Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt" confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K, boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie, varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca... Pentru pasionatii autentici este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW formula cu doua bujii per cilindru. Aici este vorba punctual despre modelul RT. History RT models, 1970s to 2004 Four generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. The first of these were "airhead" models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer" or opposed-twin engined motorcycles with unit engine-transmission construction and shaft final drive. In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT. The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate! Nota Bene: Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul. Evident, are acte de 2003! Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004! Un nou sistem BMW: http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html Enjoy! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Adeca un fel de ESA ce iti modifica setarea suspensiilor singur, nu mai trebuie sa apesi tu butoanele pe bord (de parca si asta era prea greu.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt" confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K, boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie, varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca... Pentru pasionatii autentici este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW formula cu doua bujii per cilindru. Aici este vorba punctual despre modelul RT. History RT models, 1970s to 2004 Four generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. The first of these were "airhead" models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer" or opposed-twin engined motorcycles with unit engine-transmission construction and shaft final drive. In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT. The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate! Nota Bene: Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul. Evident, are acte de 2003! Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004! Un nou sistem BMW: http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html Enjoy! Salut! Ma bate gandul sau ma mananca-n ... sa imi iau un BMW R45 din 86. Motocicleta are 41000km, unic proprietar, inscrisa, estetic ok, mecanic inclin sa cred la fel, omul cere 1500e. Ce parere aveti de aceasta moto? S-ar merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Salut! Ma bate gandul sa imi iau un BMW R45 din 86. Ce parere aveti de aceasta moto? Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! Iata si moto: Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! La cam cat s-ar ridica la pret modelul R65 LS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Iata si moto: La cam cat s-ar ridica la pret modelul R65 LS? Motocicleta, avand in vedere kilometrii rulati si fiind la primul proprietar, repet, este OK! Cu amendamentul ca R45.. era cam... lenes! La pretul de motoreta, insa, si acum este o motocicleta adevarata! Modelul R65 LS, fiind de colectie, in stare ok, originala pleaca de pe la 2.400 epurasi. Se gasesc si mai jos... si la propriu si la figurat... Iata un link, apropo de R65: http://www.beemergar...ents/r65rt1.pdf Enjoy! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 9, 2011 Admin Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Aloo, nea poetu'..! Nu trebuia sa umpli o pagina de copy paste bolduit in sapte culori ca mai jos sa imi dai dreptate in ceea ce am afirmat trei posturi mai sus:ca au pus doua bujii pe cilindru din luna 04-05/2003! Ca BMW l-au intitulat model 2004 desi el exista deja de 8 luni este altceva. Chestie de marketing, sa-ti aline dorul dupa o barca de bani dati in 2003 pe ceva, sanchi..model 2004! Care parte n-a inteles-o din toata asta domnia ta, aia cu modelu' sau cu anu? PS:Ti-au zis si motoveteranii, iti repet si eu..ai o problema, imbatranesti urat, nu-i de mirare ca te ocolesc toti, batrane sifonar.. Editat Decembrie 9, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Bun..azi am facut Arad-Savarsin si retur, in total 190km cu 9,13L de benzina,alimentat la plecare si la intoarcere de la aceeasi statie, aceeasi pompa, asta inseamna 4,8L/100.Am mers la plimbare efectiv, majoritatea drumului cu 3000-3500 de ture mai rar cu 4000.Soseaua a fost libera, nu am avut decat cateva depasiri in rest eu singur, deci motorul a mers constant in marja de ture de mai sus.Se poate mai bine de atat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 11, 2011 Admin Share Postat Decembrie 11, 2011 Cam ala este consumul.. Sa inteleg ca-ti place BMW-utul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Cam ala este consumul.. Sa inteleg ca-ti