 EURO/buc sau 360 EURO/perechea Detalii si mai multe despre fiecare in parte gasesti in linkul de mai jos: http://www.motocicli...ost__p__2974711 Daca este ceva ce nu am lamurit acolo, da te rog un PM sau mail si rezolvam. Editat Octombrie 21, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut! Mă preocupă o problemă: Motocicletele se vând mai ieftin în sezonul rece, sau e doar un mit? Nu cumva, atunci când vine primăvara, creÂşte Âşi cererea, dar Âşi oferta, putând să scadă mai mult prețul? M-au sfătuit mulți să cumpăr în această perioadă motocicletă, dar nu mi se par niÂşte prețuri aÂşa mici. Deci, care ar fi cea mai bună perioadă de cumpărat moticiclete? Mulțumesc! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut! Mă preocupă o problemă: Motocicletele se vând mai ieftin în sezonul rece, sau e doar un mit? Nu cumva, atunci când vine primăvara, creÂşte Âşi cererea, dar Âşi oferta, putând să scadă mai mult prețul? M-au sfătuit mulți să cumpăr în această perioadă motocicletă, dar nu mi se par niÂşte prețuri aÂşa mici. Deci, care ar fi cea mai bună perioadă de cumpărat moticiclete? Mulțumesc! Florin Doresti sa achizitionezi un BMW? Ce inseamna preturi mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 @Victor, grija mare cu parbrizu ala lipit cu banda adeziva... Poate oricand sa iti zboare in mufa (Doamne fereste!) si asa iti trece prin viziera ca un cutit incins prin un calup de unt... Macar ia niste suporti cu suruburi si adapteaza-i acolo, banda aia adeziva e un rahat cu apa rece! Si chiar daca imi zici ca acu ai testat ingineria, poate in timp isi pierde din proprietatile de liant... Ai grija! mersi pt avertizare. eu nu l am lipit cu banda adeziva ci cu poxilina... eu zic ca va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) mersi pt avertizare. eu nu l am lipit cu banda adeziva ci cu poxilina... eu zic ca va tine. Te rog eu... ca sa am somn linistit noaptea, da 2 gauri in ele si asigura cu 2 suruburi sau ceva... Poxilina e ceva dur cand se usca, nu elastic ca si prelandezul, si de la vibratii, o sa se despinda! Nu stiu daca realizezi ce forte mari is pe parbriz la viteza de la 50 la ora in sus... Fa un test daca nu ma crezi si vezi cum trage motorul cu parbrizul lasat jos si cum trage cu el ridicat sus, la viteza, nu in oras Daca tot ai incercat sa faci ceva mai ieftin, macar fa-l sa fie sigur. Cum ar fi daca din cauza la cativa eur cat castigi ai avea o cicatrice pe fata sau ai orbi (din nou zic, Doamne fereste...). Apropo de deflectoare, eu o sa am unul la sezonul care vine cum nu o mai vazut nimeni in Ro Pastrez secretul pana atunci, dar va zic ca o sa fie ceva inedit Editat Octombrie 21, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Frati bavarezi, am cautat pe topic, dar nu am gasit ceva explicit despre "depozitarea" pe timpul iernii. As vrea niste sfaturi de la mai vechii posesori de boxere. Motocicleta va fi depozitata in spatiu incalzit, va avea plinul facut. Din cand in cand, trec prin zona, si-i pun incarcatorul in priza de bricheta. Any other hints are appreciated! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 (editat) dexxter, pune pe cricul central si da-i drumul la antigel . Mai dai si cate putin curent in baterie din cand in cand... Maxim la 9 zile mergi si pup-o sa nu se simta neglijata Multumesc de recomandare, inca nu stiu daca e cazul sa o vand(prea sunt toate perfecte-multumesc Dan inca o data), dar stiu sigur ca mai am ceva rezerva de cash pt un model mai recent! Daca stie cineva mna intereseaza un up-model tot BMW desigur... Editat Octombrie 22, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Drumul la antigel ??? Asta nu o mai stiam. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 tocmai am facut un test cu k1300s , s-a terminat smecheria !!!!! ma duc sa jefuiesc vre-o 2 banci. ca un k1200r nu te ar face sa spargi banca..... /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=749427 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2011 Admin Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Da, este recomandat sa scoti antigelul iarna dintr-un RT. Scrie si in manual. Astea cu racirea pe aer au un antigel special, lipsit de fosfati si silicati. Racirea cu aer afecteaza calitatea antigelului pe perioada statica, iarna. PS:Rob debruce, se spune ca la sfarsitul sezonului, toamna, preturile scar o idee. Depinde de tara, in Germania preturile nu scad neam, nici daca este un metru de zapada afara. Oricum, cea mai propice perioada este atunci cind ai portofelul plin! Editat Octombrie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Luigi, multumesc, nu am stiut. Am sa reiau partea respectiva din manual. Ah, si poate termini povestea concediului, te urmaream cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2011 Admin Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Hai