Dan Cata Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Ma tem ca drumu pana aproape de acolo nu e de-a te da cu mobre gen RT, cu pasager si bagaje. Dar asa incetut incetut, merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) De la sosea pana la pensiune sunt vreo 4-5km de drum fara asfalt, dar este pietruit si se poate ajunge fara probleme. Cei cu motoare de strada trebuie sa mearga mai incet si cu mai multa atentie. Daca au reusit altii sa ajunga fara probleme cu motoare de viteza, cred ca se poate ajunge si cu RT-ul sau altele. Drumul de acces arata asa: Editat Februarie 15, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Ma tem ca drumu pana aproape de acolo nu e de-a te da cu mobre gen RT, cu pasager si bagaje. Dar asa incetut incetut, merge... De la Huedin e un fel de "bumpy ride" a carui dificultate creste treptat E o locatie buna pentru o intalnire de GS'uri, dar pentru restu mai putin(mai ales daca ploua). Editat Februarie 16, 2012 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 16, 2012 Admin Share Postat Februarie 16, 2012 Angi, de ce nu incerci sa gasesti alta locatie, accesibila pentru toate tipurile de motoare, cu acces asfaltat? Ceva in genul Zetea, de anul trecut? Ca tot a venit vorba, de ce nu se tine tot la Zetea? Mie mi-a placut locatia, drumul ok. Are dreptate colegul de mai sus, daca da cu ploaie nu este prea placut. Eu cu vaca mea in niciun caz nu pot merge pe acolo. Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Nici pe mine unul nu ma incanta locatia, poate nu asa mult drumul pana acolo, cat capacitatea de cazare la pensiune. Puse cap la cap, parca ar fi 16 locuri in cabana, sau pe acolo. Cum mare parte din lume prefera cabana in detrimentul cortului (printre care si eu), nu avem alte sanse decat sa gasim cazare la pensiuni din apropiere. Oricum, locatia este batuta in cuie, lumea si-a facut deja rezervare, asta e. Ne-om duce acolo, mai incetisor asa, si ne-om simte bine ca si anu trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Nu cred ca este o varianta sa mergem 2 ani la rand in aceasi locatie (nu te supara Luigi)..! iar ca locatie ar fi bine sa fie accesibila tuturor care vor sa participe la intalnire ,ma refer la ;distanta ,starea drumului. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 16, 2012 Admin Share Postat Februarie 16, 2012 Asa este, ideal ar fi sa vezi si altceva. Oricum, pe mine personal nu ma inacinta deloc sa merg cu ditai vaca de 500 kile 5 kilometri pe drum forestier.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Trebuie sa va reamintesc ca intalnirea se numeste BMW Camp si a plecat de la ideea asta: Ideea fiind natura, cort, prieteni si motociclete BMW. Apusenii sunt frumosi, si asta e ideea de anul asta. Nemultumiri vor exista intotdeauna. Chiar si anul trecut cand a fost asfalt pana-n batatura, loc frumos pentru corturi si cazarea ok, tot au existat nemultumiti. Deci, orice s-ar face, sunt constient ca intotdeauna va exista cineva care sa nu fie pe deplin multumit. Asa ca, eu m-am impacat deja cu ideea ca cine doreste sa vina, sunt sigur ca va veni, indiferent de micile neajunsuri. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Trebuie sa va reamintesc ca intalnirea se numeste BMW Camp si a plecat de la ideea asta: Ideea fiind natura, cort, prieteni si motociclete BMW. Apusenii sunt frumosi, si asta e ideea de anul asta. Nemultumiri vor exista intotdeauna. Chiar si anul trecut cand a fost asfalt pana-n batatura, loc frumos pentru corturi si cazarea ok, tot au existat nemultumiti. Deci, orice s-ar face, sunt constient ca intotdeauna va exista cineva care sa nu fie pe deplin multumit. Asa ca, eu m-am impacat deja cu ideea ca cine doreste sa vina, sunt sigur ca va veni, indiferent de micile neajunsuri. Va salut. Cata dreptate ai...astea cum ca nu poate vre-un tip de motor pe acolo e ca si cautatul unui nod in papura. Nu e draq chiar asa rau...doar putina vointa trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floralp Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Salutare tuturor si bine v-am gasit. Pentru ca i-am promis lui Angi ca il voi ajuta la organizare, voi interveni cu niste amanunte legate de locatie, drumul de acces, trasee etc. Anul trecut fiind inca