GorG Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 (editat) Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile! Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni. Am comandat din greseala doua bucati.. Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei.. Mai e disponibilă? Vă salut, din nou! Am reuÂşit să-mi rezolv problema clapetelor Âşi am înlocuit cablurile de accelerație, cele scurte. AÂş vrea să fac o sincronizare provizorie, până ajung la o sculă profi ... am luat cu împrumutul una cu manometre. Se poate o explicație mai 'băbească' a procedurii? Nu înțeleg, cum stă treaba cu reglajul/jocul cablurilor. Mulțumesc. Editat Iulie 10, 2012 de GorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 10, 2012 Admin Share Postat Iulie 10, 2012 Bateria s-a dat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Bateria s-a dat.. Multumesc, ca de obicei esti amabil si bine dispus. Dar ce spui tu acolo se va face cu ocazia altei decarenari pentru schimbarea filtrului de aer si a sincronizarii clapetelor, adica la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Mai are careva linkul la statorul de la electromotor de pe ebay? Caut pentru un prieten si numa nu gasesc un stator dinala... sau un electromotor de rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Mai are careva linkul la statorul de la electromotor de pe ebay? Caut pentru un prieten si numa nu gasesc un stator dinala... sau un electromotor de rezerva... Opel Astra parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Nu simt nevoie de inginerii cu lipit magneti invers si nici sa cumpar electromotoare ca sa le duc inapoi la magazin Inca mai caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Te ajut eu, mai unul pus deoparte ... Te costă, dacă nu cer prea mult, un răspuns la întrebarea mea de mai sus ... să pot ajunge în siguranță la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salut tuturor. De 2 luni mi-am cumparat o moto pe care mi-o doream de mic copil r1200c 2004 12000km. Am facut in acest timp 3000km cu ea si imi place foarte mult. Ma intereseaza cine este un posesor de bmw boxer care are un astfel de motor de mult timp si ar vrea sa il asculte, testeze. Cand se incalzeste imi cam da in nas daca nu e accelerat la plecatre, are momente la semafor cand i cade relantiul dar nu se opreste, am schimbat ulei, filtru, bujii si baterie de cand am luat-o dar n-am schimbat inca filtrul benzina din rezervor iar sonda oxigen din toba are 4 fire dar are sigla vw pe ea... Sunt curios unde ma pot duce sa mi se dea un sfat. Sunt incepator in clasa BMW diagnosticare chiar daca are 5 senzori toata moto... Nu ma bag daca nu sunt sigur. Help. Nu cunosc istoricul motocicletei dar se vede pe ea k a fost la un ciobanel si tre adusa in termenii originali. Dati un sfat de unde ar putea fi respectiva cadere de relanti si daca ar putea avea legatura cu filtrul benzina sau ce are. Detin www.racetek.ro ... Multumesc ptr atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 11, 2012 Admin Share Postat Iulie 11, 2012 S-o stapanesti sanatos! Mai rar iubitor de sportive la care sa-i placa un boxer! -Pentru inceput trebuie sa-i schimbi filtrul de benzina din rezervor, poate fi infundat si caderea aia la relanti poate veni de aici. Poti s-o faci si singur, nu-i complicat. -La boxere trebuie sa faci din 10 in 10.000 km balansul injectiei(reglajul clapetelor)si reglajul tachetilor. Daca faci toate astea vei avea cu totul alt motor! Problema e cu gasirea unui mecanic pt.boxere in Bucuresti, daca ai sa citsti pe topic ai sa vezi ca asa ceva nu prea exista. Exista Bavaria, reglajele astea costa cam 250 lei, dar problema consta in neseriozitatea si slaba pregatire a a mecanicilor de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 S-o stapanesti sanatos! Mai rar iubitor de sportive la care sa-i placa un boxer! -Pentru inceput trebuie sa-i schimbi filtrul de benzina din rezervor, poate fi infundat si caderea aia la relanti poate veni de aici. Poti s-o faci si singur, nu-i complicat. -La boxere trebuie sa faci din 10 in 10.000 km balansul injectiei(reglajul clapetelor)si reglajul tachetilor. Daca faci toate astea vei avea cu totul alt motor! Problema e cu gasirea unui mecanic pt.boxere in Bucuresti, daca ai sa citsti pe topic ai sa vezi ca asa ceva nu prea exista. Exista