place BMW-utul? Sunt inebunit dupa el este o senzatie diferita fata de suzuki la care trebuie sa tot schimbi pe viteze, asta parca este pe cutie automata.Sa te urci pe el si sa tot mergi.Azi a fost prima oara cand am facut un drum mai lung si virajat cu el.M-a surprins stabilitatea in curbe si cat de usor se lasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 11, 2011 Admin Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) Asa este, cuplu mare, pleaca de jos.. Stai sa vina sezonul, sa te imprietenesti cu el, nu te mai dai jos.. Sa ai parte de el.. , poate ne-om vedea la vreun drum, am destui amici mobristi prin Arad.. Editat Decembrie 11, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Asa este, cuplu mare, pleaca de jos.. Stai sa vina sezonul, sa te imprietenesti cu el, nu te mai dai jos.. Sa ai parte de el.. , poate ne-om vedea la vreun drum, am destui amici mobristi prin Arad.. Multam fain...cu siguranta ne vedem, cred ca prin februarie am sa fac un drum la Bucuresti (cu motorul evident si daca nu-i zapada pe sosea) merg pana la Constanta si trec pe la ai mei (sos.Alexandriei ) Daca ai tu drum mai repede pe la Arad sa nu treci fara sa ma anunti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Vorbim in 2 ani Pai daca ma tine 3 ani e bine. Varta m-a tinut doar un an. Dar un releu din ala care faci ptr RT la mine mere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Merge merge Pai daca ma tine 3 ani e bine. Varta m-a tinut doar un an. Dar un releu din ala care faci ptr RT la mine mere? Nu e vorba ca tine numa 3 ani, tine mult mai mult. Exide-ul meu e de cel putin 4 ani, porneste ok motorul, dar dadea eroare la ABS. Pana la urma asta e de evitat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) batrane sifonar.. Pentru un om hotarat, cateodata, sifoanele sunt utile! Aplicate cu fermitate, in cei 40 de ani de motociclism m-au scapat deseori de muste, ciori vopsite si indivizi agresivi si badarani! ...Hai sa discutam aici despre impostori si mojici, despre Tonciu si Palade sau despre militieni tineri, abuzati la revolutie... E clar ca esti off-topic, orbit de invidie si urla oftica in tine prin toti porii ... Ca o are altu’ mai bengoasa, mai desteapta, cu un an mai sus si cu cate doua bujii pe cilindru! Ti-am mai spus: E de mare rusine sa confunzi la oameni adevarul cu impostura si la motociclete teleleverul cu duoleverul... Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003. Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing... Asta inseamna, elementar, sa nu contrazici evidenta! Incearca sa nu devii patetic si sa jignsti cu supozitii ieftine pentru ca tot ceea ce produci nu este decat un minuscul rahatel de musca... Sau, si mai bine, ramai la vanzarea ta de beculete...! @ pasionatii: http://www.ask.com/q...out/BMW-R1150rt http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/stefan-hrusca/deschide-crestine-1109.html Editat Decembrie 12, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Pentru un om hotarat, cateodata, sifoanele sunt utile! Aplicate cu fermitate, in cei 40 de ani de motociclism m-au scapat deseori de muste, ciori vopsite si indivizi agresivi si badarani! ...Hai sa discutam aici despre impostori si mojici, despre Tonciu si Palade sau despre militieni tineri, abuzati la revolutie... E clar ca esti off-topic, orbit de invidie si urla oftica in tine prin toti porii ... Ca o are altu’ mai bengoasa, mai desteapta, cu un an mai sus si cu cate doua bujii pe cilindru! Ti-am mai spus: E de mare rusine sa confunzi la oameni adevarul cu impostura si la motociclete teleleverul cu duoleverul... Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003. Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing... Asta inseamna, elementar, sa nu contrazici evidenta! Incearca sa nu devii patetic si sa jignsti cu supozitii ieftine pentru ca tot ceea ce produci nu este decat un minuscul rahatel de musca... Sau, si mai bine, ramai la vanzarea ta de beculete...! @ pasionatii: http://www.ask.com/q...out/BMW-R1150rt http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/stefan-hrusca/deschide-crestine-1109.html moderatorii dorm, dupa cate se vede. eu asa v-as mai cenzura si v-as indrepta catre pm. N pagini cu tampenii si prostii si orgolii puerile. Daca Doamne fereste vrei sa cauti ceva legat de bmw-uri in topicul asta, atunci, da-ti-ar Dumnezeu sanatate si rabdare sa strabati miile de posturi. In alta ordine de idei, va urez tuturor un Craciun fericit si un an nou mai bun (si incercati sa fiti mai buni, n-aveti nimic de pierdut)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 12, 2011 Admin Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) [Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003. Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing... Daca putinii neuroni activi(adica cei nealterati de etate si vanitate) ar fi lucrat la capacitate ai fi facut asta, o simpla cautare pe mobile.de: In 12/12/2011, ora 14.35 pe Mobile.de exista la vanzare 29 mobre 1150RT din 2003. Dintre ele 22 sunt cu doua bujii pe cilindru, doua nu au poza si abia 5(cinci)sunt fabricate inainte de 03/2003, adica modelul cu o bujie pe cilindru! Repet, este vorba doar de mobile.de, respectiv modele aflate la vanzare, in Germania. Cine stie cite mii de alte modele se afla in lume, nefiind de vanzare.. Probabil in simplismul domniei tale, zecile de mii de bucati fabricate dupa 03/2003 reprezinta..'cateva modele'!! Realitatea este ca ABSOLUT TOT ce s-a fabricat dupa 03.2003 sunt cu doua bujii/cilindru! La restul ineptiilor debitate ma abtin, oricum colegii forumisti cu simtul realitatii nealterat stiu sa discearna binele de...dumneata! Editat Decembrie 12, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Sal Luigi banuiesc ca asta ii trebuie altceva pe Louis nu am gasit cu stecherul de riguoare . Seara buna . Vik55. http://www.louis.de/_108287856f54b3c3e7cb3dd78664644513/index.php?topic=search&searchterm=10004600&cmd.x=0&cmd.y=0 http://www.louis.de/_108287856f54b3c3e7cb3dd78664644513/index.php?topic=search&searchterm=10003741&cmd.x=8&cmd.y=4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 12, 2011 Admin Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Da, alea iti trebuiesc. Vad ca nu se mai gaseste charger sub 100 euro, inainte era ceva pe la 70. Ala merge la cele cu can-bus, incarci direct prin priza motorului, sau cumperi unul mai ieftin si il legi la borne. Tu decizi. Editat Decembrie 12, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Sau productia de serie RT din 2004 cu preseria din 2003. Respectiv, cateva modele de control, aruncate pe piata pentru marketing... Gabel, bati campii... rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2011 Admin Share Postat Decembrie 13, 2011 Lasa-l Vlade, ca nu realizeaza nici daca-i desenezi.. In fine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Sal Luigi banuiesc ca asta ii trebuie altceva pe Louis nu am gasit cu stecherul de riguoare . Seara buna . Vik55. http://www.louis.de/_108287856f54b3c3e7cb3dd78664644513/index.php?topic=search&searchterm=10004600&cmd.x=0&cmd.y=0 http://www.louis.de/_108287856f54b3c3e7cb3dd78664644513/index.php?topic=search&searchterm=10003741&cmd.x=8&cmd.y=4 Iti recomand Optimate 4 pt BMW uite aici la pret foarte bun http://www.motodiscount.ro/accesorii-moto-incarcator-baterie/redresor-tester-optimate-4-dual-bmw--2524298 . iti mai trebuie doar stecherul ala pe care-l poti gasi si la un magazin de electrice sau prin piata la pret derizoriu.Eu asa am facut, am cumparat stecherul si priza care-l leaga de incarcator de la un magazin de electrice/electronice.Daca nu gasesti, il comanzi de la Louis. Editat Decembrie 13, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Inainte sa am chargerul de la BMW am avut unul micut, no-name, pe care daca l-am cautat pe google dupa codul de produs, l-am gasit ca fiind la 10 eur in Germania Mai mult, l-am gasit si pe louis, ma rog, ceva asemanator, la 18 eur parca e. Mufa aia mica tot pe louis e inca 10 eur. Scoate 600mA daca nu ma insel si se opreste singur cand e incarcata bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Cam ala este consumul.. Sa inteleg ca-ti place BMW-utul? Ce mi-ar place sa iti pot raspunde eu la intrebare! ... da cresc eu mare ... . Asfalt uscat tuturor vitejilor si nu va mai ciondaniti ca stricati topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Gabel, bati campii... rau! SĂźĂe Kekse, Definitoriu pentru gentilomul de forum romanesc: sa iei apararea unui personaj care greseste abisal si sa il tragi de maneca pe un mobrist care... nu performeaza second hand! Se apropie sarbatorile de iarna... Daca vrei tu... e corect ca noua serie K are telelever si R 1150 RT nu a devenit 1200 dupa 2005! Sa trecem cu vederea ca unii isi incarca singuri nota de plata si se doresc responsabili cu repartizarea florilor in natura ...ex: rugam eminenta cenusie sa "ne lase".. :rose: ingaduind motociclistilor proverbul de-a dreptul periculos „numai cine nu munceste nu greseste” adica mai pe romaneste... „merge si asa”... escamotand impardonabil pe... „cine sapa groapa altuia... cade singur in ea”! Este adevarat ca mie nu prea mi-a placut cartea si ca mi-am facut cultura elementara dupa revista motolife si aia moto dupa internet ca majoritatea gentilomilor bmw-isti de forum... foarte bine reprezentati aici. Acestea ziind fise... asta citim, asta intelegem! History RT models, 1970s to 2004 BMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. http://www.crestinor...unata-1902.html http://www.crestinor...-casa-1901.html Mdelul pentru politie: http://www.brownmoto...TP_Brochure.pdf Editat Decembrie 14, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.