mihalceai Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 (editat) Ce-ai facut maica cu el? Ai crezut ca e CDI-ul de la instalatia de brad si l-ai bagat la 220V? Da un semn maine sa facem un session de troubleshooting Este vorba de un motor de-al unui prieten care asa l-a cumparat din Italia (ABS trosnit);cum se pune contactul cele doua becuri de la ABS clipesc intermitent chiar daca tensiunea de pe baterie este si de 13V cind pun redresorul; am verificat cu aparatul de masura nr. pulsurilor din mufa de diag. si sint 7 (rezulta eroarea - ABS module), verificat toate traseele din conectorul ABS spre periferice - toate bune, nu am reusit sa verific intre calculator ABS si modulator ABS pentru ca acesta din urma are cutia bornelor destul de bine lipita si nu am insistat. Sper sa gasesc un calculator ABS2 pe undeva ca sa rezolv problema - oricum ca sa il dai jos este distractie pentru ca este prins cu niste suruburi ciudate - trebuie o surubelnita triunghi Va tin la curent cu progresele facute, deocamdata motorul este desfacut in garaj. Distractie faina diseara Editat Decembrie 31, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Desfa plasticul ala acolo la ABS si vezi ca e un releu care se mai duce, sub plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Desfa plasticul ala acolo la ABS si vezi ca e un releu care se mai duce, sub plastic Te referi la plasticul care acopera cutia de borne de la modulatorul ABS? unde intra 4 fire mai tapene (2 vin de la calc. ABS) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Exact Ala lucra ori de cate ori iti intra ABS-u si in timp se face spuza dinaia pe contactu din el, se oxideaza, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 (editat) Merci fain ... incerc asta saptamina viitoare; poate reusesc sa-l resuscitam cumva .... Editat Decembrie 31, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 Salutare. Sunt nou venit pe forum ma numesc Vasi si sunt din judetul Iasi. De curand sunt posesorul unei motociclete BMW r1100rt an 96 de care m-am indragostit la prima vedere. La toate comunistele pe care le-am avut + o japoneza obisnuiam sa le mai ,,gadil" cate putin sa ung cablul de ambreiaj,acceleratie etc. M-am gindit sa arunc un ochi si prin bmw. Am dat jos carenajele am uns ce s-a putut si mi s-a parut ca clapeta din stanga se deschide mai repede decat cea din dreapta. Mi-am zis ca de asta vibreaza un pic la acc.si bine inteles am ,,reglat-o" la ochio-metru. Vorbind cu un prieten mi-a spus ca nu e bine ce am facut si trebuie sa caut SPECIALIST Stiti pe cineva in zona IS,NT,SV. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 La Multi Ani cu Sanatate! Azi am ramas fara frina, s-a spart furtunul de la etrierul dreapta fata, in afara de Bavaria mai gasesc undeva? Am unul de la k1100lt de fata dar nu stiu daca seamana, intr-o parte filet interior in cealalta gaura pentru holender. Si poate stie cineva cum se scoate antena la k1200lt? nu pot pune husa din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 2, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Uite, vezi, eu am schimbat toata linia cu furtune acoperite cu plasa metalica acum vreo citeva luni tocmai pe considerentul asta, sa nu ma lase cind imi este lumea mai draga + sa am frana instant. Din cauza vechimii furtunele se umfla si frana devine elastica. Acum am frane adevarate. Viorele, m-am uitat pe RealOem si pe dreapta costa ieftin, 140 usd in USA, la noi poate sa fie pina in 150 euro.. Noroc ca ma ai pe mine, ne vedem maine la Ploiesti, iti dau toata linia fata si te costa o bere, cind mi-e sete! Editat Ianuarie 2, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Ia ce idee tare cand nu se desface filtrul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 3, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Am iesit astazi pina spre Breaza, cu un amic cu 1200GT, din 2008 parca. Cu ocazia asta am incalecat si eu mobra asta. Are tot pe ea, xenon, Esa, controlul tractiunii, senzori in gume, etc. Motorul si frane senzationale. Motorul trage in orice regim de turatie ca o ghiulea. Fata de franele mele, la asta nu folosesti decit un deget si esti in nas! Consum foarte bun. Confortul slab, saua tare, pozitie putin aplecata in maini, genunchii flexati destul de mult. Protectia la vant sub orice critica, indiferent de pozitia parbrizului iti iei numai turbionari in casca, si la 50 si la 150 la ora! Dupa aprox 70 km facuti aveam capul ca o nuca seaca, in timp ce amicul meu cu care facusem schimb radea la 130 la ora cu viziera ridicata. Maneta ambreiajului destul de tare, care tine sus, dar asta nu este un minus. Uneori intra destul de greu in viteze, cutia destul de ferma, stransa, poate din cauza ca mobra avea doar 17.000 km. Am incercat toate variantele ESA, dar nu am vazut mare diferenta. Sunt convins ca exista, dar poate nu am avut timp suficient sa-mi dau seama. Daca la confort mai scazut ma asteptam m-a surprins neplacut comportamentul in curbe, mi s-a parut a fi teapana ca o matura pe viraje stranse. Exact acelasi comportament ca FJR 1300, si aia la fel de lemn pe viraje. Mobre facute pentru autostrada si linii drepte, curbe largi. Vorba amicului meu, o mobra sport mai confortabila. Denumirea corecta este SPORT touring, probabil idem cu noile GT/GTL de 1600. Ca sa fiu inteles precizez ca toate constatarile vis-a-vis de confort sunt facute raportandu-ma strict la comparatia cu LT. O mobra stelara ar fi fost o combinatie intre motorul si franele GT/GTL si confortul LT-ului, dar baietii de la BMW au luat-o pe alte cai. Bravo celor de la Honda, care nu au schimbat 2 cm de carene la GL1800 timp de 10 ani! Ce rost are sa renunti la confortul unui cabrio doar de dragul aiurelii? Editat