rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Azi am profitat de faptul ca a fost soare, cu toate ca a fost destul de frig, 6 C la Arad si vreo 2 C pe Valea Muresului si am mai bagat 200 km.Totul a fost ok mai putin mainile mele care aproape mi-au degerat la degete (manusi de iarna de la Held). Este clar ca devine necesara achizitionarea unor mansoane incalzite.Astea ar fi bune? http://www.kronaumoto.ro/index.php/deta.lii/469.html ? Este complicat montarea lor? Aveti alte solutii? Multam fain.Dane, ceva sugestii de la un maestru? Editat Decembrie 18, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2011 Admin Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Foarte bine arata mobra ta! Superba.. Iti ingheata degetele de la curentul de aer rece. Degeaba pui manere incalzite, incalzesti palmele dar problema ramane. Si eu m-am lovit de problema asta, desi la vechiul RT aveam oglinzile care ma aparau de curent. Ca idee, nici acum, la LT, cind merg pe 2/3 grade nu dau drumul decit la incalzirea in sa, la manere nu-mi foloseste. Incalzirea in ghidoane este buna cam peste 10 grade. Parerea mea sa nu-ti iei, ca dai banii degeaba. Sunt doua solutii: -Poti lua o pereche de manusi mai subtiri de polartec si le tragi pe sub astea de iarna, isi fac treaba dar nu vei mai avea asa mare control la comenzi, fiind groase. -Iti cumperi o pereche de manusi de ghidon, cum au scuteristii, care raman atasate pe ghidoane. Foarte bune, dar nu prea arata bine pe motor. Editat Decembrie 18, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Foarte bine arata mobra ta! Superba.. Multumesc. M-am gandit eu ca nu-i mare afacere..in schimb consuma si curent si pana nu ajung la Dan sa punem releu ala nu prea as pune consumatori in plus.Cred ca cea mai buna afacere este cu manusile de ghidon.Sa vad cine comercializeaza asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2011 Admin Share Postat Decembrie 18, 2011 Daca esti interesat de asa ceva am eu o pereche, noi noute, doar am facut doua drumuri de proba si intre timp am vandut scuterul. Le dau cu 200 lei. Eu le-am luat pentru Burgman 650, dar am vazut si pe moto in Italia. /index.php?/topic/288956-grupul-posesorilor-de-suzuki-burgman/page__st__1590 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Daca esti interesat de asa ceva am eu o pereche, noi noute, doar am facut doua drumuri de proba si intre timp am vandut scuterul. Le dau cu 200 lei. Eu le-am luat pentru Burgman 650, dar am vazut si pe moto in Italia. /index.php?/topic/288956-grupul-posesorilor-de-suzuki-burgman/page__st__1590 Merg adaptate la bmw? Arata ca in poza lui Vittore? cred ca iese ceva de aici sapt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Multumesc. M-am gandit eu ca nu-i mare afacere..in schimb consuma si curent si pana nu ajung la Dan sa punem releu ala nu prea as pune consumatori in plus.Cred ca cea mai buna afacere este cu manusile de ghidon.Sa vad cine comercializeaza asa ceva. da-mi voie sa-l contrazic pe lugi. am avut manere incalzite la kawasaki si valoreaza greutatea lor in aur, cand e frig afara. mergeam constant la temperaturi scazute (0 - 2 grade) si am fost foarte multumit de ele. nu sunt asa de scumpe si chiar isi fac treaba. e clar ca nu-ti incalzesc mana cu totul, dar isi fac treaba (si e destul de nasol sa tii mansonul ala care-i sloi de gheata). eu zic sa-ti iei si n-o sa-ti para rau. http://www.louis.de/_10234fb0bf2497b0f36753e138aaef6fc3/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10032048 astea le-am avut eu. acum vad ca s-au mai ieftinit, eu am dat mai mult pe ele. Editat Decembrie 18, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 18, 2011 Admin Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Merg adaptate la bmw? Arata ca in poza lui Vittore? cred ca iese ceva de aici sapt asta Da, sunt exact acelea. Merg puse la orice moto, nu vad de ce nu ar merge. Daca vrei sa le testezi ti le pot trimite, vezi daca iti merg si cum vin pe motor si imi trimiti banii dupa, nu-i bai. @Gabyshor, eu nu am fost multumit de ele pt.ca iti incalzesc doar palmele. Exteriorul mainii este expusa curentului de aer rece si iti ingheata degetele. Probabil depinde de la om la om, cert este ca eu nu merg la LT cu manerele incalzite, desi am aceasta optiune. Folosesc manusi subtiri de polar peste care trag manusi de iarna HELD. Editat Decembrie 18, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Azi am profitat de faptul ca a fost soare, cu toate ca a fost destul de frig, 6 C la Arad si vreo 2 C pe Valea Muresului si am mai bagat 200 km.Totul a fost ok mai putin mainile mele care aproape mi-au degerat la degete (manusi de iarna de la