Sari la conținut

Postări Recomandate

Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile!

Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni.

Am comandat din greseala doua bucati..

Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei..

 

Mai e disponibilă?

Vă salut, din nou!

Am reuÂşit să-mi rezolv problema clapetelor Âşi am înlocuit cablurile de accelerație, cele scurte.

AÂş vrea să fac o sincronizare provizorie, până ajung la o sculă profi ... am luat cu împrumutul una cu manometre.

Se poate o explicație mai 'băbească' a procedurii? Nu înțeleg, cum stă treaba cu reglajul/jocul cablurilor.

 

Mulțumesc.

 

 

:thanks:

Editat de GorG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria s-a dat..

Multumesc, ca de obicei esti amabil si bine dispus.

Dar ce spui tu acolo se va face cu ocazia altei decarenari pentru schimbarea filtrului de aer si a sincronizarii clapetelor, adica la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are careva linkul la statorul de la electromotor de pe ebay? Caut pentru un prieten si numa nu gasesc un stator dinala...

 

sau un electromotor de rezerva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

De 2 luni mi-am cumparat o moto pe care mi-o doream de mic copil r1200c 2004 12000km.

 

Am facut in acest timp 3000km cu ea si imi place foarte mult.

 

Ma intereseaza cine este un posesor de bmw boxer care are un astfel de motor de mult timp si ar vrea sa il asculte, testeze.

 

Cand se incalzeste imi cam da in nas daca nu e accelerat la plecatre, are momente la semafor cand i cade relantiul dar nu se opreste, am schimbat ulei, filtru, bujii si baterie de cand am luat-o dar n-am schimbat inca filtrul benzina din rezervor iar sonda oxigen din toba are 4 fire dar are sigla vw pe ea...

 

Sunt curios unde ma pot duce sa mi se dea un sfat.

 

Sunt incepator in clasa BMW diagnosticare chiar daca are 5 senzori toata moto... Nu ma bag daca nu sunt sigur.

 

Help.

 

Nu cunosc istoricul motocicletei dar se vede pe ea k a fost la un ciobanel si tre adusa in termenii originali.

 

Dati un sfat de unde ar putea fi respectiva cadere de relanti si daca ar putea avea legatura cu filtrul benzina sau ce are.

 

Detin www.racetek.ro ...

 

Multumesc ptr atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

S-o stapanesti sanatos!

Mai rar iubitor de sportive la care sa-i placa un boxer!

-Pentru inceput trebuie sa-i schimbi filtrul de benzina din rezervor, poate fi infundat si caderea aia la relanti poate veni de aici.

Poti s-o faci si singur, nu-i complicat.

-La boxere trebuie sa faci din 10 in 10.000 km balansul injectiei(reglajul clapetelor)si reglajul tachetilor.

Daca faci toate astea vei avea cu totul alt motor!

Problema e cu gasirea unui mecanic pt.boxere in Bucuresti, daca ai sa citsti pe topic ai sa vezi ca asa ceva nu prea exista.

Exista Bavaria, reglajele astea costa cam 250 lei, dar problema consta in neseriozitatea si slaba pregatire a a mecanicilor de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

Mai rar iubitor de sportive la care sa-i placa un boxer!

-Pentru inceput trebuie sa-i schimbi filtrul de benzina din rezervor, poate fi infundat si caderea aia la relanti poate veni de aici.

Poti s-o faci si singur, nu-i complicat.

-La boxere trebuie sa faci din 10 in 10.000 km balansul injectiei(reglajul clapetelor)si reglajul tachetilor.

Daca faci toate astea vei avea cu totul alt motor!

Problema e cu gasirea unui mecanic pt.boxere in Bucuresti, daca ai sa citsti pe topic ai sa vezi ca asa ceva nu prea exista.

Exista Bavaria, reglajele astea costa cam 250 lei, dar problema consta in neseriozitatea si slaba pregatire a a mecanicilor de acolo.

Nu se prea aplica sincronizatul admisiilor la 1200C ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios unde ma pot duce sa mi se dea un sfat.

 

Multumesc ptr atentie.

Daca ai un drum chiar si simbata spre Cimpina, intra la Top Quad intrarea in Cornu, Teri este specialist in BMW de orice fel, suna-l inainte pe Sorin sa stabiliti, 0723313600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu poate sa ajunga la Dan Cata la Cluj poate sa vina la Brasov pentru checkup in weekendul cu 10 august. Ii dau eu garaj si tot ce-i traba pentru cei care nu-l pot vizita la Cluj. Ma gandesc ca e mult mai aproape de Bucuresti asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. O sa fiu in BV in weekendul ala ;) Daca tine figura si merita excursia, poate facem din asta o intalnire lunara ;) Adica daca am motive sa vin J

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. O sa fiu in BV in weekendul ala ;) Daca tine figura si merita excursia, poate facem din asta o intalnire lunara ;) Adica daca am motive sa vin J

dane, ofer si eu garaj si bere la nevoie, deci daca sunt doritori din zona suceava, botosani, luati legatura cu mister dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am uitat sa va zic e ca dupa ce am pus pinioanele alea, am facut o transalpina in weekend. Cluj transalpina si inapoi, cu pasager si bagaje. Eu 119 kg, parsagerul 69 de kile si bagaje sa zicem 4 kile.

 

Consumul mediu pe toata excursia, in conditii de mers 110 la drum intins si 70 in localitate, o fost de 5.2% Inainte sa am astea, scoteam 5.2 litri la suta de km singur pe motor!

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten din Resita tocmai si-a cumparat RT-ul care l-am pus pe forum la vanzare, 1100.

 

Intrebarea lui si a mea, se merita la RT bagat metabond? A folosit careva vreodata? Se reduce frecarea / zgomote / etc? Isi face efectul metabondul sau nu prea este indicat la BMW / RT ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stiu de reviziile de 10000 (am un service moto in Bucuresti unde lucrez) si chiar azi am un 1150 GS la servisarea de 10000.

 

Am pus vacumetrele pe ea de cand am luat-o si e ceas.

Am reglat supapele si schimbat bujiile dar tot cade relantiul cand e calda.

 

Nu am schimbat filtrul benzina (invatat de la japoneze) si am dat vina pe senzorul de temperatura sau pe sonda oxigen. Se pare k la un consum de 6%(afara cu medii de 120-150 unde se poate) nu e problema la mine nici cu sonda oxigen si nici cu senzorul temperatura...

 

Daca nu e nimeni (inafara de Bavaria) cu scaner BMW, imi poatwe da cineva un link cu ce-ar trebui sa cumpar k sa vada bine moto???

 

O sa comand astazi filtrul si voi curatza injectoarele la ultrasunete. Sa speram k asta mi-o va aduce in liniile corecte.

 

Merci mult tuturor ptr raspunsuri.

post-11347-0-15033100-1342069537_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten din Resita tocmai si-a cumparat RT-ul care l-am pus pe forum la vanzare, 1100.

 

Intrebarea lui si a mea, se merita la RT bagat metabond? A folosit careva vreodata? Se reduce frecarea / zgomote / etc? Isi face efectul metabondul sau nu prea este indicat la BMW / RT ?

NU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...