Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce-ai facut maica cu el? Ai crezut ca e CDI-ul de la instalatia de brad si l-ai bagat la 220V? :P

 

Da un semn maine sa facem un session de troubleshooting :P

 

Este vorba de un motor de-al unui prieten care asa l-a cumparat din Italia (ABS trosnit);cum se pune contactul cele doua becuri de la ABS clipesc intermitent chiar daca tensiunea de pe baterie este si de 13V cind pun redresorul; am verificat cu aparatul de masura nr. pulsurilor din mufa de diag. si sint 7 (rezulta eroarea - ABS module), verificat toate traseele din conectorul ABS spre periferice - toate bune, nu am reusit sa verific intre calculator ABS si modulator ABS pentru ca acesta din urma are cutia bornelor destul de bine lipita si nu am insistat. Sper sa gasesc un calculator ABS2 pe undeva ca sa rezolv problema - oricum ca sa il dai jos este distractie pentru ca este prins cu niste suruburi ciudate - trebuie o surubelnita triunghi :scratch:

Va tin la curent cu progresele facute, deocamdata motorul este desfacut in garaj.

 

Distractie faina diseara :cheers:

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Sunt nou venit pe forum ma numesc Vasi si sunt din judetul Iasi. De curand sunt posesorul unei motociclete BMW r1100rt an 96 de care m-am indragostit la prima vedere. La toate comunistele pe care le-am avut + o japoneza obisnuiam sa le mai ,,gadil" cate putin sa ung cablul de ambreiaj,acceleratie etc. M-am gindit sa arunc un ochi si prin bmw. Am dat jos carenajele am uns ce s-a putut si mi s-a parut ca clapeta din stanga se deschide mai repede decat cea din dreapta. Mi-am zis ca de asta vibreaza un pic la acc.si bine inteles am ,,reglat-o" la ochio-metru. Vorbind cu un prieten mi-a spus ca nu e bine ce am facut si trebuie sa caut SPECIALIST Stiti pe cineva in zona IS,NT,SV. va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani cu Sanatate!

Azi am ramas fara frina, s-a spart furtunul de la etrierul dreapta fata, in afara de Bavaria mai gasesc undeva? Am unul de la k1100lt de fata dar nu stiu daca seamana, intr-o parte filet interior in cealalta gaura pentru holender.

Si poate stie cineva cum se scoate antena la k1200lt? nu pot pune husa din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uite, vezi, eu am schimbat toata linia cu furtune acoperite cu plasa metalica acum vreo citeva luni tocmai pe considerentul asta, sa nu ma lase cind imi este lumea mai draga + sa am frana instant.

Din cauza vechimii furtunele se umfla si frana devine elastica.

Acum am frane adevarate.

Viorele, m-am uitat pe RealOem si pe dreapta costa ieftin, 140 usd in USA, la noi poate sa fie pina in 150 euro.. :angryfire:

Noroc ca ma ai pe mine, ne vedem maine la Ploiesti, iti dau toata linia fata si te costa o bere, cind mi-e sete! :friends:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am iesit astazi pina spre Breaza, cu un amic cu 1200GT, din 2008 parca.

Cu ocazia asta am incalecat si eu mobra asta.

Are tot pe ea, xenon, Esa, controlul tractiunii, senzori in gume, etc.

Motorul si frane senzationale.

Motorul trage in orice regim de turatie ca o ghiulea.

Fata de franele mele, la asta nu folosesti decit un deget si esti in nas!

Consum foarte bun.

Confortul slab, saua tare, pozitie putin aplecata in maini, genunchii flexati destul de mult.

Protectia la vant sub orice critica, indiferent de pozitia parbrizului iti iei numai turbionari in casca, si la 50 si la 150 la ora!

Dupa aprox 70 km facuti aveam capul ca o nuca seaca, in timp ce amicul meu cu care facusem schimb radea la 130 la ora cu viziera ridicata.

Maneta ambreiajului destul de tare, care tine sus, dar asta nu este un minus.

Uneori intra destul de greu in viteze, cutia destul de ferma, stransa, poate din cauza ca mobra avea doar 17.000 km.

Am incercat toate variantele ESA, dar nu am vazut mare diferenta.

Sunt convins ca exista, dar poate nu am avut timp suficient sa-mi dau seama.

Daca la confort mai scazut ma asteptam m-a surprins neplacut comportamentul in curbe, mi s-a parut a fi teapana ca o matura pe viraje stranse.

Exact acelasi comportament ca FJR 1300, si aia la fel de lemn pe viraje.

Mobre facute pentru autostrada si linii drepte, curbe largi.

Vorba amicului meu, o mobra sport mai confortabila.

Denumirea corecta este SPORT touring, probabil idem cu noile GT/GTL de 1600.

Ca sa fiu inteles precizez ca toate constatarile vis-a-vis de confort sunt facute raportandu-ma strict la comparatia cu LT.

O mobra stelara ar fi fost o combinatie intre motorul si franele GT/GTL si confortul LT-ului, dar baietii de la BMW au luat-o pe alte cai.

Bravo celor de la Honda, care nu au schimbat 2 cm de carene la GL1800 timp de 10 ani!

Ce rost are sa renunti la confortul unui cabrio doar de dragul aiurelii?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nefiind in tara de sarbatori, m-am gandit sa va urez un 2012 cu frumoase impliniri, gandindu-ma la voi astazi in timp ce priveam Hungaroring. Cine stie poate punem de o iesire. Asa ca mai cu intarziere "La Multi Ani pe 2012 !", ultimul fiind sau poate primul...

