Sari la conținut

Postări Recomandate

nefiind in tara de sarbatori, m-am gandit sa va urez un 2012 cu frumoase impliniri, gandindu-ma la voi astazi in timp ce priveam Hungaroring. Cine stie poate punem de o iesire. Asa ca mai cu intarziere "La Multi Ani pe 2012 !", ultimul fiind sau poate primul...

 

A, si ca fapt divers celor ce vor trece prin Ungaria cu auto: de la 1 Ian 2012, nu mai exista vigneta tranzit de o zi sau patru, minimul fiind acum ptr 10 zile=12 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite, vezi, eu am schimbat toata linia cu furtune acoperite cu plasa metalica acum vreo citeva luni tocmai pe considerentul asta, sa nu ma lase cind imi este lumea mai draga + sa am frana instant.

Din cauza vechimii furtunele se umfla si frana devine elastica.

Acum am frane adevarate.

Viorele, m-am uitat pe RealOem si pe dreapta costa ieftin, 140 usd in USA, la noi poate sa fie pina in 150 euro.. :angryfire:

Noroc ca ma ai pe mine, ne vedem maine la Ploiesti, iti dau toata linia fata si te costa o bere, cind mi-e sete! :friends:

Chiar ca am mare noroc, azi dupa o ora de munca am schimbat coloana fara sa demontez carene sau altceva, iar aerisirea a fost fara ABS pentru ca nu a curs tot lichidul din pompa, simplu daca ai ce-ti trebuie. Inca o data multumiri din suflet, sper ca si vinul a fost pe gustul tau, ca sa repet, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niÂşte piese de K1200 GT RS, anii 2003-2004. Mă împiedic de ele prin garaj, sunt de vânzare la prețul oferit de voi, ca să nu mai stau să le mut de colo-colo. (faceți abstracție de roata aia verde de vechitură). PM sau 0723565973.

 

piese_k_gt_rs

 

tn_998720fc110ca69af5e9078250dc0431.jpg tn_3e0730a4df266c0c998fbe7738efdca3.jpg tn_4711bf5367968d79581eb08175495ec2.jpg tn_ee3d2b8c39fd41669a804c375b5a1181.jpg tn_8d176221e044b601db93c907f8e96194.jpg tn_216d971e9d9cac202c16ab75de91f95d.jpg tn_8f9ebed924ee108778a673c0a2e1480a.jpg tn_607ceead047db95b342abf8bcda7f4e0.jpg tn_4741f9e8b1ca4b262b3ad2759848c0f2.jpg tn_0700525b16f476c6dd8ce40c84e8e6f1.jpg tn_860e186638f0258e012b4930f3d11426.jpg tn_73941d84279e63b66b21756290b5abda.jpg tn_a4f42b1f068d4c927e2bb4b80f1972b0.jpg tn_0b37c0905faa5671630cdf5929f6ab50.jpg tn_9517d230daa157c75a52ac31dcc04b17.jpg tn_64ccb2417d2e0dba9c2f6867d00cbab6.jpg tn_95a20cb966a2e201a5e2460543e548d2.jpg tn_54c2e10a22e60b2ceee56cde4ea553c9.jpg tn_63d90127fe13edfab63fda741621ea20.jpg tn_c5475749f774f87e41c1bf994747648d.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se potriveste, dar levierul ala d ela frana merge si pe

 

1150 GS, GSA, 1100S, k12LT, 1150 RS, RT, R si Rockster.

 

Poate ajuta pe careva ;)

 

Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre? 10009919

 

10009919_890_FR02_12.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre?

 

10009919_890_FR02_12.JPG

 

Maestre,

La multi ani! :cheers:

Vuvuzelele respective e doar de fitze...

Nu face decat sa iti ia banii la 'shto!

Ca foarte multi dintre posesori... vor sa para... dar nu sunt!!!

;)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Era bine sa spui ce culoare au ledurile.La mine, dupa ce cuplez incarcatorul, se aprind si se sting ledurile portocalii cele verticale.Cand este incarcata ramane aprins becul verde, sus lateral.Dupa o perioada incepe sa o descarce si atunci clipeste ledul verde, acela care a ramas aprins anterior cand a fost incarcata.Deci, galben inseamna ca incarca, verde-este incarcata, alternativ verde-descarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Da cred ca am mai scris asta mai in urma, cel mai probabil, trebuie sa faci procedura aia de handshake dintre incarcator si mobra. E ceva de genul pui contactul, conectezi chargerul, iei contactul, il bagi in priza, sau ceva asemanator. ;) Daca cauti pe net sigur gasesti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute.

Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui .

Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul .

ASA trebuia facut?

* Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ :scratch:

Seara buna si poate un ajutor

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa-l incarci normal atunci il bagi in priza si gata.Daca vrei prin cabus atunci faci ce spune Dan.

 

 

Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute.

Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui .

Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul .

ASA trebuia facut?

* Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ :scratch:

Seara buna si poate un ajutor

Vik55.

:)

 

Ori il pui direct pe baterie, fara alte batai de cap, sau daca vrei neaparat sa il bagi la bricheta, promit sa caut pe net exact care e procedura de handshake, pentru tine special :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos si oi ajunge si eu in vara asta odata prin Cluj.........

Vik55.

Da chiar pe bune mi-am prins urechile cu redresorul asta o fii buna si noua tehnologie dar parca cate odata este impisa spre extreme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc o sa pentru 1200 LT? Niste animale mi-a dat foc azi noapte la motocicleta si a ars partea stinga a sei pasagerului, spatarul de la fata dar si un pic din cutia stinga. Noroc cu o vecina care a vazut focul pe geam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mare ti-e gradina..!

Ce animale..nici nu am auzit de asa ceva! :angryfire:

/index.php?/forum/130-servicii/

/index.php?/topic/243004-tapiterie-sei-moto-si-atv/

Vezi ca ti-am dat astea doua linkuri, de aici de pe forum, poate te pot ajuta ei.

Sei mai gasesti si pe ebay.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Salutare,

 

nu trebuie facuta procedura de handshake intre motor si scula.Singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa selectezi modul de incarcare: normal (prin cleme pe borne direct la baterie) sau can-bus adica prin priza de bricheta.

Diagrama cu schimbarea modurilor o ai si in cutie si pe spatele incarcatorului: cu el scos din priza, legi inte ei clestii (il cuplezi unul de celalalt), dupa care bagi in priza; scula va confirma luminos schimbarea modului de functionare.

In ceea ce priveste incarea direct la baterie, manualul mobrei recomanda sa decuplezi bornele de la baterie cand cuplezi orice incarcator.

Altfel, al meu sta pe moto din Noiembrie si merge impecabil. Uite, ti-am atasat instructiunile. Caut si poza cu procedura si o pun.

 

Optimate 4 Instructions.pdf

 

Stie cineva unde gasesc o sa pentru 1200 LT? Niste animale mi-a dat foc azi noapte la motocicleta si a ars partea stinga a sei pasagerului, spatarul de la fata dar si un pic din cutia stinga. Noroc cu o vecina care a vazut focul pe geam

daca ii prinzi, da un semn sa ne strangem; iau o cheiei de bujii de camion cu mine! :kick:

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multam de ajutor am vazut si eu schema pe instructiuni ,am scris mai sus dar nu prea am vrut practic sa pun in scurt redresorul ,da eu vreau sa folosesc incarcarea prin can bus nu mai vreau sa stau sa dau seaua jos sa decuplez borna si asa mai dep.

Ok multam inca odata o sa fac si chestia asta cu scurtul.

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Da multam la toata lumea ......aia era domnule trebuie sa pui practic redresorul prima data in scurt sa ti alea 10 sec si sa desfaci scurtul.Cred ca daca faci chestia asta la un redresor normal si nu are protectie il prajesti instantaneu .

Dane multam de ajutor dupa cum vezi s-a rezolvat dar eu prin vara tot vreau sa ajung pe la tine nasol ca esti cam departe dar decat Bavaria facem un drum si pana acolo asa ca o plimbare normal o sa vb din timp sa fi si tu liber.eu anul trecut am cam alergato am venit cu ea in tara cu 17000km si acum are 28000 as vrea sa vin la o revizie generala asa pe la 30000km ,lichide ,reglaje etc dar vb atunci .

O zi buna tuturor.

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Detalii la 0747 294 113 sau catadan@fastmail.fm

 

 

 

 

Ok se poate aici un Nr de telefon ...........sau spune tu unde .

O zi buna .

Victor .

Nu mi-e asa de ascuns numarul de telefon sau alte detalii de contact :)

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...