vik55 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Sal . Treaba este destul de incurcata am vb cu omul si nu se poate face mai nimic in cazul meu ,deci el poate sa imbrace seaua cu materiale specifice dar el nu poate umbla la forma sei .forma este data prin turnare/injectie a acelui plastic pe care ulterior se monteaza ins. electrica daca este cu incalzire, peile cusute si ce o mai fi pe acolo .Problema la mine este forma sei care am zis este foarte adancita cred ca primul propietar al motorului o fi fost mai scund si a comandat asa ceva ,seau este de foarte buna calitate nu am ce sa obiectez . Cred ca va trebui sa ma obisnuiesc cu ea asta este ,multam totusi de ajutor . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Am gasit de vinzare pe un site un paralever mai scurt.ei zic ca devine motoreta mai manevrabila .oare asa o fi?zic ca o si inalta un pic.a montat careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Daca te referi la bratul ala de sub cardan, da, am facut eu. Am montat unul de Gs pe RT meu, ca sa il mai inalt 2.5 cm de spate. La 1100/1150, exista doua tipuri de brate, de 2 lungimi: r1100r de ex are 385 mm lungime r1100gs are 365 mm lungime r1100rt are 385 mm lungime Daca pui brat mai scurt, o sa ti-o inalte ca si mie. De manevrabilitate... nu cred ca o sa simti prea mult. Eu tot asa ma dau cu ea ca si inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Daca te referi la bratul ala de sub cardan, da, am facut eu. Am montat unul de Gs pe RT meu, ca sa il mai inalt 2.5 cm de spate. La 1100/1150, exista doua tipuri de brate, de 2 lungimi: r1100r de ex are 385 mm lungime r1100gs are 365 mm lungime r1100rt are 385 mm lungime Daca pui brat mai scurt, o sa ti-o inalte ca si mie. De manevrabilitate... nu cred ca o sa simti prea mult. Eu tot asa ma dau cu ea ca si inainte Am inteles. Atunci de ce sa o inalti?ajuta la ceva la astea de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Un concediu reusit 1600km. 2 moto si o masina. O mica pana in prima zi ...dar rezolvata repede. Moto. R1100RT 1996 68000km. Luigi ...inca astept un semn de la tine cand te eliberezi Editat August 3, 2012 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 baietii care si-au luat/comandat sei la ADV si la RT au facut-o la http://www.boxer-design.de/ lucratura este super, cel care si-a luat deja spune ca diferenta este de la cer la pamant. La intrunire la Garmisch erau si preturi un pic reduse, din cate imi amintesc, perechea de sei pt ADV a fost 350EUR, ceea ce mie nu mi s-a parut mult; sincer mi-as fi luat si eu, numai ca aveau doar modelul fara incalzire si eu am cu. precizare: seile originale ale ADV-ului au ramas la firma in cauza, probabil vor folosi scheletul la noi sei modificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Sal . Astazi am vrut sa ma racoresc putin si atunci pe la 7 dim am plecat spre Transfagarasean ,am ajuns in zona pensiuni Conacul ursilor [piscul negru ]unde a fost organizat un traseu pt enduro in jurul orei 11 ,eu nu am mai prins mare activitate sau poate nici nu a fost ,am uract si pana sus la Balea unde era omor de omenire abia am gasit cu motorul un colt unde sa parchez sa arunc si eu o privire ,,,,,,,,,,am plecat repejor inapoi caci nu era de stat pe acolo intr-o zi de sambata . Acum se pune problema , la intoarcere m-am intersectat de nenumarate ori cu un confrate pe un 650 gs argintiu singur si el ca si mine si din Buc ,dupa ce m-a depasit cand mai opream si eu si la fel l-am depasit cand era si el oprit [ caldura mare la intoarcere ] am zis sa incerc sa schimbam o vb asa ca la intrarea in Buc am oprit sa il astept dar ce sa vezi a taiat-o la intrarea in Militari pe scurtatura [ C N E A D E R E ] si dus a fost. ESTE CUMVA PE AICI PE FORUM POATE VB AICI SI CU ALTA OCAZIE POATE FACEM UN TRASEU ............. Seara buna . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Salutare tuturor. Ajutatima intr-o problema la r 1100 rt an 96. Am mers pe un teren mai accidentat maxim 50 m si brusc s-a oprit motorul. L-am pornit din nou, am mers 5 m iarasi a murit insa toate au luat-o razna. Cu contactul pus se auzea continu un releu, pompa de benzina pornea singura si acul turometrului se dadea singur peste cap. Hopa na, bmw mi-a trebuit cu bmw m-am pricopsit. Dadeam la automat invartea perfect dar nu pornea. Am lasat-o vreo 3 ore am pus din nou contactul totul parea ok si a pornit la sfert. Ajuns acasa am obiceiul sa pun piciorul lateral al motocicletei si astfel se opreste. Dar surpriza; nu se mai opreste, motorul functioneaza si cu piciorul pus. De unde sa fie beleaua; o fi dus contactul sau mai departe prin relee, calculator, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 5, 2012 Admin Share Postat August 5, 2012 (editat) Verifica: -bornele bateriei sa fie bine stranse. -acel microcontact de la talpica cricului lateral. La tine este un contact imperfect. Editat August 5, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruptul Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Vând BMW R1150RT, prima inmatriculare in 2002, 52500 km, culoare gri, parbriz reglabil electric, topcase si sidecase originale, suport bagster pentru rezervor, baterie Varta de 3 luni, gumele mai merg sezonul acesta. In luna iulie am facut o revizue generala la Dan-Cata , Cluj, sau schimbat: filtru benzina, filtru ulei, curea alternator, ulei grup, cutie si motor, uns caneluri grup, sincronizat, reglat supape, schimbat lichid frina si ambreiaj. Pret: 4200 € fix, nu sunt interesat de schimburi, am nevoie de cash. Telefon: 0724241787 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Salutare tuturor. Ajutatima intr-o problema la r 1100 rt an 96. Am mers pe un teren mai accidentat maxim 50 m si brusc s-a oprit motorul. L-am pornit din nou, am mers 5 m iarasi a murit insa toate au luat-o razna. Cu contactul pus se auzea continu un releu, pompa de benzina pornea singura si acul turometrului se dadea singur peste cap. Hopa na, bmw mi-a trebuit cu bmw m-am pricopsit. Dadeam la automat invartea perfect dar nu pornea. Am lasat-o vreo 3 ore am pus din nou contactul totul parea ok si a pornit la sfert. Ajuns acasa am obiceiul sa pun piciorul lateral al motocicletei si astfel se opreste. Dar surpriza; nu se mai opreste, motorul functioneaza si cu piciorul pus. De unde sa fie beleaua; o fi dus contactul sau mai departe prin relee, calculator, etc In aia 50 de m de offroad, ai trecut prin apa? Faptul ca sare acul la turometru si nu mai porneste, e 100% de la placa cu senzori Hall. Faptul ca nu se opreste nici cu cricul lasat e de la intrerupatorul de la cric, a ajuns apa la el. De aia intreb daca ai trecut prin apa. Daca vrei sa iti rezolv placa suna-ma cat mai repede ca sambata dimineata plec in concediu 0747 294 113 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 In aia 50 de m de offroad, ai trecut prin apa? Faptul ca sare acul la turometru si nu mai porneste, e 100% de la placa cu senzori Hall. Faptul ca nu se opreste nici cu cricul lasat e de la intrerupatorul de la cric, a ajuns apa la el. De aia intreb daca ai trecut prin apa. Daca vrei sa iti rezolv placa suna-ma cat mai repede ca sambata dimineata plec in concediu 0747 294 113 Nu am trecut prin apa, dar cu 3-4 ore inainte am spalat-o la spalatorie ca de obicei. Am parcurs c-am 70 km pana sa intru pe drumul ala fara sa faca nici o figura insa acolo s-a zgaltiit rau. Si pe mine ma duce gindul la senzorii Hall, au intrat in scurt si au trimis semnal la turometru, dar ce avea pompa de benzina si cum a crapat microcontactul. Colac peste pupaza acum functioneaza perfect cu exceptia cricului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Vezi ca data viitoare cand o sa o speli sau o sa te prinda ploaia poate nu o sa mai fie cu atat noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Nu am trecut prin apa, dar cu 3-4 ore inainte am spalat-o la spalatorie ca de obicei. Am parcurs c-am 70 km pana sa intru pe drumul ala fara sa faca nici o figura insa acolo s-a zgaltiit rau. Si pe mine ma duce gindul la senzorii Hall, au intrat in scurt si au trimis semnal la turometru, dar ce avea pompa de benzina si cum a crapat microcontactul. Colac peste pupaza acum functioneaza perfect cu exceptia cricului... Nu glumeste dan.asta e buba