Held). Este clar ca devine necesara achizitionarea unor mansoane incalzite.Astea ar fi bune? http://www.kronaumoto.ro/index.php/deta.lii/469.html ? Este complicat montarea lor? Aveti alte solutii? Multam fain.Dane, ceva sugestii de la un maestru? Si eu am iesit cu tovarasa azi la o tura scurta catre Oradea Comando, fara manusi E ceva diferenta intre RT si RS, nu? Daca mai insistati sa va dati iarna (la mine cred ca asta a fost ultima iesire pe anu asta), muffs-urile merg de minune cu manerele incalzite Am avut pe GS si pe RT dar acu le-am vandut ca am zis ca nu mai ies iarna. Dar cum zic, meream si la -10 grade cu ele si nu aveam nimic la maini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Da, sunt exact acelea. Merg puse la orice moto, nu vad de ce nu ar merge. Daca vrei sa le testezi ti le pot trimite, vezi daca iti merg si cum vin pe motor si imi trimiti banii dupa, nu-i bai. @Gabyshor, eu nu am fost multumit de ele pt.ca iti incalzesc doar palmele. Exteriorul mainii este expusa curentului de aer rece si iti ingheata degetele. Probabil depinde de la om la om, cert este ca eu nu merg la LT cu manerele incalzite, desi am aceasta optiune. Folosesc manusi subtiri de polar peste care trag manusi de iarna HELD. Multam fain oricum imi trebuie dar acum sunt chel si mai trebuie sa lucrez cate ceva si la KTM (semeringuri ca-mi lacrimeaza unul, ulei,filtre).Luna viitoare o rezolvam noi cumva. Si eu am iesit cu tovarasa azi la o tura scurta catre Oradea Comando, fara manusi E ceva diferenta intre RT si RS, nu? Daca mai insistati sa va dati iarna (la mine cred ca asta a fost ultima iesire pe anu asta), muffs-urile merg de minune cu manerele incalzite Am avut pe GS si pe RT dar acu le-am vandut ca am zis ca nu mai ies iarna. Dar cum zic, meream si la -10 grade cu ele si nu aveam nimic la maini Este diferenta..ai mainile protejate la RT..nu trebuia sa le vinzi doar n-ai de gand sa pui mobra la naftalina.Eu nu-mi fac probleme, sa vina zapada, ma dau cu KTM'ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Cum arata un electromotor fecundat... Partea buna e ca se gaseste de cumparat numai carcasa aia cu magneti, daca rototul nu e stricat si el sau bobinajul frecat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Si datorita celor prezentate mai sus, dar nu numai.. nu sunt fan BMW (motociclete) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce s-a intamplat cu statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce s-a intamplat cu statorul? Cu rotorul zici? Pai daca tii sa dai la automat mai mult de 5 secunde, se dezlipesc magnetii de pe carcasa aia, din cazua caldurii. Ca ei acolo is lipiti numa cu ceva rasina... Mie pana acu nu mi s-a intamplat dar ca si idee, daca nu porneste, nu tineti mai mult de 5 secunde apasat butonul de start. Si apoi pauza si iar 5 secunde, in reprize... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Asta nu-i statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Bine, bine, inteleg ca "pauza". Dar cat de lunga sa fie pauza? Si reprizele, cam cate reprize? 2 de 45 de minute Asta nu-i statorul? Greseala mea, credeam ca te referi la partea cu bobinaj Deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 2 de 45 de minute Greseala mea, credeam ca te referi la partea cu bobinaj Deci se poate Ma gandesc ca este vorba de mile deci 400000km..motor boxer, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Exact. 200k x 1.6 km. R1100GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 21, 2011 Admin Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Sexy dosuri.. Editat Decembrie 21, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Hank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Ar fi frumos sa prezentam si oamenii... si motorul... Dane, da' preietenii tai ne lasa?!... Editat Decembrie 22, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Nu inteleg ce ar trebui sa ne lase Pentru posesorii de K12LT, un rack pentru top-case... Cam scump poate dar banuiesc ca e si calitatea pe masura acolo Detalii: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=750760 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 22, 2011 Admin Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Nu-i inteleg utilitatea.. Care-i spilul, avand in vedere ca topcase-ul original il dau jos in doua minute maxim si oricum nu poti merge fara el? Editat Decembrie 22, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Ar fi frumos sa prezentam si oamenii... si motorul... Si de la mine una mai veche ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 motoadvpunctro, popa cosmin, P.C. refinantat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.