posesor de Honda Transalp, am fost unul dintre oamenii care a participat la organizarea Intrunirii Honda Transalp Romania, care a avut loc la aceeasi pensiune Susman despre care vorbim acum. http://www.pensiuneasusman.home.ro/ro/index.htm Treaba sta cam asa: Loc de campare ar fi destul pentru 80-100 de corturi, iar daca mai este nevoie, ne mai putem "extinde" si in apropiere. Este destul de plan, deci nu vor fi probleme cu dormitul in corturi. Pe o latura a locului de campare trece un parau destul de sanatos, deci nici cu apa de spalat nu sunt probleme. Loc de foc de tabara iarasi exista, deci cei care vor o prajeala, o pot face linistiti. Cabana are cca 25 de locuri de dormit, iar daca mai este nevoie mai exista inca una cu 7 locuri; in continuare, daca se vor ocupa si acestea, se va mai vorbi cu pensiunile din apropiere (50-100 metri) si se pot suplimenta locurile. Conditiile la pensiune sunt super-decente, este curat si ingrijit totul. La parter exista o sala de mese de cca 40 locuri, cine vrea sa-si gateasca o poate face in bucataria pusa la dispozitie. Afara exista o terasa, cu foisor si loc de facut gratare. Gratare se pot face si in locul unde va fi focul de tabara, ustensilele ni le pun ei la dispozitie. Dormitul la cort 10 ron/ noapte/ cort. Iar in banii acestia a promis urmatoarele: -toalete "ecologice" afara, adica d'alea din lemn; -va monta dusuri tip "butoi" in apropierea corturilor -va asigura lemnele de foc pentru intreaga intrunire, inclusiv pentru focul de tabara; -va asigura cosuri de gunoi si va transporta gunoiul dupa plecarea noastra. Cabana are curent electric pe generatoare, insa proprietarul spune ca nu sunt probleme. Exista si centrala termica, iar daca va fi rece se va porni caldura. Putem aduce scule de muzica, video-proiectoare si ce mai vrea muschii nostri. De incarcatoare de telefoane mobile nu aveti nevoie, caci NU ESTE SEMNAL nici la Orange, nici la Vodafone, nici la Cosmote. Doar la Zapp este ceva, insa extrem de slab. Alte detalii tehnice: Distanta fata de Cluj: 80 km, din care ultimii 4,5 km forestier, in rest asfalt. Magazine: in Huedin, inainte cu 30 km de Rachitele. Ar mai fi ceva magazine in sat, dar preturi ceva mai mari. Benzinarii: tot in Huedin (Petrom si Lukoil). Anul trecut preturile la mancare au fost urmatoarele: -micul dejun: 10 lei; -pranz: ciorba - 10 lei (cu paine, smantana si ardei iute incluse); iar felul doi, adica ceva friptura de porc, pui sau mititei cu garnitura si salata - 15 lei; -printre astea doamna ne mai facea clatite, placinte, branzoici; -cel mai important: BEREA a fost 3 lei (bere CIUC). Voi incerca si anul acesta sa negociez preturile la un nivel decent, insa nu cred sa sara de ce a fost anul trecut. Ultimii 4,5 km de forestier chiar nu trebuie sa sperie pe nimeni. Este un drum foarte bun de pamant, pe care de altfel se perinda in fiecare zi multe masini, cascada Valul Miresei fiind la 1 km mai sus de cabana. Chiar se poate face usurel cu orice tip de motor, anul trecut avand la Intrunire si vitezane si choopere. Atasez si o fotagrafie a drumului. Cam atat deocamdata. Voi reveni cu caile de acces spre Rachitele (deocamdata atasez o harta, locul fiind punctul portocaliu), cu fotografii ale drumului spre pensiune si cu obiective de vizitat si trasee posibile in zona. Insa credeti-ma pe cuvant: AVETI CE VEDEA! V-am tzucat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Cunosc zona foarte bine, am batut drumurile din zona cam pe toate partile. La pensiunea de pe Valea Stanciului (asa se numeste locul) poti sa mergi cu orice fel de motor. Eu am mers pe acolo si vara si iarna. Chiar iarna trecuta, pe drum cu zapada, am mers la cascada Valul Miresei (de mai sus de rerspectiva pensiune) cu VW Passat. In zona vin foarte multi turisti unguri in perioada de vara cu tot felul de masini, deci in principiu pe doua roti chiar si cu super-sport nu e problema. In afara de cazarea la pensiunea de acolo de pe vale, mai exista posibilitati de cazare la pensiuni in zona, in localitatile de dinainte de drumul forestier: Scrind-Frasinet, Rachitzele. (Vezi Pensiunea Maria, Pensiunea Daria, etc. ) Distanta e mica , cca 5 km. Si apropos, anul trecut cei de la Transalp au tinut o intrunire acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Domnilor cu permisiunea dv postez aici pe topicul dedicat BMW-urilor un anunt, poate ajuta pe cineva dintre dv sa procure piese second-hand la un pret onorabil. Se dezmembreaza motociclete BMW R850RT S ,care au fost in dotarea politiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 La respectiva pensiune se poate merge cu orice fel de motor. Eu am fost si cu masina, Saab, care nu e cea mai inalta masina si am fost si cu CS-ul. In concluzie: doar sa vrei sa mergi. De XT nici nu are sens sa vorbim... De indata ce imi repar CD Rom'ul, am sa va si arat ceva poze din arhiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Asa este, ideal ar fi sa vezi si altceva. Oricum, pe mine personal nu ma inacinta deloc sa merg cu ditai vaca de 500 kile 5 kilometri pe drum forestier.. Hai ca nu o cari tu in spate, nu te mai speria, daca nu ploua se poate merge din ce am vazut in poze. In principiu eu vreau sa merg dar nu pot sa garantez, mai este mult pina la eveniment si daca ajung voi cauta cazare la o cabana, sper sa mergem amindoi. Am fost la ambele intilniri, la cea de la Cheia am mers cu K1100lt pe un forestier de groaza peste 10 km si am trecut cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Asa este, ideal ar fi sa vezi si altceva. Oricum, pe mine personal nu ma inacinta deloc sa merg cu ditai vaca de 500 kile 5 kilometri pe drum forestier.. Din acest motiv nu am sa parasesc niciodata clasa enduroturing. Daca e drum, oricat de rau, este suficient pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Din acest motiv nu am sa parasesc niciodata clasa enduroturing. Daca e drum, oricat de rau, este suficient pt mine Si asta tot drum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Bai Angi, nu speria oamenii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Pentru posesorii de 1200 si 1150 cu doua bujii pe cilindru: Am facut niste unelte de scos pipele la bujii. Ca sa nu faceti asa: si sa rupeti pipa, care costa o groaza de bani, am unealta asta: La un capat, scoateti pipele, si la celalalt, e un imbus ca sa puteti da roata fata jos, axul mai exact. Asa am proiectat-o, ca sa poate fi folosita cu ce e deja in trusa de scule a mobrei. Pentru informatii, dati un semn la 0747 294 113 Dan Editat Februarie 20, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Foarte tare! Este din dural sau otel? Editat Februarie 20, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Dural. E destul de rezistent ca sa reziste la cei 50Nm necesari pentru roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Si asta tot drum e E bun si asta, dar eu astept o saptamana sa se usuce si apoi trec . Anul trecut a fost super. Dural. E destul de rezistent ca sa reziste la cei 50Nm necesari pentru roata fata Depinde cine a strans axul inainte. Am facut si eu ceva similar pt axele rotilor, dar din otel, gaurit pe mijloc, pt usurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Depinde cine a strans axul inainte. Am facut si eu ceva similar pt axele rotilor, dar din otel, gaurit pe mijloc, pt usurare. M-am uitat intr-un tabel cu tovarasa, care e mai in domeniu ca si mine, la rezistenta materialelor la intindere, torsiune si comprimare, dural-ul ce l-am folosit eu avea aceleasi valori ca si otelul Editat Februarie 20, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Nefiind o scula care s-o folosesti prea des merge si din dural. Excelent lucrata. Spor la comenzi. In mod normal ar trebui fiecarui posesor de BMW. Editat Februarie 20, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Salutare, colegii! Sunt sfatuit de BurgMan sa intreb daca sunt ok crashbar-urile de la el( RT11xx). Stie cineva daca se potrivesc la coburile noastre sau sunt pt mobrele de Police cu coburi mai ingusti? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Domnilor cu permisiunea dv postez aici pe topicul dedicat BMW-urilor un anunt, poate ajuta pe cineva dintre dv sa procure piese second-hand la un pret onorabil. Se dezmembreaza motociclete BMW R850RT S ,care au fost in dotarea politiei. Salut! Mie mi-ar trebui mânerul pentru ridicat pe cric, dacă este de dat. Pe-al meu l-am luat cu arcul rupt. Mulțumesc! Editat Februarie 20, 2012 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.