Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare tuturor. Ajutatima intr-o problema la r 1100 rt an 96. Am mers pe un teren mai accidentat maxim 50 m si brusc s-a oprit motorul. L-am pornit din nou, am mers 5 m iarasi a murit insa toate au luat-o razna. Cu contactul pus se auzea continu un releu, pompa de benzina pornea singura si acul turometrului se dadea singur peste cap. Hopa na, bmw mi-a trebuit cu bmw m-am pricopsit. Dadeam la automat invartea perfect dar nu pornea. Am lasat-o vreo 3 ore am pus din nou contactul totul parea ok si a pornit la sfert. Ajuns acasa am obiceiul sa pun piciorul lateral al motocicletei si astfel se opreste. Dar surpriza; nu se mai opreste, motorul functioneaza si cu piciorul pus. De unde sa fie beleaua; o fi dus contactul sau mai departe prin relee, calculator, etc

In aia 50 de m de offroad, ai trecut prin apa? Faptul ca sare acul la turometru si nu mai porneste, e 100% de la placa cu senzori Hall. Faptul ca nu se opreste nici cu cricul lasat e de la intrerupatorul de la cric, a ajuns apa la el. De aia intreb daca ai trecut prin apa.

 

Daca vrei sa iti rezolv placa suna-ma cat mai repede ca sambata dimineata plec in concediu :moto:

 

0747 294 113

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In aia 50 de m de offroad, ai trecut prin apa? Faptul ca sare acul la turometru si nu mai porneste, e 100% de la placa cu senzori Hall. Faptul ca nu se opreste nici cu cricul lasat e de la intrerupatorul de la cric, a ajuns apa la el. De aia intreb daca ai trecut prin apa.

 

Daca vrei sa iti rezolv placa suna-ma cat mai repede ca sambata dimineata plec in concediu :moto:

 

0747 294 113

 

Nu am trecut prin apa, dar cu 3-4 ore inainte am spalat-o la spalatorie ca de obicei. Am parcurs c-am 70 km pana sa intru pe drumul ala fara sa faca nici o figura insa acolo s-a zgaltiit rau. Si pe mine ma duce gindul la senzorii Hall, au intrat in scurt si au trimis semnal la turometru, dar ce avea pompa de benzina si cum a crapat microcontactul. Colac peste pupaza acum functioneaza perfect cu exceptia cricului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am trecut prin apa, dar cu 3-4 ore inainte am spalat-o la spalatorie ca de obicei. Am parcurs c-am 70 km pana sa intru pe drumul ala fara sa faca nici o figura insa acolo s-a zgaltiit rau. Si pe mine ma duce gindul la senzorii Hall, au intrat in scurt si au trimis semnal la turometru, dar ce avea pompa de benzina si cum a crapat microcontactul. Colac peste pupaza acum functioneaza perfect cu exceptia cricului...

Nu glumeste dan.asta e buba lor.senzorul hall.turometrul ca o ia razna e unul dintre semnele ca e senzorul stricat.eu am patit la fel cu spalatoria si inca doi prieteni cu boxere.pe toti ne-a rezolvat dan.poti sa incerci sa rezolvi si contactul de la pedala dar daca ti-a dat eroarea cu turometrul e sigur hall.iti mai merge maxim o saptamina si cedeaza.spun din experienta.unul nou e vreo 800 ron care vine in 4 zile sau daca ai noroc sa aiba bavaria pe stoc e 1200 lei.la dan e vreo350 si nu e nici o difernta intre unul nou si unl facut de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti, deja am luat legatura cu Dan si mi-a dat posibilitatea sa-i trimit senzorii prin curierat , fara a fi nevoit sa ma duc cu motorul pana la el. Nu de alta da s-a opri bmw-ul prin munti si as fi o cina pe cinste la un mos Martin. Voi dati-va cu motoarele ca tare-i faina vremea;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

am si eu o intrebare pt cunoscatori...? unde sunt montati acesti senzorii [ hall] despre care vad ca sunt la moda acum pe aici si cati sunt ,poate o poza [ r 1200rt/gs ]

Ms .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.............ei ma bucur ,lasa ca pt mine a fost destul cu pisatul ala de rulment.

Ms.

Ca sa te consolezi cam asta si cititorul de combustibil pica la 1200.in rest e o mobra super buna.m-am plimbat si eu cu rt 1200 si ai mult de atit nu am ce sa cer de la o motocicleta.poate cind ma fac si eu mai mare :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee dacă protecțiile astea se potrivesc Âşi pe R 1100 S ? -> http://www.wunderlich.de/shopart/8160830-1-1990/Shop/Teilepool/8/Sturzbuegel-R-8501150-R-Rockster.htm

 

În catalogul de la Wunderlich am găsit pentru modelul meu doar protecții pentru cilindru, dar fără bare Âşi aÂş cam vrea cu bare.

Mulțumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma-ndoiesc. Nu o sa poti de prinderile de la rezervor. Si apoi, daca potriveau pe S, nu crezi ca scriau nemti si r1100s acolo, ca sa mai aibe niste comenzi in plus? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar mi-e greu sa cred si e aiurea in acelasi timp ca nu au facut protectii de cilindrii si pentru S. În poză pare că s-ar potrivi Âşi pe S, de asta întrebam.

Ai cumva vreo idee ce protecții aÂş putea să folosesc pentru cilindrii?

 

http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1100-S/Alu-High-grade-Steel/Crashbars-ZTechnik.html

 

Am mai găsit asta, dar pe ultimul rând scrie: BMW R1100S 98-05.Doesn't fit for motorcycles with 2 spark plugs!

Pe cilindrii mei scrie "Twin Spark". Asta ar trebui sa-nsemne ca nu se potrivesc ?! Are cineva idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, ca din 2003 erau cu 2 bujii pe cilindu. Si apoi, zice acolo ca nu se potrivesc pe s-uri cu 2 bujii, dar nu zice ca cu 2 bujii de toate sau cu 2 bujii pe cilindru... Deci trimite un mail mai degraba si te lamuresc ei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca m-am inselat. Ma uitasem pe niste cilindrii de R 1200 GS si probabil am ramas cu imaginea aia in minte cu "2 Spark". La mine este doar 1 bujie.

Deci, presupun ca se potriveste crash bar-ul respectiv, dar nu cred ca merita sa dau 300 de euro pe asa ceva. Poate sunt de ajuns protectiile alea din plastic mai dur sau aluminiu. Barele de otel sunt mai solide, dar si 300 de euro...

A suferit cineva de aici cazaturi avand doar protectiile de aluminiu sau de plastic? Cum s-au comportat protectiile?

Aceeasi intrebare as avea si in cazul crash bar-ului.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash bar-ul e din alta liga fata de protectiile de pe cilindri... Daca ti se pare prea scump, fa unul custom la baietii care se ocupa cu asa ceva. In Bucuresti, cred ca Rados face...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba alexe, asculta la vecinu tau: nu te baza pe bazaconiile alea de plastic sa-ti protejeze cilindruii. Daca o scapi la 20 la ora, o sa iti para rau ca nu ai crashbar.

 

PS: Mah tu te vezi pe langa bartai motoru ala? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :))). Deci eÂşti de părere că nu e cazul de zgârceală. Ok, chiar o să mă gândesc zilele astea Âşi în funcție de bani vine Âşi decizia. Trebuie schimbate Âşi plăcuțele spate zilele astea, radiere, înmatriculare...o grămada de cheltuieli.

Ăsta ca ăsta, dar am făcut ieri test drive cu R 1200 GS-u' :))). La 1,77 si 65 de kg credeam ca sunt minuscul pe el, dar l-am manevrat destul de bine si m-as obisnui mai mult ca sigur cu asa ceva. O sa vina si ziua cea mare pentru R 1200 GS :)).

Pe R 1100 S m-am obisnuit deja in oras, m-am obisnuit si cu boxerii si imi place pe zi ce trece din ce in ce mai mult :D !

O sa pun 1 poza cu el si ai sa vezi ca ma descurc ! :))

 

Crash bar-ul e din alta liga fata de protectiile de pe cilindri... Daca ti se pare prea scump, fa unul custom la baietii care se ocupa cu asa ceva. In Bucuresti, cred ca Rados face...

 

Multumesc mult de recomandare. O sa ma interesez la Rados si vad ce zice.

Ma intreb oare daca cele custom arata si se comporta cat de cat decent fata de unele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea. Alea custom is facute din teava indoita si prinsa de blocu motor sau de cadru. Alea de firma sau after market is gandite si razgandite, ca atunci cand pici, sa imparta sarcina in mod proportional cu punctele de prindere. Adica nu te ajuta cu nimic daca cazi cu el si iti rupe o ureche in blocu motor si ti-l crapa, pe cand daca nu le-ai avea ai schimba doar un capac sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, ca din 2003 erau cu 2 bujii pe cilindu. Si apoi, zice acolo ca nu se potrivesc pe s-uri cu 2 bujii, dar nu zice ca cu 2 bujii de toate sau cu 2 bujii pe cilindru... Deci trimite un mail mai degraba si te lamuresc ei ;)

Salut,

ma poti ajuta si pe mine cu un manual de intretinere(owner manual) pentru r1100 rt, caut specificatiile tehnice si la buji am gasit pina acum vreo 3 variante, care crezi ca-s cele mai bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma poti ajuta si pe mine cu un manual de intretinere(owner manual) pentru r1100 rt, caut specificatiile tehnice si la buji am gasit pina acum vreo 3 variante, care crezi ca-s cele mai bune?

 

Ai aici un manual de reparatie pentru R1100RT, R1100RS, R850/1100GS, R850/1100R.

 

http://www.burgman.r...100RTmanual.pdf

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am rezolvat problema motorului si intradevar senzorii HALL au fost de vina. i-a schimbat Dan care intradevar se pricepe la motoarele astea. Acu problema este sa-l mai spal la spalatorie sau sa-l smotruesc acasa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...