mai ca am glumit, de unde antigel la RT, care are racirea pe aer/ulei? Mai glumim si noi. Revenind, daca depozitezi motorul in garaj incalzit fa-i plinul ochi, cumpara(daca nu ai inca)un incarcator inteligent(40-60euro), lasa-l ATASAT PERMANENT in priza motorului sa-si faca treaba, urca mobra pe cricul central, ideal ar fi sa suspenzi si fata pe un stander sau o capra, in asa fel incat sa ai ambele roti suspendate si asta este tot. Nu porni motorul, nu este nevoie de nimic. Bafta. PS:Urmeaza continuare povestirii, are mai mult farmec acum, la gura sobei Editat Octombrie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Motocicleta va fi depozitata in spatiu incalzit, va avea plinul facut. Din cand in cand, trec prin zona, si-i pun incarcatorul in priza de bricheta. De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles. Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual). Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri. Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Ce fac eu cand pun mobra la iernat: - deschid larg usa casei si o poftesc inauntru; - dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare); - spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea); - bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie... - montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator; - repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...); - scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens; - fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara; Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Ce fac eu cand pun mobra la iernat: - deschid larg usa casei si o poftesc inauntru; - dau jos bujiile incandescente ca sa nu se oxideze peste iarna(da da, alea care incalzesc benzina inainte sa dea buzna la injectoare); - spal jaca moto (era si timpul, ultima data am spalat-o anu trecut pe vremea asta, ploile care m-au prins calare nu se pun, alea erau doar ca sa se inmoaie jegu de pe ea); - bateria o dau jos si o umplu cu acid. Nu conteaza ca ea e cu gel, pun acolo acid, nu ca trebuie, dar sa fie... - montez db-killer-ul, sa nu intre ceva rozatoare in catalizator; - repar colturile la perete unde am frecat cu motoru cand l-am bagat in casa(ii destul de greu sa bagi un motor de 95 cm latime pe o usa de 80cm...); - scot benzina din rezervor si apoi fac vid inauntru, ca sa nu fie de la ce se face condens; - fisele demontate si rasucite pe mana, in sens trigonometric neaparat(cum te uiti din spate), altfel o sa dea scanteia pe ciclul de evacuare la primavara; Cam astea imi vin acu in minte... Daca mai e ceva o sa scriu aici cred ca ar fi daca te apuci sa faci niste modificari la intrare si asa scapi de reperat an de an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 De exemplu, astia la BMW unde o las eu iarna o spala, ii cresc suplimentar presiunea in pneuri, incarca bateria o data in timpul iernii (e suficient daca sta la cald), verifica aciditatea bateriei si cam atat... sta pe cricul central, bineinteles. Intre timp imi fac service/inspectie si ITP (se face anual). Inainte de ridicare in primavara, reincarca bateria si refac presiunea corecta in pneuri. Parerea mea este ca e suficient. Cand am vandut RS-ul bateria mea avea deja 4 sezoane si inca nu dadea semne de oboseala ingrijita asa. E si la noi un serviciu asemanator de anul asta, numai ca e la Brasov @all: multumesc! @Dan Cata: mwuhahaha! @l.u.v: am muscat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am muscat-o impreuna Deja ma gandeam ce inginerie desteapta sunt astia in stare sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 N-am zis ca celalalt este prost, probabil nu are functiile celorlalte. Incearca cu ce ai, tot este mai bun decit nimic. Revin la idee, ca ma paste iarna. Mi'e frica ca bulesc partea electrica cu asta. L'a folosit cineva? Nu zic ca'l las toata iarna, dar o data pe luna l'as pune in conditiile in care agregatu' sta la cald... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Daca tot ai mobra aia scumpa, ia un incarcator original de la BMW (am dinala, merge super!) ca ala il lasi toata iarna pe motor conectat si are o gramada de leduri de indicare si mod de desulfatare, etc. E cam 370 RON dar stii ca nu mai ai nici o grija cu el si il poti folosi si la mobrele viitoare Atata doar ala original ca are ceva procedura de handshake, cand il conectezi Adica nu il pui numa in priza si astepti, e ceva protocol de urmat, gen il legi la motor, il bagi in priza, pui contactul si apoi iei contactul si numa pe urma iti incarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Sa'mi zici unde e 370 ca am sunat acu la Bavaria si e 500. Il caut si eu pe net intre timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 S-or fi scumpit de anu trecut pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.