Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Sa mai zica lumea ca nu ii bun oddysey-ul pe BMW-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Va salut domnilor. Am o intrebare la dv, unde pot gasi un manual de service pt un BMW r80rt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Aici ai manualul care il poti si downloada ca si pdf, e pt GS dar e acelasi lucru cu RT, sigur te ajuta http://www.scribd.com/doc/26851318/BMW-R80-G-S-Repair-Manual Si aici ai schema electrica: http://wiringschematics.net/bmw-r65r80r80rtr100rsr100rt-wiring-diagram.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 6, 2011 Autor Share Postat Decembrie 6, 2011 Apropos, vazand schema cu nivelul de benzina pus de Dan Cata. De la utima data cand am umblat la pompa de benzina(mai bine zis la filtru de benzina) s-a schimbat nivelul la care se aprinde rezerva. Acuma se aprinde cand mai am 8-9 l si nu 6l cum era inaite. S-a intamplat ceva cu plutitorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Cel mai probabil ai fost tu voinic cu tija aia cand ai bagat placa la loc, sau, s-or facut depuneri pe potentiometrul de la nivel si/sau rezerva. Alea le inlaturi usor cu o guma din capatul unui creion data viitoare cand desfaci. Sau si mai probabil, nu ai pus flansa la loc in pozitia care era ci cu o gaura defazata fata de inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Sa mai zica lumea ca nu ii bun oddysey-ul pe BMW-uri Este chiar foarte bun odysey-ul. Eu de cand am pus pe moto nu mai am probleme cu resetarea ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Vorbim in 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Are cineva manual de utilizare și de reparație pentru r1150rt? Aș fi recunoscător dacă aș găsi. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Are cineva manual pentru r1150rt? In primul rand: sa il stapanesti sanatos! In al doilea, dupa modestele mele cunostinte la capitolul BMW motorrader... Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004! Succes in misiunea de a gasi manual de intretinere si reparatie. Pana atunci... distreaza-te cu astea: http://bmwdean.com/1150.htm http://www.mklsports.../r1150rtlog.htm http://www.mklsports...tchronicles.htm Sa il stapanesti sanatos! La multi kilometri frumosi! Editat Decembrie 8, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 8, 2011 Admin Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004! Nu, s-a trecut la doua bujii pe cilindru din 2003. Pe mobile.de sunt foarte multe modele din mai/iunie/iulie 2003 cu doua bujii pe cilindru. Ne tradeaza uneori si "copy paste", in ciuda modestelor cunostinte.. Editat Decembrie 8, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt" confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K, boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie, varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca... Pentru pasionatii autentici este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW formula cu doua bujii per cilindru. Aici este vorba punctual despre modelul RT. History RT models, 1970s to 2004 Four generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. The first of these were "airhead" models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer" or opposed-twin engined motorcycles with unit engine-transmission construction and shaft final drive. In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT. The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate! Nota Bene: Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul. Evident, are acte de 2003! Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004! Un nou sistem BMW: http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html Enjoy! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Adeca un fel de ESA ce iti modifica setarea suspensiilor singur, nu mai trebuie sa apesi tu butoanele pe bord (de parca si asta era prea greu.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt" confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K, boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie, varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca... Pentru pasionatii autentici este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW formula cu doua bujii per cilindru. Aici este vorba punctual despre modelul RT. History RT models, 1970s to 2004 Four generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. The first of these were "airhead" models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer" or opposed-twin engined motorcycles with unit engine-transmission construction and shaft final drive. In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT. The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate! Nota Bene: Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul. Evident, are acte de 2003! Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004! Un nou sistem BMW: http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html Enjoy! Salut! Ma bate gandul sau ma mananca-n ... sa imi iau un BMW R45 din 86. Motocicleta are 41000km, unic proprietar, inscrisa, estetic ok, mecanic inclin sa cred la fel, omul cere 1500e. Ce parere aveti de aceasta moto? S-ar merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Salut! Ma bate gandul sa imi iau un BMW R45 din 86. Ce parere aveti de aceasta moto? Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! Iata si moto: Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! La cam cat s-ar ridica la pret modelul R65 LS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Iata si moto: La cam cat s-ar ridica la pret modelul R65 LS? Motocicleta, avand in vedere kilometrii rulati si fiind la primul proprietar, repet, este OK! Cu amendamentul ca R45.. era cam... lenes! La pretul de motoreta, insa, si acum este o motocicleta adevarata! Modelul R65 LS, fiind de colectie, in stare ok, originala pleaca de pe la 2.400 epurasi. Se gasesc si mai jos... si la propriu si la figurat... Iata un link, apropo de R65: http://www.beemergar...ents/r65rt1.pdf Enjoy! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 9, 2011 Admin Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Aloo, nea poetu'..! Nu trebuia sa umpli o pagina de copy paste bolduit in sapte culori ca mai jos sa imi dai dreptate in ceea ce am afirmat trei posturi mai sus:ca au pus doua bujii pe cilindru din luna 04-05/2003! Ca BMW l-au intitulat model 2004 desi el exista deja de 8 luni este altceva. Chestie de marketing, sa-ti aline dorul dupa o barca de bani dati in 2003 pe ceva, sanchi..model 2004! Care parte n-a inteles-o din toata asta domnia ta, aia cu modelu' sau cu anu? PS:Ti-au zis si motoveteranii, iti repet si eu..ai o problema, imbatranesti urat, nu-i de mirare ca te ocolesc toti, batrane sifonar.. Editat Decembrie 9, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Bun..azi am facut Arad-Savarsin si retur, in total 190km cu 9,13L de benzina,alimentat la plecare si la intoarcere de la aceeasi statie, aceeasi pompa, asta inseamna 4,8L/100.Am mers la plimbare efectiv, majoritatea drumului cu 3000-3500 de ture mai rar cu 4000.Soseaua a fost libera, nu am avut decat cateva depasiri in rest eu singur, deci motorul a mers constant in marja de ture de mai sus.Se poate mai bine de atat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 11, 2011 Admin Share Postat Decembrie 11, 2011 Cam ala este consumul.. Sa inteleg ca-ti place BMW-utul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Cam ala este consumul.. Sa inteleg ca-ti place BMW-utul? Sunt inebunit dupa el este o senzatie diferita fata de suzuki la care trebuie sa tot schimbi pe viteze, asta parca este pe cutie automata.Sa te urci pe el si sa tot mergi.Azi a fost prima oara cand am facut un drum mai lung si virajat cu el.M-a surprins stabilitatea in curbe si cat de usor se lasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 11, 2011 Admin Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) Asa este, cuplu mare, pleaca de jos.. Stai sa vina sezonul, sa te imprietenesti cu el, nu te mai dai jos.. Sa ai parte de el.. , poate ne-om vedea la vreun drum, am destui amici mobristi prin Arad.. Editat Decembrie 11, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Asa este, cuplu mare, pleaca de jos.. Stai sa vina sezonul, sa te imprietenesti cu el, nu te mai dai jos.. Sa ai parte de el.. , poate ne-om vedea la vreun drum, am destui amici mobristi prin Arad.. Multam fain...cu siguranta ne vedem, cred ca prin februarie am sa fac un drum la Bucuresti (cu motorul evident si daca nu-i zapada pe sosea) merg pana la Constanta si trec pe la ai mei (sos.Alexandriei ) Daca ai tu drum mai repede pe la Arad sa nu treci fara sa ma anunti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Vorbim in 2 ani Pai daca ma tine 3 ani e bine. Varta m-a tinut doar un an. Dar un releu din ala care faci ptr RT la mine mere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Merge merge Pai daca ma tine 3 ani e bine. Varta m-a tinut doar un an. Dar un releu din ala care faci ptr RT la mine mere? Nu e vorba ca tine numa 3 ani, tine mult mai mult. Exide-ul meu e de cel putin 4 ani, porneste ok motorul, dar dadea eroare la ABS. Pana la urma asta e de evitat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) batrane sifonar.. Pentru un om hotarat, cateodata, sifoanele sunt utile! Aplicate cu fermitate, in cei 40 de ani de motociclism m-au scapat deseori de muste, ciori vopsite si indivizi agresivi si badarani! ...Hai sa discutam aici despre impostori si mojici, despre Tonciu si Palade sau despre militieni tineri, abuzati la revolutie... E clar ca esti off-topic, orbit de invidie si urla oftica in tine prin toti porii ... Ca o are altu’ mai bengoasa, mai desteapta, cu un an mai sus si cu cate doua bujii pe cilindru! Ti-am mai spus: E de mare rusine sa confunzi la oameni adevarul cu impostura si la motociclete teleleverul cu duoleverul... Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003. Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing... Asta inseamna, elementar, sa nu contrazici evidenta! Incearca sa nu devii patetic si sa jignsti cu supozitii ieftine pentru ca tot ceea ce produci nu este decat un minuscul rahatel de musca... Sau, si mai bine, ramai la vanzarea ta de beculete...! @ pasionatii: http://www.ask.com/q...out/BMW-R1150rt http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/stefan-hrusca/deschide-crestine-1109.html Editat Decembrie 12, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.