 

A, si ca fapt divers celor ce vor trece prin Ungaria cu auto: de la 1 Ian 2012, nu mai exista vigneta tranzit de o zi sau patru, minimul fiind acum ptr 10 zile=12 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, vezi, eu am schimbat toata linia cu furtune acoperite cu plasa metalica acum vreo citeva luni tocmai pe considerentul asta, sa nu ma lase cind imi este lumea mai draga + sa am frana instant.

Din cauza vechimii furtunele se umfla si frana devine elastica.

Acum am frane adevarate.

Viorele, m-am uitat pe RealOem si pe dreapta costa ieftin, 140 usd in USA, la noi poate sa fie pina in 150 euro.. :angryfire:

Noroc ca ma ai pe mine, ne vedem maine la Ploiesti, iti dau toata linia fata si te costa o bere, cind mi-e sete! :friends:

Chiar ca am mare noroc, azi dupa o ora de munca am schimbat coloana fara sa demontez carene sau altceva, iar aerisirea a fost fara ABS pentru ca nu a curs tot lichidul din pompa, simplu daca ai ce-ti trebuie. Inca o data multumiri din suflet, sper ca si vinul a fost pe gustul tau, ca sa repet, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niÂşte piese de K1200 GT RS, anii 2003-2004. Mă împiedic de ele prin garaj, sunt de vânzare la prețul oferit de voi, ca să nu mai stau să le mut de colo-colo. (faceți abstracție de roata aia verde de vechitură). PM sau 0723565973.

 

piese_k_gt_rs

 

tn_998720fc110ca69af5e9078250dc0431.jpg tn_3e0730a4df266c0c998fbe7738efdca3.jpg tn_4711bf5367968d79581eb08175495ec2.jpg tn_ee3d2b8c39fd41669a804c375b5a1181.jpg tn_8d176221e044b601db93c907f8e96194.jpg tn_216d971e9d9cac202c16ab75de91f95d.jpg tn_8f9ebed924ee108778a673c0a2e1480a.jpg tn_607ceead047db95b342abf8bcda7f4e0.jpg tn_4741f9e8b1ca4b262b3ad2759848c0f2.jpg tn_0700525b16f476c6dd8ce40c84e8e6f1.jpg tn_860e186638f0258e012b4930f3d11426.jpg tn_73941d84279e63b66b21756290b5abda.jpg tn_a4f42b1f068d4c927e2bb4b80f1972b0.jpg tn_0b37c0905faa5671630cdf5929f6ab50.jpg tn_9517d230daa157c75a52ac31dcc04b17.jpg tn_64ccb2417d2e0dba9c2f6867d00cbab6.jpg tn_95a20cb966a2e201a5e2460543e548d2.jpg tn_54c2e10a22e60b2ceee56cde4ea553c9.jpg tn_63d90127fe13edfab63fda741621ea20.jpg tn_c5475749f774f87e41c1bf994747648d.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi se potriveste, dar levierul ala d ela frana merge si pe

 

1150 GS, GSA, 1100S, k12LT, 1150 RS, RT, R si Rockster.

 

Poate ajuta pe careva ;)

 

Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre? 10009919

 

10009919_890_FR02_12.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... oare ce face produsul asta de pe louis pentru mobrele noastre?

 

10009919_890_FR02_12.JPG

 

Maestre,

La multi ani! :cheers:

Vuvuzelele respective e doar de fitze...

Nu face decat sa iti ia banii la 'shto!

Ca foarte multi dintre posesori... vor sa para... dar nu sunt!!!

;)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Era bine sa spui ce culoare au ledurile.La mine, dupa ce cuplez incarcatorul, se aprind si se sting ledurile portocalii cele verticale.Cand este incarcata ramane aprins becul verde, sus lateral.Dupa o perioada incepe sa o descarce si atunci clipeste ledul verde, acela care a ramas aprins anterior cand a fost incarcata.Deci, galben inseamna ca incarca, verde-este incarcata, alternativ verde-descarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Da cred ca am mai scris asta mai in urma, cel mai probabil, trebuie sa faci procedura aia de handshake dintre incarcator si mobra. E ceva de genul pui contactul, conectezi chargerul, iei contactul, il bagi in priza, sau ceva asemanator. ;) Daca cauti pe net sigur gasesti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute.

Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui .

Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul .

ASA trebuia facut?

* Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ :scratch:

Seara buna si poate un ajutor

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa-l incarci normal atunci il bagi in priza si gata.Daca vrei prin cabus atunci faci ce spune Dan.

 

 

Multam frumos asta este eu tot in ceata sunt am cautat pe net si nu prea am gasit ceva sa ma ajute.

Ce nu am facut eu pentru ca nu am inteles rostul acestui scurt circuit practic nu am urmat procedura care este descrisa si prin poza de pe redresor si in cartea lui .

Adica : fara sa fie alimentat redresorul sa pui in scurt circuit cele doua fire care practic incarca bateria,pasul 2 sa alimentezi redresorul ,pasul 3 sa menti scurt circuitul 10 sec pas 4 sa desfaci firele deci sa deschizi circuitul .

ASA trebuia facut?

* Sper sa nu intru in topul antitehnic ............ :scratch:

Seara buna si poate un ajutor

Vik55.

:)

 

Ori il pui direct pe baterie, fara alte batai de cap, sau daca vrei neaparat sa il bagi la bricheta, promit sa caut pe net exact care e procedura de handshake, pentru tine special :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos si oi ajunge si eu in vara asta odata prin Cluj.........

Vik55.

Da chiar pe bune mi-am prins urechile cu redresorul asta o fii buna si noua tehnologie dar parca cate odata este impisa spre extreme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...