Bavaria, reglajele astea costa cam 250 lei, dar problema consta in neseriozitatea si slaba pregatire a a mecanicilor de acolo. Nu se prea aplica sincronizatul admisiilor la 1200C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Sunt curios unde ma pot duce sa mi se dea un sfat. Multumesc ptr atentie. Daca ai un drum chiar si simbata spre Cimpina, intra la Top Quad intrarea in Cornu, Teri este specialist in BMW de orice fel, suna-l inainte pe Sorin sa stabiliti, 0723313600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Cine nu poate sa ajunga la Dan Cata la Cluj poate sa vina la Brasov pentru checkup in weekendul cu 10 august. Ii dau eu garaj si tot ce-i traba pentru cei care nu-l pot vizita la Cluj. Ma gandesc ca e mult mai aproape de Bucuresti asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Multam fain. O sa fiu in BV in weekendul ala Daca tine figura si merita excursia, poate facem din asta o intalnire lunara Adica daca am motive sa vin J Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Multam fain. O sa fiu in BV in weekendul ala Daca tine figura si merita excursia, poate facem din asta o intalnire lunara Adica daca am motive sa vin J dane, ofer si eu garaj si bere la nevoie, deci daca sunt doritori din zona suceava, botosani, luati legatura cu mister dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Ideea e sa fie cat mai aproape de centrul tarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Ideea e sa fie cat mai aproape de centrul tarii lasa ca si-n moldova sunt multe bmw-uri. Editat Iulie 11, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Ce am uitat sa va zic e ca dupa ce am pus pinioanele alea, am facut o transalpina in weekend. Cluj transalpina si inapoi, cu pasager si bagaje. Eu 119 kg, parsagerul 69 de kile si bagaje sa zicem 4 kile. Consumul mediu pe toata excursia, in conditii de mers 110 la drum intins si 70 in localitate, o fost de 5.2% Inainte sa am astea, scoteam 5.2 litri la suta de km singur pe motor! Editat Iulie 11, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Ideea e sa fie cat mai aproape de centrul tarii Foarte buna ideea. o sa faci treaba asta periodic?ar fi ok.sa iti pregatesti ficatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Dane,sper sa nu accepti vreodata oferta de munca a celor de la Bavaria Editat Iulie 11, 2012 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Un prieten din Resita tocmai si-a cumparat RT-ul care l-am pus pe forum la vanzare, 1100. Intrebarea lui si a mea, se merita la RT bagat metabond? A folosit careva vreodata? Se reduce frecarea / zgomote / etc? Isi face efectul metabondul sau nu prea este indicat la BMW / RT ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) Salut. Stiu de reviziile de 10000 (am un service moto in Bucuresti unde lucrez) si chiar azi am un 1150 GS la servisarea de 10000. Am pus vacumetrele pe ea de cand am luat-o si e ceas. Am reglat supapele si schimbat bujiile dar tot cade relantiul cand e calda. Nu am schimbat filtrul benzina (invatat de la japoneze) si am dat vina pe senzorul de temperatura sau pe sonda oxigen. Se pare k la un consum de 6%(afara cu medii de 120-150 unde se poate) nu e problema la mine nici cu sonda oxigen si nici cu senzorul temperatura... Daca nu e nimeni (inafara de Bavaria) cu scaner BMW, imi poatwe da cineva un link cu ce-ar trebui sa cumpar k sa vada bine moto??? O sa comand astazi filtrul si voi curatza injectoarele la ultrasunete. Sa speram k asta mi-o va aduce in liniile corecte. Merci mult tuturor ptr raspunsuri. Editat Iulie 12, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Un prieten din Resita tocmai si-a cumparat RT-ul care l-am pus pe forum la vanzare, 1100. Intrebarea lui si a mea, se merita la RT bagat metabond? A folosit careva vreodata? Se reduce frecarea / zgomote / etc? Isi face efectul metabondul sau nu prea este indicat la BMW / RT ? NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 12, 2012 Admin Share Postat Iulie 12, 2012 @SabinRace si altii: Pt.diagnoza in Bucuresti sunati la: -Ionut 0723/641 606 -Matei 0740/044 702 Nu am ajuns sa fac diagnoza la ei, dar stiu ca au testere moto BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 pentru Sabin .Vezi are Dan unul la fel daca ai nevoie de impresii si indicatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.