lor.senzorul hall.turometrul ca o ia razna e unul dintre semnele ca e senzorul stricat.eu am patit la fel cu spalatoria si inca doi prieteni cu boxere.pe toti ne-a rezolvat dan.poti sa incerci sa rezolvi si contactul de la pedala dar daca ti-a dat eroarea cu turometrul e sigur hall.iti mai merge maxim o saptamina si cedeaza.spun din experienta.unul nou e vreo 800 ron care vine in 4 zile sau daca ai noroc sa aiba bavaria pe stoc e 1200 lei.la dan e vreo350 si nu e nici o difernta intre unul nou si unl facut de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Si eu ti-l recomand pe Dan. Am avut aceasta problema pe o moto Client si tot de la Dan am luat si merge ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Multumesc baieti, deja am luat legatura cu Dan si mi-a dat posibilitatea sa-i trimit senzorii prin curierat , fara a fi nevoit sa ma duc cu motorul pana la el. Nu de alta da s-a opri bmw-ul prin munti si as fi o cina pe cinste la un mos Martin. Voi dati-va cu motoarele ca tare-i faina vremea; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Sal . am si eu o intrebare pt cunoscatori...? unde sunt montati acesti senzorii [ hall] despre care vad ca sunt la moda acum pe aici si cati sunt ,poate o poza [ r 1200rt/gs ] Ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Sal . am si eu o intrebare pt cunoscatori...? unde sunt montati acesti senzorii [ hall] despre care vad ca sunt la moda acum pe aici si cati sunt ,poate o poza [ r 1200rt/gs ] Ms . Tu nu ai la 1200.deci nu esti la moda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Da.............ei ma bucur ,lasa ca pt mine a fost destul cu pisatul ala de rulment. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Da.............ei ma bucur ,lasa ca pt mine a fost destul cu pisatul ala de rulment. Ms. Ca sa te consolezi cam asta si cititorul de combustibil pica la 1200.in rest e o mobra super buna.m-am plimbat si eu cu rt 1200 si ai mult de atit nu am ce sa cer de la o motocicleta.poate cind ma fac si eu mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Are cineva idee dacă protecțiile astea se potrivesc Âşi pe R 1100 S ? -> http://www.wunderlich.de/shopart/8160830-1-1990/Shop/Teilepool/8/Sturzbuegel-R-8501150-R-Rockster.htm În catalogul de la Wunderlich am găsit pentru modelul meu doar protecții pentru cilindru, dar fără bare Âşi aÂş cam vrea cu bare. Mulțumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Ma-ndoiesc. Nu o sa poti de prinderile de la rezervor. Si apoi, daca potriveau pe S, nu crezi ca scriau nemti si r1100s acolo, ca sa mai aibe niste comenzi in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Ba da, dar mi-e greu sa cred si e aiurea in acelasi timp ca nu au facut protectii de cilindrii si pentru S. În poză pare că s-ar potrivi Âşi pe S, de asta întrebam. Ai cumva vreo idee ce protecții aÂş putea să folosesc pentru cilindrii? http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-R-1100-S/Alu-High-grade-Steel/Crashbars-ZTechnik.html Am mai găsit asta, dar pe ultimul rând scrie: BMW R1100S 98-05.Doesn't fit for motorcycles with 2 spark plugs! Pe cilindrii mei scrie "Twin Spark". Asta ar trebui sa-nsemne ca nu se potrivesc ?! Are cineva idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Ciudat, ca din 2003 erau cu 2 bujii pe cilindu. Si apoi, zice acolo ca nu se potrivesc pe s-uri cu 2 bujii, dar nu zice ca cu 2 bujii de toate sau cu 2 bujii pe cilindru... Deci trimite un mail mai degraba si te lamuresc ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Se pare ca m-am inselat. Ma uitasem pe niste cilindrii de R 1200 GS si probabil am ramas cu imaginea aia in minte cu "2 Spark". La mine este doar 1 bujie. Deci, presupun ca se potriveste crash bar-ul respectiv, dar nu cred ca merita sa dau 300 de euro pe asa ceva. Poate sunt de ajuns protectiile alea din plastic mai dur sau aluminiu. Barele de otel sunt mai solide, dar si 300 de euro... A suferit cineva de aici cazaturi avand doar protectiile de aluminiu sau de plastic? Cum s-au comportat protectiile? Aceeasi intrebare as avea si in cazul crash bar-ului. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.