Ianuarie 3, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 nefiind in tara de sarbatori, m-am gandit sa va urez un 2012 cu frumoase impliniri, gandindu-ma la voi astazi in timp ce priveam Hungaroring. Cine stie poate punem de o iesire. Asa ca mai cu intarziere "La Multi Ani pe 2012 !", ultimul fiind sau poate primul... A, si ca fapt divers celor ce vor trece prin Ungaria cu auto: de la 1 Ian 2012, nu mai exista vigneta tranzit de o zi sau patru, minimul fiind acum ptr 10 zile=12 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Salutare si La multi ani! va doresc si eu pentru 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Uite, vezi, eu am schimbat toata linia cu furtune acoperite cu plasa metalica acum vreo citeva luni tocmai pe considerentul asta, sa nu ma lase cind imi este lumea mai draga + sa am frana instant. Din cauza vechimii furtunele se umfla si frana devine elastica. Acum am frane adevarate. Viorele, m-am uitat pe RealOem si pe dreapta costa ieftin, 140 usd in USA, la noi poate sa fie pina in 150 euro.. Noroc ca ma ai pe mine, ne vedem maine la Ploiesti, iti dau toata linia fata si te costa o bere, cind mi-e sete! Chiar ca am mare noroc, azi dupa o ora de munca am schimbat coloana fara sa demontez carene sau altceva, iar aerisirea a fost fara ABS pentru ca nu a curs tot lichidul din pompa, simplu daca ai ce-ti trebuie. Inca o data multumiri din suflet, sper ca si vinul a fost pe gustul tau, ca sa repet, toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2012 Bravo Viorele! Nu am apucat sa gust inca din vin, important este ca am ajuns cu el intreg acasa! Il savurez eu, nicio problema.. Sanatate si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 A naibii beutura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Am niÂşte piese de K1200 GT RS, anii 2003-2004. Mă împiedic de ele prin garaj, sunt de vânzare la prețul oferit de voi, ca să nu mai stau să le mut de colo-colo. (faceți abstracție de roata aia verde de vechitură). PM sau 0723565973. piese_k_gt_rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Mie nu mi se potriveste, dar levierul ala d ela frana merge si pe 1150 GS, GSA, 1100S, k12LT, 1150 RS, RT, R si Rockster. Poate ajuta pe careva Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre? 10009919 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre? Maestre, La multi ani! Vuvuzelele respective e doar de fitze... Nu face decat sa iti ia banii la 'shto! Ca foarte multi dintre posesori... vor sa para... dar nu sunt!!! Editat Ianuarie 5, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Sal. O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4? Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica : L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta . Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert. Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay. Sa am eu pe motor asa de bune bateria? De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta. Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....? Vreo parere.............. Toate cele bune . vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Salut.Era bine sa spui ce culoare au ledurile.La mine, dupa ce cuplez incarcatorul, se aprind si se sting ledurile portocalii cele verticale.Cand este incarcata ramane aprins becul verde, sus lateral.Dupa o perioada incepe sa o descarce si atunci clipeste ledul verde, acela care a ramas aprins anterior cand a fost incarcata.Deci, galben inseamna ca incarca, verde-este incarcata, alternativ verde-descarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Sal. O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4? Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica : L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta . Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert. Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay. Sa am eu pe motor asa de bune bateria? De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta. Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....? Vreo parere.............. Toate cele bune . vik55 Da cred ca am mai scris asta mai in urma, cel mai probabil, trebuie sa faci procedura aia de handshake dintre incarcator si mobra. E ceva de genul pui contactul, conectezi chargerul, iei contactul, il bagi in priza, sau ceva asemanator. Daca cauti pe net sigur gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Daca vrei sa-l incarci normal atunci il bagi in priza si gata.Daca vrei prin cabus atunci faci ce spune Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute. Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui . Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul . ASA trebuia facut? * Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ Seara buna si poate un ajutor Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Daca vrei sa-l incarci normal atunci il bagi in priza si gata.Daca vrei prin cabus atunci faci ce spune Dan. Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute. Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui . Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul . ASA trebuia facut? * Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ Seara buna si poate un ajutor Vik55. Ori il pui direct pe baterie, fara alte batai de cap, sau daca vrei neaparat sa il bagi la bricheta, promit sa caut pe net exact care e procedura de handshake, pentru tine special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Multam frumos si oi ajunge si eu in vara asta odata prin Cluj......... Vik55. Da chiar pe bune mi-am prins urechile cu redresorul asta o fii buna si noua tehnologie dar parca cate odata este impisa spre extreme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.