-UFO- Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Si datorita celor prezentate mai sus, dar nu numai.. nu sunt fan BMW (motociclete) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce s-a intamplat cu statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce s-a intamplat cu statorul? Cu rotorul zici? Pai daca tii sa dai la automat mai mult de 5 secunde, se dezlipesc magnetii de pe carcasa aia, din cazua caldurii. Ca ei acolo is lipiti numa cu ceva rasina... Mie pana acu nu mi s-a intamplat dar ca si idee, daca nu porneste, nu tineti mai mult de 5 secunde apasat butonul de start. Si apoi pauza si iar 5 secunde, in reprize... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Asta nu-i statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Bine, bine, inteleg ca "pauza". Dar cat de lunga sa fie pauza? Si reprizele, cam cate reprize? 2 de 45 de minute Asta nu-i statorul? Greseala mea, credeam ca te referi la partea cu bobinaj Deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 2 de 45 de minute Greseala mea, credeam ca te referi la partea cu bobinaj Deci se poate Ma gandesc ca este vorba de mile deci 400000km..motor boxer, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Exact. 200k x 1.6 km. R1100GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 21, 2011 Admin Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Sexy dosuri.. Editat Decembrie 21, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Hank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Ar fi frumos sa prezentam si oamenii... si motorul... Dane, da' preietenii tai ne lasa?!... Editat Decembrie 22, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Nu inteleg ce ar trebui sa ne lase Pentru posesorii de K12LT, un rack pentru top-case... Cam scump poate dar banuiesc ca e si calitatea pe masura acolo Detalii: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=750760 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 22, 2011 Admin Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Nu-i inteleg utilitatea.. Care-i spilul, avand in vedere ca topcase-ul original il dau jos in doua minute maxim si oricum nu poti merge fara el? Editat Decembrie 22, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Ar fi frumos sa prezentam si oamenii... si motorul... Si de la mine una mai veche ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 motoadvpunctro, popa cosmin, P.C. refinantat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Dragilor, Cine face crash-bar'uri pt cilindri la un 1200rt? Aveti idee? Preturi? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Nu "te râde"... pune o poza mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Dragilor, Cine face crash-bar'uri pt cilindri la un 1200rt? Aveti idee? Preturi? Io stiu ca ti-am mai zis http://www.wunderlich.de/shopart/8160735-1-2613/Shop/Teilepool/8/Sturzbuegel-BMW-R-1200-RT-silber.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Io stiu ca ti-am mai zis http://www.wunderlic...0-RT-silber.htm da ma dar uiti ca asta'i moldovean pricepe repede si uita la fel Editat Decembrie 23, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Cam vechi tabelul... si nu ma refer la motociclete, ca lumea le detine inca. Ci la unele tipuri de ulei... GPS de exemplu nu mai exista. Oricum, parca n-as pune racind in GS, chiar daca ma mai dau la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 SARBATORI FERICITE TUTUROR ...! Am si eu o intrebare de pus vreau sa stiu cam care este diferenta intre un R 1200rt si K 1200 gt . Banuiesc ca K-aul nu mai este boxer dupa cum am vazut prin poze este acel motor cu 4 line putin oblic? Daca este asa este mai linistit mai silentios ca un boxer? Ma bate fimiu la cap cu acest model are o linie mai sportiva decat un r-teu si vrea sa cumpere asa ceva deci daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu niste informatii multam frumos si inca o data ..SARBATORI FERICITE Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) BMW K1200GT (2006-2008) este cu motor 4 in linie,6 viteze,152 cai, standard cu ABS si alte chestii, optional suspensie asistata electronic (ESA), xenon, control automatic al stabilitatii (ASC), monitorizare a presiunii in rotii,etc.Este mai silentios decat boxer'ul. Editat Decembrie 23, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Da toate bune si frumoase dar banuiesc ca si pretul este un element de referinta a calitati deci la acelasi an de fab si km este o diferenta care se vede rt este mult peste gt cam la celeasi dotari. banuiesc ca si intrtinerea este mai complicata radiator apa cu pompa si cine stie cate or mai fi singura superioritate a gt sunt cp. Multam . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 23, 2011 Admin Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Toti trei etrierii vopsiti electrostatic negru mat texturat+toate suruburile din inox.. Totul sub stricta supraveghere.. Editat Decembrie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.